Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    JUDU gegužės pradžioje tikslino, kad vairuotojai turi įleisti keleivius per priekines duris. Dabar VVT komentaras, kuris teigia priešingai. Jei komunikacijos žmonės nesusigaudo, tai ko galima tikėtis iš vairuotojų?
    Nu tai turi, bet "prašo", kad nieks neliptų. Neprieštarauja jokia komunikacija.

    Dabar tik vienas VT šviesoforas yra Kareivių g.? Galvojau, tik dėl varnelės vieną įrengė, bet pasirodo kažką dar galvoja:
    Didmiesčiuose – atokvėpis nuo spūsčių: jų atsiradimą lemia nebūtinai patys vairuotojai
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ys-vairuotojai

    Kai kuriose miesto sankryžose suplanuota diegti viešajam transportui skirtas papildomas sekcijas, kad sumažintume kelionių viešuoju transportu laiką.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Nu tai turi, bet "prašo", kad nieks neliptų. Neprieštarauja jokia komunikacija.
      O kaip galima "prašyti" nedaryti kažko, ką įmonė turi daryti pagal taisykles? Kas toliau, VVT "prašys" keleivių planuotis išlipimus kas antroje stotelėje, nes stojant kiekvienoje sunaudojama daugiau kuro įsibėgėjimui?

      Comment


        Kaip ir benamis negali legaliai prašyti centų gatvėj, bet prašo, nors tu ir neprivalai jų duoti. Tik VVT atveju jų prašymas yra legalus, nors neprivalai jam paklusti.

        Tik apgyniau jų komunikavimą, jog jis nėra pats sau prieštaraujantis, kaip teigta.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Labai gaila, kad iš kai kurių forumo narių buvo paklodės kad nebėginis VT nėra VT ™, bet kai miesto vežėjas nesugeba susitvarkyti priekinių durų atidarymo ir literaliai siunčia keleivius naxuj dėl dalyko, apie kurį nebūtų net kalbos kituose Europos miestuose, tai jau čia kažkaip praleidžiama pro akis...

          VVT viduje ryškiai užtrumpino viską, ką galima. Jeigu prieš streiką dar buvo kažkoks atgalinis ryšis keleiviams ir entuziastams, tai dabar net ir jo nėra ir eiliniai skundai dėl neatidaromų durų, nepakeistų krypčių švieslentėse arba KET pažeidinėjimų yra ignoruojami, o toks vairuotojų elgesys - toleruojamas. Nežinau, ar čia toks pataikavimas vairuotojams, ar dar kažkas.

          O tas pabliovimas apie ''priekinių durų atidarymą stotelėse su specialiais ženklais'' išvis prajuokino, jau net tų ženklų nėra apie 3-4 metus, o ir pati tvarka galiojo gal 2 savaites, kol vairuotojai nepradėjo masiškai jos ignoruoti.

          Na bet mieste, kur ''nu kep vadzicielius ciai nikaip nisuprantu kem če ta salialie'' tai sakyčiau nieko stebinančio...

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Labai gaila, kad iš kai kurių forumo narių buvo paklodės kad nebėginis VT nėra VT
            Kas čia tiksliai taip yra sakęs? Ar čia (eilinį kartą) bandai suabsurdinti kažkieno argumentus? Autobusai turi labai aiškią paskirtį miestuose, jie yra prie vietinių transporto mazgų ir transporto kamieno privežanti priemonė. Jie nėra tinkami ilgiems atstumams ir kamieno formavimui, nes nėra pakankamai talpūs, tad dažnai užsipildo jau pirmose ilgo maršruto stotelėse, bei per daug siūbuoja. Taip pat, lyginant su bėginiu transportu, jie daugiau teršia (net elektriniai ar troleibusai daugiau teršia padangomis, elektriniai apskritai yra blogi aplinkai dėl neetiškos baterijų medžiagų kasybos), mažiau efektyviai naudoja energiją, greičiau nusidėvi, jų nėra praktinių galimybių automatizuoti, jiems reikia daugiau vietos mieste. Nekalbu jau apie miesto įvaizdį.
            Paskutinis taisė VLR; 2023.06.18, 12:47.

