Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Be abejo, kad prasta ir nelabai aišku kuo pagrįsta. 7 maršruto nulinis reisas trunka 10 minučių. Ką čia dar taupyti galima? Ir kur Perkūnkiemyje troleibusams apsisukinėti?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Be abejo, kad prasta ir nelabai aišku kuo pagrįsta. 7 maršruto nulinis reisas trunka 10 minučių. Ką čia dar taupyti galima? Ir kur Perkūnkiemyje troleibusams apsisukinėti?
      jeigu linija būtų pratesta tai apsisukinėti galima laukuose už BIGO aptarnaujant ten esantį tankų rajoną.

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

        O ar nulinių reisų ilgume negalime įžvelgti privalumų? Atsiradusios tiesioginės jungtys ten, kur seniau jų nebūta, ką aš akcentavau/klausiau kitų nuomonės apie Transrevis`o atėjimą į Vilniaus VT sistemą. Pvz. 38 maršruto Eišiškių pl. - Antakalnis ar 26 Eišiškių pl. - Ozo g.
        Tiesa, dalis žmonių gal vengia į juos lipti, nes nėra įsigilinę pro kur bus važiuojama, pvz. Pramogų arena - "Audėjas". 26 vakare - idealus pasirinkimas, alternatyva 34-am, jei jo laukti ilgai.
        Tikrai tuos nulinius reisus būtų galima geriau išnaudoti tiesiog aiškiau nurodant švieslentėse, kaip bus važiuojama, nes žmonės dažnai vengia sėsti į autobusą ar troleibusą kuriame nurodyta kryptis Grįžta į parką. Daugeliu atveju užtektų švieslentėje nurodyti maršruto nr. ir galutinę stotelę (paskutinę iki parko), arba tiesiog rašyti pvz. 1G Autobusų parkas. Tiesa, labai dažnai ypač autobusų vairuotojų nesustoja stotelėse, todėl niekas ten negali įlipti, pavyzdžiui, Žirmūnų, Kalvarijų gatvėse į parką grįžtantys autobusai. Aišku efektyviausia būtų jeigu grįžtamieji reisai būtų įtraukiami į bendrą tvarkaraštį su nuolatiniais maršrutais, nes dažnai minėtose gatvėse vakarais būna VT pasiūlos perteklius.

        Comment


          Todėl kad pilna normalių maršrutų ir mažai kam reikia ten, kur parkas. Troleibusai visada veža keleivius.

          Comment


            Tokie reisai į parką sulaukia mažai žmonių, nes yra labai epizodiniai - važiuoja tik labai anksti ryte ir vėlai vakare priešingama kryptimi (su labai retomis išimtimis). Sakyčiau, Vilniuje atvirkščiai nuliniai reisai yra neblogai sutvarkyti, nes jie žymimi tvarkaraščiuose - kituose, netgi Lietuvos miestuose tai daroma labai retai.

            Žinoma, tai nereiškia, kad švieslentėje negalima parašyti daugiau informacijos, kaip jau rašyta, bent jau numerį, bet geriau - pagrindines gatves, su naujosiomis švieslentėmis tai yra visiškai įmanoma. Tarkim, 23.20 būnant Maironio gatvėje, tu nežinosi, kuris čia yra 33 ir į parką važiuos Rinktinės gatve, o kuris 10 ir važiuos pro Žalią tiltą. Tas pats (tik čia gal kyla mažiau nesusipratimų dėl beveik nulinio keleivio srauto) yra būnant vakare Gilužio stotelėje ir bandyti atspėti, ar čia 75 į parką ir važiuos Vydūno gatve, ar 30 pro Pilaitės prospektą.

            Troleibusų parkai su dabartiniu troleibusų maršrutų tinklu yra išdėstyti labai gerai, ir didelei daliai maršrutų parkai yra 10-15 minučių nuo vienos iš galinių stotelių. Čia gal tik kokie Naujininkai ir Žemieji Paneriai nuskriausti, bet va, Naujininkai turės nulinius autobusus į Liepkalnį

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Be abejo, kad prasta ir nelabai aišku kuo pagrįsta. 7 maršruto nulinis reisas trunka 10 minučių. Ką čia dar taupyti galima? Ir kur Perkūnkiemyje troleibusams apsisukinėti?
              Manau būtų prasminga įrengti naują VT žiedą ties Ukmergės g.-Vakarinio aplinkkelio sankirta, ir iki ten pratęsti 3G, nu ir gal dar 7 pro Perkūnkiemį. Aišku, su nuliniais reisais tai niekaip nesusįję, nes ne autobusų/troleibusų parkas tai būtų, bet tiesiog žiedas

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Tokie reisai į parką sulaukia mažai žmonių, nes yra labai epizodiniai - važiuoja tik labai anksti ryte ir vėlai vakare priešingama kryptimi (su labai retomis išimtimis). Sakyčiau, Vilniuje atvirkščiai nuliniai reisai yra neblogai sutvarkyti, nes jie žymimi tvarkaraščiuose - kituose, netgi Lietuvos miestuose tai daroma labai retai.

