Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar daugiau nuotraukų, iš Palangos autobusų stoties
    Attached Files

    Comment


      Gargžduose galbūt dar šiemet (iki 2021 m. Kalėdų) bus pastatyta nauja autobusų stotis. Seną autobusų stotį pardavė, gautus pinigus savivaldybė žada skirti naujos AS statybai. Nauja AS planuojama šalia senosios, savivaldybei priklausančioje žemėje.

      https://www.15min.lt/verslas/naujien...et-973-1447516

      Comment


        Siekis – saugesni Klaipėdos rajono keliai ir patogesnis susisiekimas viešuoju transportu - Klaipedos-r.lt
        Šiemet buvo išspręsta ir susisiekimo su Spengių sodininkų bendrija problema – vasaros pradžioje pradėjo važiuoti naujo 43-iojo maršruto „Naujasis Turgus–SB Spengiai“ per Gručeikius autobusas.

        „Sulaukdavome gyventojų prašymų didinti reisų skaičių, taigi nuo vasario 1-osios maršrutu Klaipėda–Priekulė–Venckai autobusai važiuos dažniau ir ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais“, – sako Česlovas Banevičius.

        Ateityje permainų bus dar daugiau. Taryba jau pritarė maršrutų organizavimą pavesti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“, nes kitų metų pabaigoje baigiasi sutarties su UAB „Vežeta“ dėl keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais Klaipėdos rajono teritorijoje galiojimas.

        „Ši įstaiga skelbtų vežėjo parinkimo konkursą, sudarytų eismo tvarkaraščius, prižiūrėtų autobusų stotelių eismo grafikus ir t. t. Be to, visi Klaipėdos rajono maršrutai būtų integruoti į vieningą bilietų sistemą, atsirastų elektroniniai bilietai, o keleiviai galėtų keliauti patogesniais ir naujesniais autobusais. Būtent to ir siekiama – kad po Klaipėdos rajoną gyventojai galėtų keliauti patogiai, komfortiškai ir saugiai“, – tvirtina Administracijos direktoriaus pavaduotojas.

        Comment


          Klaipėdos transportininkai „okupuoja” rajoną
          https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...upuoja-rajona/
          VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbė 14 milijonų eurų vertės atvirą tarptautinį viešojo pirkimo konkursą dėl keleivių pervežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais Klaipėdos mieste ir rajone.

          Pirkimas suskaidytas į dvi dalis (paketus). Pirmąjį maršrutų paketą sudaro maršrutai Nr. 35, 45, 101, 104, 108, 110, 115. Antrąjį – maršrutai Nr. 102, 103, 105, 106, 107, 109, 111, 116.

          Pagal planą naujieji vežėjai darbą pradės nuo kitų metų sausio 1-osios.

          Pirmasis maršrutų "paketas":

          35 Klaipėda–Slengiai–Trušeliai–Smilgynai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutu kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


          45 Klaipėda–Svencelė (pirmyn ir atgal)
          45 Klaipėda–Priekulė (pirmyn ir atgal)
          45 Klaipėda–Priekulė–Venckai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas (perspektyvoje – vidutinio dydžio (midi) autobusas).


          101 Klaipėda–Vėžaičiai (pirmyn ir atgal)
          101 Klaipėda–Dovilai–Vėžaičiai (į vieną pusę)
          101 Vėžaičiai–Gargždai (į vieną pusę)
          Maršrutais kursuos 2 autobusai


          104 Gargždai–Pakalniškiai–Šalpėnai (pirmyn ir atgal)
          104 Gargždai–Šalpėnai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutais kursuos 1 autobusas


          108 Gargždai–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
          108 Gargždai–Mataičiai–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
          108 Gargždai–Šukaičiai
          Maršrutais kursuos 1 autobusas


          110 Klaipėda–Dovilai–Gargždai (pirmyn ir atgal)
          110 Dovilai–Klaipėda (į vieną pusę)
          Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


          115 Klaipėda–Rusnė (pirmyn ir atgal)
          Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis ir šeštadieniais


          Antrasis maršrutų "paketas":

