Sveikuciai,norejau pasiklausti jusu nuomones apie priekines duris... kiek girdejau sia sistema bandys ivesti nuo pavasario ar vasaros,autobusistams gal ne taip pasijus,taciau trulikai stoves kamsciuose,jie juk negales vienas kito aplenkti. Buvo troleibusistu vairuotojai Vilniuje,tai klausinejome vairuotoju, jie skundesi ir netgi labai,ziemos metu salta,stiklai sala,lapkricio menesi apie trisdesimt vairuotoju turejo biletenius.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių laipinimas viešajame transporte
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kada jie nesiskundžia?Parašė solaris011 Rodyti pranešimąSveikuciai,norejau pasiklausti jusu nuomones apie priekines duris... kiek girdejau sia sistema bandys ivesti nuo pavasario ar vasaros,autobusistams gal ne taip pasijus,taciau trulikai stoves kamsciuose,jie juk negales vienas kito aplenkti. Buvo troleibusistu vairuotojai Vilniuje,tai klausinejome vairuotoju, jie skundesi ir netgi labai,ziemos metu salta,stiklai sala,lapkricio menesi apie trisdesimt vairuotoju turejo biletenius.
 Žiemą šalta, vasarą - šilta, rudenį ir pavasarį - šlapia, o naktį - tamsu.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikia baigti Vilniuje šitą kvailą eksperimentą. Jau tik maža dalis vairuotojų įleid\ia tik pro priekines duris. Dauguma atidaro visas ir iš karto, leidžia įlipti pro visas duris, o į įlipančius pro priekines duris net nežiūri. Per pusantro mėnesio pačiam teko matyti net tris kartus, kaip buvo sugauti zuikiai, įlipę pro priekines duris ir važiavę be bilieto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip keleiviui man šita tvarka nebloga mažiau įlipa asocialių asmenų. Tik yra vienas minusas, kad vairuotojas negali patikrinti e.bilieto kortelės ar jis papildytas ar ne. Bet iš dalies jį yra gera.Parašė solaris011 Rodyti pranešimąSveikučiai,norėjau pasiklausti jūsų nuomones apie priekines duris... kiek girdėjau šia sistema bandys įvesti nuo pavasario ar vasaros,autobusams gal ne taip pasijus,tačiau trulikai stovės kamščiuose,jie juk negales vienas kito aplenkti. Buvo troleibusų vairuotojai Vilniuje,tai klausinėjome vairuotoju, jie skundėsi ir netgi labai,žiemos metu salta,stiklai sala, lapkričio mėnesį apie trisdešimt vairuotoju turėjo biuletenius.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šita nesąmonė pasibaigs tada, kai žmones baigs vaidintis labiau privilegijuotus už visus kitus, ir pradės mokėti už pasalaugą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia baigti Vilniuje šitą kvailą eksperimentą. Jau tik maža dalis vairuotojų įleid\ia tik pro priekines duris. Dauguma atidaro visas ir iš karto, leidžia įlipti pro visas duris, o į įlipančius pro priekines duris net nežiūri. Per pusantro mėnesio pačiam teko matyti net tris kartus, kaip buvo sugauti zuikiai, įlipę pro priekines duris ir važiavę be bilieto.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šita tvarka neužtikrina, kad visi susimokėtų.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąŠita nesąmonė pasibaigs tada, kai žmones baigs vaidintis labiau privilegijuotus už visus kitus, ir pradės mokėti už pasalaugą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bet tikrai ženkliai padidina mėkėtojų gretas, nors ir man pačiam teko matyti "zuikius", bet tikrai jau nebėra tokių "zuikių" kiekioParašė Al1 Rodyti pranešimąŠita tvarka neužtikrina, kad visi susimokėtų.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pabandykim apibendrint pliusus ir minusus:
 Minusai: transportas juda lėčiau, sukelia rūpesčių vairuotojams.
 Pliusai: neįlipa asocialūs asmenys, sumažina zuikių skaičių.
 
 Šiaip man priimtinesnė Kauno VT sistema, nes autobusai ir troleibusai greičiau juda, o laikas man labai svarbu. Tik tiek, kad kova su "zuikiais" nelabai efektyvi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Zuikiai perprato ir toliau važinėja. Padidėjo perkančių bilietus tik pačioje pradžioje. O "Susisiekimo paslaugos" tiesiog blefuoja. Statistinių duomenų niekas neskelbia. Pavyzdžiui, Rygoje kas mėnesį pateikiama trumpa statistika, kiek praietą mėnesį keleivių buvo vežta, kiek zuikių pagauta... Kur toks viešumas pas mus? Ir Rygoje nėra jokios priekinių durų tvarkos, nors keleivių miesto VT poervežama mažiau nei Vilniuje (lyginant pagal retkarčiais paskebiamą statistiką), bet egzituoja daugiau maršrutų ir jais kursuoja daugiau transporto priemonių.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąbet tikrai ženkliai padidina mėkėtojų gretas, nors ir man pačiam teko matyti "zuikius", bet tikrai jau nebėra tokių "zuikių" kiekio
 
 http://www.rigassatiksme.lv/?setl=3 rusiškai.
 P.S. Angliškoje versijoje ne visa statistika.
 
 Zuikiai per daug sureikšminti.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąPabandykim apibendrint pliusus ir minusus:
 Minusai: transportas juda lėčiau, sukelia rūpesčių vairuotojams.
 Pliusai: neįlipa asocialūs asmenys, sumažina zuikių skaičių.
 
 Šiaip man priimtinesnė Kauno VT sistema, nes autobusai ir troleibusai greičiau juda, o laikas man labai svarbu. Tik tiek, kad kova su "zuikiais" nelabai efektyvi.
 Štai "Rigas satiksme" puslapyje pateikiama - gruodžio mėnesio Rygos zuikių statistika. Oficialiai pagauti 3887 zuikiai. Panašus skaičius tikriausiai ir Vilniuje net ir esant priekinių durų tvarkai... Įdomu būtų pamatyti Vilniaus skaičiukus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai normali ta tvarka. Tiesiog vairuotojus niekas nemotyvuoja, kad jie kontroliuotų "zuikius". Jei nuo kiekvienos baudos "zuikiui", kurį jis pagavo, jam eitų procentas - būtų viskas kitaip. O šiaip, tvarka labai civilizuota ir tik nereikia dabar sustoti, nes tai nuvils normalius žmones ir tada jau jiems nieko nei įrodysi, nei paaiškinsi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia baigti Vilniuje šitą kvailą eksperimentą. Jau tik maža dalis vairuotojų įleid\ia tik pro priekines duris. Dauguma atidaro visas ir iš karto, leidžia įlipti pro visas duris, o į įlipančius pro priekines duris net nežiūri. Per pusantro mėnesio pačiam teko matyti net tris kartus, kaip buvo sugauti zuikiai, įlipę pro priekines duris ir važiavę be bilieto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su zuikiais, be abejo, reikia kovoti.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąŠita nesąmonė pasibaigs tada, kai žmones baigs vaidintis labiau privilegijuotus už visus kitus, ir pradės mokėti už pasalaugą.
 
 Bet kodėl dėl to turi normalūs žmonės kentėti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normalūs jau dabar nusivylę, nes tvarka neveikia ir naudos neduoda. O vairuotojų motyvuoti tiesiog nėra kuo - parkai skendi skolose, be to nėra valios iš viršaus. Tie, kas inicijavo priekinių durų tvarką patys VT nesinaudoja ir nežino visų niuansų. Nuvažiavo į užsienį, pasižiūrėjo ir pamanė, kad tiks Lietuvoje. Deja, negalima visko aklai kopijuoti.Parašė oranger Rodyti pranešimąLabai normali ta tvarka. Tiesiog vairuotojus niekas nemotyvuoja, kad jie kontroliuotų "zuikius". Jei nuo kiekvienos baudos "zuikiui", kurį jis pagavo, jam eitų procentas - būtų viskas kitaip. O šiaip, tvarka labai civilizuota ir tik nereikia dabar sustoti, nes tai nuvils normalius žmones ir tada jau jiems nieko nei įrodysi, nei paaiškinsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, mano giminaičiams tokia tvarka patinka. Sako, pagerėjo kvapai transporteParašė Al1 Rodyti pranešimąNormalūs jau dabar nusivylę, nes tvarka neveikia ir naudos neduoda. O vairuotojų motyvuoti tiesiog nėra kuo - parkai skendi skolose, be to nėra valios iš viršaus. Tie, kas inicijavo priekinių durų tvarką patys VT nesinaudoja ir nežino visų niuansų. Nuvažiavo į užsienį, pasižiūrėjo ir pamanė, kad tiks Lietuvoje. Deja, negalima visko aklai kopijuoti. 
 Pats labai retai važinėju trulais.
 
