Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, kad naujasis BRT stos visose stotelėse aš labai abejoju, o 16 maršruto naikinimu aš esu beveik įsitikinęs - kitu atveju, Vilniaus miesto savivaldybė "nekištų" tokių didelių būsimojo BRT keleivių skaičių, kai dabartiniu 2G važiuoja vos ne dvigubai mažiau. O be to - greitasis nr. 2G juk ir dabar ne visose stotelėse stoja, tačiau tie žmonės, kurių stotelėje nestoja, randa kažkokį būdą nukeliaut pvz.: į Santariškes. Jeigu nesinorės tik keleto stotelių pavažiuot su "privežamaisiais", bus galima važiuoti 54+55 ,tarkim...
    P.S. Pilaitės gyventojai, važiuodami į centrą ir iš jo jau dabar daro kelių stotelių persėdimą iš 4G į kitus maršrutus Europos aikštėje, taip pat ir iš 1G žmonės Trakų st. persėda dėl kelių stotelių į troleibusus, kai šis praleidžia st. Vingriai ir Gėlių st. Taigi, tai tikrai nėra problema... Kas dėl 5G - jis ir taip visame savo maršrute ne tiek daug stotelių lyginant su 45 praleidžia, reikia džiaugtis, kad bent kur pagreitėja...

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Na, kad naujasis BRT stos visose stotelėse aš labai abejoju, o 16 maršruto naikinimu aš esu beveik įsitikinęs - kitu atveju, Vilniaus miesto savivaldybė "nekištų" tokių didelių būsimojo BRT keleivių skaičių, kai dabartiniu 2G važiuoja vos ne dvigubai mažiau. O be to - greitasis nr. 2G juk ir dabar ne visose stotelėse stoja, tačiau tie žmonės, kurių stotelėje nestoja, randa kažkokį būdą nukeliaut pvz.: į Santariškes. Jeigu nesinorės tik keleto stotelių pavažiuot su "privežamaisiais", bus galima važiuoti 54+55 ,tarkim...
      P.S. Pilaitės gyventojai, važiuodami į centrą ir iš jo jau dabar daro kelių stotelių persėdimą iš 4G į kitus maršrutus Europos aikštėje, taip pat ir iš 1G žmonės Trakų st. persėda dėl kelių stotelių į troleibusus, kai šis praleidžia st. Vingriai ir Gėlių st. Taigi, tai tikrai nėra problema... Kas dėl 5G - jis ir taip visame savo maršrute ne tiek daug stotelių lyginant su 45 praleidžia, reikia džiaugtis, kad bent kur pagreitėja...
      2G yra specifinis maršrutas.Kaip kažkas jau rašė,juo iš stoties į Santariškes niekas nevažiuoja,o renkasi 1G,taigi 54+55 netenka prasmės.2G yra kaip du atskiri maršrutai:Stotis-Lazdynai-Pašilaičiai,kurį taip pat aptarnauja T16 ir A54,bei Santariškės-Pašilaičiai-Lazdynai,kurį padeda aptarnauti A55.Štai ir būdai,kaip tie žmonės,kurių stotelėse nestoja 2G,nusigauna reikiamomis kryptimis.Sprendžiant iš to,kad T16 yra vienintelis Vilniaus maršrutas,kur dirba dvigubi troleibusai,jis turėtų būti populiarus(vilniečiai geriau žino,gal mane pataisys).Panaikinus T16 žmonėms nemanau,kad patiks variantas persėdinėti dėl kelių stotelių.Atkarpoje Stotis-Lazdynai yra A54,bet likusi T16 atkarpa?Todėl nemanau,kad būtų gerai panaikinti T16.Pakaitalo jo maršrute reikia.

      Comment


        Jeigu BRT (2G) stos visose stotelėse ir turės pirmenybę sankryžose, jis trasoje praleis tik apie 35 minutes į vieną pusę. Tai paskaičiuoti gana paprasta - atidarom maps.lt, įvedam atkarpų atstumus ir žiūrim kiek tą atkarpą važiuoja lengvasis automobilis, sustodamas prie šviesoforų. Kai kuriose atkarpose papildomai pridedam minutę (pvz, įkalnė/nuokalnė, didelis keleivių skaičius stotelėje).
        Taigi matome, kad 2G BRT tiesiog privalo stoti visur, tada ir T16 nereikalingas (su sąlyga, kad BRT kursuos kas 3 min piko metu).

