Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tik jiems reikalingi skirtingi laidai
    Tie patys. Troleibusas turi du "ūsus", o tramvajus vieną. Gali ant tų pačių laidų važiuoti, pats mačiau realiai San Fransiske ir Rygoje.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Logiškai, taip. Tik jiems reikalingi skirtingi laidai, mat troliui reikia dviejų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man to taksisto žodžiai kasdieną skamba ausyse važiuojant tramu
    Ech...būtų liberalai su Zuoku priešaky...
    Man vis dar niekas neatsakėte į klausimą: ar gali techniškai ta pačia gatve ir ta pačia kryptimi važiuoti tramvajus ir troleibusas?

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
    Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
    Tai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
    Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
    O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
    Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.

    Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
    Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose

    Komentuoti:


  • HSV
    replied

    Viena. Senas, bet atrodo neblogai

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Teko pravažiuojant lankytis Niurnberge. Mieste gyvena apie 600 000 gyventojų, yra kelios metro linijos (nuotraukose matosi stoties prie GS ženklas "U") ir gausybė tramvajų.
    Tokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
    Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Nicos tramvajus





    Prieš įvažiuodamas į aikštę, tramvajus nuleidžia pantografą (toliau matosi tramvajui tiekiamos elektros laidas)


    Gatvėmis važiuoja su pakeltu pantografu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Montpeljė (Montpellier) tramvajus

    Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
    Keletas nuotraukų.

    Linija Nr. 3














    Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė


    Linija Nr. 2










    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 14:11.

    Komentuoti:


  • Neju
    replied
    Barselona El Tramvia Blau

    Barselonos El Tramvia Blau (Žydrasis tramvajus) jungia 7 metro liniją su funikulieriumi, keliančiu į Tibidabo. Maršruto ilgis - 1276 m., aukščio pokytis - 93 m., pradėtas eksploatuoti 1901 m., bėgių plotis - 1 435 mm. Skirtas labiau turistų aptarnavimui.

    Foto 2009 07








    Papildoma info:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tramvia_Blau
    http://www.trenscat.com/tmb/tramviablau_ct.html
    http://www.tramvia.org/tramviablau/
    Paskutinis taisė Neju; 2009.07.22, 15:30.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Romos tramvajus (berods Nr. 8). Išvažiuoja iš Argentinos aikštės.
    Kokybė nelabai kokia.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks
    Aš ten buvau, todėl ir sakau kad būtent JFK. Nepatingėjau ir radau video.

    Nesimato, kaip durys užsidaro, bet girdisi. Ties 1:05

    http://www.youtube.com/watch?v=ROGlWP_VYCE

    P.S. Dėl teksto šiek tiek suklydau, nebeatsiminiau tiksliai.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.22, 20:47.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
    Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks Prasukti iki 0:57/2:00 min.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.
    Dėkui, pataisiau

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Dauguma signalu is Berlino metro traukiniu.

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą

    Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių tramvajų
    Youtube video
    Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Manau ne pro šalį būtų įkelti nufilmuotus tramvajus, parinkau keletą iš skirtingų šalių, tikiuosi bus įdomu pažiūrėti, juk tai taip viešojo transporto priemonė

    Airija, Dublino modernusis tramvajus ("Luisas")
    Šitą rodo tik nuėjus per nuorodą į Youtube





    Australija, Melburnas




    Kinija, Honkongo dviaukščiai tramvajai




    Prancūzija, Nantesas (rodos)


    Vokietija, Esenas


    Reportažas vokiečių kalba apie naujai įsigytus tramvajus Vokietijoje


    Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių metropoliteno traukinių
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.22, 10:40.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Matyt kažkas negerai su šita schema, aš irgi matau tik 3 autobusų maršrutus:
    http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/cb...df?MOD=AJPERES

    o čia sąrašas berods visų Helsinkio autobusų linijų: http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/helsinki.html
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.03.23, 01:39.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)
    Gali būti, kad dalis linijų yra senos, bet minėjau, kad jos visos dažniausiai sueina į centrą, kur spūstis didžiausia. Tačiau nejaugi viską reikia griauti?
    Pvz. Rygoje tramvajus visiškai pasitvirtina - jo linijos nutiestos tomis gatvėmis, kuriomis automobilių eismas gana ribotas. Kitomis lygiagrečiomis gatvėmis kursuoja autobusai ir troleibusai - laisva teisė rinktis. Taip buvo suprojektuotas miestas prieš 100 m.
    Rygoje esu pragyvenęs apie 2,5 m. - naudojausi tik tramvajumi. Ir jo pranašumas pasitvirtino tramvajais Nr. 7 ir Nr. 4, 5. Latviai taip pat mieliau renkasi šią transporto priemonę.
    Beje, jei tamstai neįtinka nei tramvajus, nei troleibusas tai gal siūlote, kad miestai visai paskęstų dulkių, teršalų, dūmų smoge?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą
    Sveiki forumiečiai !
    Nors šį forumą nuolat skaitau kone nuo jo susikūrimo, nesu dar pateikęs jokios vaizdinės ar ne vaizdinės informacijos, tad suradęs šią temą nutariau pasitaisyti Teko šiek tiek pakeliauti ir ne kartą fotoaparatu pagauti mums, lietuviams, ilgai dar turbūt egzotišką liksiančią miesto transporto priemonę - tramvajų. Visos nuotraukos darytos 2007 metais, kelios dar seniau, tad tikrai ne pirmo šviežumo. Iš karto atsiprašau dėl nuotraukų kokybės, jos ir taip buvo ne kokios, o sumažinus iki rekomenduojamo dydžio pasidarė.. na patys pamatysit. Tikuosi jums bus įdomu, jei ne, labai nepykit, visgi tai mano pirmasis mėginimas jus sudominti Bet kokiu atveju būsiu dėkingas už atsiliepimus.

    Taigi pradedu nuo Šveicarijos mieste Bazelyje sugautų tramvajų:

    1.
    Atvaizdas


    2.
    Atvaizdas


    3. Į vieną sąstatą sukabinti kelių kartų riedmenys
    Atvaizdas


    4. Viduje
    Atvaizdas


    5. Graži žolytė tarp bėgių
    Atvaizdas


    6. Pro McDonaldo langą
    Atvaizdas


    7.
    Atvaizdas


    8.
    Atvaizdas


    9. Eismas gan intensyvus
    Atvaizdas


    10. Žaliasis senukas
    Atvaizdas


    11. O čia ne tramvajus, o troleibusas, kurį už buvusių socialistinių šalių ribų išvysti tuomet buvo labai keista. Bet paskaičius šio forumo temą apie troleibusus pasaulyje, jau nebe
    Atvaizdas


    Iš Bazelio tiek.

    Bazelio tramvajus idomus dar ir tuo, jog tai tarptautinis tramvajus. T.y. 10 linija eina is Bazelio, kuris isikures Sveicarijos - Prancuzijos pasienyje, i Prancuzija.
    Nuotrauka is www.parovoz.com. Tramvajus kerta Sveicarijos-Prancuzijos siena.
    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=157983&LNG=RU

    Komentuoti:

Working...
X