Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtų, tikrai būtų tilpusi net ir pusantrinė. Bet šiaip dabar ten gaunasi savotiška vieta bagažui.
    Užbėgant už akių - kolona reikalinga, nes ja eina laidai ir kita elektros įranga į variklį, esantį po kolona.

    Comment


      Bent jau gerai, kad ta kolona ne gale. Nes autobusuose ta kolona gale tikrai nepatogi padaryta - remtis tenka į tą koloną su pečiais, ypatingai turint platesnius pečius
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Gale ten jau ne kolona, ten jau visa dėžė Nors šiaip, man kažkaip labiau įprastai atrodo variklis gale, net nepaisant mažesnio sėdimų vietų skaičiaus.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Pardon? Norit nuotraukų ir įspūdžių? Eikit prasivažiuokit ir pafotografuokit. Fanatikai ir talibai visų pirma turi darbus. Visų antra, jie neprivalo iškart visko suvertinėti į šitą forumą. Ypač tada, kai jų "nuotraukos", darytos "fotoaparatais" labiau primena Pikaso paveikslą, nei troleibusą.
          Labai gerai, kad turi darbus, o ne dieną iš dienos savo nepykantą pila internetuose. Šaip atrodo keistai, tiek tulžies išlieta, laiko sueikvotą, straipsnių prirašyta, sąmokslo teorijų prikurta 100metčiui, kai po 12metų pertraukos išvažiuoja į gatvę naujieji Solaris, tyla, kelias dienas
          P.S. tarp darbų ir aš nuvažiavau akis paganyt į naująjį Solaris, realybej visai neblogai tie spalvų deriniai atrodo, gaila, kad diena ne kokia buvo ir atrodė murzius.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Ar šalia tos "kolonos" nebūtų tilpusi viena sėdynė?
            Nebūtų, nes ten ji ne iki grindų, o iki aukštos dėžės, ant kurios be papildomo laiptelio normaliai užlipti neišeis. Bet laiptelio nėra kur padaryti - tik praėjime.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

              Labai gerai, kad turi darbus, o ne dieną iš dienos savo nepykantą pila internetuose. Šaip atrodo keistai, tiek tulžies išlieta, laiko sueikvotą, straipsnių prirašyta, sąmokslo teorijų prikurta 100metčiui, kai po 12metų pertraukos išvažiuoja į gatvę naujieji Solaris, tyla, kelias dienas
              P.S. tarp darbų ir aš nuvažiavau akis paganyt į naująjį Solaris, realybej visai neblogai tie spalvų deriniai atrodo, gaila, kad diena ne kokia buvo ir atrodė murzius.
              Kas tau nepatinka? Nauji autobusai buvo perkami reguliariai. Tegul nedidelėmis partijomis, tegul už visokius parduotas taršos kvotas, bet buvo. O troleibusai nebuvo. Kas yra nenormalu, jei tos VT rūšies nėra ruošiamasi sunaikinti. Ir visai normalu, jei ruošiamasi sunaikinti.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Kas tau nepatinka? Nauji autobusai buvo perkami reguliariai. Tegul nedidelėmis partijomis, tegul už visokius parduotas taršos kvotas, bet buvo. O troleibusai nebuvo. Kas yra nenormalu, jei tos VT rūšies nėra ruošiamasi sunaikinti. Ir visai normalu, jei ruošiamasi sunaikinti.
                Pasiklydau. Tai visgi dabar ruošiasi sunaikinti ar nesiruošia?

                Comment


                  Pagal tai, kiek perkama naujų troleibusų ir kiek jų realiai reikėtų bei pagal planus pirkti troleibusus ateičiai - taip, naikinimui prielaidos išlieka.

                  Comment


                    Keistas ne troleibusų skaičius, o tai kad jie be autonominės eigos, net be avarinės. Net Rusijos provincijoje kiek žinau beveik išskirtinai nauji troleibusai perkami tik su autonomine eiga.

