Mano supratimu tramvajus planuojamas ne tiek kamščiams spręsti kiek gerinti susisiekimą viešuoju transportu. Ir tikėtis kad įrengus tramvajų kamščiai sumažės yra nerealu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Na ir kam ta ideja mums apie tramvaicika. neispres tai jokios bedos. o tik apsunkins transporto judejima.O stai metro , tikrai ideja gera butu, nes ir niekam netrukdytu, o jei tramvaju. na tik jei virszeminis. taciau toks variantas netinkamas senamiestyje, ir sukels problemu troleibusu kontaktiniams laidams.Taigi lieka tik metro. Pone mere, gal Jus busit supratingesnis, ir nedaryit Zuoko "klaidos"? JaponaI TIKRAI SUPRATINGESNI YRA, IR JEI JUSU NURODYMU YRA DUOTAS ISAKYMAS APIE KONSULTACIJAS SU JU SPECIALYSTAIS, tai gal tada tikrai bus priimtas logiskai pagristas ir visuomenei naudingas psrendimas.
Comment
-
nu klausiau tikrai ne viena kart ta vieta, aiskiai girdziu kad Stokholma mini, o ne Osla.Parašė evvt Rodyti pranešimąar tik ne apie Osla jis kalbejo?
Comment
-
Galima sutikti su tokiu siūlymu. Tik reikia jį taip ir formuluot: statom tramvajų, kuris vėliau bus išplėstas iki metro. Tuomet Vilniaus centrą galima palikti laisvą nuo bėgių, o vėliau "spindulius" sujungti po žeme. Pvz.: už Operos galima būtų statyti požeminę stotį kartu su stovėjimo parkingu, tas pats - toliau rekonstruojant geležinkelio stoties prieigas.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąBet... Kaip jie patys teigia dabar patvirtinus metro projekta, jis pradetu veikt tik 15 metu. O kaip zinia, visi trimituoja kad Vilnius jau dabar dusta nuo kamsciu. Tai galima isivaizduot kokia situacija susidarys per tuos 15m. metro belaukiant. Manau tada reikia statyt ta tramvaju, juk jis pastatytu per kelis metus, ne per keliolika, ..
Comment
-
Tikrai geras tavo pasiūlymasParašė Sula Rodyti pranešimąGalima sutikti su tokiu siūlymu. Tik reikia jį taip ir formuluot: statom tramvajų, kuris vėliau bus išplėstas iki metro. Tuomet Vilniaus centrą galima palikti laisvą nuo bėgių, o vėliau "spindulius" sujungti po žeme. Pvz.: už Operos galima būtų statyti požeminę stotį kartu su stovėjimo parkingu, tas pats - toliau rekonstruojant geležinkelio stoties prieigas.
Tik reiktų, kad dabar tramvajaus tiesėjai įsiklausytų į liaudies balsą ir centre tiestų po žeme.
Parašas :)
Comment
-
Kazkaip blogai klausei, geriau paskaityk:Parašė kaunaz Rodyti pranešimąnu klausiau tikrai ne viena kart ta vieta, aiskiai girdziu kad Stokholma mini, o ne Osla.
"Analizuojant 5.6 skyrių „Transporto sistemos parinkimo Vilniaus miestui kriterijai“ matoma, kad specialiojo plano sudarytojai daro fundamentalią klaidą konstatuodami, jog „Miesto metro savo vežamuoju pajėgumu ir sąnaudomis yra per daug galingas Vilniaus miestui ir nepriimtinas net tolimoje perspektyvoje“.
Ši išvada nėra paremta nei sąnaudų skaičiavimu, nei jų lyginimu. Taip pat nėra rimtesnės Vilniaus miesto ne tik tolimos, bet ir šios kartos žmonių gyventojų perspektyvos analizės. Šią išvadą taip pat paneigia panašaus dydžio miestų praktika, pvz., Oslas, šiuo metu turintis 580 tūkstančių gyventojų, metro eksploatuoja nuo 1928 m., kai jis buvo nedidesnis už Panevėžį, ir kiti miestai (žiūrėti priedą Nr. 1).