              Žinoma, tai nereiškia, kad švieslentėje negalima parašyti daugiau informacijos, kaip jau rašyta, bent jau numerį, bet geriau - pagrindines gatves, su naujosiomis švieslentėmis tai yra visiškai įmanoma. Tarkim, 23.20 būnant Maironio gatvėje, tu nežinosi, kuris čia yra 33 ir į parką važiuos Rinktinės gatve, o kuris 10 ir važiuos pro Žalią tiltą. Tas pats (tik čia gal kyla mažiau nesusipratimų dėl beveik nulinio keleivio srauto) yra būnant vakare Gilužio stotelėje ir bandyti atspėti, ar čia 75 į parką ir važiuos Vydūno gatve, ar 30 pro Pilaitės prospektą.
              Tai bet stotelėse esančiose švieslentėse rašo, pvz.: “10 Autobusų parkas”, “33 Autobusų parkas”. Ant autobusų priekinio ekrano taip pat. Didesnė problema kyla, jei autobusai į parką važiuoja ne savo natūralia trasa (pvz.: koks nors 3G iš Fabijoniškių - ar jis važiuos kaip 53, Stanevičiaus ir Ozo gatvėmis, ar Ateities, Kalvarijų ir Žvalgų ?)
              Paskutinis taisė 10.000; 2021.03.01, 19:49.

              Comment


                Buvo kažkuriais metais (berods pirmais po didžiosios maršrutų reformos - kažkur 2013-2014), kai autobusų švieslentėse būdavo rašoma "19 iki autobusų parko". Teko asmeniškai girdėti, kad žmonės pamatę numerį, sėda ir važiuoja. Ir tik paskui susigaudo, kad nuvažiavo ne ten kur reikia. Ir prasideda tradiciniai kamantinėjimai "o ko jūs ne pagal maršrutą važiuojate ir pan.?"

                Bet šiaip pritarčiau minčiai, kad reiktų aiškesnės tvarkos maršrutams važiuojantiems į parką per kokias gatves. Kaip pavyzdžiui paimkime tas pačias Fabijoniškes: 40, 53 vienaip, 3G, 24 kitaip. Nebent vietiniai gali žinoti kaip važiuoja.

                Su 5-o nuliniu reisu iš Pašilaičių, mano nuomone nesąmonė - vos ne visą maršrutą važiuoti ir neužsukti į Šiaurės miestelį. Greičiau (ir greičiausiai trumpiau) būtų iš Ukmergės gatvės sukti į Ateities gatvę ir važiuoti kad ir per Baltupius (arba ta pačia Kalvarijų gatve)
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Na nelabai matau, kad į parką vykstantys autobusai nestotų stotelėse. Kai kurie dar net stoviniuoja stotelėje matydami pro šalį einantį žmogų, nors pakankamai aišku, jog autobusų paslaugų jam nereikia. Ir ne visi važiuoja tik anksti arba vėlai. Juk yra pvz. Naujosios Vilnios pertraukiami grafikai, matau per Žirmūnų tiltą juos važiuojant su kartais ir 5 žmonėmis. Kažkaip patogu/populiaru su jais grįžti.

                  Dėl tvarkos - tai 40 su 53 vyksta S. Stanevičiaus gatve, nes tokiomis trasomis driekiasi jų įprasti maršrutai. Pagal nulinių trasų principą, visos transporto priemonės į parkus grįžta savo įprasto maršruto trasomis. O 3G su 24 trasos eina visiškai priešingon pusėn nei yra autobusų parkas, todėl jiems belieka važiuoti taip, kad papulti į parką nevingiuojant per kur nors aplinkui, pvz. Ukmergės g.