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Jeigu BRT (2G) stos visose stotelėse ir turės pirmenybę sankryžose, jis trasoje praleis tik apie 35 minutes į vieną pusę.
          Norint įgyvendinti pirmenybę sankryžose reikia: ties visomis sankryžomis įrengti juostas viešajam transportui į kurias negalėtų įvažiuoti kitos transporto priemonės, įrengti viešajam transportui skirtus šviesoforus. O norint įrengti tokius šviesoforus, reikia pakeisti kelių eismo taisykles, rekonstruoti sankryžas. Kas mano manymu nėra realu.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Norint įgyvendinti pirmenybę sankryžose reikia: ties visomis sankryžomis įrengti juostas viešajam transportui į kurias negalėtų įvažiuoti kitos transporto priemonės, įrengti viešajam transportui skirtus šviesoforus. O norint įrengti tokius šviesoforus, reikia pakeisti kelių eismo taisykles, rekonstruoti sankryžas. Kas mano manymu nėra realu.
            Viskas yra realu, jeigu atsiranda finansai. Jeigu jau prasidėjo kalbos apie šį projektą, reiškia kažkas įmanoma. O norint daryti normalią sistemą, kuri būtų naudinga miestui dešimtmečius, negalima daryti papigiai.

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą
              2G yra specifinis maršrutas.Kaip kažkas jau rašė,juo iš stoties į Santariškes niekas nevažiuoja,o renkasi 1G,taigi 54+55 netenka prasmės.2G yra kaip du atskiri maršrutai:Stotis-Lazdynai-Pašilaičiai <...> bei Santariškės-Pašilaičiai-Lazdynai
              Prajuokinai tai maršrutų derinys 54+55 irgi tinka, kai važiuoji iš Stoties į Pašilaičius, ar iš Laisvės prospekto į Santariškes. Prie ko čia netenka prasmės ? 54+55 maršrutų junginys dubliuoja 100% 2G trasos, taigi su šiais dviem maršrutais būtų galima važiuoti iš kokios nori stotelės, į kokią nori, ar iš Santariškių į Pašilaičius (tam užtenka vieno 55),ar iš Pašilaičių į Stotį, ar dar bala žino kur...

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Viskas yra realu, jeigu atsiranda finansai. Jeigu jau prasidėjo kalbos apie šį projektą, reiškia kažkas įmanoma. O norint daryti normalią sistemą, kuri būtų naudinga miestui dešimtmečius, negalima daryti papigiai.
                Kalbos buvo prasidėję ir apie gondolas, ir senokai, bet kiek jų dabar Vilniuje šliaužioja? Pirmumas sankryžose tikrai būtų šaunus viešojo juostų atsiradimo papildymas, leisiantis realiai padidinti VT greitį. Tai yra pasitvirtinusi metodika, veikianti šimtuose miestų visame pasaulyje. Bet tam nereikia nei BRT, nei dar BBZ kokių skambių frazių, personalinių elektrinių paspirtukų ar dar kažiko. Negi sunku ruošt projektą ir liautis fantazuot?

                Comment


                  Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                  Kalbos buvo prasidėję ir apie gondolas, ir senokai, bet kiek jų dabar Vilniuje šliaužioja? Pirmumas sankryžose tikrai būtų šaunus viešojo juostų atsiradimo papildymas, leisiantis realiai padidinti VT greitį. Tai yra pasitvirtinusi metodika, veikianti šimtuose miestų visame pasaulyje. Bet tam nereikia nei BRT, nei dar BBZ kokių skambių frazių, personalinių elektrinių paspirtukų ar dar kažiko. Negi sunku ruošt projektą ir liautis fantazuot?
                  Būtų įdomu pamatyti kaip įgyvendintumėte pirmenybę sankryžoje dabar nieko nepertvarkant. Arba būtų įdomu pamatyti kaip užtikrintumėte, kad automobiliai nevažiuotų A juosta. Taigi reikia investuoti bet kokiu atveju. O BRT atsirastų su ilgomis transporto priemonėmis, kurios leistų panaikinti nereikalingą dubliavimąsi (T16, A55, 2G).
                  BRT jokia skambi frazė, tai dabartinės GRA maršrutų sistemos modernizavimas, kuris, beje, kainuoja žymiai mažiau nei tramvajai ar metro.