"
http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs1.htm
Comment
-
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1 jeigu vistiek sakysi kad Oslas, tai reiskia kad as kurcias, daugiau neturiu ka pridurt.Parašė evvt Rodyti pranešimąKazkaip blogai klausei, geriau paskaityk:
"Analizuojant 5.6 skyrių „Transporto sistemos parinkimo Vilniaus miestui kriterijai“ matoma, kad specialiojo plano sudarytojai daro fundamentalią klaidą konstatuodami, jog „Miesto metro savo vežamuoju pajėgumu ir sąnaudomis yra per daug galingas Vilniaus miestui ir nepriimtinas net tolimoje perspektyvoje“.
Ši išvada nėra paremta nei sąnaudų skaičiavimu, nei jų lyginimu. Taip pat nėra rimtesnės Vilniaus miesto ne tik tolimos, bet ir šios kartos žmonių gyventojų perspektyvos analizės. Šią išvadą taip pat paneigia panašaus dydžio miestų praktika, pvz., Oslas, šiuo metu turintis 580 tūkstančių gyventojų, metro eksploatuoja nuo 1928 m., kai jis buvo nedidesnis už Panevėžį, ir kiti miestai (žiūrėti priedą Nr. 1).
"
http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs1.htm
Be to ir tas pats Oslas buvo "ne Panevezio dydzio", pagal wikipedia 1925m. 255 tukst. gyv., 1951m. 434 tukst. gyv..
Be to Oslo isplanavimas visai kitoks, visai kitoks zmoniu pasiskirstymo tankumas, negu Vilniuj.
Bet kuriuo atveju ne as kaltas, kad "metro sajudininkui" liezuvis pinasi ir jis meluoja visuomenei, painiodamas miestu pavadinimus.Paskutinis taisė kaunaz; 2007.05.02, 15:39.
Comment
-
Jūs, kauniečiai, kažkokie nenuoseklūs. Kai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri? Pastebiu tai ne iš vieno. Labiausiai pergyvenat kaip čia bus su Vilniaus tramvajaus, kurio dar niekas net rimtai nesiruošia statyti, (ar metroParašė liutass Rodyti pranešimąBet kokiu atveju kaina turėtų rūpėti tik vilniečiams, nes tai bus jų pačių pinigai. Galite ir auksiniais bėgiais daryti, jei sutiksite mokėti atitinkamą kainą.
) finansavimu.
Parašas :)
Comment
-
Taigi arena naudosis ne vien Kaunas, be to tai yra SPORTO arena, visos Lietuvos sporto renginiams. Tuo labiau kad kitos arenos gavo arba gaus parama is vyriausybes. Ir aisku dar tai kad 2011 Lietuvoj vyks Europos cempionatas.Parašė Svecias Rodyti pranešimąJūs, kauniečiai, kažkokie nenuoseklūs. Kai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri? Pastebiu tai ne iš vieno. Labiausiai pergyvenat kaip čia bus su Vilniaus tramvajaus, kurio dar niekas net rimtai nesiruošia statyti, (ar metro
) finansavimu.
Tuo tarpu tramvajus ar metro, tera Vilniaus miesto reikmes tenkinti skirta transporto priemone.
Comment
-
Jei žmogus ką nors kalbėdamas apsirinka, tai dar nereiškia, kad jis sąmonigai apgaudinėja ir tikrai todėl jį vadinti melagiu mažų mažiausiai nekorektiška.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąhttp://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1
Bet kuriuo atveju ne as kaltas, kad "metro sajudininkui" liezuvis pinasi ir jis meluoja visuomenei, painiodamas miestu pavadinimus.
