Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). Dukart iš eilės, atvažiavę į Stotį, autobusai važiuoja į Šv. Stepono gatvę atstovai, trunkančiai virš 30 min. Įdomu, ar abi atstovos laikomos pietumis. Anksčiau autobusai turėjo po vieną pietų atstovą, kurių trukmė viršijo 1 valandą, ir tvarkaraštyje buvo maždaug 1 val. ir 40 min. skylė. Matyt, dėl to keleiviai rašė daug skundų, tad galiausiai ta ilga atstova ir buvo išskaidyta į dvi dalis - turbūt tam, kad reisų skaičiaus nedidinti, nes galima buvo tiesiog į tą skylę įterpti vieną reisą taip, kad pietų atstovoms liktų pakankamai laiko.

    Comment


      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
      Nuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). Dukart iš eilės, atvažiavę į Stotį, autobusai važiuoja į Šv. Stepono gatvę atstovai, trunkančiai virš 30 min. Įdomu, ar abi atstovos laikomos pietumis. Anksčiau autobusai turėjo po vieną pietų atstovą, kurių trukmė viršijo 1 valandą, ir tvarkaraštyje buvo maždaug 1 val. ir 40 min. skylė. Matyt, dėl to keleiviai rašė daug skundų, tad galiausiai ta ilga atstova ir buvo išskaidyta į dvi dalis - turbūt tam, kad reisų skaičiaus nedidinti, nes galima buvo tiesiog į tą skylę įterpti vieną reisą taip, kad pietų atstovoms liktų pakankamai laiko.
      Tai čia jau niekam nenaujiena dėl dviejų pietų pertraukų. Čia jau buvo aptarta. Tos dvi pertraukos vienoje pamainoje, yra ganėtinai daugelyje maršrutų. Greituosiuose, paprastuose maršrutuose.

      Comment


        Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
        Įdomu, ar abi atstovos laikomos pietumis.
        Taip.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
          Nuo lapkričio 1 d. 12 maršruto tvarkaštis pasižymi tuo, kad abu autobusai rytinėje pamainoje turi "dvigubus pietus" (bent jau aš pirmą kartą tokį dalyką pastebėjau). <...>
          16-am maršrute 01 grafiku (berods) dvigubi pietūs ir pirmoje, ir antroje pamainoje. Nežinau ar yra daugiau maršrutų, kurie turėtų 4 pietų pertraukas (po dvi kiekvienai pamainai)
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Tai yra vairuotojų kankynė. 2 kart pietaut apsurdas , Nes manau dauguma nori atidirbti atidirbti ir važiuot namo o čia už pietus gi nemoka, ir užtęsiamas darbo laikas vairuotojui.

            Comment


              Kai yra dvigubi pietūs 2x30 min., vairuotojai net neskuba į pirmus ir mielai stovi kamščiuose. Juk jiems už tai mokama. O kada yra vieni pietūs 1x60 min., tada jau yra skubama, kad daugiau laiko liktų papietauti.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Daug kas neigiamai vertina Danutą Khlopovą (buvusi viešojo transporto eismo tarnybos vadovė). Šiandien laikraštyje „Ekspress Nedelia“ pamačiau įspūdingą straipsnį „Kada atvažiuos autobusas?“ Jame radau daug šios moteriškės išsireiškimų. Po jų supratau, kad toks žmogus išvis neturi turėti nieko bendro su VT ir tuo labiau komentuoti šiais klausimais.

                Verčiu iš rusų kalbos jos citatą: „Daugelis pamena kaip Rygos ir Laisvės pr. sankryžoje po autobuso ratais žuvo močiutė ir anukė. Lapkritį Pilaitėje autobusas mirtinai partrenkė močiutę dviratininkę. Tai viešojo transporto reformos pasekmės“.
                Tačiau visi mes puikiai pamename, kad tame tragiškame įvykyje dalyvavo ne VVT autobusas, o VRAP priklausantis autobusas. Kodėl šis įvykis priskiriamas VT reformai – neaišku. Turbūt asmeninės negerbiamos Khlopovos ambicijos.

                Verčiu ir cituoju toliau: „D. Khlopova rodo kaip neteisingai Vilniuje sudaromi VT tvarkaraščiai: „Pažiūrėkite, remiantis grafikais, nuo stotelės „Opera“ iki stotelės „Žaliasis tiltas“ duodamos 3 minutės. Teoriškai autobusas šią atkarpą gali įveikti per 3 min. Bet nuo stotelės „Žaliasis tiltas“ iki kito kontrolinio punkto prie stotelės „Kuro aparatura“ transportas turi nuvažiuoti per dvi minutes. O tai net ne dviejų kilometrų atkarpa. Kur logika? Kaip tokią atkarpą su tiek stotelių galima pravažiuoti per tiek laiko? Natūralu, kad vairuotojai spaudžia, nes jeigu nespės – jo lauks nemalonumai“.
                Įspūdinga citata, kurią reikia įrėminti ir padovanoti negerbiamai Khlopovai, kad pakabintų ant sienos. Pirma, žmogus turbūt nežino, kad jau nebėra „Kuro aparatūros“ stotelės. Bet tai vis tiek leidžia jai manyti, jog ji ekspertė. Antra, „Žaliasis tiltas – „Pramogų arena“ 2 min? 2 min? Atleiskite, kur? Autobusai ir troleibusai šią atkarpą įveikia per 9-12 min. Taigi norėčiau paspausti ranką tiem, kurie išmetė šią „specialistę“ iš darbo.

