Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Kadangi nesu vilnietis, konkrečiai tų dalykų nežinau. Bet kiek spauda rašė, tai iš Kalvarijų g. būtų atimtas plotas iš automobilių. Gal kas konkrečiai žino? Neturiu laiko ieškot straipsnio...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Tai išeina automobiliams būtų likę po vieną juostą į abi kryptis?Parašė amiko Rodyti pranešimąKadangi nesu vilnietis, konkrečiai tų dalykų nežinau. Bet kiek spauda rašė, tai iš Kalvarijų g. būtų atimtas plotas iš automobilių. Gal kas konkrečiai žino? Neturiu laiko ieškot straipsnio...
Comment
-
Kitaip ir negali buti... tramvajus turi aukstesni prioriteta... kitaip problemos neisspresti...Parašė rat Rodyti pranešimąTai išeina automobiliams būtų likę po vieną juostą į abi kryptis?
Comment
-
Na ir kaip čia išspendžiama problema?Parašė x21 Rodyti pranešimąKitaip ir negali buti... tramvajus turi aukstesni prioriteta... kitaip problemos neisspresti...gera gyventi gerai
Comment
-
Jei lietuviai nebūtų tokie buki ir naudotųsi tramvajumi, o ne automobiliu, tai kamščių sumažėtų. Dubline prieš keletą metų atidarius tramvajaus liniją, gerokai sumažėjo centre kamščių, nes žmonės ten praktiškai mąstantys - jei yra tvarkinga, moderni transporto priemonė, su kuria galima nukeliauti pigiau ir greičiau - sėdama į ją. Ir niekas ten nemurma, kad jiems nepatogu grūstis su visais viename transporte. Suprantu, kad autobusai ir troleibusai nėra patrauklūs dėl ten esančios betvarkės (kai kartu važiuoja ir netvarkingi žmonės), todėl tramvajus būtų nauja, moderni, tvarkinga, greita, ekologiška transporto priemonė. Bet aš griežtai už, kad būtų sprendžiamas ir tvarkos klausimas: negali būti nei vieno keleivio be bilieto, nei vieno netvarkingo bomžo. Užsienyje transporto priemonėse yra vaizdo kameros, ten apsauga dirba labai produktyviai ir efektyviai, o žmonių be bilietų ten nėra, nes bauda - milžiniška.Parašė Kema Rodyti pranešimąNa ir kaip čia išspendžiama problema?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Apsilankykite http://www.vilniustransport.lt/uploa...s/a080408.html
Čia galite pareikšti nuomonę Vilniaus transporto klausimais. Taipogi Balandžio 9-10 d. apklausos bus vykdomos stotelėse.Travianas - lietuviškas strateginis internetinis žaidimas
Registracija: http://www.travian.lt/?uc=lt3_36634
Comment
-
Na tai kodėl iki šiol niekas nepakelia esamo transporto prestižo? Kur tos kameros, kur ta apsauga, kur tos milžiniškos baudos? Tą tramvajų tu išsivaizduoji kaip stebuklą, kad ten bus viskas kitaip. Kodėl ten viskas bus kitaip, jei juo naudosis ta pati visuomenė? Kitas dalykas, turi būti platus tramvajų tinklas, kad juo naudotis, o viena ar dvi linijos nieko neišspręs + jis tikrai turi būti greitas. O kaip sako x21, kad tramvajus turi pirmenybę prieš kitą transportą ar važiuoja vienas gatve, kitiems uždraudus ten eismą, tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.Parašė amiko Rodyti pranešimąJei lietuviai nebūtų tokie buki ir naudotųsi tramvajumi, o ne automobiliu, tai kamščių sumažėtų. Dubline prieš keletą metų atidarius tramvajaus liniją, gerokai sumažėjo centre kamščių, nes žmonės ten praktiškai mąstantys - jei yra tvarkinga, moderni transporto priemonė, su kuria galima nukeliauti pigiau ir greičiau - sėdama į ją. Ir niekas ten nemurma, kad jiems nepatogu grūstis su visais viename transporte. Suprantu, kad autobusai ir troleibusai nėra patrauklūs dėl ten esančios betvarkės (kai kartu važiuoja ir netvarkingi žmonės), todėl tramvajus būtų nauja, moderni, tvarkinga, greita, ekologiška transporto priemonė. Bet aš griežtai už, kad būtų sprendžiamas ir tvarkos klausimas: negali būti nei vieno keleivio be bilieto, nei vieno netvarkingo bomžo. Užsienyje transporto priemonėse yra vaizdo kameros, ten apsauga dirba labai produktyviai ir efektyviai, o žmonių be bilietų ten nėra, nes bauda - milžiniška.gera gyventi gerai
Comment
-
Tramvajus esamose gatvėse yra visiškai nemodernu. Įvertinkite, kad stotelės irgi užims vietos (o tai dažnai irgi - važiuojamoji dalis). Be to, jos turės būti su dviejų lygių perėjomis, nes ir taip sumažintas pralaidumas bus visai užkimštas. Kodėl nestatyti tramvajaus (metro) Kernavės gatve?? Toliau - Naujamiesčiu, kur vietos šiek tiek daugiau ir požemiai ne itin vertingi.