                  Vat iki reformos, iš Pašilaičių žiedo į 1-ąjį troleibusų parką vykdavo net 2 maršrutai - 11 ir 19. Kaip keleiviai susigaudydavo šiuo atveju - neįsivaizduoju. Kartą pamenu ne per vėliausiai (ko gero pertraukiamą) į parką vykstantį troleibusą 1545. Pagal garažinį numerį buvo aišku, jog jis priskirtas 19 maršrutui, tad trasa klausimų nekėlė. Ant šoninio trafareto dar buvo užrašas "Šilo tiltas - Antakalnio g.". Gal su 11 irgi kažkas tokio būdavo? - mat darbo dienom į parką važiuodavo vienaip, o savaitgalį - dar kitaip. Iš Pašilaičių reisai būdavo labai vėlyvi, tokiu metu neteko važiuoti. Sakau, aš dar prieš kokius metus galvojau, jog 11 troleibusas iš Pašilaičių į 1-ąjį parką vykdavo 19-o trasa.
                  Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.01, 22:53.

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                    Tikrai tuos nulinius reisus būtų galima geriau išnaudoti tiesiog aiškiau nurodant švieslentėse, kaip bus važiuojama, nes žmonės dažnai vengia sėsti į autobusą ar troleibusą kuriame nurodyta kryptis Grįžta į parką. Daugeliu atveju užtektų švieslentėje nurodyti maršruto nr. ir galutinę stotelę (paskutinę iki parko), arba tiesiog rašyti pvz. 1G Autobusų parkas. Tiesa, labai dažnai ypač autobusų vairuotojų nesustoja stotelėse, todėl niekas ten negali įlipti, pavyzdžiui, Žirmūnų, Kalvarijų gatvėse į parką grįžtantys autobusai. Aišku efektyviausia būtų jeigu grįžtamieji reisai būtų įtraukiami į bendrą tvarkaraštį su nuolatiniais maršrutais, nes dažnai minėtose gatvėse vakarais būna VT pasiūlos perteklius.
                    Jau seniai reikia žymėti maršrutą ir paskutinę stotelę, pvz. 2 Klinikų st. Kai kurie nuliniai reisai važiuoja kitų maršrutų trasa, tarkim 15 važiuoja 2 troleibuso trasa, tai daug lengviau būtų, jei vairuotojas perjungtų maršrutą stotyje iš 15 į 2 (Klinikų st.), kai važiuoja į parką. Iš Žirmūnų daugelis maršrutų važiuoja per Šilo tiltą, kas atkartoja 21 maršruto trasą (21 Klinikų st.). Ir tai galima pritaikyti visiems maršrutams, išskyrius Karoliniškių nulinius. Jie gali būti žymimi tiesiog pakeista trasa, arba sukuriant papildomą 22 maršrutą.

                    Comment


                      O gal geriau tiesiog leisti maršrutus į parkus iš to galinio punkto, kuris yra arčiau parko? Pvz. aš lig šiol nesuprantu, (ir jau ne kartą kėliau klausimą) kodėl abu pertraukiami 14 maršruto troleibusai į parką vyksta ne iš Saulėtekio, kuris yra kur kas arčiau parko ir dėl trasos nekyla jokių klausimų, tačiau iš Karoliniškių.

                      Dėl maršrutų perjungimo su nurodyta paskutine stotele, viską puikiai galima pailiustruoti nebevažiuojančiu 11 maršrutu. Tarkime jei jo lauki kur nors Laisvės pr. - juk galinė Klinikų stotelė nepasakytų, iš kurios pusės bus važiuojama - ar nuo Antakalnio - Šilo tilto sankryžos, ar nuo Antakalnio žiedo pusės.

                      Comment


                        Yra dar toks dalykas kaip vairuotojų darbo laiko trukmė. Ir jei troleibusas važiuos iki Saulėtekio, o tik tada grįš į parką, tai gausis apie pusvalandį papildomo darbo laiko. Jei tai ne pikas, tai ir keleivių ne kažin kiek, į Saulėtekį iš Antakalnio nuvažiuoti problemų nėra.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          O gal geriau tiesiog leisti maršrutus į parkus iš to galinio punkto, kuris yra arčiau parko? Pvz. aš lig šiol nesuprantu, (ir jau ne kartą kėliau klausimą) kodėl abu pertraukiami 14 maršruto troleibusai į parką vyksta ne iš Saulėtekio, kuris yra kur kas arčiau parko ir dėl trasos nekyla jokių klausimų, tačiau iš Karoliniškių.

