Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Netikiu. Nu netikiu. Jei į veiklą neinvestuos rimtas autobusų gamintojas, tai viskas ir liks eksperimentų lygyje. Niekas Vakarų Europoje, o ir pas mus, jei perkama nauja technika, nepirks "no name" produkto. Taip, laisva rinka, bet į ją įeiti yra nepaprastai sunku, ypač ten, kur pagrindinis pirkėjas yra valstybė, savivaldybės, kur perkama ilgam (bent 10 metų), su garantiniu ir ne tik aptarnavimu ir t.t.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.25, 09:50.

    Comment


      Gegužės 6 d.atidaroma nauja autobusų stotis N.Akmenėje.

      Comment


        Forume ir kitur apstu svaigimų, atseit perk ivieną bilietą iš provincijos į Kauną, kitą iš Kauno kitur, o prie "Akropolio" persėdimui pasiliekama 10 minučių ar dar trumpiau. Visgi šiandien, gegužės 4 d., įsitikinau, kad tvarkaraščiu perdaug pasitikėti negalima, kad yra jėga, kuri viską gali sugriauti...
        Šiandienos rytą Marijampolės autobusų stotyje ir jos prieigose siautėjo VKTI. Šių tikrintojų taikiniu, kiek supratau, buvo "Kautros" filialų autobusai (kitiems vežėjams buvo abejingi). Tikrinimų rezultatas - 9:40h išvažiuoti turėjęs Alytaus filialo autobusas maršrutu Marijampolė-Alytus-Vilnius vėlavo visą valandą. Bilietus kasoje nusipirkusiems ir juos jau priduoti norėjusiems keleiviamas buvo atsakyta, kad autobusas vėluos, - tikrina inspekcija.
        Kažin kaip būtų gavęsi, jei vieną bilietą internetu būčiau nusipirkęs iš Marijampolės į Alytų, kitą iš Alytaus į Varėną, nuvažiavęs į Alytų įsitikinčiau, kad autobusas Kaunas-Varėna jau išvažiavęs?
        Per VKTI tikrinimus prieš kelis metus nepatogumų patyriau maršrute Vilnius-Trakai-Prienai-Marijampolė. Tada įsitikinau, kad VKTI tai grynai biurokratinis Susisiekimo ministerijos padalinys, kurio turėtų nebūti.

        Comment


          VKTI turėtų būti, bet taip, kaip ji dirba, neturėtų dirbti. Pavėlavus, deja, bilietas prapultų.
          Paskutinis taisė Al1; 2016.05.04, 16:34.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            VKTI turėtų būti, bet taip, kaip ji dirba, neturėtų dirbti. Pavėlavus, deja, bilietas prapultų.
            Būtent aš minty turėjau, kad turėtų nebūti tokios, kokia dabar yra...
            O kol kas - bilietus kasoje ir internetu pirkti reiktų atsargiau. Ir persėdimams pasilikti ne 5-10 minučių... Bent vasaros pradžioje, - tokiu metų laiku iš "žiemos miego pabudusių" VKTI tikrintojų "šėliojimai" suaktyvėja.
            Paskutinis taisė Vitas; 2016.05.04, 18:32.

            Comment


              Lietuvoje iš viso neverta į 99 proc. autobusų bilietus pirkti iš anksto, o dažniausiai ir kasoje. Aišku, kasose dažniausiai galima atsiskaityti kortele, ko negalima autobuse. Be to didžiosiose stotyse nekyla problemų su grąža iš stambesnio banknoto, kas pas vairuotojus yra dažna problema.

              Comment


                autobusubilietai.lt susijungė su iticket.lt. Pastarojo nebeliko.

                Comment


                  Na VKTI gali tikrinti kada nori, bet keleiviai čia ne prie ko. Tegu tikrina važiuojant.

                  Kas nors paduotų 100 000 e dėl pavėlavimo į teismą, atsipeikėtų.

                  Comment


                    Teismas valdiškos įstaigos nebaus tokia suma. Ir iš viso nebaus. Gali tik kompensaciją keleiviui priteisti, bet ne tokiai sumai. Nes tokių nuostolių patirti neįmanoma. Jei vykstama su svarbiais reikalais, vertais labai didelių pinigų, tai vykstama iš anksto ir ne viešuoju transportu.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Teismas valdiškos įstaigos nebaus tokia suma. Ir iš viso nebaus. Gali tik kompensaciją keleiviui priteisti, bet ne tokiai sumai. Nes tokių nuostolių patirti neįmanoma. Jei vykstama su svarbiais reikalais, vertais labai didelių pinigų, tai vykstama iš anksto ir ne viešuoju transportu.
                      Na šnekėjau su "furistais". Sakė po teismo dėl šaldytuvų atitirpimo VKTI "gavo per galvą" dėl atšilusio krovinio. Dabar šaldytuvus užlaikyti prisibijo.

                      Bet man neaišku, kodėl šaldytuvo bijo, o "keleiviai palauks"? Gal aš į Japoniją skrendu. Ir faktinė žala labai aiški - bilietas, viešbutis ir t.t. 100 000 e negausi, bet jei šeima, gali 20 000 e prisiteisti (moralinės žalos nepamirškime, kuri teismų sprendimuose vis didėja).
                      Paskutinis taisė Fulgur; 2016.05.06, 08:46.

                      Comment


                        Prie ko tie šaldytuvai? Jei dokumentus tikrina, sunkvežimio variklis gali dirbti ir šaldytuvai veiks. O jei jie atkabinti, tai turi būti maitinami iš elektros tinklo. Kažkur kelyje net pagal VKTI reikalavimus vairuotojai šaldytuvų neatkabinės ir nemėtys...
                        Tie, kas skrenda, išvyksta gerokai anksčiau, ir tai jų asmeninės problemos laiku atvykti į oro uostą. Žino, kad transportas gali vėluoti, gali atsirasti nenumatytų kliūčių nuo nieko nepriklausančių tiesiogiai. Tarkim, kamštis kelyje ar blogas oras dėl ko vėluoja VT. Ir kas tada? Dievą į teismą?

                        Comment


                          Turėtų būti nuostata, kad VKTI gali užlaikyti 5 min. keleivinį VT. Ką ilgiau tikrinti?

                          Comment


                            Tiktina jie daug ką. Ir tas atvejis su valandos tikrinimu matyt buvo rimtas - arba vairuotojas nesileido tikrinamas (o kodėl nesileido - pilna pažeidimų ir jis žinojo), arba tiesiog pažeidimai ant pažeidimų, bet kokiu atveju tai jau vežėjo įmonės problema. Vairuotojo irgi, kaip numatyta teisės aktuose.
                            Čia visi užsipuolėme ant VKTI. O policija iš viso bespredelina - sustabdo už pažeidimą ir autobuao ar troleibuso maršrutas nutraukiamas. Bent jau mieste tai taip būna. Keleivių problema, ką toliau daryti. Na, mieste tai galima persėsti. O jei tai koks nors kas valandą važiuojantis autobusas miesto pakraštyje? Vairuotojas kaltas? Kalti ir mentai ir jie neatsako. Pabandyk paskui teistis...
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.05.06, 21:52.

                            Comment


                              O leiskit paklausti,ka ta VKTI tikrina? Ta prasme,kad furas,autobusus tai taip,bet koks yra tikslas tikrinti? Vilniuje pastoviai netoli Gariunu stovi,salia didelio prekybos centro, "furas" "ima".
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O policija iš viso bespredelina - sustabdo už pažeidimą ir autobuao ar troleibuso maršrutas nutraukiamas. Bent jau mieste tai taip būna. Keleivių problema, ką toliau daryti. Na, mieste tai galima persėsti. O jei tai koks nors kas valandą važiuojantis autobusas miesto pakraštyje? Vairuotojas kaltas? Kalti ir mentai ir jie neatsako. Pabandyk paskui teistis...
                                O prie ko čia policija (ar kitu atveju VKTI)? Jeigu dėl nustatytų pažeidimų vairuotojas negali toliau važiuoti, arba transporto priemonė negali būti toliau eksploatuojama, tai vežėjo atsakomybė, kad į maršrutą išleido netvarkingą transporto priemonę ar neblaivų, be reikiamų dokumentų vairuotoją. Gal vien dėl to, kad tai kažkoks vieną kartą per dieną provincijoje važiuojantis autobusas, policija ir girtam vairuotojui turėtų leisti tęsti kelionę, nes matai keleiviai nežinos ką daryt?
                                Tokiais atvejais vežėjas turėtų organizuoti keleivių nuvežimą į jų kelionės tikslą. Problema, kad į tai pas mus nelabai kreipiama dėmesio, skirtingai nei su oro transportu.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  O leiskit paklausti,ka ta VKTI tikrina? Ta prasme,kad furas,autobusus tai taip,bet koks yra tikslas tikrinti? Vilniuje pastoviai netoli Gariunu stovi,salia didelio prekybos centro, "furas" "ima".
                                  Iš VKTI tinklalapio;

                                  Kas tikrinama kontrolės kelyje metu?

                                  Kontrolės metu vairuotojas ar ekipažas privalo turėti ir tikrinančio pareigūno reikalavimu pateikti:

                                  1. Galiojantį (-ius) vairuotojo (ekipažo) pažymėjimą (-us);
                                  2. Transporto priemonės (jų junginio) registravimo, privalomosios techninės apžiūros dokumentus;
                                  3. Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą);
                                  4. Europos Bendrijos licencijos kopiją ar licencijos kortelę, jei vežama už atlygį;
                                  5. Krovinio vežimo dokumentus;
                                  6. Specialiuosius leidimus, sertifikatus ir kitus dokumentus, jei transporto priemonė veža pavojinguosius ar greitai gendančius krovinius;
                                  7. Leidimą mėnesiui ar metams važiuoti didžiagabarite ir (ar) sunkiasvore transporto priemone;
                                  8. Dokumentą, patvirtinantį, kad sumokėtas kelių naudotojo mokestis (vinjetę ir vinjetės kontrolinį kuponą).

                                  Taip pat tikrinama:

                                  1. Kaip tvarkoma vairuotojų vairavimo ir poilsio režimo apskaita;
                                  2. Ar vairuotojas (-ai) įgijęs (-ę) profesinę kvalifikaciją;
                                  3. Transporto priemonės (jų junginio) faktinė bendroji masė, ašies (ašių) apkrova (tikrinama sveriant) ir matmenys (tikrinama matuojant) su kroviniu ar be jo;
                                  4. Transporto priemonės techninė būklė.

                                  Vežančių keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais;

                                  Veždamas keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais vairuotojas privalo turėti ir pateikti kontrolės teisę turinčiam pareigūnui:

                                  1. Vairuotojo ar ekipažo pažymėjimus;
                                  2. Transporto priemonės (jų junginio) registravimo, privalomosios techninės apžiūros dokumentus;
                                  3. Europos Bendrijos licencijos kopiją ar licencijos kortelę;
                                  4. Vairuotojų darbo ir poilsio režimo apskaitos tvarkymo dokumentus;
                                  5. Leidimus vežti keleivius reguliariais reisais, eismo tvarkaraščius;
                                  6. Bilietus, bilietų kontrolės lapus ir kainoraščius;
                                  7. Dokumentą, patvirtinantį transporto priemonės savininko ar valdytojo naudotojo mokesčio sumokėjimą (vinjetę);
                                  8. Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą).

                                  Taip pat tikrinama transporto priemonės techninė būklė, keleivių bilietai, ar vežamų keleivių skaičius atitinka transporto priemonės registracijos dokumente nurodytą skaičių.


                                  Lenkijoje yra teke su jų analogu susidurt ( Inspekcja Transportu Drogowego). Užtrukom maždaug 30 minučių, gal net ir mažiau. Jei problemų nėra, ilgai neužtruksi, bet vėlgi priklauso kiek mašinų jie tikrina tuo metu, bei ant kokio inspektoriaus pataikysi. Vieni per daug nesikabinės, kiti kiekviena padangą su padidinamu stiklu tikrins.
                                  Paskutinis taisė tomoxas; 2016.05.08, 00:23.

