Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Kontaktinis tinklas - tai atgyvena. Anksčiau ar vėliau jis išnyks, tad metas keisti požiūrį. Technologijos tobulėja, laikui bėgant atsiranda vis šiuolaikiškesni sprendimai, suteikiantys daugiau ekologiškumo ir mobilumo. Ekologiškumas, aišku, ginčytinas dalykas, bet mobilumo tai tikrai suteiks.

    P.s. Pažiūrėkite, kiek naudos atnešė bevielio interneto atsiradimas.
    Čia forume ir apskritai gyvenime yra labai daug visokių entuziastų, fanatikų vienos ar kitos technologijos. Jokiu būdų nesakau, kad tai blogai. Visi turi savų hobių. Užtenka pasižiūrėti temas apie VT ar traukinių spotingus.

    Problema atsiranda, kai tokie entuziastai pradeda ignoruoti ir neigti naujas technologijas idant jų mylima sena technologija nenueitų užmarštin ir taip bando paveikti žmones, kurie priima sprendimus.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Čia forume ir apskritai gyvenime yra labai daug visokių entuziastų, fanatikų vienos ar kitos technologijos. Jokiu būdų nesakau, kad tai blogai. Visi turi savų hobių. Užtenka pasižiūrėti temas apie VT ar traukinių spotingus.

      Problema atsiranda, kai tokie entuziastai pradeda ignoruoti ir neigti naujas technologijas idant jų mylima sena technologija nenueitų užmarštin ir taip bando paveikti žmones, kurie priima sprendimus.
      Būtent. . Pasaulis keičiasi, kaip ir mes patys. Norime to, ar ne, bet taip yra ir bus. Yra žymiai daugiau sričių, kur pokyčiai jau įvyko, bet ši tema ne apie tai.
      Pati elektra, kaip galutinis produktas, yra ekologiškesnė, nei dyzelimas/dujos. Bet jos gamybos procesas tikrai nėra tobulas. Atominės elektrinės karts nuo karto sukelia milžiniškas ekologines katastrofas, ko mes toleruoti negalime. Lygiai taip pat mes negalime pamiršti ir apie automobilių taršos mažinimą.
      Paskutinis taisė 0570043; 2016.09.06, 11:02.

      Comment


        Pavyzdys iš Brno – jų transporto parkas turi 6 laivus, kurie plukdo gyventojus savaitgaliais iš vienos vietos į kitą. Kai Neryje bus įrengtos prieplaukos, kodėl negalėtų kursuoti laivelis iš Vingio parko į Antakalnį?“, – idėjos apie viešojo transporto rūšį upėje neatmetė G.Maželis.
        Čia specialiai futuristams duoklė. Direktorius visapusiškas, neužmiršo ir jų, davė pažadų, iš kurių jokios naudos kasdieniam VT darbui. Nebent vandens kanalus kasti.

        Nors futuristiką labai mėgstu, man ši tema yra apie dabartį ir artimą ateitį. Galbūt 2100 m. skraidysime po Vilnių, bet 2017 vis dar dauguma TP bus nekondicionuojamos. Jei kažkas nupirks vieną dešimtį "elektro busų", jis nedarys įtakos kasdieniam keleivių išskyrus moralinę. Jei nupirks 50 iki 2020, tai vistiek nepakeis troleibusų, kurių 188 vnt. gatvėse nuo šio rugsėjo.

        Ar mes galime atsisakyti KT ir visų troleibusų? Tikrai galime. Bet tai reikš 188 papildomus autobusus. Kuo skiriasi autobusas nuo troleibuso? Autobuso išmetamosios dujos išmetamos čia ir dabar, o troleibuso - kažkur. Toks ir skirtumas. Ir iš 348 autobusų nemaža dalis neliečia centrinės dalies, važinėja po priemiesčius ir visokias neapgyvendintas gatves. T.y. kur tarša nejaučiama.

