Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Preikinių durų tvarka nei padidins pajamas, nei pagerins VT paslaugos kokybę. Vilnius puikiai tai iliustruoja. .
    Anot parko, pajamos padidėjo. Ar turit kitų duomenų? Paslaugos kokybės pokyčius sunku išmatuoti, bet vienas kriterijų būtų toks, kad sumažėjo asocialių ir chuliganiškai besielgiančių keleivių. Pats važinėju, tad matau. Parkas irgi pripažįsta. Neišnyko visiškai, tas tiesa, bet pastebimai sumažėjo, ir tai jau savaime gerai. Taip pat nepastebėjau, jog labai skirtųsi atvažiavimas laiku pagal tvarkaraščius nuo to, kaip buvo anksčiau.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal pagaliau Vilniuje bus apsispręsta naikinti šią kvailą tvarką ar bent jau ją palikti tik vakarais...
    Sutinku, kad piko metu ši tvarka nepatogi. Nežinau, ar žinote, jog vairuotojas turi teisę tai tvarkai daryti išimtis.

    Blogiausia, kad tvarką įvedė netvarkingai. Vairuotojams algų nepakėlė, kontrolė, nors ir rečiau, bet vis dar matoma, apie el. bilietą išvis tyliu.. Siūlymas vairuotojams uždirbti iš bilietų pardavinėjimo apskritai žemiau bet kokios kritikos. Juk kol perkamas bilietas iš vairuotojo, tol visi laukia: keleiviai, norintys įlipti - už perkančiojo nugaros, anksčiau įlipę keleiviai - kol bus pajudėta, gresia nespėti pagal tvarkaraštį, vairuotojas gi dar turi į kasininko darbą gilintis; o ir perkančiajam brangiau. Turėtų kaip tik būti skatinama bilietus įsigyti iš anksto, sutaupant pinigus - sau, o pastangas ir laiką - aplinkiniams.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Volvo ir MB Citaro autobusuose kabinų net nereikėjo perdarinėti, nes MB Citaro jų išvis nėra, o Volvo autobusuose jos visiškai netrukdo.
      Na tai apie tuos, kurių perdarinėti nereikėjo ir nekalbu. Bet problema dar ir kitame. Daugelyje autobusų ir dalyje "Solaris" troleibusų atidaroma tik viena priekinių durų varčia. Tai gaunasi, kad sudėjus su autobusais, kuriuose yra kabinos su atskiru įėjimu vairuotojams, kokiame ketvirtyje ar dar daugiau transporto priemonių keleiviai įleidžiami tik per mažiau nei pusės metro plyšį. O yra keli autobusai su atitvertomis kabinomis, kurių praėjimas dar siauresnis nei atidarytų durų anga, labai trukdo ant turėklo esantis e-bilieto terminalas. Tiesiog įlipant ir einant reikia liemenį sukti, nes pečiu atsiremi į e-bilieto terminalą...

      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
      Anot parko, pajamos padidėjo. Ar turit kitų duomenų? Paslaugos kokybės pokyčius sunku išmatuoti, bet vienas kriterijų būtų toks, kad sumažėjo asocialių ir chuliganiškai besielgiančių keleivių. Pats važinėju, tad matau. Parkas irgi pripažįsta. Neišnyko visiškai, tas tiesa, bet pastebimai sumažėjo, ir tai jau savaime gerai. Taip pat nepastebėjau, jog labai skirtųsi atvažiavimas laiku pagal tvarkaraščius nuo to, kaip buvo anksčiau.



      Sutinku, kad piko metu ši tvarka nepatogi. Nežinau, ar žinote, jog vairuotojas turi teisę tai tvarkai daryti išimtis.

