Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kas dėl Kauno, tai manau, kad tramvajus jame būtų pilnai įmanomas. Tik iš finansinės pusės Lietuva kol kas nepajėgi turėti tokio VT nei viename mieste.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Tuo skiriasi Vienos VT. pigu kaip LT Savaitinis visom rūšims 14eu

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Pagal miesto isplanavima, Klaipeda pirmoje vietoje Lietuvoja kur butu galima irengti bent viena tramvajaus linija, beje Klaipeda vienintelis miestas Lietuvoje kur buvo tramvajus. Vilniuje jis irgi normaliai isipaisytu jei nebutu priespriesos is silpnai mastanciu puses. Kaune nebent atkartoti sena siauruko-garveziuko linija Santaka-Panemune. Siauliuose buvo planai irengti tramvajaus linija, buvo nusiusta i Ryga miesto tarybos delegacija i Rygos TTP (lt. tramvaju ir troleibusu valdyba), rezultatai buvo teigiami. Troleibusas Siauliams buvo atmestas del siauru gatviu miesto centre. Panevezyje nezinau kokia ten keleiviu srautu situacija.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    Gražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?
    Tramvajus Klaipėdai labiausiai tiktų. Nesiremiu skaičiavimais, bet tiesiog savo nuomone apie miesto 'ištysusį' planą (kokios 2 linijos būtų optimalus variantas). Toliau manau Vilniui sąlyginai tiktų toks transportas, nors gatvių tinklas pobaisis. Kita vertus, miesto perimetrinis išsidėstymas padorus tokiam transportui. O Kaunui kaip radialinio planavimo miestui tramvajus neatrodo atsiperkamas daiktas; nors kažkoks tramvajus geriausiu atveju gelėtų kursuoti su kuo mažesniais nuostaliniais kaštais nebent tarp tik tarp didelio tankumo zonų (Šilainiai-Centras-Dainava), kas būtų tik viena linija geriausiu atveju. Būtent Kaunui, Šiauliams ar net Panėvežiui netinka transportas, kuriam būtų tik kelios linijos naujo transporto. Per daug tolygiai primena radialus, nei Klaipėda ar Vilnius.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Gražuoliai. Nieko nepridursi. Bijau, kad Lietuvoje ( pabrežiu - Lietuvoje, nes esu iš tų žmonių kuris negalvoja, kad Vilnius pasaulio bamba) visos šnekos apie tokį transporta taip ir liks šnekos bei utopija ir teks toliau važinėtis "lachavozais". Norėčiau forumiečių paklausti: ar būtų poreikis ir galimybės vystyti tramvajus kituose Lietuvos miestuose pvz. Klaipėdoi, Kaune?

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Rriffelalptram

    Rriffelalptram - aukščiausiai Europoje esantis tramvajus. 675 m ilgio trasa eina 2222 m aukštyje nuo traukinių stotelės iki 5* viešbučio. Nutiesta 1899 metais, tačiau nuotraukose esantis senoviškai atrodantis tramvajus pagamintas 2001 metais.


    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
    Nicos tramvajai aptarnaujantys vienintelę Ligne D'azur liniją (jungia šiaurinius priemiesčius su rytiniais). Kaip supratau, tai Alstom Citadis tik truputį dizainas pakeistas

    Atvaizdas


    Ligne D'azur netoli Place Massena. Važiuojant pro Nicos centrines aikštes (nuo Place Massena iki Place Garibaldi) pantografą nuleidžia ir naudoja ne antžeminį šaltinį, o baterijas.
    Atvaizdas
    visiskai teisingai. Cia citadis. Esme tik, kad Citadis, kaip platforma, leidzia dizaina keisti taip kaip norisi.

    O Nicoje veikia su baterijomis. Kituose miestuose, liniju atkarpos eina per uzmaitinima zeme...

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Nicos tramvajai aptarnaujantys vienintelę Ligne D'azur liniją (jungia šiaurinius priemiesčius su rytiniais). Kaip supratau, tai Alstom Citadis tik truputį dizainas pakeistas



    Ligne D'azur netoli Place Massena. Važiuojant pro Nicos centrines aikštes (nuo Place Massena iki Place Garibaldi) pantografą nuleidžia ir naudoja ne antžeminį šaltinį, o baterijas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Kokia proga ant visų tramvajų uždėtos Čekijos vėliavos? Nacionalinė šventė ar pan.?
    Valstybinė

    Státní svátek: Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Strasbūras, Prancūzija (Strasbourg, F)



    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Teko pasisvečiuoti Prahoje, todėl nuotraukos iš ten

    O šie jau matyti:
    Atvaizdas
    Kokia proga ant visų tramvajų uždėtos Čekijos vėliavos? Nacionalinė šventė ar pan.?

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Bernas, Šveicarija (Bern, CH)





    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Insbrukas, Austrija (Innsbruck, A)

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Dar siek tiek pasivazinejimo tramu Paryziuj.


    http://www.youtube.com/watch?v=_-pWgIRUasU
    Hm, kazkodel youtube vaizdelio nerodo :/
    Paskutinis taisė yessuz; 2011.06.14, 16:01.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Gražiai atrodo

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Realiai, nors vilniuj nereikia nei vieno nei kito (t.y. nei metro, nei tramo), vilniuje logiska statyti tik tramvaju

    P.S. pacioje pirmoje zinuteje yra paminetas "tramvajus be laidu" - tai vat, yra vienas menkas sios sistemos trukumas

    P.S. biskelis is paryziaus:






    Paskutinis taisė yessuz; 2011.06.13, 08:11.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sevilija





    bėgiai


    kaip ir prieš metus, tik 4 stotelės, nors matosi kad vyksta bėgių tiesimas toliau (dar penkioms?)

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
    Edinburge tramvajai nevažinėja. (Turėjo važinėti, visi užsakyti ir pagaminti, bet kur važinėti (t.y. trasos) nėra ir dar ilgai nebus...)
    Ops, buvau pamiršęs. Ačiū už pataisymą.

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Edinburge tramvajai nevažinėja. (Turėjo važinėti, visi užsakyti ir pagaminti, bet kur važinėti (t.y. trasos) nėra ir dar ilgai nebus...)

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne visai kaip troleibuse. Tramvajuje yra skriemulys, kuris dar ir sukasi.
    Tai kaip tik pradžioje tokie troleibusai su skriemuliu ir buvo ir dabar kai kur dar liko. Atspek, kodel troleibusai turi toki pavadinima?

    Komentuoti:

Working...
X