Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kecal
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiuolaikiniai Škoda 15T
    Pasižiūrėjau, kad 1 tramvajaus maršrutas piko metu važiuoja kas 5-6 minutes. Čia tai bent! Gerai, kad kiti maršrutai rečiau važiuoja, nes jau visai graudu pasidarytų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ir biškį bėgių



    Kažkas tvarkoma Maskavas Iela


    Tvarkomi keleivių peronai, kur, panašu, pritaikomos stotelės žemagrindžių tramvajų level boardingui




    Laikini iešmai


    Darbai vykdomi panašiai, kaip ir Lietuvoje t.y. belekaip šakar-makar



    Šiaip, pavažinėjus porą dienų Rygos VT, įspūdžiai gana kontrastingi ir dažnai nelabai pozityvūs. Bet čia lyginant su civilizuotų Europos šalių VT. Lyginant su Lietuvos miestų VT tai visvien yra kosTmodromas ir Vasiukai.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.14, 00:08.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ketvirtas Golfas ir Seneliukas Tatra T3










    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškiuką tramvajų iš Rygos. Ten aišku daug darbo reiks padaryti ir daug š nubėgti, kol Rygos tramvajų sistema taps panaši į šiuolaikišką civilizuotos šalies VT, bet visgi tai yra belenkaip geriau, nei tai, kas dabar yra Vilniuje. Bilietą galima pirkti per appsą, kuris yra tik latvių kalba. Taip pat, nusipirkus, pavyzdžiui, dienos bilietą visam VT, visvien reikia suvesti tramvajaus/autobuso/troleibuso QR kodą, kitaip tariant, keleiviai turi užsiimti keleivių srautų skaičiavimais



    Šiuolaikiniai Škoda 15T






    Biškiuką mažiau šiuolaikiniai Tatra T6B5








    Paskutinis taisė John; 2023.11.12, 23:15.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    1. Ten visai kitas klimatas.
    2. Liepoja uostas.
    3. Jie protestantai.

    Vilniui šachas ir matas.
    Kadangi Vilniui nesiseka pradėti statyti infrastruktūros antžeminiam ar požeminiam bėginiam transportui, galima pasiūlyti skraidančių cepelinų paslaugą. Nei laidų, nei bėgių reikėtų. Tik hop ir skrendi iš stoties į Pilaitę.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą.
    *pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
    1. Ten visai kitas klimatas.
    2. Liepoja uostas.
    3. Jie protestantai.

    Vilniui šachas ir matas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Edinburgo tramvajus. Pora nuotraukų iš birželio mėnesio, prieš pat atidarant 4.69 km ilgio linijos pratęsimą į Newhaven miesto šiaurės rytuose. Suplanuotas linijos pratęsimo £207.3 miljonų biudžetas nebuvo viršytas kitaip nei statant pirmąją atkarpą nuo oro uosto iki centro. Sutinkama, jog šios atkarpos statybos buvo suplanuotos ir įgyvendintos nepalyginamai sklandžiau.

    Man naudojantis linija tarp Centro ir Oro uosto labiausiai kliūna važiavimo greitis ir kelionės trukmė, ypač, kad dalis linijos eina visiškai atskirta nuo likusio eismo. Oro uosto autobusu nr. 100 kelionė trunka keliomis minutėmis trumpiau (32 vs. 28-29 min). Visgi, nepaisant to, kad nauja transporto rūšis siūlo panašią kelionės trukmę, kaip autobusai, atrodo, kad tramvajaus linija pritraukia naujus VT naudotojus. Kiek teko skaityti, atidarius tramvajaus liniją gerokai padidėjo P+R aikštelių populiarumas, kurios seniau buvau aptarnaujamos tik autobusais. O šį rugpjūtį buvo įvykdytas rekordiškai daug kelionių tramvajumi - 1.1 mln: https://edinburghtrams.com/news/reco...th-citys-trams. Tai manau dar vienas įrodymas, kokį didžiulį neišnaudotą VT potencialą turi Vilnius.

    Didžiąją dienos dalį važiuoja kas 7 minutes:

    Oro uosto stotelėje:
    Click image for larger version  Name:	IMG_4572.jpg Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2087223

    Darbo dieną apie 17h Centre (Princess Street) laukiant tramvajaus:
    Click image for larger version  Name:	IMG_4992.jpg Views:	0 Size:	2,04 MB ID:	2087224

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse

    CAF Urbos III


    (...)
    Šiek tiek kitokios komplektacijos CAF Urbos Tvärbanan lengvojo geležinkelio sistemoje. Autorius užfiksavo dvigubą sąstatą.



    Dar kitokios komplektacijos modelis buvo gaminamas Lidingöbanan linijai. SL užsakinėjo skirtingus modelius sistemoms su skirtingais poreikiais (signalų sistemos, sistemos tipas, kt.).
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 05:00.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

    Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
    Pasitikslinau informaciją dėl Spårväg city linijos. Remiantis paskutiniu sprendimu, ši antžeminio tramavajaus linija bus pratęsta iki Ropsten per naują statomą rajoną Norra Djurgårdsstaden ir keleivinių keltų uostus (aktualu keltais atvykstantiems iš Baltijos šalių). Biudžetas skirtas ir vyksta projektavimo darbai. Ši atkarpa pakeis autobuso liniją. Tad, iš esmės, antžeminio bėginio transporto Stokholmo gatvėse bus matyti daugiau.