      Blogiausia, kad tvarką įvedė netvarkingai. Vairuotojams algų nepakėlė, kontrolė, nors ir rečiau, bet vis dar matoma, apie el. bilietą išvis tyliu.. Siūlymas vairuotojams uždirbti iš bilietų pardavinėjimo apskritai žemiau bet kokios kritikos. Juk kol perkamas bilietas iš vairuotojo, tol visi laukia: keleiviai, norintys įlipti - už perkančiojo nugaros, anksčiau įlipę keleiviai - kol bus pajudėta, gresia nespėti pagal tvarkaraštį, vairuotojas gi dar turi į kasininko darbą gilintis; o ir perkančiajam brangiau. Turėtų kaip tik būti skatinama bilietus įsigyti iš anksto, sutaupant pinigus - sau, o pastangas ir laiką - aplinkiniams.
      Kiek tos pajamos padidėjo? Ar tai reikšmingas padidėjimas? O kiek prarandama dėl padidėjusių sąnaudų - ilgesnio laiko įveikiant kai kuriuos maršrutus? Blogiausia, kad pas mus viskas slepiama arba kalbama aptakiai. Štai Rygoje viešumas - pervežta tiek ir tiek keleivių, sugauta tiek ir tiek zuikių, vidutinis TP greitis, populiariausi maršrutai ir kt...
      Bomžų gal ir sumažėjo. Bet užtat atsirado kitos problemos, kurios neprisideda prie VT patrauklumo ir paslaugos kokybės - spūstys priekyje, ilgesnis įlipimas ir užlaikomas išlipimas. Transportas važiuoja šiek tiek lėčiau piko metu. Be to nebeliko rezervo trumpinti kelionės laiką. Seniau jis buvo dėl prastai sudarytų grafikų, dabar jo nebeliko, nes laiką suryja ilgesnis stovėjimas stotelėse. Kompensuoti dienos metu greitesniu važiavimu nėra galimybės, nes gatvėse daug automobilių, šviesoforų ir spūsčių. Be to jei vairuotojai tikrai sąžiningai imtų tikrinti keleivių bilietus, vėlavimas būtų katastrofinis.
      Taigi, padidėjusios pajamos yra tik blefas. Jos labiau padidėjo tik pernai kelis pirmuosius naujos tvarkos galiojimo mėnesius. P oto zuikiai perprato sistemą, ir toliau važinėja nemokamai. O pajamos vėliau galėjo didėti visiškai ne dėl priekinių durų tvarkos, o bendrai, dėl didėjančio keleivių skaičiaus. Tačiau toks augimas tikėtinas yra vos procento ribose. Taigi, neaišku, ar nulemtas priekinių durų tvarkos, kaip kad bandoma įteigti, ar augančio keleivių skaičiaus. Ir visai ne dėl to, kad bomžų sumažėjo ir kai kurie keleiviai grįžo į VT...

      Skatinimas įsigyti bilietą iš anksto yra ir taip - bilietas autobuse ar troleibuse brangesnis. Nebent kainą pakelti iki 3 Lt. Bet tuomet iškyla kita problema - dalis keleivių nubyrės dar labiau į mikrobus ar privačius autobusus apkrautuose maršrutuose.

      O piko metu vieni vairuojai įleidžia pro visas duris, o kiti tyčia verčia minią lipti pro priekines. Troleibusas ar autobusas stotelėje stovi po minutę tik tam, kad suliptų 30 - 40 keleivių... Ypač taip ilgėja kelionės laikas ne tik tam troleibusui, bet ir užpakalyje stotelėje stovinčiam troleibusui, į kurį keleiviai jau seniai būna sulipę... Užsikemša stotelės ir sankryža, pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto, Kun. B. Laurinavičiaus st. ir kitur.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.05.16, 18:31.

