Parašė Red Neck
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT.
Comment
-
Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.Lietuva visiems.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
Vienintėlė problema būtų Lazdynų tiltas + Savanorių žiedas, bet jį galima apeiti ir atvesti VT prie pat Litexpo, kur stato naujus namus ir taip pat sujungti Revingis ir Akropolį.
- 2 patinka
Comment
-
Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Dėl Ateities g. galima padaryti skirtingų variantų priklausomai nuo to kiek ten yra realiai teritorijos tramvajui.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje
Comment
-
Neblogai koreliuoja su:
https://commons.wikimedia.org/wiki/F..._1863-1864.PNG
Tai - vienas iš nedaugelio Europos regionų, kurie 19-amžiuje buvo ne statomi, o griaunami. Aišku Varšuvai tas negalioja, nes vis tik tai yra didelės šalies sostinė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pas Ramanauską laidoje pasakoja apie tramvajų, pasirodo kažkokie minimalūs darbai šiuo klausimu yra daromi, nuo 39:50:
Sukvies 50 žmonių ir paklaus ar reikia tramvajaus
nu tokio efektyvaus darbo dar reik paieškoti, taip sunku suprasti statistikas, esamą VT būklę ir kokybę, kad wow... raketų mokslas.
Dar patiko naujos kliūtys tramvajui - sklypai ir požeminės komunikacijos, reljefas ir klimatas nebetrukdo matyt
- 13 patinka
Comment
-
Man tas pastovus "mes pakviesim auditorija zmoniu ir paklausim ko zmones nori" yra tokia sudo kruva kas liecia kompleksiskus ilgalaikius sprendimus kurie turi pakeisti visa keliavimo kultura. Pakviesi cia tiek snukiu kurie sakys kad nori 10 juostu gatviu, nemokamo parkingo ir tiek ir iseis visi laimingi.
Kas liecia viesojo transporto pletra, neturi zmoniu klausti ko jie nori, o turi buti normalus ekspertai kurie tokius projektus atlike jau n kartu kurie normaliai ir efektyviai pateikia ilgalaikia nauda elementariam automarozui kuris tik sugeba apie kamscius ir parkinga dejuoti.
- 25 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nu gerai varo didysis Vilniaus populistas, kad kuo mažiau kritikos būtų.
Sukvies 50 žmonių ir paklaus ar reikia tramvajaus
nu tokio efektyvaus darbo dar reik paieškoti, taip sunku suprasti statistikas, esamą VT būklę ir kokybę, kad wow... raketų mokslas.
Dar patiko naujos kliūtys tramvajui - sklypai ir požeminės komunikacijos, reljefas ir klimatas nebetrukdo matyt
- 9 patinka
Comment
Comment