Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikėtų pridėti plakatų arba vėl įrašyti žmogaus balsą, su tekstu, kuris agituotų pasiskųsti vairuotojui dėl keleivio skelidžiančio nemalonų kvapą. To pasekoje vairuotojas gali paskambint kontrolės autobusiukams ir pranešt, kad yra tokia situacija ir reikia išlaipinti vieną keleivį. Būtų ir mažesnės išlaidos nei už kameras, ir benamių problema išspręsta, ir nebereikėtų keleivių įlaipinti vien tik pro priekines duris.
    Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.04.27, 18:58.

    Comment


      Tai nerealu. Kol kontrolė atvažiuos, bomžas išlips. Be to važiavimas kainuoja ir laikas gaištamas. Per tą laiką stovint stotelėje galima pagauti kelis zuikius...

      Comment


        Nerealu, bet realiau už dabartinę zuikių gaudymo sistemą Kaune.

        Comment


          Nerealu, nes ir Vilniuje ne kitokia sistema. Tik kad kontrolę atlieka SĮ "Susisiekimo paslaugos".

          Comment


            Ar ilgai laipiosime pro priekines duris?
            http://www.balsas.lt/naujiena/537112...riekines-duris

            Panašu, kad sprendimą sužinosime jau greitai
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Taip supratau, jog Kaune visgi lipsime pro priekines duris. Šiandien važiavau Škoda 14Tr (nr. 307) 12-tam maršrute. Vairuotojo kabina sumažinta, parengta vieta komposteriui, ir greičiausiai atsidaro abejos priekinės duris vienu metu (šito nemačiau, nes važiavau tik kelias stoteles).

              Comment


                Parašė Lich Rodyti pranešimą
                Taip supratau, jog Kaune visgi lipsime pro priekines duris. Šiandien važiavau Škoda 14Tr (nr. 307) 12-tam maršrute. Vairuotojo kabina sumažinta, parengta vieta komposteriui, ir greičiausiai atsidaro abejos priekinės duris vienu metu (šito nemačiau, nes važiavau tik kelias stoteles).
                Taip. Jau filmukas apie tai daromas
                Bus toks pat tik Kaune nufilmuotas

                [vimeo]13002225[/vimeo]
                Paskutinis taisė oranger; 2011.05.13, 12:04.

                Comment


                  Kaip gražu viskas tam filmuke. Tiesiog tobula. Įdomu, kaip čia viskas klostysis Kaune, ar tikrai visi keleiviai eis tvarkingai, nesudarydami spūsčių ir t.t. Nors... gal ši tvarka ir prigis... Gal

                  Comment


                    per piką bus sunkumų tikrai, bet iš tikrųjų baisiai daug priklauso nuo, kiek žmonės bus supratingi vieni kitiems - ar sugebės šiknas nutempti toliau nei 2 metrai nuo priekinių durų

                    Comment


                      Na, gal ir sugebės, nors pavyzdžiui jeigu palygintume lipimą tarpmiestiniuose autobusuose, tai visi labai skuba, kad kuo greičiau įlipt. Kažin ar bus taip ir lipant į troleibusą? O jei užgrius kas iš nugaros kol pirks kas bilietėlį, ir dar vasarą,kai karšta... Savaime suprantama nėra malonu ,,glaustytis'' ir dar nežinia su kuo

                      Comment


                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                        Kaip gražu viskas tam filmuke. Tiesiog tobula. Įdomu, kaip čia viskas klostysis Kaune, ar tikrai visi keleiviai eis tvarkingai, nesudarydami spūsčių ir t.t. Nors... gal ši tvarka ir prigis... Gal
                        Jei nebus kaip gyvuliai, tai viskas bus tvarkinga.
                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                        per piką bus sunkumų tikrai, bet iš tikrųjų baisiai daug priklauso nuo, kiek žmonės bus supratingi vieni kitiems - ar sugebės šiknas nutempti toliau nei 2 metrai nuo priekinių durų
                        Per piką Kaune keleiviai nebus laipinami, apie tai jau ne kartą buvo rašyta.
                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                        Na, gal ir sugebės, nors pavyzdžiui jeigu palygintume lipimą tarpmiestiniuose autobusuose, tai visi labai skuba, kad kuo greičiau įlipt. Kažin ar bus taip ir lipant į troleibusą? O jei užgrius kas iš nugaros kol pirks kas bilietėlį, ir dar vasarą,kai karšta... Savaime suprantama nėra malonu ,,glaustytis'' ir dar nežinia su kuo
                        Niekas ir neliepia glaustytis, o jei kuris užgriūva - niekas nedraudžia žmogui ir pastabą pasakyti.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Įdomu, o kaip Kaune keleiviai bus informuojami, kada galima lipti pro visas duris, o kada- tik pro priekines? Nejau ant durų bus įtaisyti elektroniniai ekranėliai, kuriuose piko metu degs žalia rodyklė, o ne piko- raudona plyta? Nors čia nerealu visiškai Bet gal ant durų bus užtaisyti laikikliai, ant kurių vairuotojai kabins trafaretus su plyta, o piko metu juos nukabinės.