      Comment


        Man labai įdomu, o kodėl niekur nerašoma, kiek konkrečiai padidėjo tos pajamos? Keliais procentais padidėjo įplaukos į savivaldybės biudžetą per tuos 10 mėnesių? Kodėl tokia informacija yra slepiama? Spėju, kad pajamų padidėjimas buvo fiksuojamas tik pirmus 3-4 mėnesius, kol vairuotojai dar daugmaž laikėsi tvarkos. Dabar padidėjimas gali būti tik labai nežymus. Zuikių, anot parko, sumažėjo tik penktadaliu. Ir nejaugi tas sumažėjimas yra vien dėl priekinių durų tvarkos? Anaiptol. Kontrolė pastaruoju metu kaip tik griežčiau ir kokybiškiau vykdo savo pareigas nei anksčiau, o be to, baudos dabar yra kur kas didesnės nei prieš 2 metus. Sutikite, tai irgi turi įtakos. Ar zuikių sumažėjimas reiškia tiesiogiai pajamų padidėjimą? Irgi ne. Naivu tikėtis, jog visi, anksčiau nemokėję už važiavimą, dabar tvarkingai susimoka. Dalis tiesiog nebevažiuoja VT, bet ta dalis net ir iki įvedant priekinių durų tvarką buvo tokia maža (pagal statistika, zuikiai sudaro vos 4 proc. visų keleivių. Dabar paskaičiuokite, kiek sudaro penktadalis nuo šių 4 proc.), kad vargu ar likusiems keleiviams išties atsirado daugiau laisvos vietos. Viešuoju transportu naudojuosi kasdien, bet kažkaip nepastebėjau, kad bomžų labai sumažėtų. Ir nė karto nemačiau, kad vairuotojai juos vytų lauk.

        Dabar visi tik ir kalba apie e.bilieto įvedimą. Bet juk niekas nepasikeis, jei vairuotojams algų nekilstels. Nekreips jie dėmesio į tuos pyptelėjimus. Gal net ausines užsidės, kad negirdėtų.

        Didesnių vėlavimų nėra, tas tiesa. Bet juk pagrindinė to priežastis yra tvarkos ignoravimas, o ne kas kita. Jei vairuotojai pradės principingai tikrinti keleivius, tai vėlavimai bus, ir nemaži. Jei dar reikės žymėti visų rūšių bilietus- išvis baisu. O ilgesnis kelionės įveikimo laikas yra, ko gero, didžiausias tokios tvarkos minusas, ko gero net didesnis nei išpūsta bomžų problema. Nereikia keleivius varginti dėl kelių bomžiukų. O nežymus zuikių sumažėjimas klientui jokios naudos neduos. Ilgesnis kelionės laikas atbaidys klientą.

        Zuoko iniciatyva yra sveikintina, bet nelabai gerai apgalvota. Galbūt vakarais visgi derėtų tokią sistemą palikti.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Daugelyje autobusų ir dalyje "Solaris" troleibusų atidaroma tik viena priekinių durų varčia.
          Aš tai matęs net ir kai kuriose "Škodose". Gal galit paaiškinti, kodėl taip daroma? Vairuotojas saugosi nuo vėjo ir šalčio?

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kiek tos pajamos padidėjo? Ar tai reikšmingas padidėjimas?
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Man labai įdomu, o kodėl niekur nerašoma, kiek konkrečiai padidėjo tos pajamos? Keliais procentais padidėjo įplaukos į savivaldybės biudžetą per tuos 10 mėnesių? Kodėl tokia informacija yra slepiama?
          Man irgi nepatinka, kad niekur neskelbiama. Bet ir kitais atvejais apie finansinius rodiklius jie ne per daugiausiai kalba. Beje, man kyla klausimas: o kodėl tada Susisiekimo paslaugos taip nenori atšaukti priekinių durų tvarkos? Atrodytų, tegu daro valdžia ką nori, priekinės, galinės, ar visos, "Susisiekimo paslaugom" turėtų būti tas pats, kad tik nuo jų galvos atstotų. Manau, kad tai vis dėlto atsiremia į pinigus.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Bet užtat atsirado kitos problemos, kurios neprisideda prie VT patrauklumo ir paslaugos kokybės - spūstys priekyje, ilgesnis įlipimas ir užlaikomas išlipimas. Transportas važiuoja šiek tiek lėčiau piko metu. Be to nebeliko rezervo trumpinti kelionės laiką. Seniau jis buvo dėl prastai sudarytų grafikų, dabar jo nebeliko, nes laiką suryja ilgesnis stovėjimas stotelėse. Kompensuoti dienos metu greitesniu važiavimu nėra galimybės, nes gatvėse daug automobilių, šviesoforų ir spūsčių. Be to jei vairuotojai tikrai sąžiningai imtų tikrinti keleivių bilietus, vėlavimas būtų katastrofinis. <...> Skatinimas įsigyti bilietą iš anksto yra ir taip - bilietas autobuse ar troleibuse brangesnis. Nebent kainą pakelti iki 3 Lt. Bet tuomet iškyla kita problema - dalis keleivių nubyrės dar labiau į mikrobus ar privačius autobusus apkrautuose maršrutuose.
          Dėl kai ko sutinku. Spūstys priekyje - dalykas tikrai bjaurus, ir sunku pasakyti, kaip tai neutralizuoti. Ilgesnis įlipimas, pasikartosiu, ne tiek labai jaučiasi. Turbūt ir pamiršom, koks nemalonumas buvo išlipus brautis pro norinčių įlipti minią (o dar jei pradėdavo įlipinėti per anksti..) - atskirtus įlipančių/išlipančių srautus galima įvertinti teigiamai.

