Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano supratimu tramvajus planuojamas ne tiek kamščiams spręsti kiek gerinti susisiekimą viešuoju transportu. Ir tikėtis kad įrengus tramvajų kamščiai sumažės yra nerealu.

    Comment


      Na ir kam ta ideja mums apie tramvaicika. neispres tai jokios bedos. o tik apsunkins transporto judejima.O stai metro , tikrai ideja gera butu, nes ir niekam netrukdytu, o jei tramvaju. na tik jei virszeminis. taciau toks variantas netinkamas senamiestyje, ir sukels problemu troleibusu kontaktiniams laidams.Taigi lieka tik metro. Pone mere, gal Jus busit supratingesnis, ir nedaryit Zuoko "klaidos"? JaponaI TIKRAI SUPRATINGESNI YRA, IR JEI JUSU NURODYMU YRA DUOTAS ISAKYMAS APIE KONSULTACIJAS SU JU SPECIALYSTAIS, tai gal tada tikrai bus priimtas logiskai pagristas ir visuomenei naudingas psrendimas.

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą
        ar tik ne apie Osla jis kalbejo?
        nu klausiau tikrai ne viena kart ta vieta, aiskiai girdziu kad Stokholma mini, o ne Osla.

        Comment


          Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
          Bet... Kaip jie patys teigia dabar patvirtinus metro projekta, jis pradetu veikt tik 15 metu. O kaip zinia, visi trimituoja kad Vilnius jau dabar dusta nuo kamsciu. Tai galima isivaizduot kokia situacija susidarys per tuos 15m. metro belaukiant. Manau tada reikia statyt ta tramvaju, juk jis pastatytu per kelis metus, ne per keliolika, ..
          Galima sutikti su tokiu siūlymu. Tik reikia jį taip ir formuluot: statom tramvajų, kuris vėliau bus išplėstas iki metro. Tuomet Vilniaus centrą galima palikti laisvą nuo bėgių, o vėliau "spindulius" sujungti po žeme. Pvz.: už Operos galima būtų statyti požeminę stotį kartu su stovėjimo parkingu, tas pats - toliau rekonstruojant geležinkelio stoties prieigas.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Galima sutikti su tokiu siūlymu. Tik reikia jį taip ir formuluot: statom tramvajų, kuris vėliau bus išplėstas iki metro. Tuomet Vilniaus centrą galima palikti laisvą nuo bėgių, o vėliau "spindulius" sujungti po žeme. Pvz.: už Operos galima būtų statyti požeminę stotį kartu su stovėjimo parkingu, tas pats - toliau rekonstruojant geležinkelio stoties prieigas.
            Tikrai geras tavo pasiūlymas
            Tik reiktų, kad dabar tramvajaus tiesėjai įsiklausytų į liaudies balsą ir centre tiestų po žeme.
            Parašas :)

            Comment


              Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
              nu klausiau tikrai ne viena kart ta vieta, aiskiai girdziu kad Stokholma mini, o ne Osla.
              Kazkaip blogai klausei, geriau paskaityk:

              "Analizuojant 5.6 skyrių „Transporto sistemos parinkimo Vilniaus miestui kriterijai“ matoma, kad specialiojo plano sudarytojai daro fundamentalią klaidą konstatuodami, jog „Miesto metro savo vežamuoju pajėgumu ir sąnaudomis yra per daug galingas Vilniaus miestui ir nepriimtinas net tolimoje perspektyvoje“.
              Ši išvada nėra paremta nei sąnaudų skaičiavimu, nei jų lyginimu. Taip pat nėra rimtesnės Vilniaus miesto ne tik tolimos, bet ir šios kartos žmonių gyventojų perspektyvos analizės. Šią išvadą taip pat paneigia panašaus dydžio miestų praktika, pvz., Oslas, šiuo metu turintis 580 tūkstančių gyventojų, metro eksploatuoja nuo 1928 m., kai jis buvo nedidesnis už Panevėžį, ir kiti miestai (žiūrėti priedą Nr. 1).
              "
              http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs1.htm