                          Ir tikiuosi, tvarka nesikeis maršruto viduryje
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Įdomu, o kaip Kaune keleiviai bus informuojami, kada galima lipti pro visas duris, o kada- tik pro priekines? Nejau ant durų bus įtaisyti elektroniniai ekranėliai, kuriuose piko metu degs žalia rodyklė, o ne piko- raudona plyta? Nors čia nerealu visiškai Bet gal ant durų bus užtaisyti laikikliai, ant kurių vairuotojai kabins trafaretus su plyta, o piko metu juos nukabinės.

                            Ir tikiuosi, tvarka nesikeis maršruto viduryje
                            O kam to reikia? Jei stotelėje vairuotojas atidaro visas duris, tai ir lipk pro kurias nori, jei tik priekines - tai pro priekines.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              O kam to reikia? Jei stotelėje vairuotojas atidaro visas duris, tai ir lipk pro kurias nori, jei tik priekines - tai pro priekines.
                              Vis tiek juk daugelyje stotelių nepavyks atidarinėti tik priekinių durų- juk išleisti keleivius visvien reikės.

                              Beje, ar Kaune vairuotojams algų kelti nežadama? Kitaip 90 proc. vairuotojų kontrolės nevykdys.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Vis tiek juk daugelyje stotelių nepavyks atidarinėti tik priekinių durų- juk išleisti keleivius visvien reikės.

                                Beje, ar Kaune vairuotojams algų kelti nežadama? Kitaip 90 proc. vairuotojų kontrolės nevykdys.
                                Kontrolė bus vykdoma tik dėl vaizdo, nors gal Kaune bus truputi kitaip nei Vilniuje. Autobusuose elektroniniai komposteriai sumontuoti taip, kad vairuotojas galėtų matyti jo parodymus. Nei viename kitame mieste to nemačiau.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Beje, ar Kaune vairuotojams algų kelti nežadama? Kitaip 90 proc. vairuotojų kontrolės nevykdys.
                                  Jei ir kels, tai darys ne dėl priekinių durų tvarkos. Kiek teko važinėti VT Vilniuje, Klaipėdoje (10-20 kartų) visi vairuotojai daugmaž laikėsi tvarkos, taigi, nėra ką kalbėti apie 90 proc.

                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  Kontrolė bus vykdoma tik dėl vaizdo, nors gal Kaune bus truputi kitaip nei Vilniuje. Autobusuose elektroniniai komposteriai sumontuoti taip, kad vairuotojas galėtų matyti jo parodymus. Nei viename kitame mieste to nemačiau.
                                  Nuvažiuok į Druskininkus ir pamatysi Tiesa, ten elektroninio bilieto tikrinimo aparatas sujungtas su standartiniais Kautros Empirija kasos aparatais.

                                  (nepykit dėl kokybės...)
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Man, kaip paprastam vartotojui kyla toks klausimas, kodėl priekyje nemontuojami popierinius vienkartinius bilietus galintys žymėti komposteriai, ar užteks pamojuoti bilietu prieš nosį vairuotojui ir nueiti prie vidurinio komposterio, ir bilietą pažymėti?

                                    Comment


                                      Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                      Man, kaip paprastam vartotojui kyla toks klausimas, kodėl priekyje nemontuojami popierinius vienkartinius bilietus galintys žymėti komposteriai, ar užteks pamojuoti bilietu prieš nosį vairuotojui ir nueiti prie vidurinio komposterio, ir bilietą pažymėti?
                                      Geras pastebėjimas. Labai tikėtina, kad kol naujoji laipinimo tvarka bus patvirtinta, tai bus atsisakyta vienkartinių popierinių bilietų, juk apie tai kalbėta jau anksčiau - tam jau dabar e. bilietams yra paruošta nauja vienkartinių bilietų rūšis, kuria sėkmingai naudojasi ypač vyresnio amžiaus žmonės.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Preikinių durų tvarka nei padidins pajamas, nei pagerins VT paslaugos kokybę. Vilnius puikiai tai iliustruoja. Gal pagaliau Vilniuje bus apsispręsta naikinti šią kvailą tvarką ar bent jau ją palikti tik vakarais...

                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        per piką bus sunkumų tikrai, bet iš tikrųjų baisiai daug priklauso nuo, kiek žmonės bus supratingi vieni kitiems - ar sugebės šiknas nutempti toliau nei 2 metrai nuo priekinių durų
                                        Vilniuje jau beveik metai, ir tas pats hemorojus - keleiviai grūdasi priekyje. Neretai autobuse ar troleibuse priekyje keleivių daug, nemažai stovinčių, o gale vos keli sėdintys. Be to Vilniuje nemažai autobusų su neperdarytomis kabinomis. Iš tikrųjų tai buvo perdarytos tik "Karosų" kabinos, o kitų autobusų kabinos kaip buvo atitvertos, taip ir liko. Ben jau aš nepastebėjau...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.05.16, 11:30.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          o kitų autobusų kabinos kaip buvo atitvertos, taip ir liko. Ben jau aš nepastebėjau...
                                          Volvo ir MB Citaro autobusuose kabinų net nereikėjo perdarinėti, nes MB Citaro jų išvis nėra, o Volvo autobusuose jos visiškai netrukdo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X