          Būdų trumpinti kelionės laiką norint rasti galima. Daugiau A juostų? Griežtesnė esamų kontrolė? Patrauklesnė galimybė pirkti bilietą ne iš vairuotojo? Čia ir papildymo internetu sistemai galima priekaištų pasakyti. O ir perkant iš vairuotojo reikėtų padaryti, kad būtų galima nusipirkti patogiai, pvz. viena moneta. Dėl branginimo.. Kiek žinau, savivaldybė ir mikroautobusų kainų "grindis" gali reguliuot. Tarp kitko, dėl jų - nelabai supratau, kas dedasi..

          Beje, kontrolės reidai irgi neprisideda prie greitesnio važiavimo. Idealiu atveju su priekiniu durų tvarka kontrolės nebereikėtų. Jei vairuotojai tikrintų išties sąžiningai. Laikas tada pailgėtų, betgi ne tiek jau baisiai. Visi jau žino, kaip pro tas priekines duris lipti ir greitai žymėti - beliktų pasistengti, kad mažiau kas pirktų bilietą iš vairuotojo.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Kontrolė pastaruoju metu kaip tik griežčiau ir kokybiškiau vykdo savo pareigas nei anksčiau, o be to, baudos dabar yra kur kas didesnės nei prieš 2 metus.
          O aš kaip tik matau mažiau kontrolės (ir besiskundžiančių kontaktais su ja žmonių). Dėl to, kad didesnės baudos turi įtakos zuikių sumažėjimui, sutinku.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Viešuoju transportu naudojuosi kasdien, bet kažkaip nepastebėjau, kad bomžų labai sumažėtų. Ir nė karto nemačiau, kad vairuotojai juos vytų lauk.
          Kažkaip skirtingai užtaikom O aš pastebėjau, kad sumažėjo. Ir savo akim mačiau, kaip lauk išprašė beįlipantį iš 16 Soliario prie Savanorių st.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Dabar visi tik ir kalba apie e.bilieto įvedimą. Bet juk niekas nepasikeis, jei vairuotojams algų nekilstels. Nekreips jie dėmesio į tuos pyptelėjimus. Gal net ausines užsidės, kad negirdėtų.
          Ne tiek apie įvedimą, kiek apie broko taisymą Sutinku, kad svarbiausia pakelti algas vairuotojam už papildomą darbą. Jei kontrolei nebereikėtų mokėti algų, tam, žiūrėk, ir pinigų atsirastų..

          Comment


            Bilietų pardavimai išaugo tik vasarą, įvedus tvarką. Atėjus rudeniui vėl viskas grįžo į senas vėžes. O nuo rudens praėjo jau ojojoi kiek laiko...
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment



              Kauno miesto savivaldybės Tarybos kolegija nusprendė nuo liepos viešajame transporte keleivius laipinti pro priekines duris. Tačiau, skirtingai nei sostinėje, čia piko metu miesto centre bus galima įlipti pro visas duris. Vilniuje įlaipinimas pro priekines duris neatšauktas, tačiau viešąjį transportą administruojanti įmonė ir miesto valdžia pripažįsta, kad dabartinė situacija sostinėje nėra tobula ir ją reikėtų pakoreguoti.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Nieko jie neišmoko. Vilniuje irgi žadėjo įlaipinima prio visas duris ten, kur daug keleivių. Ar tai veikia? Ne. Vieni vairuotojai įleidžia, kiti neįleidžia. O ir naudos tiems, kas važinėja su vienkartiniais bilietais iš to beveik jokios, nes jie turi įlipti tik pro priekines duris, kad alėtų pasižymėti bilietą. Tačiau nepaisant to, vis tiek dauguma tokiu atveju (kai vairuotojas įleidžia pro visas) lipa pro priekines duris, net ir turintys mėnesinius... Banda.