              Comment


                Bet kokiu atveju kaina turėtų rūpėti tik vilniečiams, nes tai bus jų pačių pinigai. Galite ir auksiniais bėgiais daryti, jei sutiksite mokėti atitinkamą kainą.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  Kazkaip blogai klausei, geriau paskaityk:

                  "Analizuojant 5.6 skyrių „Transporto sistemos parinkimo Vilniaus miestui kriterijai“ matoma, kad specialiojo plano sudarytojai daro fundamentalią klaidą konstatuodami, jog „Miesto metro savo vežamuoju pajėgumu ir sąnaudomis yra per daug galingas Vilniaus miestui ir nepriimtinas net tolimoje perspektyvoje“.
                  Ši išvada nėra paremta nei sąnaudų skaičiavimu, nei jų lyginimu. Taip pat nėra rimtesnės Vilniaus miesto ne tik tolimos, bet ir šios kartos žmonių gyventojų perspektyvos analizės. Šią išvadą taip pat paneigia panašaus dydžio miestų praktika, pvz., Oslas, šiuo metu turintis 580 tūkstančių gyventojų, metro eksploatuoja nuo 1928 m., kai jis buvo nedidesnis už Panevėžį, ir kiti miestai (žiūrėti priedą Nr. 1).
                  "
                  http://www.vilniausmetro.lt/galimybiu_studija/gs1.htm
                  http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1 jeigu vistiek sakysi kad Oslas, tai reiskia kad as kurcias, daugiau neturiu ka pridurt.

                  Be to ir tas pats Oslas buvo "ne Panevezio dydzio", pagal wikipedia 1925m. 255 tukst. gyv., 1951m. 434 tukst. gyv..
                  Be to Oslo isplanavimas visai kitoks, visai kitoks zmoniu pasiskirstymo tankumas, negu Vilniuj.

                  Bet kuriuo atveju ne as kaltas, kad "metro sajudininkui" liezuvis pinasi ir jis meluoja visuomenei, painiodamas miestu pavadinimus.
                  Paskutinis taisė kaunaz; 2007.05.02, 15:39.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Bet kokiu atveju kaina turėtų rūpėti tik vilniečiams, nes tai bus jų pačių pinigai. Galite ir auksiniais bėgiais daryti, jei sutiksite mokėti atitinkamą kainą.
                    Jūs, kauniečiai, kažkokie nenuoseklūs. Kai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri? Pastebiu tai ne iš vieno. Labiausiai pergyvenat kaip čia bus su Vilniaus tramvajaus, kurio dar niekas net rimtai nesiruošia statyti, (ar metro ) finansavimu.
                    Parašas :)

                    Comment


                      Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                      Jūs, kauniečiai, kažkokie nenuoseklūs. Kai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri? Pastebiu tai ne iš vieno. Labiausiai pergyvenat kaip čia bus su Vilniaus tramvajaus, kurio dar niekas net rimtai nesiruošia statyti, (ar metro ) finansavimu.
                      Taigi arena naudosis ne vien Kaunas, be to tai yra SPORTO arena, visos Lietuvos sporto renginiams. Tuo labiau kad kitos arenos gavo arba gaus parama is vyriausybes. Ir aisku dar tai kad 2011 Lietuvoj vyks Europos cempionatas.
                      Tuo tarpu tramvajus ar metro, tera Vilniaus miesto reikmes tenkinti skirta transporto priemone.

                      Comment


                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...175901088&sk=1

                        Bet kuriuo atveju ne as kaltas, kad "metro sajudininkui" liezuvis pinasi ir jis meluoja visuomenei, painiodamas miestu pavadinimus.
                        Jei žmogus ką nors kalbėdamas apsirinka, tai dar nereiškia, kad jis sąmonigai apgaudinėja ir tikrai todėl jį vadinti melagiu mažų mažiausiai nekorektiška.
                        Luo labiau, jei yra galimybė internete rasti jų oficialų tekstą.
                        Parašas :)

                        Comment


                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                          Kai arenos Kaune statybai norite gauti ir ES fondų lėšų ir finansaviną iš LR Vyriausybės, o Vilniui reikalaujate, kad tik savomis lėšomis, be ES ir LR Vyriausybės lėšų? Kaip čia suprasti šitą jūsų požiūri?
                          Mes tokie