        Todėl man ir įdomu, ką VVT galvoja daryti su troleibusais, nes palengva atsisakyti neišeina (negali KT nurinkti vienoje gatvės pusėje), o iš karto visko atsisakyti pakeičiant autobusais reiškia daug daugiau taršos mieste. Elektra - ateitis, bet bent trečdalis transporto su baterijomis iki 2020 nerealu.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Čia specialiai futuristams duoklė. Direktorius visapusiškas, neužmiršo ir jų, davė pažadų, iš kurių jokios naudos kasdieniam VT darbui. Nebent vandens kanalus kasti.

          Nors futuristiką labai mėgstu, man ši tema yra apie dabartį ir artimą ateitį. Galbūt 2100 m. skraidysime po Vilnių, bet 2017 vis dar dauguma TP bus nekondicionuojamos. Jei kažkas nupirks vieną dešimtį "elektro busų", jis nedarys įtakos kasdieniam keleivių išskyrus moralinę. Jei nupirks 50 iki 2020, tai vistiek nepakeis troleibusų, kurių 188 vnt. gatvėse nuo šio rugsėjo.

          Ar mes galime atsisakyti KT ir visų troleibusų? Tikrai galime. Bet tai reikš 188 papildomus autobusus. Kuo skiriasi autobusas nuo troleibuso? Autobuso išmetamosios dujos išmetamos čia ir dabar, o troleibuso - kažkur. Toks ir skirtumas. Ir iš 348 autobusų nemaža dalis neliečia centrinės dalies, važinėja po priemiesčius ir visokias neapgyvendintas gatves. T.y. kur tarša nejaučiama.

          Todėl man ir įdomu, ką VVT galvoja daryti su troleibusais, nes palengva atsisakyti neišeina (negali KT nurinkti vienoje gatvės pusėje), o iš karto visko atsisakyti pakeičiant autobusais reiškia daug daugiau taršos mieste. Elektra - ateitis, bet bent trečdalis transporto su baterijomis iki 2020 nerealu.
          Kiek dabartiniai troleibusai dar gali važinėti? 5 metus? Ilgiau?

          Baterijų kaina kasmet krinta 10-14%. Elektriniai autobusai jau nebėra kažkokia fantazija. Fantazija nebėra ir autonominis transportas.

          Nemačiau, kad kas kur nors siūlytų šiandien pat nurinkti visą KT ir išmesti troleibusus. Juoba, kad KT gali kabėti iki kol mieste nebeliks paskutinio troleibuso. Bet elektrinių autobusų neišvengsi. Galim į juos pradėti investuoti jau dabar, galim tą padaryti patys paskutiniai. Skirtumas tik tas, kad visą tą laiką, kurį prarasime dabar investavę į troleibusus (o juk juos pirksime 10-15 metų į priekį) papildomai mokėsime už KT išlaikymą ir būsime prisirišę prie to, kur veda laidai.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Baterijų kaina kasmet krinta 10-14%. Elektriniai autobusai jau nebėra kažkokia fantazija. Fantazija nebėra ir autonominis transportas.
            Sutinku, autobusai su VDV eksploatuojami jau seniai.

            Comment


              Taip, parengiamuosius darbus galima daryti. Pavyzdžiui, priversti visus vairuotojus mokytis ir išlaikyti D kategoriją ir dar 95 kodą.

              Bet kad tą daryti, reikia apsispręsti - kada atsisakysime troleibusų. Tarkime metai 20XY. Kodėl svarbu? Nes galbūt 30 proc. troleibusų parko vairuotojų iki 20XY išeis į pensiją. Tai kam juos mokinti? Tegu vairuoja iki 20XY ir išeis į pensiją.

              Toliau - investicijos į galinius punktus. Troleibuso galiniai punktai gali būti tik ten kur yra arba KT ribose. "Baterijų autobuso" - kaip ir paprasto - bet kur. Tai statant kvartalais kaip Perkūnkiemyje, Pilaitėje, Nemenčinės pl. reikia numatyti pakrovimo taškus.

              Bet ar kas daroma? Nelabai, todėl nieko greito tikėtis negalima.