Luo labiau, jei yra galimybė internete rasti jų oficialų tekstą.Parašas :)
Comment
-
Mes tokieParašė Svecias Rodyti pranešimąKai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Ir dideliam "otkatui" gautiParašė kaunaz Rodyti pranešimąTuo tarpu tramvajus ar metro, tera Vilniaus miesto reikmes tenkinti skirta transporto priemone.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tai kad cia buvo ne siaip koks "pasisnabzdejimas prie alaus", o oficialus pranesimas kuris buvo rodomas per zinias ir ji ziurejo tukstanciai zmoniu. Todel tokie apsirikimai klaidina visuomene, juo labiau kad daugumai Stokholmas turbut sako daugiau negu Oslas.Parašė Svecias Rodyti pranešimąJei žmogus ką nors kalbėdamas apsirinka, tai dar nereiškia, kad jis sąmonigai apgaudinėja ir tikrai todėl jį vadinti melagiu mažų mažiausiai nekorektiška.
Luo labiau, jei yra galimybė internete rasti jų oficialų tekstą.
Comment
-
pagal tariamas vieno km kainas, tikrai panasu i tai...Parašė liutass Rodyti pranešimąIr dideliam "otkatui" gauti
Comment
-
Su tokia pat sėkme didelio "Otkato" siekimu galima apkaltinti ir Kauno arenos projektuotojus-statytojus ir nesutarimu dėl "Otkato" dydžio galima aiškinti kodėl taip ilgai ir pogrindyje yra vedamos derybos.Parašė liutass Rodyti pranešimąIr dideliam "otkatui" gauti
Tokiu būdu labai greitai nusiristume iki Delfio lygio komentarų
Parašas :)
Comment
-
Jokio esminio skirtumo tarp jų nėra, tai Skandinavų valstybių sostinės. Na išprusesiam žmogui tai neturės įtakos ar vienas ar kitas miestas ir niekas nesieks specialiai klaidinti, pasikartosiu, tuo labiau, kad internete buvo pateiktas Oslas.Parašė kaunaz Rodyti pranešimąTai kad cia buvo ne siaip koks "pasisnabzdejimas prie alaus", o oficialus pranesimas kuris buvo rodomas per zinias ir ji ziurejo tukstanciai zmoniu. Todel tokie apsirikimai klaidina visuomene, juo labiau kad daugumai Stokholmas turbut sako daugiau negu Oslas.
Nežinantys ir nenorintys žinoti net Lietuvoje gyvendami sugeba į TV kamerą pasakyti, kad Lietuva yra Afrikoje
atskirsParašas :)
Comment
-
Stokholmas didesnis miestas uz Osla, Svedija didesne uz Norvegija. Bet kuriuo atveju jo zodziai buvo klaidinantys.Parašė Svecias Rodyti pranešimąJokio esminio skirtumo tarp jų nėra, tai Skandinavų valstybių sostinės. Na išprusesiam žmogui tai neturės įtakos ar vienas ar kitas miestas ir niekas nesieks specialiai klaidinti, pasikartosiu, tuo labiau, kad internete buvo pateiktas Oslas.
Nežinantys ir nenorintys žinoti net Lietuvoje gyvendami sugeba į TV kamerą pasakyti, kad Lietuva yra Afrikoje
atskirs
Comment
-
Čia tave taip smarkiai suklaidino? Tai užuojautaParašė kaunaz Rodyti pranešimąStokholmas didesnis miestas uz Osla, Svedija didesne uz Norvegija. Bet kuriuo atveju jo zodziai buvo klaidinantys.
dabar gali sužinoti tikrą variantą, apie kurį miestą ten ėjo kalba
Parašas :)
Comment
-
Na vilniečių ironijos ne į temą, niekada nesupratau ir nemanau kad suprasiu.Parašė Svecias Rodyti pranešimąČia tave taip smarkiai suklaidino? Tai užuojauta
dabar gali sužinoti tikrą variantą, apie kurį miestą ten ėjo kalba 
O jei kalbet apie esme, nors matau, kad beprasmiska, tai jau vien tas nusiskejimas apie Panevezio dydi, irodo kad jie visais imanomais budais bando prastumt savo ideja, todel ir Stokholmas gali but ne netycia pasakyta, o specialiai, kad sudaryt didesni ispudi, ir labiau itikint visuomene metro realumu ir galimybemis.
Comment
Comment