Parašė Red Neck
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT.
Comment
-
Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
Vienintėlė problema būtų Lazdynų tiltas + Savanorių žiedas, bet jį galima apeiti ir atvesti VT prie pat Litexpo, kur stato naujus namus ir taip pat sujungti Revingis ir Akropolį.
- 1 patinka
Comment
-
Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Dėl Ateities g. galima padaryti skirtingų variantų priklausomai nuo to kiek ten yra realiai teritorijos tramvajui.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje
Comment
-
Neblogai koreliuoja su:
https://commons.wikimedia.org/wiki/F..._1863-1864.PNG
Tai - vienas iš nedaugelio Europos regionų, kurie 19-amžiuje buvo ne statomi, o griaunami. Aišku Varšuvai tas negalioja, nes vis tik tai yra didelės šalies sostinė.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.
Comment
Comment