            Comment


              O dėl šitų visų viešojo transporto problemų, tai aš situacija matau taip: buvo konkreti kietos tarptautinės kompanijos studija (Systra), kurią vietiniai kaimiečiai ir automobilistai išdergė, o Systros specialistus išvadino per brangiai apmokamais idiotais. Tada ketvirtį amžiaus vietiniai Kieša ir Vasia darė (ir toliau daro) 'pigiau ir geriau'. Dabar turime rezultatą. Ką čia daugiau galima komentuoti? Nesiruošiu vaikščioti paskui kiekvieną autobusą ir rašinėti, kas su juo yra negerai. Priekinės durys, atsilupusios sėdynės, juodi dūmai, vėlavimas, keisti maršrutai, įtartinai greitais nusidėvėjimas ir tt. ir pan. Kokiam tikslui tai daryti? Visa šita situacija yra šūdų krūva. Ją spręsti, spėju, reiktų pradėti nuo VMS algų kėlimo ir bandymo samdyti kietus vadovus iš privataus sektoriaus taip keliant ten dirbančių žmonių lygį. Toks procesas nebūtų trumpas, bet gal po gerų dešimties metų pradėtume matyti rezultatus. Dabar gi turime šimašius, pakalnius ir benkunskus vadovaujančiose pozicijose. Ko galima daugiau iš tokių kaušų tikėtis? Aš nematau jokių proveržio galimybių šiuo metu, situacija yra niūri, apie ją ilgiau pagalvojus galima įsivaryti depresiją.

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                Gal išsireikalavo kolektyvinėje sutartyje streikuodami...
                Ar nebuvo kažkokios tvarkos, kad nebuvo galima įlipti per priekines duris dar labai labai seniai, galbūt sovietmečiu ar early 90s? Ar nėra taip, kad VVT chebra bando grąžinti tų laikų keleivių vežimo standartus ir tradicijas?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Ar nebuvo kažkokios tvarkos, kad nebuvo galima įlipti per priekines duris dar labai labai seniai, galbūt sovietmečiu ar early 90s? Ar nėra taip, kad VVT chebra bando grąžinti tų laikų keleivių vežimo standartus ir tradicijas?
                  Šito tikrai nepakomentuosiu, nes early 90s po stalu šliaužiojau. Bet galiu paminėt, kad po to pirmojo komentaro, teko pravažiuoti tokiu pačiu autobuso modeliu ir kondicionierius veikė, ir priekines duris atidarė kur daugiau žmonių buvo stotelėse. Turiu įtarimą, kad čia galima gan paprastai suvesti į vairuotojų marozinimo lygį, ir šiuo atveju deja situacija yra labai bloga. Vairuotojų dalis, kuri savo darbą supranta kaip keleivių vežimą, o ne kaip autobuso vairavimą atrodo itin maža.

                  O po šito streiko situacija dar blogesnė, nes VVT vairuotojai suprato, kad gali išstatyt savo sąlygas (pritariu, kad kurie punktai buvo logiški, bet buvo ir kosminių) ir laikyti visą miestą įkaitais.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ar nebuvo kažkokios tvarkos, kad nebuvo galima įlipti per priekines duris dar labai labai seniai, galbūt sovietmečiu ar early 90s? Ar nėra taip, kad VVT chebra bando grąžinti tų laikų keleivių vežimo standartus ir tradicijas?
                    Bent jau Kaune visuomet buvo tvarka, kai per priekines duris gali tik išlipti, bet ne įlipti. Tik nežinau kiek ji buvo oficiali.

                    O dėl priekinių durų - aišku, situacija yra labai kvaila, puikiai parodanti tragišką situaciją Lietuvos VT. Bet manau, kad jeigu vairuotojai mano, kad atidarinėti priekines durys yra above my paygrade, reikėtų taip ir nustatyti taisyklėse, kad nekiltų neaiškumų ir užklijuoti lipdukus ant priekinių durų. Gal ir galima pritempti, kad žiemą vairuotojas gali sušalti, ypač jei kabinos gana atviros.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Bent jau Kaune visuomet buvo tvarka, kai per priekines duris gali tik išlipti, bet ne įlipti. Tik nežinau kiek ji buvo oficiali.

                      O dėl priekinių durų - aišku, situacija yra labai kvaila, puikiai parodanti tragišką situaciją Lietuvos VT. Bet manau, kad jeigu vairuotojai mano, kad atidarinėti priekines durys yra above my paygrade, reikėtų taip ir nustatyti taisyklėse, kad nekiltų neaiškumų ir užklijuoti lipdukus ant priekinių durų. Gal ir galima pritempti, kad žiemą vairuotojas gali sušalti, ypač jei kabinos gana atviros.
                      Senukams Ikarus buvo gan sandarios gamyklinės pertvaros tarp vairuotojo ir salono, Bet čia šiaurėje, Šiauliuose.
                      Galbūt pietiniame Vilniaus klimate jos tikrai nereikalingos.
                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.06.18, 13:46.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                        Gal ir galima pritempti, kad žiemą vairuotojas gali sušalti, ypač jei kabinos gana atviros.
                        Atsiųskite žiemą vilniaus VT vairuotojus stažuotei į Klaipėdą Užsigrūdins

