Vokietija , Šverinas tramvajai 2023 metais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Todėl, kad tai arklinės konkės bėgiai. Matyt arkliai didesnių vagonų nepatempdavo.
Kodėl neperdarė? O kam ardyti tai, kad jau veikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kad Helsinkis naudoja 1000 mm aka metre-gauge vėžės plotį. Įdomu, kas lėmė tokį pasirinkimą, ir kodėl neperdarė į tokį patį plotį, kaip dominuojanti geležinkelių vėžė?
Komentuoti:
-
Suomija , Helsinkio tramvajai 2023 metais
Taip pat prieš pora mėnesių atidaryta Light rail tramvajaus linija
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Pasižiūrėjau, kad 1 tramvajaus maršrutas piko metu važiuoja kas 5-6 minutes. Čia tai bent! Gerai, kad kiti maršrutai rečiau važiuoja, nes jau visai graudu pasidarytų.Parašė John Rodyti pranešimą
Šiuolaikiniai Škoda 15T
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ir biškį bėgių

Kažkas tvarkoma Maskavas Iela

Tvarkomi keleivių peronai, kur, panašu, pritaikomos stotelės žemagrindžių tramvajų level boardingui


Laikini iešmai

Darbai vykdomi panašiai, kaip ir Lietuvoje t.y. belekaip šakar-makar

Šiaip, pavažinėjus porą dienų Rygos VT, įspūdžiai gana kontrastingi ir dažnai nelabai pozityvūs. Bet čia lyginant su civilizuotų Europos šalių VT. Lyginant su Lietuvos miestų VT tai visvien yra kosTmodromas ir Vasiukai.Paskutinis taisė John; 2023.11.14, 01:08.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Biškiuką tramvajų iš Rygos. Ten aišku daug darbo reiks padaryti ir daug š nubėgti, kol Rygos tramvajų sistema taps panaši į šiuolaikišką civilizuotos šalies VT, bet visgi tai yra belenkaip geriau, nei tai, kas dabar yra Vilniuje. Bilietą galima pirkti per appsą, kuris yra tik latvių kalba. Taip pat, nusipirkus, pavyzdžiui, dienos bilietą visam VT, visvien reikia suvesti tramvajaus/autobuso/troleibuso QR kodą, kitaip tariant, keleiviai turi užsiimti keleivių srautų skaičiavimais
Šiuolaikiniai Škoda 15T



Biškiuką mažiau šiuolaikiniai Tatra T6B5




Paskutinis taisė John; 2023.11.13, 00:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi Vilniui nesiseka pradėti statyti infrastruktūros antžeminiam ar požeminiam bėginiam transportui, galima pasiūlyti skraidančių cepelinų paslaugą. Nei laidų, nei bėgių reikėtų. Tik hop ir skrendi iš stoties į Pilaitę.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
1. Ten visai kitas klimatas.
2. Liepoja uostas.
3. Jie protestantai.
Vilniui šachas ir matas.
Komentuoti:
-
1. Ten visai kitas klimatas.Parašė John Rodyti pranešimąLiepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą.
*pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
2. Liepoja uostas.
3. Jie protestantai.
Vilniui šachas ir matas.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Edinburgo tramvajus. Pora nuotraukų iš birželio mėnesio, prieš pat atidarant 4.69 km ilgio linijos pratęsimą į Newhaven miesto šiaurės rytuose. Suplanuotas linijos pratęsimo £207.3 miljonų biudžetas nebuvo viršytas kitaip nei statant pirmąją atkarpą nuo oro uosto iki centro. Sutinkama, jog šios atkarpos statybos buvo suplanuotos ir įgyvendintos nepalyginamai sklandžiau.
Man naudojantis linija tarp Centro ir Oro uosto labiausiai kliūna važiavimo greitis ir kelionės trukmė, ypač, kad dalis linijos eina visiškai atskirta nuo likusio eismo. Oro uosto autobusu nr. 100 kelionė trunka keliomis minutėmis trumpiau (32 vs. 28-29 min). Visgi, nepaisant to, kad nauja transporto rūšis siūlo panašią kelionės trukmę, kaip autobusai, atrodo, kad tramvajaus linija pritraukia naujus VT naudotojus. Kiek teko skaityti, atidarius tramvajaus liniją gerokai padidėjo P+R aikštelių populiarumas, kurios seniau buvau aptarnaujamos tik autobusais. O šį rugpjūtį buvo įvykdytas rekordiškai daug kelionių tramvajumi - 1.1 mln: https://edinburghtrams.com/news/reco...th-citys-trams. Tai manau dar vienas įrodymas, kokį didžiulį neišnaudotą VT potencialą turi Vilnius.
Didžiąją dienos dalį važiuoja kas 7 minutes:

Oro uosto stotelėje:
Darbo dieną apie 17h Centre (Princess Street) laukiant tramvajaus:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek kitokios komplektacijos CAF Urbos Tvärbanan lengvojo geležinkelio sistemoje. Autorius užfiksavo dvigubą sąstatą.Parašė John Rodyti pranešimąPora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse
CAF Urbos III

(...)
Dar kitokios komplektacijos modelis buvo gaminamas Lidingöbanan linijai. SL užsakinėjo skirtingus modelius sistemoms su skirtingais poreikiais (signalų sistemos, sistemos tipas, kt.).Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 06:00.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasitikslinau informaciją dėl Spårväg city linijos. Remiantis paskutiniu sprendimu, ši antžeminio tramavajaus linija bus pratęsta iki Ropsten per naują statomą rajoną Norra Djurgårdsstaden ir keleivinių keltų uostus (aktualu keltais atvykstantiems iš Baltijos šalių). Biudžetas skirtas ir vyksta projektavimo darbai. Ši atkarpa pakeis autobuso liniją. Tad, iš esmės, antžeminio bėginio transporto Stokholmo gatvėse bus matyti daugiau.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.
Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm

Šaltinis: https://www.dn.se/sverige/ovantat-be...ten-snabbas-pa.
Be to, vyksta Tvärbanan lengvojo geležinkelio linijos pratęsimo darbai iki Helenelund. Ši linija jau gana ilga ir suteikia galimybę keliauti bėginiu transportu aplenkiant T-centralen. Šiuo metu galima keliauti tarp Sickla (Nacka) ir Bromma oro uosto.
Žemėlapyje: T - metro, B - autobusų terminalai, L - lengvasis geležinkelis, J - priemiesčio traukinių stotys.

Paskutinėse naujienose skelbiama, kad Tvärbanan estakada ties Enköpingsvägen, netoli Kista Centrum, pabaigta.
Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...ingsvagen-klar.


Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...sta-Helenelund.
Žinoma, prioritetas lieka požeminiam transportui, t.y. vykstančiai metro sistemos plėtrai.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 05:08.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą. Važinėja nauji Kroatijoje pagaminti tramvajai TMK 2300. Panašūs tramvajai važinėja Zagrebe.
Vienas akivaizdus minusas: durna "lietuviška" bilieto sistema. Panašiai, kaip ir Vilniuje: neaišku, nei kaip, nei iš kur gauti bilietą, jeigu nepraleidi pusės dienos ieškodamas internete ir skaitydamas visokius durnus Latvijos valdiškus puslapius, kurie, kaip ir durni lietuviški puslapiai, informaciją pateikia nekonkrečiai, aptakiai ir yra velnas žino, kam naudingi. Bilietus, kaip išsiaiškinau, lyg ir kažkokiuose kioskuose pardavinėja, bet jei esi Liepojoje savaitgalio dienos vakarą, tai sėkmės rasti veikiantį kioską. Galima bilietą nusipirkti iš vairuotojo, bet priima tik grynus. Žodžiu, jei turi tik kortelę ir yra savaitgalio vakaras, you're out of luck. Tai teko važiuoti zuikiu
O šiaip labai simpatiški tramvajai, kurie vaikšto kas 6-7 minutes, talpina daugiau žmonių, nei bet koks Vilniaus autobusas/troleibusas ir šiaip net tokį nusmurgusį ir apleistą miestą, kaip Liepoja, padaro gražesnį ir malonesnį


Interjeras paprastas, bet tokio dydžio sistemoje, kur kelionės laikas tarp abiejų linijos galinių stotelių neviršyja kokių 20 minučių, pilnai užtenka




Didelėje dalyje linijos vyksta bėgių ir pabėgių/pagrindo keitimo darbai




Video
*pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemąPaskutinis taisė John; 2023.11.02, 00:15.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Techniškai, Roslagabanan yra siaurojo geležinkelio sistema, veikianti nuo 1885 metų. Jeigu reikia "įsprausti" į tarptautinio klasifikavimo rėmus, ši sistema yra light rail. Egzistuoja planai pratęsti atkarpą nuo Stockholm Östra stoties iki T-centralen su stotimi po žeme.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.

ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 15:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tvärbanan, Nockebynana, Liidngöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 14:48.
Komentuoti:




Komentuoti: