Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje maži keleivių srautai. O Vilniuje jie per dideli, kad normaliai sistema veiktų. Čia tik valdininkams, "Savivaldybės paslaugoms" ir tie, kurie nesinaudoja VT arba retkarčiais ir ne piko metu, atrodo, kad viskas gražu puiku.
    Ir vėl klysti. Vokietijoje yra miestų su žymiai didesniais keleivių srautais ir ten ši sistema puikiai funkciuonuoja. Čia tik trūksta žmonių supratingumo.

    Comment


      #42
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Vairuotojas neturi būti abejingas: tipo suku "baranką" ir rodau posukius, visa kita - ne mano reikalas.
      Tai faktas. O kaip jį priversti nebūti abejingam - galvosūkis vadovams.
      Tu rašei, kad vairuotojai turėtų iš pažeidėjų rinkti baudas... Tai nėra "abejingumo" problema, tai tiesiog neįmanoma...

      Comment


        #43
        Parašė Kecal Rodyti pranešimą
        Tu rašei, kad vairuotojai turėtų iš pažeidėjų rinkti baudas... Tai nėra "abejingumo" problema, tai tiesiog neįmanoma...
        Ne taip supratai. Aš kalbėjau apie vairuotojo atsakomybę dėl "zuikių" salone. Tos atsakomybės formos - kitas klausimas. Ar jis tikrina, ar praneša per mikrofoną, ar niekur nevažiuoja, kol jie neišlipa, ar pats išlipa ir eina gerti alaus (buvo man toks atvejis Italijoje)... Bet jam neturėtų būti DZIN!

        Comment


          #44
          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          per Vilniaus autobusai tinklalapyje esančias tokias skiltys: Rašyti atsiliepimą apie vairuotojų darbą ir keleivių aptarnavimą

          Rašyti pastabas apie autobusų eismo tvarkaraščius

          O troleibusų parkas gauna per Vilniaus troleibusai skiltį atsiliepimai

          Parašai Vilniaus Autobusams jų tinklalapyje išsirinkęs skiltį Atsiliepimai ir ten pasirenki Rašyti atsiliepimą apie vairuotojų darbą ir keleivių aptarnavimą. Atsakymą gausi į savo el. paštą. O atsakymas būna toks už pažeidimą bus sumažintas šio mėnesio atlyginimas.

          O jei būna pagyrimas tada būna toks atsakymas šį mėnesį gaus didesnę algą už gerą aptarnavimą.
          O vairuotojai realiai bijo tokių skundų? Tu tikrai tą žinai?
          Gal čia tik tokia "bendravimo su visuomene" iliuzija?

          Comment


            #45
            Man tas įlipimas pro priekines duris nedaro jokios problemos. Daugiau nepatogumų vairuotojui, nei keleiviams.
            ______________
            The Division Bell

            Comment


              #46
              Parašė enigma Rodyti pranešimą
              Man tas įlipimas pro priekines duris nedaro jokios problemos. Daugiau nepatogumų vairuotojui, nei keleiviams.
              Nematau jokių nepatogumų ir vairuotojui, jei jis tikras vairuotojas, o ne tik "vežėjas" iš taško A į tašką B.

              Comment


                #47
                Esme ne pati tvarka ilipimo pro priekines bloga, o kaip ji vyksta. Jei butu kazkas panasaus kaip jau minetuose uzsieniuose su zaliom svieselem ir pyptukais, kai vairuotojas nejuda is vietos jei kas nesusimokejes prasmunka, tada skeptiku sitoje temoje neliktu.. Nes dabar visi kaip oziai savo uzsispyre savo ir ta pati po 20 postu rasinejat

                Comment


                  #48
                  Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                  Sveikuciai,norejau pasiklausti jusu nuomones apie priekines duris... kiek girdejau sia sistema bandys ivesti nuo pavasario ar vasaros,autobusistams gal ne taip pasijus,taciau trulikai stoves kamsciuose,jie juk negales vienas kito aplenkti. Buvo troleibusistu vairuotojai Vilniuje,tai klausinejome vairuotoju, jie skundesi ir netgi labai,ziemos metu salta,stiklai sala,lapkricio menesi apie trisdesimt vairuotoju turejo biletenius.
                  Pirmiausia, tai temoje būtų gerai pavadinimą užrašyti ir be klaidų! Antra, temos pavadinimas neaiškus. Trečia, pirmame temos komentare neaišku, apie kurį miestą kalbama. Panašu, kad apie Kauną, bet pati tema skirta visiems miestams. Tai temos autorė turėtų paaiškinti visiems.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #49
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Nematau jokių nepatogumų ir vairuotojui, jei jis tikras vairuotojas, o ne tik "vežėjas" iš taško A į tašką B.
                    Tik tiek, kad vairuotojams prekyba bilietais ne prie širdies Ypač kai keleivis patekia stambesnę kupiūrą.
                    ______________
                    The Division Bell