                        Comment


                          Sustabdyti konfliktus galėtų jų totalus užkardymas. Įrengti mygtukus, kaip UK traukiniuose, keliaiviai patys pasispaus pro kur nori lipti. Dar jei vadovybei labai rūpėtų vairuotojai, tai pirktų naujas tr. pr. uždaromis kabinomis, kad ir tie patys bomžai mažiau smirdėtų, saugiau (ramiau) nuo išprotėjusių ir apsvaigusių keleivių būtų, lengviau tinkamą mikroklimatą pasidaryti vairuojant. Atviras kabinas perka, manau, dėl vienintelės priežasties – pigiau.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Žinant vairuotojų lygį, tai pripirkus transporto uždaromis kabinomis, kondicionieriai salone būtų jungiami dar rečiau. Dabar, kai pačiam vairuotojui karštis eina per atvirą kabiną iš salono, atsiranda poreikis įjungti kondicionierius ir varguoliams.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Kas toliau, VVT "prašys" keleivių planuotis išlipimus kas antroje stotelėje, nes stojant kiekvienoje sunaudojama daugiau kuro įsibėgėjimui?
                              Tai jau dabar taip daro. Tai vadinama G autobusais.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Sustabdyti konfliktus galėtų jų totalus užkardymas. Įrengti mygtukus, kaip UK traukiniuose, keliaiviai patys pasispaus pro kur nori lipti. Dar jei vadovybei labai rūpėtų vairuotojai, tai pirktų naujas tr. pr. uždaromis kabinomis, kad ir tie patys bomžai mažiau smirdėtų, saugiau (ramiau) nuo išprotėjusių ir apsvaigusių keleivių būtų, lengviau tinkamą mikroklimatą pasidaryti vairuojant. Atviras kabinas perka, manau, dėl vienintelės priežasties – pigiau.
                                Ar yra ES rinkoje tokios transporto priemonės? Į seriją eina tokie nebent iš rusiškų ar baltarusiškų gamyklų.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Sustabdyti konfliktus galėtų jų totalus užkardymas. Įrengti mygtukus, kaip UK traukiniuose, keliaiviai patys pasispaus pro kur nori lipti. Dar jei vadovybei labai rūpėtų vairuotojai, tai pirktų naujas tr. pr. uždaromis kabinomis, kad ir tie patys bomžai mažiau smirdėtų, saugiau (ramiau) nuo išprotėjusių ir apsvaigusių keleivių būtų, lengviau tinkamą mikroklimatą pasidaryti vairuojant. Atviras kabinas perka, manau, dėl vienintelės priežasties – pigiau.
                                  Tie mygtukai reguliuojami iš vairuotojo kabinos. Ar manei, kad keleivis pats tai reguliuoja?

                                  Yra vienas būdas kaip galima "priversti" atidarinėti priekines duris, bet, aišku, jis nėra labai malonus. Išleisti orą iš pneumatinės sistemos per avarinį durų atidarymą ir atidaryti jas mechaniškai. Tam, kad sistema vėl pasipildytų oru, vairuotojui reiks išjungti variklį, po to vėl įjungti.

                                  ​​​​​​Kelis kartus taip padaryti, po to patys duris atidarinės.

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                    Ar yra ES rinkoje tokios transporto priemonės? Į seriją eina tokie nebent iš rusiškų ar baltarusiškų gamyklų.
                                    Varšuvos Solariai (man rodos ketvirtos kartos) su pilna kabina sukomplektuoti.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Atrodo su MAN senesniu važiavau neseniai, ilgu 5G (pilku?) tai ten uždara kabina.

                                      Atnaujino pilnai auto parką, dabar trūlus perka – gali pasiprašyt konstrukcijoj, kad nors tik pats prezidentas Nausėda per palydovą atidarynėtų.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Atrodo su MAN senesniu važiavau neseniai, ilgu 5G (pilku?) tai ten uždara kabina.

                                        <...>
                                        Ilgi Man'ai (senieji A23, 4007-4009, 4011) nėra pilki, du iš jų originalia balta spalva su mėlyna juosta apačioje. O naujesni Lion's city (keturduriai) iš Oslo atvyko raudonos spalvos, pas mus pakartotinai perdažė. Ir tiek senuose, tiek iš Oslo atvykusiuose Man'uose atskiros kabinos padarytos parko meistrų.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Vasarinių grafikų pasikeitimai nuo Joninių (birželio 24):

                                          1 maršrutas: pratęsiamas iki Rodūnios sodų
                                          4 maršrutas: nuimami užsukimai į Rodūnios sodus, tokiu būdu tiesinima trasa į Kirtimus
                                          2G maršrutas: vasaros sezonui po 21val stos T16 maršruto stotelėse
                                          36 maršrutas: paleidžiami ilgi autobusai
                                          89 maršrutas: kursuos pilnai Drujos gatve, nuimamas lankstas pro Rasų kapines
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X