                          Dėl maršrutų perjungimo su nurodyta paskutine stotele, viską puikiai galima pailiustruoti nebevažiuojančiu 11 maršrutu. Tarkime jei jo lauki kur nors Laisvės pr. - juk galinė Klinikų stotelė nepasakytų, iš kurios pusės bus važiuojama - ar nuo Antakalnio - Šilo tilto sankryžos, ar nuo Antakalnio žiedo pusės.
                          Matyt nesupratote mano minties. 11 Klinikų st. negali būti de facto, nes jis nevažiuoja pro Klinikų st. 2 Klinikų st. gali būti, nes jis važiuoja pro ją, tiesiog šiuo atveju važiuoja sutrumpinta trasa. Keleiviai, kurie naudojasi 2 supras, kad tai sutrumpintas variantas. O 11 maršruto troleibusas, važiuojant į parką tarkim nuo Antakalnio žiedo, tūri įjungti 4 Klinikų st.

                          Comment


                            Čia puikų pavyzdį galima pateikti iš Rygos, kaip 16-o maršruto troleibusai į parką važiuoja užsistatę numerį 22 su tekstu Uz parku Pa Ganibu dambi.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Matyt nesupratote mano minties. 11 Klinikų st. negali būti de facto, nes jis nevažiuoja pro Klinikų st. 2 Klinikų st. gali būti, nes jis važiuoja pro ją, tiesiog šiuo atveju važiuoja sutrumpinta trasa. Keleiviai, kurie naudojasi 2 supras, kad tai sutrumpintas variantas. O 11 maršruto troleibusas, važiuojant į parką tarkim nuo Antakalnio žiedo, tūri įjungti 4 Klinikų st.
                              O tai su kokiu užrašu važiuotų 11 iš Pašilaičių į Antakalnio troleibusų parką ? Gi net nėra tokio maršuto, kurio užrašą galėtų “pasiskolinti”. 19 netinka, nes važiuoja pro Konstitucijos pr., o ne pro Savanorių pr. ir Lukiškių aikštę

                              Comment


                                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                Matyt nesupratote mano minties. 11 Klinikų st. negali būti de facto, nes jis nevažiuoja pro Klinikų st. 2 Klinikų st. gali būti, nes jis važiuoja pro ją, tiesiog šiuo atveju važiuoja sutrumpinta trasa. Keleiviai, kurie naudojasi 2 supras, kad tai sutrumpintas variantas. O 11 maršruto troleibusas, važiuojant į parką tarkim nuo Antakalnio žiedo, tūri įjungti 4 Klinikų st.
                                Gali būti. Būdavo 11 reisai iš Pašilaičių į 1-ąjį parką, kur nuo Operos toliau važiuodavo Žygimantų g. į Antakalnį palei upę. Jo paskutinė stotelė (kaip ir kitų, atvažiuojančių nuo Šilo tilto sankryžos) ir būdavo būtent išlaipinimas tame atskirame siaurame pravažiavime prieš nusukant dešinėn į Žolyno g.
                                Atvažiuojant nuo Antakalnio žiedo pusės taip pat yra galimybė sustoti pakankamai neseniai įrengtoje Klinikų st., kuri yra jau pasukus į Žolyno g. Galite pasižiūrėti bet kurio nuo tos pusės į parką grįžtančio troleibuso grafiką - paskutinė stotelė jų taip pat yra Klinikų. Aišku, kol jos ten nebuvo, paskutinė buvo Tverečiaus. Kitas reikalas - iki 201* metų, kol nebuvo KT posūkio iš tos pusės, reikėdavo važiuoti apsisukti iki pat Olandų žiedo. Kokio maršruto numerį tuomet būtų reikėję skolintis?

                                Comment


                                  Čekijoje esu matęs įvairių nurodomų variantų, dažniausiai tramvajuose nurodoma švieslentė pvz. 4 -> 1, užrašas Tam tikras depas. Taip būna kai važiuoja įprasta trasa iki vietos, kur pirmojo maršruto trasa kertasi su link parko vedančio maršruto trasa.
                                  11 maršruto atveju ties Gerosios Vilties st. pasikeistų užrašas į 4 - Klinikų st. arba Troleibusų parkas. Be abejo, pranešant per garsiakalbį, kad transporto priemonė toliau važiuoja kitu maršrutu iki parko.
                                  Tokiu kvailu atveju kaip Antakalnis - Olandų žiedas - Troleibusų parkas, tai techniškai būtų 2 arba 4 - Leono Sapiegos st., visi keleiviai išlaipinami, troleibusas apsisuka, ir tuomet vėl 2 / 4 Klinikų st.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Yra dar toks dalykas kaip vairuotojų darbo laiko trukmė. Ir jei troleibusas važiuos iki Saulėtekio, o tik tada grįš į parką, tai gausis apie pusvalandį papildomo darbo laiko. Jei tai ne pikas, tai ir keleivių ne kažin kiek, į Saulėtekį iš Antakalnio nuvažiuoti problemų nėra.
                                    Prieš pat 14 maršruto nutraukimą buvo 2 reisai iš Pasakų parko žiedo - 19:09 ir 19:35 į 1-ąjį parką. Taip išeina, jog jie vakarinio piko metu padarydavo vos 1,5 reiso. Bent jau pirmasis reisas tai tikrai, kuriuo pastoviai dirbo 1543.