                O straipsnis aišku pairinis. Kaip viskas puiku, dauguma "už". Kas kalba? Tie, kas viešuoju transportu patys nesinaudoja.
                Paskutinis taisė Al1; 2011.05.21, 07:35.

                Comment


                  Taip ir nesuprantu, ką dabar Zuokas apie šią tvarką mano. Jei norėtų, panaikintų ją taip pat greitai, kaip ir įjungė apšvietimą bei įsakė nedidinti važiavimo mikroautobusais kainų. Negi jo nuomonė pasikeitė?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Matyt atėjo Bliuvas ir psakė. Parkai skolose, autobusai užstatyti bankui. Duokite pinigų, tvakrą panaikinsime. Zuokas - pinigų nėra.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Matyt atėjo Bliuvas ir pasakė: Parkai skolose, autobusai užstatyti bankui. Duokite pinigų, tvarką panaikinsime. Zuokas: pinigų nėra.
                      O juk patys Bliuvas su Adomavičiumi kažkuriam straipsnyje sakė, kad galutinis žodis priklausys ir jie įvykdysią viską taip, kaip jis lieps. Vadinasi, Zuokas iki šiol neliepė priekinių durų tvarką naikinti. Turbūt populistiniais pareiškimais pavyko jo nuomonę pakeisti.

                      O keleivių srautai didėja dėl mažėjančios bedarbystės ir brangstančių degalų.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.21, 09:03.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Kol kas tai buvo tik apsileitimas nuomonėmis, situacijos aptarimas.

                        Comment


                          o kaip yra Vilniuje su visokiais gezais ir bomžais? kai jie lipa per priekį, perka bilietus, ar tiesiog braunasi ir laimingi važiuoja? kaip viskas maždaug atrodo?

                          Comment


                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            o kaip yra Vilniuje su visokiais gezais ir bomžais? kai jie lipa per priekį, perka bilietus, ar tiesiog braunasi ir laimingi važiuoja? kaip viskas maždaug atrodo?
                            A įvairiai būna. Jeigu vairuotojas principingas, tai bomžas, žinoma, į troleibusą nepateks. Tačiau tokių vairuotojų yra labai mažai. O paprastai viskas vyksta taip: vairuotojai atidaro visas duris, ir ypata laimingai įlipa pro galines ir važiuoja toliau. Jeigu benamis nuspręs lipti pro priekį, tai daugiausia, ko galima tikėtis- tai kad vairuotojas kiek aprėks jį. Bet kad rimtai vytų lauk arba bent jau iškviestų kontrolę ir nejudėtų iš vietos - to nemačiau nė karto. Abejoju, kad bomžai pradėjo pirkti bilietus. Tiesiog dalis jų atsisijojo, bet ta dalis nėra labai didelė. Vat kas labiausiai piktina- tai kad ir kontrolieriai į asocialūs dėmesio nekreipia.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Mačiau kaip bomžavotas (bet ne visiškas bomžas) bachūras su panašia merga įlipo pro galines duris. Nuėjo į priekį, ir neva tai pažymėjo bilietą. Iš tiesų nieko jis rankose neturėjo. Juokdamasis nuėjo į troleibuso galą pas savo mergą.

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                o kaip yra Vilniuje su visokiais gezais ir bomžais? kai jie lipa per priekį, perka bilietus, ar tiesiog braunasi ir laimingi važiuoja? kaip viskas maždaug atrodo?
                                Šiandien pavažinėjau su trulikais šiek tiek, tai vaizdas gan tvarkingas. Ne mačiau ne vieno, kuris įliptų per kitas duris. Toks jausmas, kad žmonės jau apsiprato su tvarka ir viskas gan sklandžiai vyksta. Bent jau nepajutau, kad troleibusas ilgiau stovi stotelėse nei anksčiau. Gal dėl to, kad ne pikas buvo. Bet per piko valandas apskritai stengiuosi nevažiuoti per miestą jokia transporto priemone.