          102 Gargždai–Endriejavas–Žadeikiai (į vieną pusę)
          102 Žadeikiai–Gargždai (į vieną pusę)
          102 Gargždai–Endriejavas (į abi puses)
          102 Žadeikiai–Endriejavas (į abi puses)
          Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


          103 Gargždai–Dovilai (į abi puses)
          103 Gargždai–Medsėdžiai (į abi puses)
          Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


          105 Gargždai–Šiūpariai–Svencelė (į vieną pusę)
          105 Svencelė–Grobštai–Gargždai (į vieną pusę)
          105 Gargždai–Šiūpariai–Priekulė (į abi puses)
          105 Gargždai–Grobštai–Priekulė (į abi puses)
          Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas


          106 Gargždai–Utriai (pirmyn ir atgal)
          106 Gargždai–Lapiai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas


          107 Gargždai–Plikiai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


          109 Gargždai–Vaiteliai (pirmyn ir atgal)
          109 Gargždai–Kvietiniai–Vaiteliai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


          111 Gargždai–Antkoptis–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
          Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas


          Maršrutinis taksi
          116 Gargždai–Klaipėda (pirmyn ir atgal)
          Maršrutu kursuos 4 elektriniai mikroautobusai

          Comment


            Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo? Jei B-Bus būtų prigalvoję, kad reikia perleisti Transreviui (aišku, kam ten jie reikalingi - taigi jiems vairuotojų trūksta, ne autobusų, o Vlasavai naujesni ir apskritai didesni autobusai kaip tik neprošal, kad nereikėtų leist visur perpildytų mikriukų), taip būtų ir padarę, o dabar kažkoks stumdymas. Kai kiek seniau bandžiau aiškintis Vilniaus temoje, buvo spėlionės, gal remontui atvežė į Vilnių, bet kaip tada šitą paaiškinti - buvo prieš tai apklijuoti Palangietiška atributika, o dabar grįžo Vilnietiškai perdažyti, raudoni, be jokios atributikos... Dažymas manyčiau irgi kainuoja, tai kodėl tada švaistyt dažus?

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo? Jei B-Bus būtų prigalvoję, kad reikia perleisti Transreviui (aišku, kam ten jie reikalingi - taigi jiems vairuotojų trūksta, ne autobusų, o Vlasavai naujesni ir apskritai didesni autobusai kaip tik neprošal, kad nereikėtų leist visur perpildytų mikriukų), taip būtų ir padarę, o dabar kažkoks stumdymas. Kai kiek seniau bandžiau aiškintis Vilniaus temoje, buvo spėlionės, gal remontui atvežė į Vilnių, bet kaip tada šitą paaiškinti - buvo prieš tai apklijuoti Palangietiška atributika, o dabar grįžo Vilnietiškai perdažyti, raudoni, be jokios atributikos... Dažymas manyčiau irgi kainuoja, tai kodėl tada švaistyt dažus?
              Nežinau dėl kokių priežasčių tai buvo padaryta, bet tikrai keistai atrodė vaikštant po Palangą pamatyti raudoną Isuzu su vilnietišku garažiniu nr. V7070 :-)

              Comment


                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                (...) tikrai keistai atrodė vaikštant po Palangą pamatyti raudoną Isuzu su vilnietišku garažiniu nr. V7070 :-)
                Truputį sumaišėt - V7070 ir toliau dirba Vilniuje, o po Palangą važinėja V7071 su nenuklijuotais garažo numeriais (tačiau be "Transrevio" logotipo) bei buvęs V7072 (jau be visų "Transrevio" "pėdsakų").


                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo?
                Sugalvojo, kad Vilniuj bus reikalingesni - perdavė, perdažė, paruošė. Kad tas pats V7071 Vilniuje net nedirbo - matyt, neprireikė.
                Pastebėjo, kad Palangoj reikia tokio dydžio autobusų - grąžino atgal.
                Juk "ūkį" valdo tie patys šeimininkai - tai ir sprendžia, kaip tuo metu atrodo geriau.

