Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    >...gal ir kituose miestuose jis nuostolingas?
    nezinau kaip metro, bet tiksliai zinau kad Rygos miesto elektrotransportas buvo dotuojamas. Manau ir dabar taip pat.

    Comment


      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
      jau dabar vien Ukmergės gatve per piką pravažiuoja 8000-9000 automobilių
      klausimas: ar pikas trunka ilgiau nei 1 valandą?
      pastebėjimas: gatvės laidumas skaičiuojamas pagal jos kategoriją, tingiu viską rašyt, o ir tiksliai nebeprisiminsiu, bet principas yra toks - laiko kiekis tarp 2 pravažiuojančių automobilių siejamas su srauto intensyvumu, reguliarumu ir netgi priimami galimi papildomi veiksniai - ir turiu jus nuvilti - tokie skaičiavimai rodo, jog gatvių pralaidumas yra kur kas didenis nei 8000 - 9000 (piko metu).
      visiškai kitas dalykas yra sankryžų pralaidumas. va šitas dalykas yra tas, katruo reikėtų piktintis.

      Comment


        >..visiškai kitas dalykas yra sankryžų pralaidumas..
        tokiu problemu neturi tramvajus, bet del to kitas transportas kencia.
        Normalus vairuotojas stengsis isvengti tu gatviu ir sankyzu, kur vaziuoja tramvajus... cia is asmenines patirties...

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          metro kaip sakai atsipirktu tik piko valandom o bendras rezultatas nuostolis ko gero - tektu kazkiek savivaldybei pafinansuoti.
          Pagrindinis metro "atsiperkamumas" - tai sutaupytas visu musu laikas vykstant i darba ir atgal.
          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          gal ir kituose miestuose jis nuostolingas?
          Tarp kitko dabar perkrautas Maskvos metro - stipriai nuostolingas.

          Comment


            >..Tarp kitko dabar perkrautas Maskvos metro...
            ne nuostabu, nes ten gyvena daug daugiau zmoniu nei Baltijos salyse...

            Comment


              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              >..Tarp kitko dabar perkrautas Maskvos metro...
              ne nuostabu, nes ten gyvena daug daugiau zmoniu nei Baltijos salyse...
              Kalba apie tai, kad visuomeninis transportas pelningas visai nebūtinai - dėka jo miestas gauna naudą (taupo) iš kitų sričių.

              Comment


                >...Kalba apie tai, kad visuomeninis transportas pelningas visai nebūtinai...
                Tai kad jis pelningas (apart taksi) nebuna. Visur jis palaikomas is miesto biudzeto, arba kaip pvz. autobusu parkai palaiko miesto transporta tarpmiestiniu... aisku uz tai gauna is savyvaldybes kazkokias nuolaidas..

                Comment


                  Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                  Beje, patogu sakyti, kad va, šio tramvajaus skeptikai negali pateikti jokių skaičių, brėžiniais pagrįstų alternatyvų. Atsižvelkim į tai, kad savivaldybė ne mėnesį ir ne du mokėjo kažkam pinigus, kad tramvajaus įvedimo galimybės būtų tiriamos, apžvelgiamos, galiausiai reklamuojamos.
                  Man, kad pradėčiau pritarti tramvajaus projektui, trūksta štai kokio dalyko.

                  Ta tramvajaus "galimybių studija" yra, aprašytos joje trys siūlytinos trasos ir paskaičiuota kaina. Ok. Bet nėra palyginimo su kitais variantais, ir analogiškų paskaičiavimų. Kiek kainuotų metro ir kiek efektyviau spręstų transporto problemas. Kiek tonų dažų reikėtų nupaišyti visose gatvėse "A" juostas, ties kiekviena pakabinti po "inkilą" ir jomis paleisti daugiau autobusų. Ir taip toliau (juk transporto problemų sprendimo būdų yra įvairių).

                  Kai siūloma rinktis iš vieno varianto - pasipriešinimas kyla natūraliai. Juk kai eina kalba apie daugiamilijardinį projektą - svarbu turėti kuo daugiau informacijos kad pasirinkti teisingai; geriau sumokėti už 5 galimybių studijas, negu paskui išleisti milijardą neturinčiam poveikio projektui. .

                  Comment


                    siandien per ziniuradija girdejau kad svaldybeje nebuvo jokio svarstymo del aternatyvu tramvajui. t.y. buvo svarstytas tik tramvajaus projektas

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      t.y. buvo svarstytas tik tramvajaus projektas
                      Nieko nuostabaus, kitų projektų juk paprasčiausiai nėra

                      O ir pačio tramvajaus siūlomas variantas - nediskutuotinas. Taip, kad nuo mūsų visiškai ir absoliučiai nieko nepriklauso
                      Jūs gi nesprendžiate kokio nors autobuso ar gatvės tiesimo maršruto reikalingumo ir likimo. Tai išskirtinai 100% savivaldybės kompetencija.
                      Paskutinis taisė Sula; 2007.02.20, 11:36.

                      Comment


                        Gal truputi ir pasikartosiu, bet nereiktu skaiciuot atsiperkamumo ir naudingumo (pvz. metro) nuo viso gyventoju skaičiaus. Aš pvz. gyvenu Pašilaičiuose ir man nei planuojamos metro, nei tramvajaus trasos nebūtu pakeliui ten kur reikia važiuoti, bet važiuodamas vistiek patenku i kamščius. Ir dėl skaičiavimų kiek mašinų važiuoja ukmergės gatve, tai nereiškia kad ten nutiesus metro ar tramvaju visi persės iš auto į juos. Daugelis važiuoja iš užmiesciu ir kitu vietu iki kurių nevažiuoja kitas transportas ir kartais važiuoja į ten kur tas transportas irgi nevažiuoja, beto žmones nevažiuos iš taško A į C, persėsdami iš auto i metro taške B. (Tiem kas prieštaraus: patys pagalvokit ar taip darytumėte.)

