Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Čia labiau buvo kalbėta apie susiekimo infrastrukūrą. O šiaip, aišku, savivaldybės sferoje yra aibė kitų sričių. Ir pinigų trūksta beveik visur.
    Aš apie tai, kad svajoti galima neribotai, bet viskas atsiremia į galimus skirti pinigus.

    Comment


      Vyriausioji architektė apie Vilniaus plėtrą: arba mes gyvename kaime, arba mieste
      – Ar apie metro ir tramvajų Vilniuje jau galime kalbėti, ar tai yra temos tabu?

      – Alternatyvi transporto priemonė automobiliui yra būtina ir ji turi būti tokia, kuri sudarytų konkurenciją laiko prasme. Visada diskusija – kiaušinis ar višta. Aš manau, kad gerose vietose suplanavus tramvajų mes laimėtume ir sėkmingą urbanistinę plėtrą.

      Comment


        nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.
          Jau ir pamiršo apie “Vilniuje tramvajus nereikalingas nes mažas tankis ir reikės tramvajų tiesti per miškus” (Ji per miškus tiesti reikėtų nebent jeigu tramvajų tiestume į Nemenčinę, Naująją Vilnią arba Naujanerius)

          Comment


            Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.

            Naujoji vyr. architektė galėtų įsirašyti į istoriją ne kaip
            Pakalnis, sukūręs turtingųjų getą (interviu architektės išsakyti žodžiai) be viešosios infrastruktūros miesto centre, bet kaip pirmojo tikro vakarietiško rajono Lietuvoje autorė.
            Paskutinis taisė eigh; 2025.08.20, 12:10.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
              Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.

              Comment


                Geras pokytis tas, kad dabar vyr. architekė palaiko tramvajaus idėją. Skirtingai, nei prieš ją buvęs vyr. architektas, kuris netgi ėmėsi buko melavimo ir kliedesių skleidimo tam, kad paneigtų tramvajaus poreikį.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.
                  Manau, kad 25-30 min realiausia, priklausomai nuo stotelių skaičiaus ir maršruto. Tramvajus visgi nėra metro, su kuriuo gal ir per 15 min nulėktum, bet vis tiek greičiau nei autobusas, kuris vien iki Žaliojo tilto 25 min važiuoja.

                  Comment


                    Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
                      Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.

                      Comment


                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                        Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
                        Nepamirštame, kad 24 trasoje yra santykinai dideli tarpai tarp stotelių, o taip pat greičio limitas 60 km/h didelėje atkarpoje, todėl jis įveikia tokį atstumą per 24 min ne piko valandomis.
                        Pvz:
                        Atstumas tarp stotelių Vingio parkas ir Gedimino pr. yra net 2,4 km.
                        Atstumas tarp stotelių Studentų ir Šeškinė yra 1,8km
                        Atstumas tarp stotelių Pakalniškių ir Riovonys yra ~800m
                        kai vidutiniškai mieste stotelės eina kas 300-500m.
                        Jeigu tramvajus važiuotų tokia pačia trasa ir galėtų važiuoti 60-70km/h tai jis irgi būtų toks “ekspresas”, bet kadangi mums reikia keleivių srauto normalaus, tai reikia pakeliui rinktis traukos objektus bei tankiai užstatytus rajonus.
                        Kas reiškia, kad tramvajus iš Revingis turėtų važiuoti bent jau per: Savanorių pr., J.Basanavičiaus arba V.Kudirkos g. (žiūrint kurį yra tinkamesnė), Žaliąjį tiltą, Kalvarijų g. iki pat Santariškių ligoninės, o geriau tęsti toliau, nes vieta už Santariškių ligoninės bus užstatoma.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.
                          1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.
                            Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
                              O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?
                                Viskas priklauso nuo to, kaip įrengiamas tramvajus. Galima įrengti be prioriteto, tada prie kiekvienos sankryžos su bendru srautu stovės.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
                                  Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
                                    Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
                                    Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
                                    Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.

                                    Comment


                                      Helsinkyje tramvajai važinėja tokiomis siauromis gatvėmis. Būtent ši yra ne automobiliams, bet yra ir siaurų su tramvajaus linija ir automobilių eismu

                                      Click image for larger version

Name:	Hels_tram.jpeg
Views:	393
Size:	1,35 MB
ID:	2216399

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                        Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
                                        Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
                                        Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
                                        Paėmiau iš Transphoto nuotrauką iš Prahos, kur tramvajai važinėja po panašias vietas.
                                        Gautume daugybę tokių nuotraukų, o taip pat miestas taptų dar populiaresnis ir įdomesnis.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                          Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
                                          Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
                                          Vokiečių g. tramvajaus nenumatyta. Ten vyksta rekonstrukcija plius sudėtinga archeologinė situacija.
                                          Plius archeologija visoje trasoje beveik nuo Žaliojo tilto.

                                          Plius reiktų važiuoti per kojas capučio decaf su riešutų pienu gėrovams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X