Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Beje dėl pirmų durų

    Pagal VVT ir prof.sąjungos susitarimą nuo 2025.12.01 iki 2026.03.01 pirmos duris atidaromos tik:
    1. Pirmas duris atidaryti vis dar privaloma jeigu vairuotojo kabina yra uždara
    2. Pirmos duris vis dar atidaromos kai TP stipriai užpildyta
    3. Pirmos duris vis dar atidaromos pažeidžiamų grupių asmenims (senjorai, neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, besilaukiančios moterys)

    Visais kitais atvejais duris atidaryti nereikia. Remiuosi prof.sąjungos skelbimu.
    Didelis darbininkų vairuotujų laimėjimas prieš išnaudotojų keleivių klasę. Galbūt šviesiajame rytojuje pavyks iš vis panaikinti keleivius liaudies priešus ir važiuoti patiems sau.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      O tai privaloma tik profsąjungos nariams, ar visiems vairuotojams?

      Jei visiems, gai galbūt reikia keisti miesto keleivių vežimo taisykles? Jei tik profsąjungos nariams, kodėl dvišalis suitarimas gali pakeisti aukštesnio lygmens teisės akto nuostatas?
      Mano žiniomis tai išsiderėjo VVT vairuotojų prof.sąjunga.
      Kadangi pats nedirbu VVT, o tik turiu šaltinį iš tenai, daugiau info man nėra prieinama.

      Tai tokios bendros suderintos taisyklės tarp VVT ir prof.sąjungos, kuriai priklauso dauguma vairuotojų (ir naujų taip pat, nes labai aktyviai kviečia prisijungti).

      Tekste vairuotojams figūruoja tokie žodžiai kaip “vadovautis sveiku protu ir atidaryti pirmas duris jeigu TP pilna”. Tačiau VVT vairuotojai tikrai turi sveiko proto ir sąžiningai atidaro pirmas duris net su uždara kabina (sarkazmas).

      Comment


        Parašė bimbam Rodyti pranešimą

        Didelis darbininkų vairuotujų laimėjimas prieš išnaudotojų keleivių klasę. Galbūt šviesiajame rytojuje pavyks iš vis panaikinti keleivius liaudies priešus ir važiuoti patiems sau.
        Ir sumokėti už keliavimą turės visi pėstieji, vairuotojai ir jų keleiviai.

        Comment


          Prieš keletą dienų su reikalais buvau Vilniuje. Nustebau, kad troleibusai (nauji) masiškai važiavo su nuleistais srovės nuėmikliais (teisingai pavadinau?). Svarbiausiai, kad ne vienoje vietoje, ne vieno maršruto troleibusai, o daugelyje vietų, daugelio maršrutų troleibusai taip važiavo. Įdomu kodėl?
          Aš pats važiavau 7 troleibusu nuo stoties. Kai įlipinėjau, SN buvo pakelti ir prijungti prie tinklo. Važiavimo metu kažkurioje vietoje pasigirdo garsas, lyg tai kažkas nukrito. Aš iš karto pagalvojau, kas gi čia galėtų būti, o paskui supratau, kad tai gali būti surišta su SN veikla. Ir tikrai, kai išlipau, SN buvo jau nuleisti, ir toliau troleibusas nuvažiavo su nuleistais SN.

          Comment


            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
            Prieš keletą dienų su reikalais buvau Vilniuje. Nustebau, kad troleibusai (nauji) masiškai važiavo su nuleistais srovės nuėmikliais (teisingai pavadinau?). Svarbiausiai, kad ne vienoje vietoje, ne vieno maršruto troleibusai, o daugelyje vietų, daugelio maršrutų troleibusai taip važiavo. Įdomu kodėl?
            Aš pats važiavau 7 troleibusu nuo stoties. Kai įlipinėjau, SN buvo pakelti ir prijungti prie tinklo. Važiavimo metu kažkurioje vietoje pasigirdo garsas, lyg tai kažkas nukrito. Aš iš karto pagalvojau, kas gi čia galėtų būti, o paskui supratau, kad tai gali būti surišta su SN veikla. Ir tikrai, kai išlipau, SN buvo jau nuleisti, ir toliau troleibusas nuvažiavo su nuleistais SN.
            Būtent 1, 3, 7 maršrutas važiuoja be srovės įmtuvų dėl Liubarto tilto remonto. 6 ir 12 dėl J. Basanavičiaus rekonstrukcijos. Kiti maršrutai važinėja profilaktiškai, tam, kad baterijos mažai degraduotų. 10 berods jau gali pravažiuoti Valakampių tiltą pasijungus prie laidų.

            Comment

            Working...
            X