Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Random klausimas, bet:
    Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
    Galima. Važiuojant yra tekę girdėti, kaip vairuotojas liepia gale sėdintiems vaikėzams nusikelti kojas nuo galinių sėdynių.

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Random klausimas, bet:
      Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
      O tai kuo pagelbėtų pamelavimas, kad tik truputį pavėluosim, jei realiai tas vairuotojas pats nieko nežino? Šiandien vyksta tokia truputį kuriozinė situacija. Kažkur įstrigo troleibusai ir valytuvai pagal komandą važiuoja ten tvarkyti, bet pakeliui nevalo, o stovi kamščiuose dėl pakeliui įvykusių avarijų. Uždaras ratas: negaliu atvažiuoti išvalyti, nes pakeliui kažkas dar nenuvalė

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        O tai kuo pagelbėtų pamelavimas, kad tik truputį pavėluosim, jei realiai tas vairuotojas pats nieko nežino? Šiandien vyksta tokia truputį kuriozinė situacija. Kažkur įstrigo troleibusai ir valytuvai pagal komandą važiuoja ten tvarkyti, bet pakeliui nevalo, o stovi kamščiuose dėl pakeliui įvykusių avarijų. Uždaras ratas: negaliu atvažiuoti išvalyti, nes pakeliui kažkas dar nenuvalė
        Geriau negu stovėti stovėti kažkur kamšty, atidaryti duris ir susipraskite keleiviai.

        Čia tiesiog kalbu apie kultūrą mūsų vairuotojų ir VVT

        Comment


          Galbūt tinkamesnė tema čia. Išbandžiau šiandien naujaji Solaris-Škoda 2752 19maršrute. Kaip ir minėta viduj nėra erdvės pojūčio dėl daug sėdimu vietu, bei žemesniu lubu. Važiuoja gan tyliai, bet labai garsiai dirba šilto oro ventiliatorius, užtat viduj labai labai šilta. Nauji troleibusai aišku gerai, bet šiap nemaniau, kad kada taip pasakysiu, bet senesnis (III) kėbulas troleibusui man geriau žiūris tiek interjeru, tiek eksterjeru.
          Paskutinis taisė Garbanius; 2019.01.18, 21:05.

          Comment


            Sveiki. Gal kažką praleidau, bet stops.lt svetainėje atsirado naujas maršrutas SU-MENĖK (nuo vasario 1d.), kuris kursuos dienos metu nuo penktadienio iki sekmadienio. Čia kažkoks vienkartinis projektas ar kaip?
            دائما الليتوانيه

            Comment


              https://www.madeinvilnius.lt/pramogo...ju-ir-muzieju/
              Jūsų žodyną ir pojūčius netrukus papildys nauja patirtis – SUMENĖJIMAS. Tai būsena po meno poveikio. Visą vasario mėnesį, nuo penktadienio iki sekmadienio pradeda kursuoti NEMOKAMAS Vilniaus autobusas SUMENĖK. Tai pirmasis autobuso maršrutas skirtas aplankyti net 17 įtakingiausių Vilniaus šiuolaikinio meno galerijų ir muziejų.

              Comment


                Kad Antakalnyje dominuoja troleibusai yra ir pliusas ir minusas, bet jei nutinka kažkoks linijos gedimas ar avarija dažnai iš Centro/Senamiesčio viešuoju transportu Antakalnio nepasieksi: 2,4,14. Dar galima iki Konstitucijos pr. eiti ir važiuoti 19, vis dėl to optimaliausia būtų 2 troleibusą, pakeisti 7G, kuris nestotų, kas 50 metrų.
                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.01.20, 15:29.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  7G geriausiu atveju praleistų 4-5 stoteles per visą maršrutą (Antakalnis/Nemenčinės pl.; Tverečiaus; Kalnų parkas; Reformatų/Vingrių). Tuo labiau Pylimo g. nėra jokių galimybių aplenkti sustojusias transporto priemones Reformatų (link stoties), Vingrių, Jogailos, Gėlių stotelėse. Ar dėl to verta skirti 15 autobusų (kurių ir taip trūksta) ir pasirašyti mirties nuosprendį 2 troleibuso maršrutui?

                  Jau geriau kaip tik pridėtų porą stotelių - Vingrių link Saulėtekio ir grąžintų buvusią stotelę šalia Sapiegų parko.
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.01.20, 16:33.