                Comment


                  Vlasava - kelių metų patirtis. Jei važiuoji maršrutu Palanga - Šventoji vėlyvais reisais, vos ne kas antrą kartą vietoj bilieto vairuotojas duoda atspaudintą kvito popiergalį, kuri nėra bilietas (o eurą dedasi į kišenę).
                  O paskui turbūt savivaldybėje aiškina, kad "nėra keleivių" ir reikia naikinti reisus...

                  Comment


                    Mūsų Kretinga 2024.01.02
                    Nuo 2024 m. sausio 1 d. viešasis transportas visame Kretingos rajone – nemokamas
                    Važiuoti nemokamai rajono gyventojai ir svečiai gali visais UAB Kretingos autobusų parko rajone aptarnaujamais vietinio (miesto ir priemiesčio) reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais.

                    Išimtis taikoma maršrutams iš Kretingos į Palangą ir Klaipėdą bei atgal, mat pastarieji autobusų maršrutai jungia kelias skirtingas savivaldybes. Tiesa, minėtais maršrutais vykstantys keleiviai nebemokės už kelionę Kretingos rajono ribose. Taip pat pigs ir pačios kelionės iš Kretingos į Klaipėdą ir Palangą bei atgal, nes keleiviai mokės tik tiek, kiek kainuoja bilietas į šiuos du miestus nuo Kretingos rajono ribos bei atvirkščiai.
                    Minėtos lengvatos galioja tik UAB Kretingos autobusų parko aptarnaujamuose maršrutuose

                    https://musukretinga.lt/nuo-2024-m-s...one-nemokamas/

                    Comment


                      Keisis rajono maršrutų galai Klaipėdos mieste
                      https://www.atviraklaipeda.lt/2024/1...ipedos-mieste/
                      Nuo gruodžio 8 dienos VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) perima viso Klaipėdos rajono viešojo transporto maršrutų tinklo organizavimą.

                      Tuo pačiu keičiasi keturių rajono maršrutų trasos bei pradinės/galinės stotelės Klaipėdos mieste.







                      Comment


                        Dėl Rusnės maršruto tai nesąmonė. Juk jis važiuoja pro Šilutę ir dabar gaunasi, kad šitas maršrutas tampa nekonkurencigas ir taip praskydusiems autobusams ruože Šilutė - Klaipėda. Ne visiems keleiviams tinka traukiniai.

                        Comment


                          Naujasis keleivių vežėjas debiutavo blankiai
                          https://www.klaipedatransport.lt/lt/naujienos/naujasis-keleiviu-vezejas-debiutavo-blankiai-1165

                          Nuo praėjusio sekmadienio Klaipėdos rajono maršrutus pradėjo aptarnauti UAB “Transrevis”. Pirmas dvi dienas buvo per daug klaidų, nors iš esmės su darbu vežėjas susitvarkė. Tačiau pasigedome organizacinių jo pastangų, ryžto greičiau klaidas taisyti – akivaizdu, kad ne visus “namų darbus” prieš startą jis buvo pasidaręs, todėl “Klaipėdos keleivinio transporto” darbuotojai rytais turėjo nuolatos padėti vairuotojams susijungti įrangą, operatyviai spęsti kitas vežėjo organizacines problemas, kurias šiaip jau pagal sutartinius santykius turėtų padaryti pats vežėjas.

                          Vežėjas turės pasitempti

                          Pirmadienio vidurdienio duomenimis, turime ir sekmadienį, ir pirmadienį neįvykdytų maršrutų, vėlavimų ir nuklydimų nuo trasos atvejų. Visi tokie atvejai yra mūsų užfiksuoti ir vežėjas už netinkamą darbą gaus sutartyje numatytas baudas. Pirmųjų dienų vežėjo darbas mūsų netenkina ir tikimės, jog jis įsivertins padarytas klaidas, už jas laukiančias baudas ir paslaugą teiks gerokai kokybiškiau.

                          <...>

                          Piktybiškai nuplėšdavo informaciją

                          Ne visiems naujovės patinka. Gerokai iš anksto stotelėse buvome iškabinę informaciją apie laukiančius pokyčius – kaip keisis maršrutų į Klaipėdą trasos, kur bus naujos galutinės stotelės. Deja, jos ten prakabėdavo neilgai, nes piktavaliai tuos informacinius lapus nuplėšdavo.

