Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gargžduose galbūt dar šiemet (iki 2021 m. Kalėdų) bus pastatyta nauja autobusų stotis. Seną autobusų stotį pardavė, gautus pinigus savivaldybė žada skirti naujos AS statybai. Nauja AS planuojama šalia senosios, savivaldybei priklausančioje žemėje.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...et-973-1447516

    Comment


      Siekis – saugesni Klaipėdos rajono keliai ir patogesnis susisiekimas viešuoju transportu - Klaipedos-r.lt
      Šiemet buvo išspręsta ir susisiekimo su Spengių sodininkų bendrija problema – vasaros pradžioje pradėjo važiuoti naujo 43-iojo maršruto „Naujasis Turgus–SB Spengiai“ per Gručeikius autobusas.

      „Sulaukdavome gyventojų prašymų didinti reisų skaičių, taigi nuo vasario 1-osios maršrutu Klaipėda–Priekulė–Venckai autobusai važiuos dažniau ir ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais“, – sako Česlovas Banevičius.

      Ateityje permainų bus dar daugiau. Taryba jau pritarė maršrutų organizavimą pavesti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“, nes kitų metų pabaigoje baigiasi sutarties su UAB „Vežeta“ dėl keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais Klaipėdos rajono teritorijoje galiojimas.

      „Ši įstaiga skelbtų vežėjo parinkimo konkursą, sudarytų eismo tvarkaraščius, prižiūrėtų autobusų stotelių eismo grafikus ir t. t. Be to, visi Klaipėdos rajono maršrutai būtų integruoti į vieningą bilietų sistemą, atsirastų elektroniniai bilietai, o keleiviai galėtų keliauti patogesniais ir naujesniais autobusais. Būtent to ir siekiama – kad po Klaipėdos rajoną gyventojai galėtų keliauti patogiai, komfortiškai ir saugiai“, – tvirtina Administracijos direktoriaus pavaduotojas.

      Comment


        Klaipėdos transportininkai „okupuoja” rajoną
        https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...upuoja-rajona/
        VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbė 14 milijonų eurų vertės atvirą tarptautinį viešojo pirkimo konkursą dėl keleivių pervežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais Klaipėdos mieste ir rajone.

        Pirkimas suskaidytas į dvi dalis (paketus). Pirmąjį maršrutų paketą sudaro maršrutai Nr. 35, 45, 101, 104, 108, 110, 115. Antrąjį – maršrutai Nr. 102, 103, 105, 106, 107, 109, 111, 116.

        Pagal planą naujieji vežėjai darbą pradės nuo kitų metų sausio 1-osios.

        Pirmasis maršrutų "paketas":

        35 Klaipėda–Slengiai–Trušeliai–Smilgynai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutu kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


        45 Klaipėda–Svencelė (pirmyn ir atgal)
        45 Klaipėda–Priekulė (pirmyn ir atgal)
        45 Klaipėda–Priekulė–Venckai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas (perspektyvoje – vidutinio dydžio (midi) autobusas).


        101 Klaipėda–Vėžaičiai (pirmyn ir atgal)
        101 Klaipėda–Dovilai–Vėžaičiai (į vieną pusę)
        101 Vėžaičiai–Gargždai (į vieną pusę)
        Maršrutais kursuos 2 autobusai


        104 Gargždai–Pakalniškiai–Šalpėnai (pirmyn ir atgal)
        104 Gargždai–Šalpėnai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutais kursuos 1 autobusas


        108 Gargždai–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
        108 Gargždai–Mataičiai–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
        108 Gargždai–Šukaičiai
        Maršrutais kursuos 1 autobusas


        110 Klaipėda–Dovilai–Gargždai (pirmyn ir atgal)
        110 Dovilai–Klaipėda (į vieną pusę)
        Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


        115 Klaipėda–Rusnė (pirmyn ir atgal)
        Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis ir šeštadieniais


        Antrasis maršrutų "paketas":

        102 Gargždai–Endriejavas–Žadeikiai (į vieną pusę)
        102 Žadeikiai–Gargždai (į vieną pusę)
        102 Gargždai–Endriejavas (į abi puses)
        102 Žadeikiai–Endriejavas (į abi puses)
        Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


        103 Gargždai–Dovilai (į abi puses)
        103 Gargždai–Medsėdžiai (į abi puses)
        Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


        105 Gargždai–Šiūpariai–Svencelė (į vieną pusę)
        105 Svencelė–Grobštai–Gargždai (į vieną pusę)
        105 Gargždai–Šiūpariai–Priekulė (į abi puses)
        105 Gargždai–Grobštai–Priekulė (į abi puses)
        Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas


        106 Gargždai–Utriai (pirmyn ir atgal)
        106 Gargždai–Lapiai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutais kursuos 1 mikroautobusas


        107 Gargždai–Plikiai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas tik darbo dienomis. Moksleivių atostogų metu nevažiuos.


