Parašė amiko
Rodyti pranešimą
p.s. Na ir šiaip, toks transportas, kuris įsilies į bendrą srautą, tai labai nepatraukliai atrodo, ar jis ten ant vieno bėgio ar ant trijų.
p.s.s. O bėginis transportas tai išvis turi vieną labai didelį minusą - kliūties apvažiavimą. Net troleibusai, kurie palyginti su tramvajumi yra žymiai manivrengesni, dažnai stringa dėl kliūties, tai ką kalbėti apie tą tramvajų? Vilniuje kasdien įvyksta virš 100 autoįvykių. Todėl pagal tikimybių teoriją ....
Apie ką aš ir kalbu.
Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
O tai tramvajus bus tik vienas vienintelis nupirktas?.. oho, tikrai išspręsim problemą su tokiu dideliu tramvajopolitenu. O kas tuos bėgius ties kelis metus? robotai? O kas aptarnaus tramvajaus parką? mes turbūt turim labai daug tramvajų specialistų darbo biržoje sėdinčių?
juk keli troleibusai talpumo atžvilgiu lygūs vienam tramvajui.
Comment