                    Comment


                      Al1 ir kti troleibusų talibai, nustokit nieko nepagrįstas sąmkslo teorijas skleisti dėl troleibusų naikinimo. Prieš kokius 5 metus Zuokas gal ir buvo tokią idėją iškėlęs, bet dabar bent jau aš kaip tik matau atsigavimą: nauji troleibusai, senosios Škodos bent jau viduje tikrai paremontuotos (bent jau 2parko). Keli metai troleibusų išleidžiamumas NEMAŽĖJA, gal net padaugės gavus visus Solaris. Kad naikinami patvoryje supuvę tik metalo laužui tinkami troleibusai, čia visiškai skirtingi dalykai!!!

                      Comment


                        Tau gal po nosimi pakišti popieriuką - kiek troleibusų važinėjo gatvėmis iki 2014 m. reformos ir kiek dabar? Kokią dalį keleivių vežė troleibusai prieš 10 metų ir kiek dabar? Kas tai jei ne naikinimas? Tiesiai šviesiai valdžia pasakyti, kad troleibusus reikia panaikinti negali - bijo. Be to reikia daug pinigų pakeisti autobusais vienu metu. Užtat galima ilgą laiką neatnaujinti, diskredituoti kaip VT rūšį ir tada galima bus panaikinti. Prijomas senas, žinomas ir "klasikinis" - nefinansuos, apderk ir sunaikint. Taikomas visur, VT ne išimtis.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Labai gerai, kad turi darbus, o ne dieną iš dienos savo nepykantą pila internetuose. Šaip atrodo keistai, tiek tulžies išlieta, laiko sueikvotą, straipsnių prirašyta, sąmokslo teorijų prikurta 100metčiui, kai po 12metų pertraukos išvažiuoja į gatvę naujieji Solaris, tyla, kelias dienas.
                          O man tai jokios nuostabos nesukelia - tiesiog pradėjo važinėti naujas riedmuo. Eiliniam keleiviui nuo to nei šilta, nei šalta.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Al1 ir kti troleibusų talibai, nustokit nieko nepagrįstas sąmkslo teorijas skleisti dėl troleibusų naikinimo. Prieš kokius 5 metus Zuokas gal ir buvo tokią idėją iškėlęs, bet dabar bent jau aš kaip tik matau atsigavimą: nauji troleibusai, senosios Škodos bent jau viduje tikrai paremontuotos (bent jau 2parko). Keli metai troleibusų išleidžiamumas NEMAŽĖJA, gal net padaugės gavus visus Solaris. Kad naikinami patvoryje supuvę tik metalo laužui tinkami troleibusai, čia visiškai skirtingi dalykai!!!
                            Viskas prasidejo nuo keliu baisiu dokumentu apie alternatyvias transporto rusis, paskelbtu 2012 metais:
                            https://vilnius.lt/wp-content/upload...i_20120227.pdf
                            kurio rengėjai: Vilniaus Gedimino technikos universiteto Teritorijų planavimo mokslo institutas; Partneriai: SĮ „Vilniaus planas“; UAB „Urbanistika“; UAB „ASL“; SYSTRA SA
                            Puslapis 24:
                            1 etapas 2015-2018 m. Dėl pirmos greitojo tramvajaus linijos siūloma panaikinti troleibusų eismą šiose gatvėse: [.. ...] Viso panaikinama apie 12,64 km arba apie 20,5 procento esamo gatvių tinklo su troleibusų eismu.
                            2 etapas 2018-2025 m. Tolimesnėje perspektyvoje, įvedus į miesto maršrutinį tinklą kitus greito susisiekimo maršrutus ir atsiradus maršrutų linijose šiuolaikiniams elektriniams autobusams, troleibusų eismas palaipsniui yra naikinamas.
                            3 etapas 2025-2030 m. Naikinamas visas išlikę troleibusų tinklas su depu Antakalnyje, įvedant naujus greito susisiekimo autobusų maršrutus ...
                            Orientaciniai troleibusų eismas Vilniaus mieste, esant minėtoms privalomoms aplinkybėms Vilniaus mieste galėtų būti nutrauktas apie 2030-2035 metus, papildomai įvertinant troleibusų parko transporto priemonių susidėvėjimo lygį.
                            Atmosferą kaitina ir tai kad net du iš eilės miestą valdantys merai: Zuokas ir Šimašius, mano kad troleibusams mieste ne vieta.