                        Aišku transporta reik reorganizuot ir tam tinkamiausias tik tramvajus. Metro net prie geriausių optimistinių keleivių srautų - neatsipirks

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Gal truputi ir pasikartosiu, bet nereiktu skaiciuot atsiperkamumo ir naudingumo (pvz. metro) nuo viso gyventoju skaičiaus. Aš pvz. gyvenu Pašilaičiuose ir man nei planuojamos metro, nei tramvajaus trasos nebūtu pakeliui ten kur reikia važiuoti, bet važiuodamas vistiek patenku i kamščius. Ir dėl skaičiavimų kiek mašinų važiuoja ukmergės gatve, tai nereiškia kad ten nutiesus metro ar tramvaju visi persės iš auto į juos. Daugelis važiuoja iš užmiesciu ir kitu vietu iki kurių nevažiuoja kitas transportas ir kartais važiuoja į ten kur tas transportas irgi nevažiuoja, beto žmones nevažiuos iš taško A į C, persėsdami iš auto i metro taške B. (Tiem kas prieštaraus: patys pagalvokit ar taip darytumėte.)

                          Aišku transporta reik reorganizuot ir tam tinkamiausias tik tramvajus. Metro net prie geriausių optimistinių keleivių srautų - neatsipirks
                          Nu jeigu jau net Maskvoj metro nuostolingas tai apie atsipirkima Vilniuje negali but net minties tokios
                          Beje kitaip su tramvajumi, kazkur girdejosi kad jis turetu sansu nebut nuostolingas o gal netgi ir atsipirkti galetu? Gal kas zino apie tai daugiau?

                          Comment


                            >..o gal netgi ir atsipirkti galetu?
                            bileto kaina ~ 10 Lt, aptvertos stoteles, patekimas i jas tik per turniketus... bet ar daug bus norinciu uz tokia kaina vaziuot..?

                            Comment


                              sleader, atkreipčiau Jūsų dėmesį į tai, kad prie tramvajaus A linijos (Santariškės - Stotis) ir planuojamos stovėjimo aikštelės tam, kad žmonės, važiuodami iš A į C galėtų persėsti tame taške B. Kitaip tramvajus tevežios niekingą srautą (viso Vilniaus mastu) iš Santariškių į darbą ir atgal.
                              Tai kaip čia, į metro taške B niekas nepersėdinėtų, o į šaunujį tramvajų - visi?
                              P.S. viešajam transportui ne nuodėmė būt nuostolingam. Yra manančių, kad miesto troleibusai / autobusai pelningi?

                              Comment


                                tam, kad Vilniaus troleibusų ir autobusų parkai save išslaikytų, reiktų jų paslaugas branginti atitinkamai 4 ir 5 kartus. nemanau, jog tai įmanoma, bet sutikčiau su 2-3 kartais, jei tos išlaidos būtų skirtos keleivių komfortui transporto priemonėje pagerinti.
                                ir šiaip, berods, sovietmečiui beveik pasibaigus, buvo fiksuojamas reiškinys - rekordas, kad 1m² troleibuso tenka 11 žmonių. absurdas, toks - etuviškas. komforto RIBA 4 žmonės į 1m². vėliau pusė žmonių išlipo iš trūlikų ir persėdo i askonas golfukus ir kita chlamą. taigi reikia ar nereikia to tramvajaus? idomu..

                                Comment


                                  >..taigi reikia ar nereikia to tramvajaus? idomu..
                                  man nereikia, nesinaudosiu... ne vilnietis esu... be to nenoriu kad uz mano bapkes statytu...

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    >..taigi reikia ar nereikia to tramvajaus? idomu..
                                    man nereikia, nesinaudosiu... ne vilnietis esu... be to nenoriu kad uz mano bapkes statytu...
                                    Kur buvo rasyta, kad tramvaju statys uz valstybinius pinigus? Tik uz Vilniaus, EU ar kokias privacias kiek girdejau.

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      >..taigi reikia ar nereikia to tramvajaus? idomu..
                                      man nereikia, nesinaudosiu... ne vilnietis esu... be to nenoriu kad uz mano bapkes statytu...
                                      bet kokiu atveju nevilniečiai turbūt ir gaus didžiausią to tramvajaus naudą. o va čia jau pasukit smegenis KAIP.

                                      Comment


                                        /\ sumažės kamščių, todėl vilniečiai nebebus tokie pikti ir tada lietuva susitaikys ir gyventi visiems taps geriau ir linksmiau?

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Nu jeigu jau net Maskvoj metro nuostolingas tai apie atsipirkima Vilniuje negali but net minties tokios
                                          Beje kitaip su tramvajumi, kazkur girdejosi kad jis turetu sansu nebut nuostolingas o gal netgi ir atsipirkti galetu? Gal kas zino apie tai daugiau?
                                          Maskvoj metro jei ir nuostolingas, tai tik del to kad daug ka reikia modernizuot, ir mazu kainu. Nes kiek zinau pagal keleiviu pervezimus tai jis pirmoj vietoj pasauly, nors stociu skaicius ir bendras ilgis, tikrai nedidziausias.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X