Comment
-
Tai tame ir yra esmė - žmonės mieste turi naudotis viešuoju transportu, tada ir kamščių mažės, ir oras švaresnis taps, o viešasis transportas bus GREITAS, nes automobiliai nesudarys kliūčių. Kol žmonės nepakeis mąstymo, jokio skirtumo, kas gatvėmis važiuos - tramvajai, troleibusai, autobusai ar metro po žeme - koks skirtumas, jei jie bus tušti tuščiose A juostose, o šalia - begalinė automobilių (kuriuose dažniausiai tik vairuotojas ir jo kuprinė) grūstis vienos eismo juostos gatvėje.Parašė Kema Rodyti pranešimąNa tai kodėl iki šiol niekas nepakelia esamo transporto prestižo? Kur tos kameros, kur ta apsauga, kur tos milžiniškos baudos? Tą tramvajų tu išsivaizduoji kaip stebuklą, kad ten bus viskas kitaip. Kodėl ten viskas bus kitaip, jei juo naudosis ta pati visuomenė? Kitas dalykas, turi būti platus tramvajų tinklas, kad juo naudotis, o viena ar dvi linijos nieko neišspręs + jis tikrai turi būti greitas. O kaip sako x21, kad tramvajus turi pirmenybę prieš kitą transportą ar važiuoja vienas gatve, kitiems uždraudus ten eismą, tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.Paskutinis taisė LBP; 2008.04.10, 14:45.N N N
Comment
-
Atskirti juosta visuomeniniam transportu ne iseitis, del to kad jos bus uzkistos tom paciom masinom... o per begius niekas nevaziuos, apart sankryzu.Parašė Kema Rodyti pranešimą... tai tą patį galima padaryti ir dabar, kur yra dvi ir daugiau juostų, vieną atrėžti visuomeniniam transportui, dėl kojis taptų bent jau greitas, bet visas miestas liktų suparalyžuotas nuo kamščių.
Visas miestas nebus paralyzuotas nuo kamsciu, nes tramvajai judes... o kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...
Comment
-
Tai jau dabar yra kai kur tos A juostos ir išskyrus pavienes mašinas, jos nėra užkištos. O kodėl per bėgius negalima važiuoti, jei jie nutiesti toje pačioje gatvėje?Parašė x21 Rodyti pranešimąAtskirti juosta visuomeniniam transportu ne iseitis, del to kad jos bus uzkistos tom paciom masinom... o per begius niekas nevaziuos, apart sankryzu.
Visas miestas nebus paralyzuotas nuo kamsciu, nes tramvajai judes... o kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...gera gyventi gerai
Comment
-
Labai dideles baudos is vienos puses ir masinos dauzimas is kitos puses... pats nenoresi vaziuoti...Parašė Kema Rodyti pranešimą...O kodėl per bėgius negalima važiuoti, jei jie nutiesti toje pačioje gatvėje?
Comment
-
Kažkoks idomus suvokimas. Kuom man tas tramvajus turėdamas 1 ar 2 trasas bus visoks "nuostabus" ? Aš visiškai nevažiuoju ten kur numatomi jo maršrutai. Mano keliai tik kai kuriose vietose dalinai sutampa su jo trasa ir išvis dažnai nuvykti į kaikurias vietas be automobilio, o visuomeniniu transportu užtruktu nei daug nei mažai ~1,5 valandos. Tai nei aš persėsiu į ta tramvajų, nei dar begalės žmoniu kuriems jis visai nepakeliui. Važiuos juom tie patys asmenys, kurie važiuoja ta kryptimi dabar jau esančiais autobusais ir troleibusais. Šiaip jei šnekama apie visuomeninio transporto populiarinimą, tai kur tas transportas prie naujai statomų daugiabučių kvartalų ? Jei jau ten važiuoja koks vienas autobusas, tai jau geras rezultatas. Tačiau ar taip skatinama važinėt visuomeniniu transportu ? Juk ten gyvena tūkstančiai žmoniu, kuriem reik kažkokiu būdu nuvykt į darbą, mokslus. O pasirinkimas dažnai tėra 1, arba pedint neaisku kiek iki stoteliu su gausesniu ir patogesniu maršrutu pasirinkimu, arba laukt vienintelio ten važiuojančio autobuso, daryt kelis persėdimus ir sugaišt begales laiko. Tokių dalyku joks tramvajus neišspres.Parašė x21 Rodyti pranešimąo kad asmeniniu automobiliu vairuotojai rukys bambooka, tai irgi ne ilgai, o tik iki ateis i galva supratimas, kad su tramvaju greiciau, patogiau, saugiau, pigiau...
Comment
-
As su tramvajais privazinejau ne viena tukstanti kilometru skirtinguose miestuose (gal apie 20 miestu), maciau skirtingus tramvajus pagal tipus, greiti, modernuma ir t.t...Parašė Kema Rodyti pranešimąArba aš kažko nežinau..
As kalbu ne apie tramvaju eismo organizavima, o apie tramvaju kaip transporto priemone. Buki transportininkai gali diskredituoti bet kokia transporto priemone...Parašė sleader...Tokių dalyku joks tramvajus neišspres.
Comment
-
Bet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves, juom praktiškai tik pakeist 26 autobuso maršrutą, su viltim jog jis bus ženkliai greitesnis.
Manyčiau reiktu atsižvelgiant į miesto plėtrą, tramvajų ar kitą transporta įrenginėt ten kur dar yra erdvės ir ner pakankamai išvystyto kito transporto. Ar jo neimanoma padaryt tarkim paupiu, kur jis realiai galėtu būt greitasis. Čia variacijų yra daugybė, bet atrodo jog einama paprasčiausiu keliu. Paimami 2 rajonai, uždedama liniuotė ir nubrėžiama trasa.
Comment
-
Jis reikalingas ten... kur reikalingas. Be jo vistiek neapsieisi, platint gatves nera kur... nebent pradeti miesta griauti...Parašė sleader Rodyti pranešimąBet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves...
Comment
-
Pastebejau, tinklalapis www.tramvajus.lt jau nebeegzistuoja..
Gal tai reiskia kad tramvajau projektas jau yra palaidotas?
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Kaži, ar tramvajus (jei nebus metro) Vilniuje bus toks kaip Rygoje ar kaip Helsinkyje?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
jau arteja po truputi metro
Comment