                            https://www.facebook.com/liutauras.s...55457366932593
                            Šiandien Miesto planavimo ir plėtros komitete aptariant Šiaurinės g. projektą Artūras Zuokas pareiškė, kad troleibusai yra atgyvena. Toks požiūris dominuoja, todėl troleibuso linijos nutiesimas Šiaurinės g., nors ir ekonomiškai bei ekologiškai pagrįstas, nesulaukia palaikymo.
                            Troleibusu KT nutiesimas buvo numatytas pagal senaji BP, kuris iki siol siaip galioja. Bet jo nebus. O naujam BP projekte irasyta, kad troleibusu tinklo pletra nenumatoma.

                            Vėl Stoškus cituoja Šimašių iš intervių per Žinių Radiją. Atsimenu tuomet nepatingėjau radau tą intervių ir perklausiau. Taip ir buvo:
                            https://www.facebook.com/liutauras.s...56355961367593
                            Troleibusų KT darkia vaizdą, troleibusai mieste sudaro kamsčius, - teigia Šimašius.
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...72#post1636672
                            Šimašius pranešė, kad bus perkamos tik elektrines transporto priemones (nemini troleibusu) bei seka kazkoki kliedesi, kad autobusais reikia evakuoti vaikus. Tegu tramvajais evakuoja.

                            Galima ir toliau ieškoti citatų ir straipsnių, kur ar pats meras ar jo pavaldiniai teigė, kad nuo troleibusų KT įtrukinėja sienos ir pan ir t.t.

                            Tai ar mes kažkokie talibai ir kuriame samokslo teorijas ir tai ne oficiali valdžios pozicija?

                            Tačiau didėjant visuomenes spaudimui naujame VVT strateginiame plane 2019-2025 numatyta:
                            http://www.vilniausviesasistransport...ntrauka_LT.pdf

                            Troleibusų skaičius nemažinamas. 2019–2025 m. kasmet pirkti po 20 vnt. troleibusų su autonomine rida (~15 km)
                            Kontaktinio tinklo modernizavimas ir atnaujinimas
                            Click image for larger version

Name:	VVT STRATEGINIS PLANAS 2019 2025 m_santrauka_LT pdf.png
Views:	55
Size:	87,4 kB
ID:	1685136

                            Iš viso šito man visgi nėra aišku kodėl dabar troleibusai yra perkami be autonomines eigos. Kontaktinis tinklas, kaip suprantu, turetu buti modernizuojamas, bet NEplečiamas.
                            Kas vyks po 2025? Kas bus, jei Vilnius sugalvos ivesti tramvaju?

                            Turint omeny kai kurių politikų, iskaitant merą ir jam pataikaujančius, nuomonę nebūčiau toks labai tikras dėl troleibusų ateities, kuri manau vistiek kolkas kaba ant plauko.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Iš viso šito man visgi nėra aišku kodėl dabar troleibusai yra perkami be autonomines eigos.
                              Ar nėra taip, kad dabar nupirkti troleibusai yra ne VVT, o Vilniaus m. savivaldybės pirkinys?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                Ar nėra taip, kad dabar nupirkti troleibusai yra ne VVT, o Vilniaus m. savivaldybės pirkinys?
                                O koks skirtumas?

                                Comment


                                  Šiaip įdomu, kodėl nebuvo galvuojama visgi gamintis patiems? Juk Amber Vilnis atrodė visai neblogi.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Šiaip įdomu, kodėl nebuvo galvuojama visgi gamintis patiems? Juk Amber Vilnis atrodė visai neblogi.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      O koks skirtumas?
                                      Skirtumas tas, kad VVT imtų tai, ko jam reikia, o ne tai, ką jam kažkas kitas pasiūlys.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Nemanau, kad šioje vietoje yra skirtumas. Visų pirma, prieš šį konkursą buvo VVT vardu paskelbtos pirkimo specifikacijos, kurių pagrindų (rodos, nepakeitė jose nieko), pats konkursas buvo skelbtas savivaldybės vardu. Visiškai jokio skirtumo nėra, kas formaliai paskelbė konkursą

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Skirtumas tas, kad VVT imtų tai, ko jam reikia, o ne tai, ką jam kažkas kitas pasiūlys.
                                          Pirkimų įstatymai pasikeitė. Dabar visi stambūs pirkimai bus savivaldybių vardu, o ne jos įmonių. Tuo labiau, jei bus naudojamos ES lėšos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X