Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jonai, mes tikrai džiaugiamės tavo fiziniais sugebėjimais įminti į Vilniaus kalnus (ar tai būtų Narbuto, ar Ukmergės, ar S. Batoro kanjonai į Naująją Vilnią), o prisimenant prieš porą puslapių buvusią diskusiją, dar ir sugebėjimu būti visos pasaulio materijos žinovu, bet atleisk, ne visi tokie
    --------
    Sprendimas leisti gabenti visuose ilguose Solariuose išties atrodo kiek neapgalvotai - geriau pvz. visus NG313 pritaikytų dviračių vežimui, porą paliktų rezerve, o kitus paleistų į tolimus maršrutus po vieną garantuotą velobusą - 19, 1G, 6G. Tvarkaraštį galėtų sudaryti taip, kad piko metu važiuotų būtent priešinga kryptimi negu didžiausias keleivių srautas tuo metu.
    Beje, į Narbuto kalną, panašu, taip joks velobusas ir nevažiuos.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.07.25, 17:21.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Vien šį mėnesį Vilniuje ir apylinkėse numyniau 800+ km. Tai gal ir nėra labai daug, bet vieną kitą vietą mieste dviračiu apvažiavau

      ​​​​​​Bet man net sapne nekiltų bandyti kišti dviratį į autobusą.
      Teisybės dėlei, iš tiesų yra tam tikrų nepatogumų dėl užimamos vietos, todėl dažnai būna įvesti apribojimai, kad dviračiai neleidžiami pikinėmis valandomis. Bet šiaip paslauga yra normalus ir sveikintinas dalykas. Gal kai kas rinksis dviratį vien jau todėl, kad neprivalės užminti į kalną, o galės būt užveštas.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Teisybės dėlei, iš tiesų yra tam tikrų nepatogumų dėl užimamos vietos, todėl dažnai būna įvesti apribojimai, kad dviračiai neleidžiami pikinėmis valandomis. Bet šiaip paslauga yra normalus ir sveikintinas dalykas. Gal kai kas rinksis dviratį vien jau todėl, kad neprivalės užminti į kalną, o galės būt užveštas.
        Šiaip tai nėra normalus dalykas. Kiek keliavau (o darau tai, kaip žinom, daugiau už visus, čia esančius), nemačiau dviračio autobuse nė karto​​​​​​. Niekur. Traukiniuose, taip. Autobuse ne. Vilniuje paprasčiausiai nėra tokių atstumų, kad negalėtum nuvažiuoti dviračiu. O jei negali poros km numinti, tai reikia dviračio apskritai nenaudoti.

        Comment


          Nemanau, kad kažkas reguliariai tempsis dviračius į autobusus (tai nėra taip jau patogu) - čia daugiau nenumatytiems atvejams (gedimas, vėlavimas, lietus ir pan.), Pvz., storulis sugalvoja pradėti sportuoti - numina iki Žaliųjų ežerų ir supranta, kad grįžti savarankiškai jau nepajėgs . Tas sumanymas labiau veikia kaip dviračių bei dviračiams pritaikyto miesto reklama.

          Comment


            Geriau pasvarstykite, kokia bus būsima 52 ir 57 maršruto trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d.


            Atsakymas iš SĮ „Susisiekimo paslaugos Šiuo metu vyksta derinimas dėl 52 ir 57 autobusų maršrutų trasų keitimo, dėl to šių maršrutų preliminarūs tvarkaraščiai nebebuvo skelbiami. Bet kokiu atveju, siūlymus viešojo transporto tvarkaraščiams galima teikti visiems maršrutams
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              52 galbūt darytų garbės ratą per Bukiškes dėl pavojingo/uždaromo (?) apsisukimo į Tarandę, o 57 gali būti pratęsiamas nuo Bajorų toliau iki Bukiškių. Pastarajam stotelės Bukiškėse suplanuotos jau kurį laiką.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                52 galbūt darytų garbės ratą per Bukiškes dėl pavojingo/uždaromo (?) apsisukimo į Tarandę, o 57 gali būti pratęsiamas nuo Bajorų toliau iki Bukiškių. Pastarajam stotelės Bukiškėse suplanuotos jau kurį laiką.
                Įdomu pro kur bus pratęstas 57 iki Bukiškių (Avižienių).
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip tai nėra normalus dalykas. Kiek keliavau (o darau tai, kaip žinom, daugiau už visus, čia esančius), nemačiau dviračio autobuse nė karto​​​​​​. Niekur. Traukiniuose, taip. Autobuse ne. Vilniuje paprasčiausiai nėra tokių atstumų, kad negalėtum nuvažiuoti dviračiu. O jei negali poros km numinti, tai reikia dviračio apskritai nenaudoti.
                  Aišku smarkiai nuo esamos temos nukrypsiu, bet: po miestą prasukus gerus 30km, tikrai mažai noro yra kilti į Liepkalnio kalną su dviračiu. Sakau iš patirties. Ne miesto gyventojui suprasti užmiestyje gyvenančius. Bent jau krašte, kur gyvenu, tikrai daug naudojančių dviračius. Jų žymiai išaugtų, jei būtų galimybė juos nusigabenti bent iki miesto (kad ir to pačio Liepkalnio)
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Įdomu pro kur bus pratęstas 57 iki Bukiškių (Avižienių).
                    O pro kur dar jis gali būti nukreiptas, jei ne Šaulio ir Bičiulių gatvėmis ?