        109 Gargždai–Vaiteliai (pirmyn ir atgal)
        109 Gargždai–Kvietiniai–Vaiteliai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutais kursuos 1 vidutinio dydžio (midi) autobusas


        111 Gargždai–Antkoptis–Judrėnai (pirmyn ir atgal)
        Maršrutu kursuos 1 mikroautobusas


        Maršrutinis taksi
        116 Gargždai–Klaipėda (pirmyn ir atgal)
        Maršrutu kursuos 4 elektriniai mikroautobusai

        Comment


          Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo? Jei B-Bus būtų prigalvoję, kad reikia perleisti Transreviui (aišku, kam ten jie reikalingi - taigi jiems vairuotojų trūksta, ne autobusų, o Vlasavai naujesni ir apskritai didesni autobusai kaip tik neprošal, kad nereikėtų leist visur perpildytų mikriukų), taip būtų ir padarę, o dabar kažkoks stumdymas. Kai kiek seniau bandžiau aiškintis Vilniaus temoje, buvo spėlionės, gal remontui atvežė į Vilnių, bet kaip tada šitą paaiškinti - buvo prieš tai apklijuoti Palangietiška atributika, o dabar grįžo Vilnietiškai perdažyti, raudoni, be jokios atributikos... Dažymas manyčiau irgi kainuoja, tai kodėl tada švaistyt dažus?

          Comment


            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
            Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo? Jei B-Bus būtų prigalvoję, kad reikia perleisti Transreviui (aišku, kam ten jie reikalingi - taigi jiems vairuotojų trūksta, ne autobusų, o Vlasavai naujesni ir apskritai didesni autobusai kaip tik neprošal, kad nereikėtų leist visur perpildytų mikriukų), taip būtų ir padarę, o dabar kažkoks stumdymas. Kai kiek seniau bandžiau aiškintis Vilniaus temoje, buvo spėlionės, gal remontui atvežė į Vilnių, bet kaip tada šitą paaiškinti - buvo prieš tai apklijuoti Palangietiška atributika, o dabar grįžo Vilnietiškai perdažyti, raudoni, be jokios atributikos... Dažymas manyčiau irgi kainuoja, tai kodėl tada švaistyt dažus?
            Nežinau dėl kokių priežasčių tai buvo padaryta, bet tikrai keistai atrodė vaikštant po Palangą pamatyti raudoną Isuzu su vilnietišku garažiniu nr. V7070 :-)

            Comment


              Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

              (...) tikrai keistai atrodė vaikštant po Palangą pamatyti raudoną Isuzu su vilnietišku garažiniu nr. V7070 :-)
              Truputį sumaišėt - V7070 ir toliau dirba Vilniuje, o po Palangą važinėja V7071 su nenuklijuotais garažo numeriais (tačiau be "Transrevio" logotipo) bei buvęs V7072 (jau be visų "Transrevio" "pėdsakų").


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              Gal kas žino ir gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu (visi 3 Citibusai ir Citiportas) iškeliavo į Vilnių, Transrevį, jame dirbo kelis mėnesius, o dabar jau 2 iš Citibusų sugrįžo atgal į Vlasavą ir vėl dirba Palangos maršrutuose? Kokia to prasmė buvo?
              Sugalvojo, kad Vilniuj bus reikalingesni - perdavė, perdažė, paruošė. Kad tas pats V7071 Vilniuje net nedirbo - matyt, neprireikė.
              Pastebėjo, kad Palangoj reikia tokio dydžio autobusų - grąžino atgal.
              Juk "ūkį" valdo tie patys šeimininkai - tai ir sprendžia, kaip tuo metu atrodo geriau.

              Comment


                Vlasava - kelių metų patirtis. Jei važiuoji maršrutu Palanga - Šventoji vėlyvais reisais, vos ne kas antrą kartą vietoj bilieto vairuotojas duoda atspaudintą kvito popiergalį, kuri nėra bilietas (o eurą dedasi į kišenę).
                O paskui turbūt savivaldybėje aiškina, kad "nėra keleivių" ir reikia naikinti reisus...

                Comment


                  Mūsų Kretinga 2024.01.02
                  Nuo 2024 m. sausio 1 d. viešasis transportas visame Kretingos rajone – nemokamas
                  Važiuoti nemokamai rajono gyventojai ir svečiai gali visais UAB Kretingos autobusų parko rajone aptarnaujamais vietinio (miesto ir priemiesčio) reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais.

                  Išimtis taikoma maršrutams iš Kretingos į Palangą ir Klaipėdą bei atgal, mat pastarieji autobusų maršrutai jungia kelias skirtingas savivaldybes. Tiesa, minėtais maršrutais vykstantys keleiviai nebemokės už kelionę Kretingos rajono ribose. Taip pat pigs ir pačios kelionės iš Kretingos į Klaipėdą ir Palangą bei atgal, nes keleiviai mokės tik tiek, kiek kainuoja bilietas į šiuos du miestus nuo Kretingos rajono ribos bei atvirkščiai.
                  Minėtos lengvatos galioja tik UAB Kretingos autobusų parko aptarnaujamuose maršrutuose

                  https://musukretinga.lt/nuo-2024-m-s...one-nemokamas/

                  Comment

                  Working...
                  X