Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skolose paskendęs Vilniaus viešasis transportas: kas už viso to slypi?

    Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?

    http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-slypi?l=1&p=1
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Ant "Škodų" atsirado baisios maršutų lentelės. Senosios žymiai estetiškesnės.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Ant "Škodų" atsirado baisios maršutų lentelės. Senosios žymiai estetiškesnės.
        Jei apie išklotines eina kalba, tai dar praeitą mėnesį buvau parašęs
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Skolose paskendęs Vilniaus viešasis transportas: kas už viso to slypi?

          Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?

          http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-slypi?l=1&p=1
          Nesuprantu, kuo užkliuvo 82 ir 87 maršrutai. Keleiviai jais labai patenkinti. Straipsnio autorius matomai nevažinėjo 87 ir nematė, kokie jie pilni važinėja ir kokie žmonės jais važiuoja. Ir autorius nežino, kad tie žmonės dirba Vilniaus mieste ir palieka savo mokęsčius jam.

          Kai į rajoną važiuoja pilnas Vilniaus miesto transportas - blogai. Kai į rajoną važiuoja tuščias (dėl nelanksčių kainų ir dėl to retinamų tvarkaraščių) Vilniaus rajono transportas - VT degradacija. Išeitis - į Vilniaus rajoną turi važiuoti Kauno miesto VT, kurį dotuos Kauno miestas. Tada niekas neturės nuostolių.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Jei apie išklotines eina kalba, tai dar praeitą mėnesį buvau parašęs
            Kalbu apie užkištas už priekinio stiklo. Šiandien ant keliu troleibusų pastebėjau. Nors važineju jau 2 savaites kasdien.

            Comment


              Visi 2 parko Škoda tiek 14Tr ir 15Tr nuo šiandien ryto važinėja su lentelėmis. Pagamintos yra kur dedasi už priekinio stiklo, prie galinių durų kur rodo kryptį ir gale virš stiklo kur yra tik maršruto numeris.
              My Flickr
              My Trainpix

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Nesuprantu, kuo užkliuvo 82 ir 87 maršrutai. Keleiviai jais labai patenkinti. Straipsnio autorius matomai nevažinėjo 87 ir nematė, kokie jie pilni važinėja ir kokie žmonės jais važiuoja. Ir autorius nežino, kad tie žmonės dirba Vilniaus mieste ir palieka savo mokęsčius jam.

                Kai į rajoną važiuoja pilnas Vilniaus miesto transportas - blogai. Kai į rajoną važiuoja tuščias (dėl nelanksčių kainų ir dėl to retinamų tvarkaraščių) Vilniaus rajono transportas - VT degradacija. Išeitis - į Vilniaus rajoną turi važiuoti Kauno miesto VT, kurį dotuos Kauno miestas. Tada niekas neturės nuostolių.
                Straipsnyje kalbama apie sistemines problemas, o ne prieštaraujama keleivių patogumui. Manau, neįsigilinai arba neteisingai supratai tekstą.
                Teksto autorė yra moteris.

                Kad autobusai važinėja pilni, tai nebūtinai reiškia, kad maršrutas yra pelningas. Autobusas tankiai apgyvendintame rajone gali važiuoti kartą per valandą - tikrai bus visada pilnas, arba kas 10 min. (sakykime, toks ir būtų optimalus poreikis), bet važiuodamas dažniausiai veikiausiai vežtų mažesnius reiso srautus, tačiau didesnius - maršruto.

                Yra ir daugiau sudedamųjų - pvz., jei maršruto trasa yra ilga ir jis eina pro mažai apgyvendintus rajonus, iš esmės nuo vieno maršruto galo iki kito veža tuos pačius keleivius, tai ir pervežami maršruto (nes reiso) srautai yra maži. Tai sudaro mažą pelną arba nuostolį. Rajono savivaldybė neprisideda prie tokių maršrutų išlaikymo. Vadinasi, miesto savivaldybė su tokiais maršrutais išlaiko rajono gyventojų susisiekimo naštą (toliau detaliau aiškinu šiame komentare).

                Žiūrint apie kokius mokesčius kalbi. Jeigu apie gyventojų pajamų mokestį, tai kaip tik šis mokestis atitenka tai savivaldybei, kurioje gyventojas gyvena (yra registruotas), ne pagal darbo vietą, kaip sakai. Tai nurodyta gyventojų pajamų mokesčio įstatyme. Jei gyventojas gyvena rajone ir dirba Vilniaus mieste, tai jo GP mokesčiai atitenka rajono savivaldybei.

                „Išeitis - į Vilniaus rajoną turi važiuoti Kauno miesto VT, kurį dotuos Kauno miestas. Tada niekas neturės nuostolių.“ - klaidinga išvada. Tada nuostolį turėtų Kauno miesto savivaldybė.