              Comment


                Šiaip galime sutarti, kad elektriniai autobusai pirmiau pamažu gali pakeisti VDV autobusus, o tik tada troleibusus. Nes KT "po truputį" nesiardo, nes nebėra atšakų į galinius punktus kur būtų vienas maršrutas (senieji 8, 13, 14 panaikinti).

                O kokį 67 ar 51 lengva padaryti elektriniu - mažai TP, nesudėtingi maršrutai. Ar paimti Vaduvos st. ir įrengti krovimo stoteles ir jei būtų įsigyta daugiau TP elektrifikuoti 8, 20, 25, 28, 51 maršrutus autobusais su baterijomis.

                Comment


                  Pritariu. Logiška būtų keisti iš pat pradžių autobusus elektrobusais, bet ne troleibusus.

                  Comment


                    Nuo rugsėjo 17 d. – viešojo transporto tvarkaraščių pokyčiai
                    Paskutinis taisė denisas; 2016.09.14, 15:07.

                    Comment


                      Nuo pirmadienio (rugsėjo 12 d.) "paslapčia" buvo nuimtas VVT autobuso grafikas nuo 20 maršruto ir dabar šitą maršrutą pilnai aptarnauja "Ridvija" su savo naujai nupirktu priemiestinio tipo autobusu.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Pavaro "Ridvija" O niekam neužkliuvo šitai?
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          O turėjo?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            O turėjo?
                            Manau, nors iš dalies ir ne
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Nuo spalio 1 d. – daugiau pokyčių Vilniaus viešajame transporte
                              >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=928
                              Įdomiai padarė su 114 trasa. 3 mikriukai dirbs.
                              Paskutinis taisė Mantas95; 2016.09.23, 17:14.

                              Comment


                                Ar man tik pasirodė, ar troleibusai tikrai tapo viduj švaresni? Škodose tai kažkaip dar neatkreipiau dėmesio, bet šią savaitę važiavau keliais Solariais ir pastebėjau, kad ir lubos, ir sienelė už vairuotojo, ir sienelė priešais vidurines duris (visa tai yra balta) kažkaip atrodo žymiai švaresni lyginant su vaizdu, prie kurio buvau anksčiau įpratęs. Tai buvo 1679, 1709, 2694.

                                Comment


                                  Taip, kai kuriems buvo atliktas salono valymas. Ne grindų, o lubų, sienų, langų ir t.t.

                                  Comment


                                    SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, jog nuo š. m. spalio 1 d. (šeštadienio) keisis 20, 27, 29, 31, 35, 36, 43, 50, 57, 59, 65, 66, 68, 76, 114, 115 maršrutų autobusų ir 13 maršruto troleibusų tvarkaraščiai. Pokyčiai įgyvendinami atsižvelgus į viešojo transporto keleivių, sostinės įmonių pateiktus siūlymus, atsižvelgus į mokyklų pamokų tvarkaraščius.
                                    Kodėl tiek pokyčių? Blogai suplanavo 0901?

                                    Comment


                                      Kai kurių maršrutų tvarkaraščių tiesiog neįmanoma "gerai" suplanuoti, nes jie važiuoja naujomis trasomis. Kai kur koreguojama pagal keleivių pageidavimus, kai kur - taisomos klaidos, vėl gi, pagal keleivių prašymus.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Kai kurių maršrutų tvarkaraščių tiesiog neįmanoma "gerai" suplanuoti, nes jie važiuoja naujomis trasomis. Kai kur koreguojama pagal keleivių pageidavimus, kai kur - taisomos klaidos, vėl gi, pagal keleivių prašymus.
                                        bet nesąmonė tie keleivių prašymai nes atsižvelgiama į kažkurio rajono keleivių prašymus nes gal pagal šituos naujai padarytus grafikus išvis netinka kito rajono keleiviams

                                        Comment


                                          Nesamonė yra tada, kai komentuojama net nežinant kas, kur ir kodėl.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X