                                Comment


                                  Šiandien važiuojant namo 146 36 17:44 val., nuo St. Baltupiai nuo 17:48 val., vairuotojas buvo atsidaręs savo kabinos duris ir atsiskyrė nuo keleivių salono. Ne visuose stotelėse keleivius įleisdavo per priekines duris.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    ]2011-07-07 d., Laukiau St. Mokykla 36 (apie 18:50 val., pradėjo lyti smarkiai) o 19:00 val., (Iš St., Mokykla turėjo išvykti 18:59), atvažiavo 240 ir pirmųjų durų neatidarinėjo įlipantiems, (kaip vėliau supratau neatidarinėjo nuo pat Žalgirio St.) o atidarinėjo tik 2 ir 3, o tos durys kur anksčiau atskirdavo vairuotoją nuo keleivio buvo atidarytos taip kaip iki priekiniių durų tvarkos buvo. O Galinėje stottelėje pamačiau, kad priekinių durų atsidaro tik viena pusė.

                                    Kaip matome atidaryta tik viena pusė priekinių durų.



                                    Praktiškai Vilniuje pirmųjų durų tvarka jau žlugo.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      ]2011-07-07 d., Laukiau St. Mokykla 36 (apie 18:50 val., pradėjo lyti smarkiai) o 19:00 val., (Iš St., Mokykla turėjo išvykti 18:59), atvažiavo 240 ir pirmųjų durų neatidarinėjo įlipantiems, (kaip vėliau supratau neatidarinėjo nuo pat Žalgirio St.) o atidarinėjo tik 2 ir 3, o tos durys kur anksčiau atskirdavo vairuotoją nuo keleivio buvo atidarytos taip kaip iki priekiniių durų tvarkos buvo. O Galinėje stottelėje pamačiau, kad priekinių durų atsidaro tik viena pusė.

                                      Kaip matome atidaryta tik viena pusė priekinių durų.

                                      Atvaizdas


                                      Praktiškai Vilniuje pirmųjų durų tvarka jau žlugo.
                                      Gal tiesiog kita pusė neatsidarinėjo. O Karosoje pro vieną priekinių durų varčia sunkiai beįlips net ir lieknas žmogus.

                                      P.S. su tokiu organizavimu sunku buvo tikėtis, kad sistema nežlugs.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Pvz. iš Belgijos (Flandres regiono), "De Lijn" kompanija naudoja beveik vieno modelio autobusus ir vairuotojas niekad nebūna atskirtas pertvara, todėl gerai mato kas lipa ir turi popierinį laminuotą nuolatinį bilietą arba kas iš karto perka bilietą iš vairuotojo. Sistema veikia puikiai, bet naudojama tik nedideliuose miestuose. Didmiesčiuose kaip Briuselis, Antwerpenas ir t.t. lipti galima pro visas duris. Taip pat Belgijoje yra Hasselt miestas, kurio teritorijoje viešasis transportas yra visiškai nemokamas.
                                        Vilniuje priekinių durų idėjos nepalaikau. Ne mums. O rodyti elektroninę kortelę vairuotojui - buvusios valdžios bukumo viršūnė ir etalonas.

                                        Comment


                                          Siandien kaip tik teko pasinaudot tiek Vilniuje, tiek Kaune VT. Skirtumai akivaizdus. Vilniuje nelabai kas nori laikytis tos tvarkos, pirmiausia vairuotojai. Pats net maciau kaip atbegancius keleivius tik pro galines ir ileido. Bet ir siap ir kitur lipo ne tik pro priekines, daugiausiai pensininkai.. Vairuotojam visiskai dzin.. Tuo tarpu Kaune viskas tvarkingai, visi pro priekines, nors srautai panasus.. Nesupykit vilnieciai jokiu budu, bet Kaune VT visa galva aukstesnis(cia visom prasmem). Kazkas pas jus atsakingas uz VT prastai dirba..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X