                          Taip jie pakenkė ne naujam vežėjui ir ne „Klaipėdos keleiviniam transportui“, o tik keleiviams – galbūt savo kaimynams ir draugams, negavusiems reikalingų kelionei žinių. Tenka tik apgailestauti dėl tokio neprotingų emocijų, matyt, padiktuoto elgesio.

                          Comment


                            Kur "Transrevis", ten ir bėdos.

                            Comment


                              Dėl autobusų – džiaugsmai, dėl maršrutų – klaustukai
                              www.pajurionaujienos.com/?sid=28093&act=exp
                              Bendrovė „Kretingos autobusų parkas“ artimiausiu metu po miestą kursuoti „paleis“ pirmą, bet ne paskutinį hibridinį autobusą.

                              „VOLVO Hybrid“ markės autobusas – dėvėtas, už jį rajono Savivaldybė iš biudžeto sumokėjo 10 tūkst. 721 eurą. Tikimasi, kad naujoji transporto priemonė 100 km leis sutaupyti apie 10 l dyzelinio kuro, ir tai, įmonės „Kretingos autobusų parkas“ direktoriaus Arūno Mockevičiaus skaičiavimu, sudarys apie 30 proc. mažiau sąnaudų, lyginant su turimais 2000 metų dyzeliniais autobusais MAN.



                              Tačiau džiaugsmus dėl pirkinių temdo šurmulys, kurį sukėlė Kretingos gyventojai, aplinkiniais keliais sužinoję apie neva nuo gegužės keičiamus autobusų Kretinga–Klaipėda ir Kretinga–Palanga maršrutus.

                              Comment


                                Nuo 2021 m. kovos už geresnius maršrutus iki 2025 m. mažinimo planų: kaip keitėsi Kretingos politikų požiūris į viešąjį transportą

                                Praėjus beveik keturiems metams, 2025 m. maršrutų skaičiaus klausimas Kretingoje tapo dar aktualesnis dėl planuojamo reisų mažinimo, ypač maršrutuose „Kretinga–Klaipėda“ ir „Klaipėda–Kretinga“. „Autobusas be keleivių nuvažiuoja į Salantus, Karteną ar Darbėnus, ir grįžta atgal į Kretingą, taip padidindama papildomas išlaidas,“ – teigė jis, siūlydamas sumažinti reisų skaičių, pavyzdžiui, maršrute į Palangą nuo 24 iki 15 reisų per dieną.

                                Tačiau 2025 m. kovo 26 d. Facebook įraše Kalnius paneigė informaciją apie maršrutų „Kretinga–Klaipėda–Kretinga“ ir „Kretinga–Palanga–Kretinga“ grafikų keitimą nuo gegužės 1 d. „Jokie viešojo transporto maršrutų ir grafikų pokyčiai šiandien tarp Savivaldybės ir Kretingos autobusų parko NĖRA SUDERINTI, PATVIRTINTI,“ – rašė jis, pabrėždamas, kad pasklidusi informacija buvo „darbiniai juodraščiai“, sukėlę „nereikalingą sumaištį“. Kalniaus įrašas taip pat atskleidė autobusų parko finansinius iššūkius: „Kretingos autobusų parko autobuso vienas nuvažiuotas kilometras Savivaldybei vidutiniškai kainuoja apie 1,5 Eur,“ palyginti su 1–1,4 Eur Klaipėdos rajone, kur paslaugas teikia privatus vežėjas. Jis pripažino, kad autobusų parkas nesugebėtų konkuruoti rinkoje, todėl, gavus ES paramą elektrobusams, nuspręsta jį išlaikyti, tačiau pavesta sumažinti ridą

                                Šis paneigimas atspindi atsargesnę Kalniaus poziciją, tikėtina, reaguojant į gyventojų pasipiktinimą, išreikštą per Vilmos Sakavičienės inicijuotą peticiją, surinkusią daugiau nei 400 parašų. Peticijoje keleiviai protestavo prieš planuojamą reisų mažinimą, numatantį dviejų valandų tarpus tarp reisų piko metu, pavyzdžiui, nuo 17:20 iki 19:20.