                    O vat 52 nukreipimui pro Bukiškes visiškai nepritarčiau. Kelionės trukmė į Tarandę važiuojantiems prailgėja, o naudos visiškai jokios - Bukiškės ir taip turi 87 (ir gal dar turės 57). Verčiau jau Centre kaip nors trasą pakeistų, nes dabar neypatingai daug naudos iš maršruto, besidubliuojančio su 3G

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Šiaip tai nėra normalus dalykas. Kiek keliavau (o darau tai, kaip žinom, daugiau už visus, čia esančius), nemačiau dviračio autobuse nė karto​​​​​​. Niekur. Traukiniuose, taip. Autobuse ne. Vilniuje paprasčiausiai nėra tokių atstumų, kad negalėtum nuvažiuoti dviračiu. O jei negali poros km numinti, tai reikia dviračio apskritai nenaudoti.
                      Šis žmogus teisingai kalba - kam naudoti salono erdvę, kai galima naudoti erdvę už jos. Žiūrėkit į kitus miestus ir mokinkitės, pvz. Vankuverio visi be išimties autobusai, troleibusai ir net midibusai turi dviračių laikiklius priekyje, kurie patogiai ir lengvai atsiverčia, įkeli dviratį, užfiksuoji laikiklį ir tuo ir baigtas kriukis. Šiaip manau, kad būtent toks variantas būtų geriausias ir Vilniui. Nors pagal tai, ką čia skaitinėjausi, tai bendrai paėmus tų laikiklių įrengimo projektas buvo nuostolingas, tačiau tai yra kaina, kurią reikia mokėti už visiems patogų miestą.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Vien šį mėnesį Vilniuje ir apylinkėse numyniau 800+ km. Tai gal ir nėra labai daug, bet vieną kitą vietą mieste dviračiu apvažiavau

                        ​​​​​​Bet man net sapne nekiltų bandyti kišti dviratį į autobusą.
                        Prieš kelis metus pradėtas "Velobuso" projektas, ne kartą teko važiuoti vadinamaisiais "velobusais" įvairiais maršrutais, tačiau asmeniškai man nė karto neteko matyti dviračio autobuse. Nė karto. Tad manau, kad net ir stipriai padidinus "velobusų" skaičių, dviratininkai masiškai nepuls naudotis autobusais. Kaip teisingai pastebėta, tokia paslauga labiau skirta nenumatytiems atvejams, kaip gedimas, netikėtai pasikeitusios oro sąlygos ir pan.

                        Bet kategoriškai nesutiksiu su teiginiu, kad Vilnius - mažas miestas ir dviračiu čia važinėti taip jau lengva. Visų pirma, dviračių infrastruktūra, nors ir kasmet sparčiai tobulinama, bet dar toli gražu nėra tobula. Antra, Vilnius - viena mažiausių ES sostinių tik pagal gyventojų skaičių, bet viena didžiausių pagal užimama plotą (taigi, atstumai, važiuojant iš vieno miesto galo į kitą ar iš pakraščio į centrą čia didesni, negu, pavyzdžiui, Paryžiuje, Amsterdame arba Dubline) ir vienas kalvuočiausių miestų. Tad situacijų, kai dalį kelionės dviračiu gali tekti atlikti kitos transporto priemonės pagalbą, Vilniuje tikrai vis dar kyla dažniau nei Vakarų didmiesčiuose.