                Toliau įdomi citata, tačiau negaliu nei patvirtinti jos teisingumo, nei paneigti: „Khlopovos teigimu neveikia autobusuose sumontuota keleivių skaičiavimo įranga <...> Ši sistema neveikia, nors už ją kas mėnesį reikia mokėti 240 Lt <...>“

                Dar viena įdomybė: „Kai mūsų profesinė sąjūnga kreipėsi į teismą, kad būtų išmokėti atlyginimai darbuotojams, <...> teismas nustatė, kad VT Vilniuje nedirba nuostolingai. VT Vilniuje atneša pelną. <...> Viena ekologiškesnių transporto priemonių troleibusas tapo nereikalingas miestui. Sukūriami nauji metro ir tramvajų projektai, bet realybėje tiesiog nuperkamos TP, kurių techninė būklė kritinė“.

                Toliau cituoju Aliną Ryžinskaja (naujosios profesinės sąjūngos vadovė): „Daugybė naujų troleibusų „Solaris“ stovi parkuose ir nedirba keletą mėnesių. Žiemą juose neveikia šildymas, e-bilieto sistema. Niekam ne paslaptis, kad kai kurie nauji autobusai iš Lenkijos užsidegdavo parko teritorijoje arba jau dirbant gatvėse su keleiviais.“

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Verčiu iš rusų kalbos jos citatą: „Tai viešojo transporto reformos pasekmės“.
                  Pirmasis atvejis irgi nesamonė - tas autobusas važiavo 46 maršrutu, kuris tuo metu jau važiavo tokiu grafiku, lyg reformos ir nebūtų buvę.

                  Toliau įdomi citata, tačiau negaliu nei patvirtinti jos teisingumo, nei paneigti: „Khlopovos teigimu neveikia autobusuose sumontuota keleivių skaičiavimo įranga <...> Ši sistema neveikia, nors už ją kas mėnesį reikia mokėti 240 Lt <...>“
                  Kad tą sistemą apgauti lengva, tai aišku ir taip. Stovi prie durų ir linguoji pirmyn - atgal. Paskaičiuos tave kaip įlipusį ar išlipusį.
                  Viename iš Solarių esu pažiūrėjęs į neaiškaus laikotarpio (matyt nuo pirmosios darbo dienos) keleivių skaičiavimo duomenis: 15 tūkst. įlipo, virš 20 tūkst. išlipo, apie 10 tūkst. neatpažinta.
                  Ir kad už tai reikia mokėti - keista. Nebent yra kažkokia specializuota mokama programa, kuri analizuoja tuos 5 tūkstančius keleivių, kurie į autobusą įlipo per orlaides.

                  Toliau cituoju Aliną Ryžinskaja (naujosios profesinės sąjūngos vadovė): „Niekam ne paslaptis, kad kai kurie nauji autobusai iš Lenkijos užsidegdavo parko teritorijoje arba jau dirbant gatvėse su keleiviais.“
                  Apie Solaris autobusų degimą nesu nieko girdėjęs. Pradžioje tik buvo problemų dėl gamyklinių defektų, bet viskas jau sutvarkyta. Tai, kad daug nenaujų (kaip naujomis galima vadinti 10 metų senumo mašinas???) Solaris troleibusų stovi ir nesulaukia dalių, tai nieko nuostabaus. Reikia pamatyti, kiek "naujų" Volvo stovi dėl tos pačios priežasties - nėra dalių. Pavyzdžiui 769 nedirba daugiau nei pusmetį ir jau virtęs detalių donoru.
                  Paskutinis taisė Mettal; 2015.01.23, 18:10.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Ir kad už tai reikia mokėti - keista. Nebent yra kažkokia specializuota mokama programa, kuri analizuoja tuos 5 tūkstančius keleivių, kurie į autobusą įlipo per orlaides.
                    Bent jau aš maniau, kad ši sistema buvo įskaičiuota į autobuso pirkimo kainą, taip kad natūraliai nesuprantu už ką reikia dar mokėti. Už sistemos administravimą? Specialistų prižiūrėjimą?