    Šaltinis: https://www.dn.se/sverige/ovantat-be...ten-snabbas-pa.

    Be to, vyksta Tvärbanan lengvojo geležinkelio linijos pratęsimo darbai iki Helenelund. Ši linija jau gana ilga ir suteikia galimybę keliauti bėginiu transportu aplenkiant T-centralen. Šiuo metu galima keliauti tarp Sickla (Nacka) ir Bromma oro uosto.

    Žemėlapyje: T - metro, B - autobusų terminalai, L - lengvasis geležinkelis, J - priemiesčio traukinių stotys.



    Paskutinėse naujienose skelbiama, kad Tvärbanan estakada ties Enköpingsvägen, netoli Kista Centrum, pabaigta.

    Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...ingsvagen-klar.





    Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...sta-Helenelund.

    Žinoma, prioritetas lieka požeminiam transportui, t.y. vykstančiai metro sistemos plėtrai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 04:08.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą. Važinėja nauji Kroatijoje pagaminti tramvajai TMK 2300. Panašūs tramvajai važinėja Zagrebe.

    Vienas akivaizdus minusas: durna "lietuviška" bilieto sistema. Panašiai, kaip ir Vilniuje: neaišku, nei kaip, nei iš kur gauti bilietą, jeigu nepraleidi pusės dienos ieškodamas internete ir skaitydamas visokius durnus Latvijos valdiškus puslapius, kurie, kaip ir durni lietuviški puslapiai, informaciją pateikia nekonkrečiai, aptakiai ir yra velnas žino, kam naudingi. Bilietus, kaip išsiaiškinau, lyg ir kažkokiuose kioskuose pardavinėja, bet jei esi Liepojoje savaitgalio dienos vakarą, tai sėkmės rasti veikiantį kioską. Galima bilietą nusipirkti iš vairuotojo, bet priima tik grynus. Žodžiu, jei turi tik kortelę ir yra savaitgalio vakaras, you're out of luck. Tai teko važiuoti zuikiu

    O šiaip labai simpatiški tramvajai, kurie vaikšto kas 6-7 minutes, talpina daugiau žmonių, nei bet koks Vilniaus autobusas/troleibusas ir šiaip net tokį nusmurgusį ir apleistą miestą, kaip Liepoja, padaro gražesnį ir malonesnį





    Interjeras paprastas, bet tokio dydžio sistemoje, kur kelionės laikas tarp abiejų linijos galinių stotelių neviršyja kokių 20 minučių, pilnai užtenka








    Didelėje dalyje linijos vyksta bėgių ir pabėgių/pagrindo keitimo darbai








    Video


    *pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
    Paskutinis taisė John; 2023.11.01, 23:15.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.
    Techniškai, Roslagabanan yra siaurojo geležinkelio sistema, veikianti nuo 1885 metų. Jeigu reikia "įsprausti" į tarptautinio klasifikavimo rėmus, ši sistema yra light rail. Egzistuoja planai pratęsti atkarpą nuo Stockholm Östra stoties iki T-centralen su stotimi po žeme.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 14:12.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Tvärbanan, Nockebynana, Liidngöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.
    Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.
    Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 13:48.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

    Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
    Be Skanseno, kitų muziejų bei Gröna Lund atrakcionų parko Djurgården saloje yra vilų rajonai, todėl Spårväg City linija tęsiasi iki salos pakraščio, t.y. Waldemarsudde. Djurgården didesnė sala negu turistams atrodo. Gražių ten vilų yra ir parkų su paviljonais jūros pakrantėje.

    Tvärbanan, Nockebynan, Lidingöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 16:27.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
    Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.

    Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
    Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 13:31.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ortofoto į paskutinį paveiksliuką kam įdomu: https://www.google.lt/maps/place/It%...74c9?entry=ttu

    Bėgiai prieš stotelę susikeičia vietomis. Teoriškai neturėtų būti problema pereiti bėgius ir būti vagonams iš dešinės, bet matyt taip patogiau. Ok, ačiū.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Paaiškinsiu. Durys vienoje pusėje:

    Durys iš abiejų pusių:
    Paskutinis taisė tomczu; 2023.11.01, 12:31.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O kodėl vagonuose durys yra ir kairėj pusėj, jei panašu stotelės daromos tik iš dešinės?
    Tai gal būna, kur iš kairės stotelės yra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
    Gėda prisipažinti, bet iš/į oro uostą važiavau taksi ir Boltu. Tiesa, bent jau alektrinėmis mašinomis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse
    Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O kodėl vagonuose durys yra ir kairėj pusėj, jei panašu stotelės daromos tik iš dešinės?

    Komentuoti:

Working...
X