                                  Comment


                                    Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                    Iš VKTI tinklalapio;

                                    Kas tikrinama kontrolės kelyje metu?

                                    Kontrolės metu vairuotojas ar ekipažas privalo turėti ir tikrinančio pareigūno reikalavimu pateikti:

                                    1. Galiojantį (-ius) vairuotojo (ekipažo) pažymėjimą (-us);
                                    2. Transporto priemonės (jų junginio) registravimo, privalomosios techninės apžiūros dokumentus;
                                    3. Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą);
                                    4. Europos Bendrijos licencijos kopiją ar licencijos kortelę, jei vežama už atlygį;
                                    5. Krovinio vežimo dokumentus;
                                    6. Specialiuosius leidimus, sertifikatus ir kitus dokumentus, jei transporto priemonė veža pavojinguosius ar greitai gendančius krovinius;
                                    7. Leidimą mėnesiui ar metams važiuoti didžiagabarite ir (ar) sunkiasvore transporto priemone;
                                    8. Dokumentą, patvirtinantį, kad sumokėtas kelių naudotojo mokestis (vinjetę ir vinjetės kontrolinį kuponą).

                                    Taip pat tikrinama:

                                    1. Kaip tvarkoma vairuotojų vairavimo ir poilsio režimo apskaita;
                                    2. Ar vairuotojas (-ai) įgijęs (-ę) profesinę kvalifikaciją;
                                    3. Transporto priemonės (jų junginio) faktinė bendroji masė, ašies (ašių) apkrova (tikrinama sveriant) ir matmenys (tikrinama matuojant) su kroviniu ar be jo;
                                    4. Transporto priemonės techninė būklė.

                                    Vežančių keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais;

                                    Veždamas keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais vairuotojas privalo turėti ir pateikti kontrolės teisę turinčiam pareigūnui:

                                    1. Vairuotojo ar ekipažo pažymėjimus;
                                    2. Transporto priemonės (jų junginio) registravimo, privalomosios techninės apžiūros dokumentus;
                                    3. Europos Bendrijos licencijos kopiją ar licencijos kortelę;
                                    4. Vairuotojų darbo ir poilsio režimo apskaitos tvarkymo dokumentus;
                                    5. Leidimus vežti keleivius reguliariais reisais, eismo tvarkaraščius;
                                    6. Bilietus, bilietų kontrolės lapus ir kainoraščius;
                                    7. Dokumentą, patvirtinantį transporto priemonės savininko ar valdytojo naudotojo mokesčio sumokėjimą (vinjetę);
                                    8. Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą).

                                    Taip pat tikrinama transporto priemonės techninė būklė, keleivių bilietai, ar vežamų keleivių skaičius atitinka transporto priemonės registracijos dokumente nurodytą skaičių.


                                    Lenkijoje yra teke su jų analogu susidurt ( Inspekcja Transportu Drogowego). Užtrukom maždaug 30 minučių, gal net ir mažiau. Jei problemų nėra, ilgai neužtruksi, bet vėlgi priklauso kiek mašinų jie tikrina tuo metu, bei ant kokio inspektoriaus pataikysi. Vieni per daug nesikabinės, kiti kiekviena padangą su padidinamu stiklu tikrins.
                                    Tai jie gali ir anuliuoti techninę apžiūrą.