                  Comment


                    Aš įsivaizduoju, kad BRT važinėtų "žaliosiomis" juostomis ir centrinėm gatvių dalim, o ne A juostomis... Nes A juostų atidavimas BRT suprastintų galimybę automobiliams nusukti į kiemus

                    Comment


                      Man keistai atrodo tos jūsų kalbos apie BRT. Atrodo, tapote apsėstos pamišėlio Zuokulos sapnų aukos.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2015.03.17, 16:26.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Prajuokinai tai maršrutų derinys 54+55 irgi tinka, kai važiuoji iš Stoties į Pašilaičius, ar iš Laisvės prospekto į Santariškes. Prie ko čia netenka prasmės ? 54+55 maršrutų junginys dubliuoja 100% 2G trasos, taigi su šiais dviem maršrutais būtų galima važiuoti iš kokios nori stotelės, į kokią nori, ar iš Santariškių į Pašilaičius (tam užtenka vieno 55),ar iš Pašilaičių į Stotį, ar dar bala žino kur...
                        Ai jo, tiesa, susipainiojau rašydamas

                        Comment


                          Rimtai, jau per daug čia prisisvajota apie BRT, juk apie jį kalbėjo tik Zuokas, o jo juk jau nebėr mero kėdėj, taigi gali būt, kad BRT bus pamirštas.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.17, 16:43.

                          Comment


                            Parašė Elis Rodyti pranešimą
                            Rimtai, jau per daug čia prisisvajota apie BRT, juk apie jį kalbėjo tik Zuokas, o jo juk jau nebėr mero kėdėj, taigi gali būt, kad BRT bus pamirštas.
                            Pagaliau bent 1 žmogus susiprato...

                            Comment


                              Gal jau net ir mikroautobusų gražinimas planuojamas ? ...
                              Abrikosai mus išgelbės. ~

                              Comment


                                Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                                Gal jau net ir mikroautobusų gražinimas planuojamas ? ...
                                Nemanau, kad verta spekuliuoti tokiomis kalbomis. Būkime protingi.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Zuokulos zuokulom, o Vilniui naujos - greitesnės, modernės, patogesnės transporto rūšies tikrai reikia. Nebus BRT, bus tramvajus ar koks metro.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Zuokulos zuokulom, o Vilniui naujos - greitesnės, modernės, patogesnės transporto rūšies tikrai reikia. Nebus BRT, bus tramvajus ar koks metro.
                                    Labai nuoširdžiai manau, kad į skolas įklimpęs Vilnius dabar net neturi teisės svarstyti apie tokius didelius projektus kaip metro. O tramvajus ir BRT šiuo metu per brangūs, kol biudžetas nėra stabilizuotas. Todėl siūlau nustoti žaisti Monopolį biudžeto pinigais, kaip tai buvo pratęs daryti Zuokas. Priešakis nusimato nelengvas laikotarpis, o įpusėjus naujos tarybos kadencijai, jau bus galima mąstyti ir kalbėti apie esamos sistemos tobulinimą investicijomis. Bet ne utopiniais planais. Siūlau pradėti žiūrėti realiai bei ekonomiškai protingai. ...matau, kai kuriems jau smegenys tiek praplautos, kad net realybę ignoruoja...
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Peizazas
                                      Prašome neklaidinti forumo lankytojų, Artūras Zuokas šiai dienai dar yra oficialus Vilniaus miesto meras.
                                      ...bet greitu metu nebebus,todėl ir neverta svajoti apie BRT.
                                      Paskutinis taisė Elis; 2015.03.18, 06:34.

                                      Comment


                                        Įdomu tai, kad dabar savivaldybė spręs dėl kreipimosi dėl lėšų. Tai reiškia, kad tarybai pritarus, bus rengiama paraiška jau lėšoms gauti. Taigi tai jau yra tam tikra realių darbų pradžia.

                                        Comment


                                          Vilniuje – naujo transporto ambicijos

                                          Vilniaus savivaldybė sieks dalyvauti Briuselio programoje ir mieste įdiegti elektrinius autobusus.

                                          Apie tai žurnalistams prieš trečiadienio tarybos posėdį papasakojo kadenciją baigiantis meras Artūras Zuokas.

                                          „Mes kalbame apie dalyvavimą projekte su keturiais Europos miestais. Vilnius, jeigu laimės – be abejo, dalyvaus toje programoje ir kartu su dar keturiais ES miestais turės galimybę išbandyti naują BRT tipo viešąjį transportą. Tai yra autobusas, tiktai labai ilgas. Plius – naujosios technologijos, elektrinis“, - kalbėjo A. Zuokas.

                                          Pasak jo, jei miesto taryba pritars, bus pretenduojama į tiesiogiai Briuselio finansuojamo projekto įgyvendinimą. Bandomuoju laikotarpiu BRT autobusai esą kursuotų, pavyzdžiui, Karoliniškių sujungimui su miesto centro.

                                          Trečiadienio posėdyje pritarta šio projekto svarstymui skubos tvarka. O balsavime dėl pritarimo kreipimuisi į Briuselį už pasisakė 33 tarybos nariai, prieš – 9, susilaikė – 3.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X