                  Comment


                    Troleibusų entuziastai nei už ką nesutiks su tokiu teiginiu- kaip ir minėjo Pilaitis- mirties nuosprendis 2 troleibusui.
                    O ir Antakalnyje šią savaitę pora kart teko važiuot iš Antakalnio ligoninės. Ten atstumas tiek nuo Klinikų stotelės, tiek nuo Šilo tilto man pasirodė gan didelis, reikėtų gal ir ten?

                    Comment


                      Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Troleibusų entuziastai nei už ką nesutiks su tokiu teiginiu- kaip ir minėjo Pilaitis- mirties nuosprendis 2 troleibusui.
                        O ir Antakalnyje šią savaitę pora kart teko važiuot iš Antakalnio ligoninės. Ten atstumas tiek nuo Klinikų stotelės, tiek nuo Šilo tilto man pasirodė gan didelis, reikėtų gal ir ten?
                        Prie ko čia troleibusų entuziastai? Koks tikslas leisti greitąjį autobusą jeigu jis nieko nepagreitins? Čia tas pats kaip 5G, kuris kaip ir greitasis, bet praleidžia vos porą stotelių. O jeigu jau leidžiame paprasto autobuso maršrutą vietoj troleibuso, tai čia jau gaunasi naikinimas. Ar čia ir vėl ''niekas nieko nenaikina, gi perka 40 troleibusų''. 40, bet ne 400.

                        Comment


                          Autonominė eiga praverstų, jei dauguma turėtų ją, kas iš to, kad keli troleibusai aplenktų kokią tai avariją, o kiti liktų kamštyje. Nebesugebėtų vėliau sugaudyt, kas kur turi važiuoti, kas aplenkti/praleisti/laukti. Aišku viskas įmanoma, bet vėl tas ūbagiškumas lenda..

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.
                            Vilniuje su gan dideliais kamščiais tai labai svarbus momentas. Nebent nauji labai retai genda.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              Vilniuje su gan dideliais kamščiais tai labai svarbus momentas. Nebent nauji labai retai genda.
                              Esant tinklo gedimui įtakos neturi, esmė kad susisiekimas su Antakalniu yra priklausomas nuo praktiškai vienos troleibusų linijos.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Ar dažnai dėl tinklo gedimų Antakalnis lieka be transporto?

                                Comment


                                  Va, dar viena išsigalvota problema kaip ir numeracija.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.
                                    Tai pastatys tramvajų ar metro ir ten niekada jokių gedimų nebus ir net prižiūrėti nereiks. O jei kas ir suges, tai sąstatai viens kito neaplenkinės ir niekas nesusijauks, neištiks jokio kolapso, gražiai atstovės eilutėje kelias valandėles - piemenys pakentės. Ir išvis, išsigalvojate čia neegzistuojančių problemų, A1 gi pasakė, kad viskas idealu kaip yra.

                                    Comment


                                      Taip, problema išsigalvota. Jei jau taip, tai iš viso neturtų būti tiesiami jokie tramvajai, metro, troleibusai, o esamos visos sistemos naikinamos, nes, o siaube, įvyks nelaimė, kamštis, eismas užstrigs ir tik vienintelis ŠVENTAS autobusas galės apvažiuoti ir važiuoti toliau...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taip, problema išsigalvota. Jei jau taip, tai iš viso neturtų būti tiesiami jokie tramvajai, metro, troleibusai, o esamos visos sistemos naikinamos, nes, o siaube, įvyks nelaimė, kamštis, eismas užstrigs ir tik vienintelis ŠVENTAS autobusas galės apvažiuoti ir važiuoti toliau...
                                        Tai anot Garbaniaus, kaip tik ištiks kolapsas, jei kažkas kažką aplenks, o ne stovės šalikelėje. Todėl ir troleibusų tobulinti nereikia, nes nu gi jei vienas stovės, o kitas važiuos, taigi bus painiava.

                                        Comment


                                          Taip, ištiks savotiškas bardakas pagal dabar galiojančia tvarką Vilniuje. Ir troleibusai čia ne prie ko, ta pati tvarka galioja ir autobusams. Geriau atsiradus sunkiai įveikiamai kliūčiai VT yra laukti iki tol, kol ją pašalins, nei kad važiuoti.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2019.01.21, 12:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X