 Gal siūlai kopijuoti tvarką iš Baltarusijos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kol visokie marozai važinės be bilietų ir nesilaikys jokios tvarkos, taip ir gyvensim. Ko tada pykti ant kitų...Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPats su draugais nesenai vaziavau troleibusu Vilniuje, stoteleje atvaziavo pustustis troleibusas, atidare visas duris ir ilipom pro galines. Visiem buvo giliai dzin..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiu būdu vairuotojas turėtų "gaudyti" zuikius? Net jeigu turėtų galimybę pasižiūrėti, ką keleivis turi savo elektroniniame biliete, vis tiek juk nelakstytų iš paskos - jis gali tik įleisti arba neįleisti, bet ne baudas rinkti...Parašė oranger Rodyti pranešimąLabai normali ta tvarka. Tiesiog vairuotojus niekas nemotyvuoja, kad jie kontroliuotų "zuikius". Jei nuo kiekvienos baudos "zuikiui", kurį jis pagavo, jam eitų procentas - būtų viskas kitaip. O šiaip, tvarka labai civilizuota ir tik nereikia dabar sustoti, nes tai nuvils normalius žmones ir tada jau jiems nieko nei įrodysi, nei paaiškinsi.
 
 Paradoksalu, tačiau priekinių durų sistema geriau veiktų be elektroninių bilietų. Popierinį bilietą vairuotojui lengviau sužiūrėti, tam nereikia papildomų technologinių sprendimų (ko Vilniuje iki šiol nėra, o gal ir nebus). Bilietas galėtų būti ilgalaikis, ne vieno mėnesio, ir su keleivio nuotrauka - būtų sunkiau sukčiauti. Dabartinė tvarka priveda prie to, kad vairuotojas nevykdo jokios kontrolės, pats tai supranta, ir dar turi kęsti šaltį ir gaišti brangų laiką. Kuo jam džiaugtis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vairuotojas neturi būti abejingas: tipo suku "baranką" ir rodau posukius, visa kita - ne mano reikalas.Parašė Kecal Rodyti pranešimąKokiu būdu vairuotojas turėtų "gaudyti" zuikius? Net jeigu turėtų galimybę pasižiūrėti, ką keleivis turi savo elektroniniame biliete, vis tiek juk nelakstytų iš paskos - jis gali tik įleisti arba neįleisti, bet ne baudas rinkti...
 
 Paradoksalu, tačiau priekinių durų sistema geriau veiktų be elektroninių bilietų. Popierinį bilietą vairuotojui lengviau sužiūrėti, tam nereikia papildomų technologinių sprendimų (ko Vilniuje iki šiol nėra, o gal ir nebus). Bilietas galėtų būti ilgalaikis, ne vieno mėnesio, ir su keleivio nuotrauka - būtų sunkiau sukčiauti. Dabartinė tvarka priveda prie to, kad vairuotojas nevykdo jokios kontrolės, pats tai supranta, ir dar turi kęsti šaltį ir gaišti brangų laiką. Kuo jam džiaugtis?
 Tai faktas. O kaip jį priversti nebūti abejingam - galvosūkis vadovams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lengviausias ir pats efektyviausias budas - kirpti alga uz betvarke ir issidirbinejimus.Parašė oranger Rodyti pranešimąVairuotojas neturi būti abejingas: tipo suku "baranką" ir rodau posukius, visa kita - ne mano reikalas.
 Tai faktas. O kaip jį priversti nebūti abejingam - galvosūkis vadovams.
 
 Priekiniu duru taisykle turetu buti savaime suprantama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man iš viso atrodo, kad tai vėl ta pati problema: "post-tarybinio" žmogaus išsisukinėjimai nuo atsakomybės.
 Atseit man tai šalta, tai karšta, tai aš bilieto neįžiūriu, tai mano durys neveikia...
 Pavyzdžiui, jei vairuotojas mato, kad į troleibusą įlipo marozas be bilieto, kodėl jis negali per mikrofoną paprašyti jo parodyti bilietą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo tau ta Baltarusija neįtiko? Rygoje, Taline, Lenkijoje, Atėnuose įlipama pro visas duris...Parašė oranger Rodyti pranešimąNežinau, mano giminaičiams tokia tvarka patinka. Sako, pagerėjo kvapai transporte 
 Pats labai retai važinėju trulais.
 
 Gal siūlai kopijuoti tvarką iš Baltarusijos?
 
 Kvapai kaip buvo, taip ir liko.
 Comment

 Keleivių laipinimas viešajame transporte
									
									
									Keleivių laipinimas viešajame transporte
								







Comment