                Jei kils daugiau klausimų - brūkštelėk, nes matau, kad šiek tiek pasimetei tarp įstatymų, mokesčių ir pačios sistemos iš finansinės ir politinės pusės supratime.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Įkūrusi paslaptingą filialą, Vilniaus savivaldybė kloja bėgius tramvajui

                  Visi puikiai žino, ir net miestą valdantieji nemėgina neigti, kad Vilniaus miestas paskendęs tokiose skolose, kurias grąžinti gali būti „misija neįmanoma“. Turbūt daug kas yra įsitikinęs, kad savivaldybė nuolat ir išsamiai papasakoja apie tai, ką planuoja svarbiausiais miestiečiams klausimais, ypač tais, kurie susiję su ilgalaikiais ir brangiai kainuojančiais projektais.

                  Žinote ką? – pasiruoškite šiek tiek kilstelėti antakius, nes ir vėl – ne viskas yra taip, kaip atrodo. Jei savivaldybė garsiai deklaruoja priėmusi vienokį sprendimą – tai nebūtinai tiesa, nes patyliukais įsteigiamas filialas kitokio sprendimo įgyvendinimui. Sprendimui, kuris brangiai kainuotų miestui ir vargu ar pagerintų miestiečiams gyvenimą. Na, bet pagerintų gyvenimą tiems, kas susiję su tuo projektu ir daug metų siekia jo įgyvendinimo.

                  http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...mvajui?l=1&p=1
                  Oho, tikrai labai rimtas straipsnis. Keista (o gal ir ne), kad publikuotas tik technologijose..

                  Comment


                    Yra dar alfa.lt bei troleibusas.lt.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Yra dar alfa.lt bei troleibusas.lt.
                      Troleibusas.lt Tikrai yra labai objektyvus tinklalapis, kuris neiškreipia faktų.

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Troleibusas.lt Tikrai yra labai objektyvus tinklalapis, kuris neiškreipia faktų.
                        Troleibusas.lt yra šališkas, aiškias ir neužslėptas argumentuotais faktais publikacijas teikiantis tinklaraštis. Jis ir neturi būti objektyvus. Jei jau Lietuvos žiniasklaida, kuri tikrai turi būti objektyvi, tokia nėra, tai kodėl tikiesi to iš tinklaraščio, kai tinklaraščių kilmė ir esmė yra būtent nuomonės reiškimas... Juk neobjektyvumas nebūtinai reiškia blogį. Tai skaitytojas turi būti pakankamai išprusęs gebėti į objektą žvelgti keleriopai, tai apmąstyti, įvertinti, susidaryti savą nuomonę. Manau, kad tiek objektyvi, tiek neobjektyvi informacijos sklaida yra labai svarbi, netgi būtina šiuolaikinėje visuomenėje.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                          Oho, tikrai labai rimtas straipsnis. Keista (o gal ir ne), kad publikuotas tik technologijose..
                          Prieš rinkimus labai sudėtinga skleisti kritikuojančius dabartinę daugumą straipsnius. Teko įsitikinti ne kartą. Niekas nepasikeitė nei prieš 4-5 metus, nei dabar. Todėl galiu drąsiai sakyti, kad Lietuvos didžioji žiniasklaida yra prostitutė, parsiduodanti politikams.
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2015.02.27, 20:37.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Prieš rinkimus labai sudėtinga skleisti kritikuojančius dabartinę daugumą straipsnius. Teko įsitikinti ne kartą. Niekas nepasikeitė nei prieš 4-5 metus, nei dabar. Todėl galiu drąsiai sakyti, kad Lietuvos didžioji žiniasklaida yra prostitunė, parsiduodanti politikams.
                            Viskas nupirkta.

                            Klausimas tik kam tokius straipsnius dėti prieš rinkimus? Tarsi po savaitės įkėlus tokį straipsnį jau jis nebeaktualus bus.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Viskas nupirkta.

                              Klausimas tik kam tokius straipsnius dėti prieš rinkimus? Tarsi po savaitės įkėlus tokį straipsnį jau jis nebeaktualus bus.
                              Tai žinoma, kad po rinkimų bus mažiau aktualus skaitytojams. Juk žiniasklaida rašo tai, kas tuo metu yra aktualu.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Jei kils daugiau klausimų - brūkštelėk, nes matau, kad šiek tiek pasimetei tarp įstatymų, mokesčių ir pačios sistemos iš finansinės ir politinės pusės supratime.
                                Kaip ir tikėjausi, sulaukiau atsakymo su dideliu nukrypimu į lankas ir net nepažiūrėjus, kokios yra tų maršrutų trasos. Tau tikrai gerai sektųsi politinėje karjeroje.