                        Kas liečia taksi arba Uber - kažin ar bent viena taksi kompanija gali leisti vežtis neišardytą dviratį.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Žiūrėkit į kitus miestus ir mokinkitės, pvz. Vankuverio visi be išimties autobusai, troleibusai ir net midibusai turi dviračių laikiklius priekyje
                          Kam taip toli žiūrėti - Kautra jau seniai tai daro. Aišku, tai tarpmiestiniai reisai, bet esmė ta pati. Stotelėse mieste tie prikabinimai atkabinimai ko gero per daug gaišintų.
                          Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.25, 23:33.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kodėl taip sugalvojot, kad ruožo aptarnavimo kaina fiksuota? Bet kokia infrastruktūra, netgi greitkelio danga dėvisi priklausomai nuo to, kiek transporto priemonių pravažiuoja. Aišku, asfaltas ir nuo laiko kažkiek byra, bet pagrinde tuo transporto priemonių, tai ir čia tų visų laidų ir jungčių dėvėjimas taip pat tiesiogiai priklauso nuo to, kiek troleibusų pravažiuoja.
                            Neskaitant nekokybiškai nutiestų kelių - oro salygos (stacionarųs kaštai) padaro daug daugiau žalos negi eismo intensyvumas (kintantys kaštai). Eismas didžiausią įtaką turi ypač karštomis dienomis kuomet asfaltas suminkštėja nuo temperatūros ir sunkiasvoriai pradeda išminkyti griovius (todėl daugumoje europos šalių karštos dienos metu draudžiamas vilkikų eismas, jei teko važiuoti galit matyt lenkijoje pilna stovėjimo aikštelių kur jis sulenda nes draudžiama važiuoti dėl temperatūros)

                            Taip pat ir troleibusų tinkle kiti faktoriai, ne pravažiujančių troleibuso "ūsų" trintis, turės didžiausias sąnaudoas.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Atsakymas žmogaus, kuris nėra normaliai važiavęs po miestą dviračiu ir vadovaujasi savo emocijomis. Ajaj. Tikriausiai labai malonu sėdėti metaliniame kibire ir būti viena iš kamščio sudarymo problemų.
                              Sedėti metaliniame kibire su AC ir mėgstama audioknyga yra DAUG patogiau nei stovėti ant vienos kojos perkištame autobuse nes kažkas su dviračiu bandė įtilpti. O malonumas tuo ir paremtas - emocijomis.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Verčiau jau Centre kaip nors trasą pakeistų, nes dabar neypatingai daug naudos iš maršruto, besidubliuojančio su 3G
                                Dabartinis "dubliavimas" tam tikrais reisais vakarinio piko metu reiškia sausakimšus autobusus nuo Europos a. iki pat Perkūnkiemio.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                  Prieš kelis metus pradėtas "Velobuso" projektas, ne kartą teko važiuoti vadinamaisiais "velobusais" įvairiais maršrutais, tačiau asmeniškai man nė karto neteko matyti dviračio autobuse. Nė karto. Tad manau, kad net ir stipriai padidinus "velobusų" skaičių, dviratininkai masiškai nepuls naudotis autobusais. Kaip teisingai pastebėta, tokia paslauga labiau skirta nenumatytiems atvejams, kaip gedimas, netikėtai pasikeitusios oro sąlygos ir pan.
                                  Na tai čia yra akivaizdus dalykas. Čia tas pats kaip paleistų dabar 2 žemagrindžius autobusus Vilniuje ir stebėtųsi, kad jais nevažinėja nei mamos su vežimėliais nei neįgalieji. Ir aš nesinaudočiau paslauga, jei ja labai sunku pasinaudoti yra.

                                  Iš kitos pusės, dviračių laikykliai prėkyje tikrai manau yra geresnė idėja, bet matyt jų įrengimas yra brangesnis.

                                  O Soliarius pasirinko matyt dėlto, nes kiti senesni turėtų būti nurašyti atvykus naujensnėms TP.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    Dabartinis "dubliavimas" tam tikrais reisais vakarinio piko metu reiškia sausakimšus autobusus nuo Europos a. iki pat Perkūnkiemio.
                                    Taip, jeigu ilgą laiką nebuvo atvažiavęs 3G, ir dar nėra aišku, kada jis atvažiuos. Bet šiaip 52 nėra nepakeičiamas maršrutas - tragedijos jį kažkaip modifikavus nebūtų. Suliptų visi dabartiniai keleiviai į 3G (kadangi šis visada triašis, tai net ir tos sausakimšos nebūtų

                                    Comment


                                      Pilnas autobusas važiuoja iki pat Perkūnkiemio, kur 3G nevažiuoja.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Piko metu 3G paleidus kad ir trigubą autobusą, jis vistiek būtų pilnas. Todėl 52 bent lengvai nukrauna 3G. Šiaip, tikrai nėra blogai, kai greitasis maršrutas dubliuojamas jo "lėtuoju" variantu.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                          Geriau pasvarstykite, kokia bus būsima 52 ir 57 maršruto trasa nuo š.m. rugsėjo 1 d.
                                          Jau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
                                          Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana

                                          Comment

                                          Working...
                                          X