Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Vyriausioji architektė apie Vilniaus plėtrą: arba mes gyvename kaime, arba mieste
– Ar apie metro ir tramvajų Vilniuje jau galime kalbėti, ar tai yra temos tabu?
– Alternatyvi transporto priemonė automobiliui yra būtina ir ji turi būti tokia, kuri sudarytų konkurenciją laiko prasme. Visada diskusija – kiaušinis ar višta. Aš manau, kad gerose vietose suplanavus tramvajų mes laimėtume ir sėkmingą urbanistinę plėtrą.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
Naujoji vyr. architektė galėtų įsirašyti į istoriją ne kaip
Pakalnis, sukūręs turtingųjų getą (interviu architektės išsakyti žodžiai) be viešosios infrastruktūros miesto centre, bet kaip pirmojo tikro vakarietiško rajono Lietuvoje autorė.Paskutinis taisė eigh; 2025.08.20, 12:10.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąGreitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąGreitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
Pvz:
Atstumas tarp stotelių Vingio parkas ir Gedimino pr. yra net 2,4 km.
Atstumas tarp stotelių Studentų ir Šeškinė yra 1,8km
Atstumas tarp stotelių Pakalniškių ir Riovonys yra ~800m
kai vidutiniškai mieste stotelės eina kas 300-500m.
Jeigu tramvajus važiuotų tokia pačia trasa ir galėtų važiuoti 60-70km/h tai jis irgi būtų toks “ekspresas”, bet kadangi mums reikia keleivių srauto normalaus, tai reikia pakeliui rinktis traukos objektus bei tankiai užstatytus rajonus.
Kas reiškia, kad tramvajus iš Revingis turėtų važiuoti bent jau per: Savanorių pr., J.Basanavičiaus arba V.Kudirkos g. (žiūrint kurį yra tinkamesnė), Žaliąjį tiltą, Kalvarijų g. iki pat Santariškių ligoninės, o geriau tęsti toliau, nes vieta už Santariškių ligoninės bus užstatoma.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
Gautume daugybę tokių nuotraukų, o taip pat miestas taptų dar populiaresnis ir įdomesnis.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Plius archeologija visoje trasoje beveik nuo Žaliojo tilto.
Plius reiktų važiuoti per kojas capučio decaf su riešutų pienu gėrovams.
Comment
Comment