                                Mane piktina tai, kad netinkamo VT planavimo pavyzdžiais buvo pasirinkti būtent tie du maršrutai ir tik dėl to, kad jie išvažiuoja į rajoną. Į juos yra žiūrima tik kaip į nuostolio generatorius, nekreipiant dėmėsio į keleivių srautus (ir visiškai nesvarbu, kokios keleivių grupės jais važiuoja). Toks požiūris yra neteisingas. Kodėl gi neužkliuvo "svarbiausias miesto maršrutas" - nr. 9 Agrastų g. - Zuikių g.? Ten žmonės jei ir važiuoja, tai važiuoja nuo Agrastų st. iki Juodšilių ir Zuikių g. sankryžos, kur juos prie daugiabučių vairuotojas išleidžia ne stotelėje, mat tarpinės stotelės ten įrengtos "nei tau, nei man".
                                Kam reikalingas 48 maršrutas po 19 val., o tuo labiau po 23 val. iš Santariškių? Dar iki VT reformos po 20 val. buvo įmanoma iš Santariškių iki Šeškinės nevežti nė vieno keleivio. Savaitgaliais situacija ta pati - 10-20 keleivių per reisą (išskyrus patį pirmąjį į Santariškes). Ir tai, jeigu geras oras.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Kaip ir tikėjausi, sulaukiau atsakymo su dideliu nukrypimu į lankas ir net nepažiūrėjus, kokios yra tų maršrutų trasos. Tau tikrai gerai sektųsi politinėje karjeroje.

                                  Mane piktina tai, kad netinkamo VT planavimo pavyzdžiais buvo pasirinkti būtent tie du maršrutai ir tik dėl to, kad jie išvažiuoja į rajoną. Į juos yra žiūrima tik kaip į nuostolio generatorius, nekreipiant dėmėsio į keleivių srautus (ir visiškai nesvarbu, kokios keleivių grupės jais važiuoja). Toks požiūris yra neteisingas. Kodėl gi neužkliuvo "svarbiausias miesto maršrutas" - nr. 9 Agrastų g. - Zuikių g.? Ten žmonės jei ir važiuoja, tai važiuoja nuo Agrastų st. iki Juodšilių ir Zuikių g. sankryžos, kur juos prie daugiabučių vairuotojas išleidžia ne stotelėje, mat tarpinės stotelės ten įrengtos "nei tau, nei man".
                                  Kam reikalingas 48 maršrutas po 19 val., o tuo labiau po 23 val. iš Santariškių? Dar iki VT reformos po 20 val. buvo įmanoma iš Santariškių iki Šeškinės nevežti nė vieno keleivio. Savaitgaliais situacija ta pati - 10-20 keleivių per reisą (išskyrus patį pirmąjį į Santariškes). Ir tai, jeigu geras oras.
                                  Na, straipsnio kontekstas ir esmė buvo kita, tad, matyt, pasirinkti tie maršrutai tiesiog taip, kaip pasirinkti ir šiek tiek susiejus.

                                  Būtų labai smagu viešoje erdvėje pamatyti daugiau tokių blogųjų Vilniaus VT organizavimo pavyzdžių, kuriuos pateiki čia
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Įdomu būtų žinoti ar tikrai reikalingas 87-o reisas iš šeškinės 23:00.

                                    Dėl 48 , paskutinis reisas iš santariškių tikrai vos ne kasdien tuščias.
                                    Abrikosai mus išgelbės. ~

                                    Comment


                                      Nežinau, ar taip visada, bet tuo paskutiniu 87 geriausiu atveju iki Klevinės 1-2 žmonės važiuoja, o toliau - tuščia. Šitas reisas yra tik "dėl to kad būtų", nes labai jau čia skundėsi jaunimas iš Avižienių ir Bukiškių, kad 87 labai anksti baigia darbą, lyginant su 60. Nors ir tuo pačiu 60 niekas nevažinėjo tokiu laiku. Aš drąsiai tokį reisą naikinčiau. Be to, po jo vairuotojas labai vėlai grįžta į parką ir nebeturi laiko duoti paraiškų remontui, mat įvažiavus į parką 0:13 lieka vos 17 min. pastatyti autobusą, nueiti atiduoti kelionės lapą ir nueiti iki budinčio autobuso.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                                        Įdomu būtų žinoti ar tikrai reikalingas 87-o reisas iš šeškinės 23:00.

                                        Dėl 48 , paskutinis reisas iš santariškių tikrai vos ne kasdien tuščias.
                                        Mano nuomone, tuščiai leisti paskutiniais reisais iš taško A į taško B standartinius autobusus yra nuostolis. Bent jau į mažo srauto maršrutus po ~21 valandos standartinius autobusus pakeisti mažos talpos autobusais (kad ir tuos pačius Neoplanus leisti kad ir į tą patį 48-ą maršrutą, taip pat ir į kitus mažo srauto maršrutus.)
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Mano manymu 48 išvis turi važiuoti tik darbo dienomis ir tik iki 19 val. Šitas maršrutas reikalingas tik ryte 1-2 reisais, kai jis važiuoja pilnas (iki įmonių prie chemijos instituto ir iki pačių ligoninių). Toliau jau eina bobučių ir moksleivių vežimas po kelias stoteles, jeigu 48-as kažkaip sugebėjo nuvažiuoti prieš pat 55 ar 2G.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X