                                    Ar verta kažką reformuoti - abejoju. Kaip yra dabar, taip daugmaž ir gerai. Ir galėtų naujuose troleibusuose/autobusuose švieslentėse rašyti normaliai kaip seniau, o ne Verkių/Viršuliškių/Antakalnio TD. Abejoju ar daug keleivių žino, kas yra tas TD. Moka sukurti naujus pavadinimus, mat tiesiog parku vadinti nebemadinga... Dabar pastebiu, jog senose škodose šoniniai trafaretai įdėti kone specialiai kreivai, taip jog viena jo pusė būna išsikišusi į viršų, ir beje, nurodytas maršruto kuriame buvo dirbta, numeris.

                                    P.S. Išsiaiškinau su vairuotojais, jog gale trafaretų keisti tiesiog nereikia, ir taip, kitoje pusėje ten tuščia. Nebent kai kurie vairuotojai nuleidžia tas dureles žemyn ir tada nebesimato nieko.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      O tai su kokiu užrašu važiuotų 11 iš Pašilaičių į Antakalnio troleibusų parką ?
                                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                      Kitas reikalas - iki 201* metų, kol nebuvo KT posūkio iš tos pusės, reikėdavo važiuoti apsisukti iki pat Olandų žiedo. Kokio maršruto numerį tuomet būtų reikėję skolintis?
                                      O tai koks skirtumas dabar, kai nėra nei vieno, nei kito?

                                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                      Atvažiuojant nuo Antakalnio žiedo pusės taip pat yra galimybė sustoti pakankamai neseniai įrengtoje Klinikų st., kuri yra jau pasukus į Žolyno g. <...>. Aišku, kol jos ten nebuvo, paskutinė buvo Tverečiaus.
                                      Pakankamai neseniai, čia kada? Tarybiniais laikais ten turėdavo įlaipinti maršrutinis taksi, o vėliau - 15 autobusas su 113A/113B/115 maršrutiniu taksi. Net jeigu tvarkaraščiuose buvo paskutinė Tverečiaus st., realybėje greičiausia buvo privežama iki Klinikų st., kaip kad 2-o parko troleibusai visada vežė iki pat dabartinės Viršilų st.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Tada taip aktyviai nedomino nulinės trasos. Žiūrint iš dabartinės perspektyvos, tie ikireforminiai laikai buvo savaip įdomūs. Būdavo netgi maršrutas, kuris apsisukdavo sankryžoje (33). Panerių maršrutų neskaitau, nes jie šį manevrą daro jau be keleivių.
                                        Ir taip, panaršius po archyvą, paskutinė stotelė, jau po to posūkio įrengimo, atvažiuojant iš tos pusės visur rodoma Tverečiaus. Kaip būdavo realybėje, nežinau. Ar ta Klinikų st. jau ir tada egzistavo tokia kaip dabar (su suoliuku, stotelės ženklu), ar buvo kaip stotelė - vaiduoklis - ženklo nėra, bet žmonės žino, jog čia stojama? Pakankamai neseniai, turėjau omeny 115 maršruto paleidimą ir su juo sekusius pokyčius, pvz Klinikų st. Žolyno gatvėje prieš sukant į Antakalnio g. tai tikrai yra ne daugiau ~5 metų.

                                        Comment


                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          Tada taip aktyviai nedomino nulinės trasos. Žiūrint iš dabartinės perspektyvos, tie ikireforminiai laikai buvo savaip įdomūs.
                                          Bet kuriuo atveju, apie tai geriau tęsti VT istorijos temoje (kas buvo) ar VT hobio temoje (kas būtų, jei būtų). Nelabai sąžininga kritikuoti visai neblogą nulinių reisų atvaizdavimo idėją remiantis tuo, ko jau nėra ir nebus.
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2021.03.03, 13:47.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X