                    Apie Solaris autobusų degimą nesu nieko girdėjęs. Pradžioje tik buvo problemų dėl gamyklinių defektų, bet viskas jau sutvarkyta. Tai, kad daug nenaujų (kaip naujomis galima vadinti 10 metų senumo mašinas???) Solaris troleibusų stovi ir nesulaukia dalių, tai nieko nuostabaus. Reikia pamatyti, kiek "naujų" Volvo stovi dėl tos pačios priežasties - nėra dalių. Pavyzdžiui 769 nedirba daugiau nei pusmetį ir jau virtęs detalių donoru.
                    Kaip suprantu, ji mano, kad dujiniai autobusai Vilniuje tik "Solaris". Nes vėliau paminėjo apie visus žinomus atvejus, dėl kurių iš pradžių "Solaris" normaliai negalėjo dirbti. Tikėtina, kad jai švediški dujiniai - lenkiški "Solariai". O jei dar ir "nauji" šio gamintojo troleibusai irgi nedirba - blogiausia įmonė ever.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Bent jau aš maniau, kad ši sistema buvo įskaičiuota į autobuso pirkimo kainą, taip kad natūraliai nesuprantu už ką reikia dar mokėti. Už sistemos administravimą? Specialistų prižiūrėjimą?



                      Kaip suprantu, ji mano, kad dujiniai autobusai Vilniuje tik "Solaris". Nes vėliau paminėjo apie visus žinomus atvejus, dėl kurių iš pradžių "Solaris" normaliai negalėjo dirbti. Tikėtina, kad jai švediški dujiniai - lenkiški "Solariai". O jei dar ir "nauji" šio gamintojo troleibusai irgi nedirba - blogiausia įmonė ever.
                      Reikia atsakomąjį laišką į tą patį laikraštį, apsimesti kokiu ekspertu ir pan., gal pavyktų

                      Comment


                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                        Reikia atsakomąjį laišką į tą patį laikraštį, apsimesti kokiu ekspertu ir pan., gal pavyktų
                        Tu čia rimtai? O gal būtų protingiau nesivelti į tokius vaikiškus žaidimus ir tą laiką skirti produktyviai veiklai?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Tu čia rimtai? O gal būtų protingiau nesivelti į tokius vaikiškus žaidimus ir tą laiką skirti produktyviai veiklai?
                          Nekreipimas dėmesio į akivaizdų melą, susijusi su viešuoju transportu yra oficiali NVTKA ar tik NVTKA atstovo pozicija?

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Nekreipimas dėmesio į akivaizdų melą, susijusi su viešuoju transportu yra oficiali NVTKA ar tik NVTKA atstovo pozicija?
                            Vadink, kaip nori. Bet visur teisybės nepriieškosi. O jei tai daroma, tai bent jau būkime teisingi - ne apsimestiniais asmenimis tai reikėtų daryti. Ir apskritai, nebe pirmą kartą pastebiu tamstos priešiškumą NVTKA atžvilgiu, tik dar atsakymo į klausimą kodėl neatradau. Gal aklas bandymas viskam prieštarauti?
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Tu čia rimtai? O gal būtų protingiau nesivelti į tokius vaikiškus žaidimus ir tą laiką skirti produktyviai veiklai?
                              O tu rimtai patikėjai, kad kažkas tuo užsiimtų?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                O tu rimtai patikėjai, kad kažkas tuo užsiimtų?
                                Žinoma, juk matau, kokias blevyzgas kartais jaunuoliai čia parašo. Ką gali žinoti, kokios genialios idėjos joms dar gali šauti į galvą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  <...> Taip kad sutaupyti toks pasiūlymas neleistų, o ir Ateities g. žiedas visų autobusų nesutalpins.
                                  Sutalpintų, jeigu būtų naikinama stotelė esanti pačiame žiede.

                                  Comment


                                    Nuo vasario 1d. keisis 7 26 63 ir vėl 87.
                                    >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=722

                                    Comment


                                      Kadangi nėra analizės, galiu pakomentuoti kas keičiasi:

                                      7 pridedama viena minutė link Lazdynų ir atimamos 8 minutės link Šiaurės miestelio
                                      26 eilinis "laiko pastumdymas"
                                      63 darbo dienomis naikinami reisai iki Bitėnų žiedo. 19:14 važiuojama į parką. Savaitgalį buvęs trumpas pamaininis grafikas tampa vienpamaininiu
                                      87 ankstinamas pirmasis reisas, kosmetiškai taisomi laikai.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        7 pridedama viena minutė link Lazdynų ir atimamos 8 minutės link Šiaurės miestelio
                                        Vakarinio piko metu pagal seną tvarkaraštį link Šiaurės miestelio daugiausia skiriama 51 minutė, pagal naują - daugiausia 37 minutės. Taigi, kai kuriems reisams (kai iš Lazdynų išvykstama apie 17 val.), nuimta net 14 minučių!!! Dienos metu skiriamos atitinkamai 41 ir 33 minutės.

                                        Comment


                                          Matome progresą: vietoj 50 reisų iš Šiaurės miestelio ir 51 iš Lazdynų turėsim po 55 iš abiejų pusių. Stebuklai nutinka - pagaliau parodoma, kad nepridedant autobusų skaičiaus galima užtikrinti dažnesnį susisiekimą.
                                          Tikiuosi šventė ateis ir į kitų maršrutų kiemą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X