                          Comment


                            Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                            Tuo tarpu tramvajus ar metro, tera Vilniaus miesto reikmes tenkinti skirta transporto priemone.
                            Ir dideliam "otkatui" gauti

                            Comment


                              Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                              Jei žmogus ką nors kalbėdamas apsirinka, tai dar nereiškia, kad jis sąmonigai apgaudinėja ir tikrai todėl jį vadinti melagiu mažų mažiausiai nekorektiška.
                              Luo labiau, jei yra galimybė internete rasti jų oficialų tekstą.
                              Tai kad cia buvo ne siaip koks "pasisnabzdejimas prie alaus", o oficialus pranesimas kuris buvo rodomas per zinias ir ji ziurejo tukstanciai zmoniu. Todel tokie apsirikimai klaidina visuomene, juo labiau kad daugumai Stokholmas turbut sako daugiau negu Oslas.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Ir dideliam "otkatui" gauti
                                pagal tariamas vieno km kainas, tikrai panasu i tai...

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Ir dideliam "otkatui" gauti
                                  Su tokia pat sėkme didelio "Otkato" siekimu galima apkaltinti ir Kauno arenos projektuotojus-statytojus ir nesutarimu dėl "Otkato" dydžio galima aiškinti kodėl taip ilgai ir pogrindyje yra vedamos derybos.
                                  Tokiu būdu labai greitai nusiristume iki Delfio lygio komentarų
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                    Tai kad cia buvo ne siaip koks "pasisnabzdejimas prie alaus", o oficialus pranesimas kuris buvo rodomas per zinias ir ji ziurejo tukstanciai zmoniu. Todel tokie apsirikimai klaidina visuomene, juo labiau kad daugumai Stokholmas turbut sako daugiau negu Oslas.
                                    Jokio esminio skirtumo tarp jų nėra, tai Skandinavų valstybių sostinės. Na išprusesiam žmogui tai neturės įtakos ar vienas ar kitas miestas ir niekas nesieks specialiai klaidinti, pasikartosiu, tuo labiau, kad internete buvo pateiktas Oslas.
                                    Nežinantys ir nenorintys žinoti net Lietuvoje gyvendami sugeba į TV kamerą pasakyti, kad Lietuva yra Afrikoje
                                    atskirs
                                    Parašas :)

                                    Comment


                                      Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                      Jokio esminio skirtumo tarp jų nėra, tai Skandinavų valstybių sostinės. Na išprusesiam žmogui tai neturės įtakos ar vienas ar kitas miestas ir niekas nesieks specialiai klaidinti, pasikartosiu, tuo labiau, kad internete buvo pateiktas Oslas.
                                      Nežinantys ir nenorintys žinoti net Lietuvoje gyvendami sugeba į TV kamerą pasakyti, kad Lietuva yra Afrikoje
                                      atskirs
                                      Stokholmas didesnis miestas uz Osla, Svedija didesne uz Norvegija. Bet kuriuo atveju jo zodziai buvo klaidinantys.

                                      Comment


                                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                        Stokholmas didesnis miestas uz Osla, Svedija didesne uz Norvegija. Bet kuriuo atveju jo zodziai buvo klaidinantys.
                                        Čia tave taip smarkiai suklaidino? Tai užuojauta dabar gali sužinoti tikrą variantą, apie kurį miestą ten ėjo kalba
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                          Čia tave taip smarkiai suklaidino? Tai užuojauta dabar gali sužinoti tikrą variantą, apie kurį miestą ten ėjo kalba
                                          Na vilniečių ironijos ne į temą, niekada nesupratau ir nemanau kad suprasiu.
                                          O jei kalbet apie esme, nors matau, kad beprasmiska, tai jau vien tas nusiskejimas apie Panevezio dydi, irodo kad jie visais imanomais budais bando prastumt savo ideja, todel ir Stokholmas gali but ne netycia pasakyta, o specialiai, kad sudaryt didesni ispudi, ir labiau itikint visuomene metro realumu ir galimybemis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X