                                    Įdomu , kas butų jei koks "Ikarus" atriedėtų iki jų.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Nieko nebūtų. Nes rajonų parkuose daug didesni laužai važinėja.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        O prie ko čia policija (ar kitu atveju VKTI)? Jeigu dėl nustatytų pažeidimų vairuotojas negali toliau važiuoti, arba transporto priemonė negali būti toliau eksploatuojama, tai vežėjo atsakomybė, kad į maršrutą išleido netvarkingą transporto priemonę ar neblaivų, be reikiamų dokumentų vairuotoją. Gal vien dėl to, kad tai kažkoks vieną kartą per dieną provincijoje važiuojantis autobusas, policija ir girtam vairuotojui turėtų leisti tęsti kelionę, nes matai keleiviai nežinos ką daryt?
                                        Tokiais atvejais vežėjas turėtų organizuoti keleivių nuvežimą į jų kelionės tikslą. Problema, kad į tai pas mus nelabai kreipiama dėmesio, skirtingai nei su oro transportu.
                                        Vairuotojas gali prisilakti vėliau ir vežėjas niekaip jo sukontroliuoti negalės.
                                        Bet yra ir kitokie pažeidimai, kai važiuoti toliau galima, bet policija maršrutą nutraukia ar ilgam užlaiko.

                                        Comment


                                          Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                          Iš VKTI tinklalapio;

                                          Kas tikrinama kontrolės kelyje metu?

                                          Vežančių keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais;

                                          Veždamas keleivius tarptautiniais arba tolimojo susisiekimo maršrutais reguliariais reisais vairuotojas privalo turėti ir pateikti kontrolės teisę turinčiam pareigūnui:

                                          1. Vairuotojo ar ekipažo pažymėjimus;
                                          2. Transporto priemonės (jų junginio) registravimo, privalomosios techninės apžiūros dokumentus;
                                          3. Europos Bendrijos licencijos kopiją ar licencijos kortelę;
                                          4. Vairuotojų darbo ir poilsio režimo apskaitos tvarkymo dokumentus;
                                          5. Leidimus vežti keleivius reguliariais reisais, eismo tvarkaraščius;
                                          6. Bilietus, bilietų kontrolės lapus ir kainoraščius;
                                          7. Dokumentą, patvirtinantį transporto priemonės savininko ar valdytojo naudotojo mokesčio sumokėjimą (vinjetę);
                                          8. Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą).

                                          Taip pat tikrinama transporto priemonės techninė būklė, keleivių bilietai, ar vežamų keleivių skaičius atitinka transporto priemonės registracijos dokumente nurodytą skaičių.


                                          Lenkijoje yra teke su jų analogu susidurt ( Inspekcja Transportu Drogowego). Užtrukom maždaug 30 minučių, gal net ir mažiau. Jei problemų nėra, ilgai neužtruksi, bet vėlgi priklauso kiek mašinų jie tikrina tuo metu, bei ant kokio inspektoriaus pataikysi. Vieni per daug nesikabinės, kiti kiekviena padangą su padidinamu stiklu tikrins.
                                          Apsibrėžiam apie ką kalbam. Tolimojo ir vietinio susisiekimo reisai.

                                          1, 2, 7, 8 moderniose šalyse tikrinama nuotoliniu būdu. Kamera nuskaito ir patikrina duomenų bazėje. Man, kaip keleiviui, visiškai neįdomu, kad VKTI negali susiadministruoti ir nusipirkti kameros su numerio atpažinimu. Jeigu vairuotojas pamiršo namie teises arba chuliganai nukrapštė TA lipduką jam važiuoti negalima? LG darbuotojas kasdien galėtų nukrapštyti po lipduką nuo v/n autobusų Vilnius - Kaunas. Padaugėtų LG keleivių...

                                          3, 4, 5 galima patikrinti galinėje stotyje. Jei neturi Europos licencijos, tai ir nesuklastosi.

                                          Lieka tikrinti tik bilietus (6) ir techninę būklę. Nes su bilietais vairuotojas gali piktnaudžiauti. Susimušti į kasą prieš stotį. Techninė būklė - vaistinėlės galiojimo laiką tegu tikrina galinėje stotyje. Techninės būklės neatitikimai turi būti pavojingi ir akivaizdūs (nuleistas ratas, neuždarytos durys, neveikiantys valytuvai ir pan.).

                                          Jeigu keleiviai ir jų interesai mums dar vertybė. Ar tai tik socialinė paslauga tiems, kas įperka kalendorių, bet neįperka laikrodžio?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X