                                Gyventojai baiminasi, kad riboti reisai neigiamai paveiks vietos verslus ir prekybos srautus. Privačių vežėjų, tokių kaip „Kelista“, pasitraukimas iš maršrutų „Kretinga–Klaipėda“ ir „Kretinga–Palanga“ nuo 2025 m. kovo 31 d., dar labiau apsunkino situaciją, o pasak informacijos žiniasklaidoje „viešos informacijos internete apie tai beveik nėra“, kas sukėlė papildomą gyventojų pasipiktinimą.
                                Paskutinis taisė bato_usai; 2025.04.28, 15:11.

                                Comment


                                  Straipsnyje paliečiama tema, kad latviškasis privatininkas B-Bus veža pigiau. Nes veža mikrobais. O Kretingos AP nors senais, bet dideliais autobusais. Tai valdininkam aišku geriau pigūs mikrobai, nenorėčiau būt jų keleivis, jau nekalbant apie kitas B-Bus’o problemas.

                                  Comment


                                    Kur teisingi grafikai Vlasava Palana Šventoji ir kitais maršrutais Vkasavos tam regione?
                                    Įėjus į Vkasavos puslapį duoda stops.lt nuorodą kaip grafikus, bet jie skiriasi nuo stotelėse skelbiamų grafikų...
                                    Seniau Vkasavos puslapyje būdavo sukelti grafikai teisingi, dabar stops nuoroda skirtinga nuo stotelių grafikų

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kur teisingi grafikai Vlasava Palana Šventoji ir kitais maršrutais Vkasavos tam regione?
                                      Įėjus į Vkasavos puslapį duoda stops.lt nuorodą kaip grafikus, bet jie skiriasi nuo stotelėse skelbiamų grafikų...
                                      Seniau Vkasavos puslapyje būdavo sukelti grafikai teisingi, dabar stops nuoroda skirtinga nuo stotelių grafikų
                                      Šie yra teisingi
                                      3_VLP Palanga - Šventoji (Paštas)
                                      https://www.stops.lt/LVA/#palanga/bus/3_vlp/a-b

                                      3_VLP Šventoji (Paštas) - Palanga
                                      https://www.stops.lt/LVA/#palanga/bus/3_vlp/b-a

                                      4_VLP Šventoji - Palanga
                                      https://www.stops.lt/LVA/#palanga/bus/4_vlp/b-a/4037a

                                      4_VLP Palanga - Šventoji (Būtingės terminalas)
                                      https://www.stops.lt/LVA/#palanga/bus/4_vlp/a-b

                                      Stotelėse yra palikti žiemos eismo tvarkaraščiai jų nekeičia. Tad nuorodoje https://www.stops.lt/LVA/#palanga ir yra vasaros eismo tvarkaraščiai sukelti ir jie yra teisingi.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Baisiai išretėjo 3 autobusas, dar praeitais metais važiuodavo visą dieną 20-40min intervalais, o ir dar nesuderintas su 4 autobuso maršruto... Visas viešasis transportas Lietuvoje miršta.

                                        Comment


                                          Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                          Baisiai išretėjo 3 autobusas, dar praeitais metais važiuodavo visą dieną 20-40min intervalais, o ir dar nesuderintas su 4 autobuso maršruto... Visas viešasis transportas Lietuvoje miršta.
                                          *Visas apart Vilniaus.

                                          Skirtingai negu kiti miestai Vilnius visgi sudarė galimybę naudotis VT ir vasarą. Stuburiniai (G) maršrutai kursuoja kaip ir žiemos tvarkaraščiu (priklausomai nuo maršruto kas 5-12 min). Taip pat ir atsižvelgiant į gyventojų prašymus tvarkaraščiai redaguojami dažnesnio kursavimo arba ilgesnio darbo laiko naudai (tai ko prašo gyventojai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X