                    Comment


                      #50
                      Parašė enigma Rodyti pranešimą
                      Tik tiek, kad vairuotojams prekyba bilietais ne prie širdies Ypač kai keleivis patekia stambesnę kupiūrą.
                      Tokiu atveju padėtų galimybė mokėti kortele. Tai padėtų tiek grąžos trūkumo atveju, tiek šiaip yra greičiau nei krapštyti centus.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        #51
                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        O vairuotojai realiai bijo tokių skundų? Tu tikrai tą žinai?
                        Taip.

                        Comment


                          #52
                          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                          Ir vėl klysti. Vokietijoje yra miestų su žymiai didesniais keleivių srautais ir ten ši sistema puikiai funkciuonuoja. Čia tik trūksta žmonių supratingumo.
                          Kur? Reikia lygint ne bendrus keleivių srautus autobusuose, o konkrečius srautus, kurie tenka vienam autobusui stotelėje. 100 tūkst. keleivių gali pervežti ir 50 dvigubų autobusų ir 150 midibusų, kursuojančių dažniau, todėl įlaipinančių stotelėse vos po 5 kelis keleivius, o ne po 20...

                          Comment


                            #53
                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Tokiu atveju padėtų galimybė mokėti kortele. Tai padėtų tiek grąžos trūkumo atveju, tiek šiaip yra greičiau nei krapštyti centus.
                            Dabartinis e. bilietas ir yra banko kortelės imitacija - kioske ar internetu papildoma e. bilieto sąskaita ir prilietus kortelę prie komposterio nuskaitoma bilieto kaina.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #54
                              Atsižvelgiant į tai, kaip lietuvius vairuotojus paveikė smarkiai padidintos baudos už vairavimą išgėrus (skelbiama statistika, kad atvejų žymiai sumažėjo), neabejoju, kad efektyviau už priekinių durų tvarką suveiktų baudų pakėlimas „recidyvistams“, kurie be bilieto važinėjasi du, tris, daugiau kartų per tam tikrą laikotarpį. Dėl kvapų sumažėjimo tai galiu tik pasakyti, kad valkatų atsikratyti galima ir su viena, ir su kita įlipimo tvarka tiesiog transportui nepajudant tol, kol pažeidėjas salone.

                              Aš asmeniškai esu prieš priekinių durų tvarką, nes ji kelia visiškai nereikalingus nepatogumus sąžiningam keleiviui. Ne tais metodais bandome sukelti pilietiškumo, atsakingumo iliuziją.

                              Comment


                                #55
                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Dabartinis e. bilietas ir yra banko kortelės imitacija - kioske ar internetu papildoma e. bilieto sąskaita ir prilietus kortelę prie komposterio nuskaitoma bilieto kaina.
                                Atsiprašau dėl nukrypimo dėl temos, bet ar internetu galima nusipirkti ir mėnesinį ekeltroninį bilietą? Nes mėnesio pradžioj kyla problemų, kol nueini iki kiosko pasipildyt.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą

                                  Aš asmeniškai esu prieš priekinių durų tvarką, nes ji kelia visiškai nereikalingus nepatogumus sąžiningam keleiviui. Ne tais metodais bandome sukelti pilietiškumo, atsakingumo iliuziją.
                                  Teisingas pastebėjimas. Lietuviai yra nekultūringesni, negu Vakariečiai. Iš pažiūros santūrūs, bet iš tiesų leidžia sau daugiau viešumoje. Todėl visuomenės psichologinis spaudimas visiškai neveikia, netgi stengiantis pasipriešinti, koks avigalvis dar ir žalos pridaro nekaltiems asmenims.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Atsiprašau dėl nukrypimo dėl temos, bet ar internetu galima nusipirkti ir mėnesinį ekeltroninį bilietą? Nes mėnesio pradžioj kyla problemų, kol nueini iki kiosko pasipildyt.
                                    O tai sunku buvo paklaust e. bilieto temoje? Kaune kol kas e. biliete gali būti tik vienos rūšies bilietas. O mėnesinį galima pasipildyti nebūtinai tą pačią mėnesio dieną. Papildytas nuo mėnesio 16 d. iki kito mėnesio 15 ar 14 d. jis galios tą kitą mėn. Tai kam tempti iki naujo mėnesio pirmos dienos, jei gali pasipildyti ankstesnio mėn. paskutines dvi savaites? Taip, galima papildyti internetu (kalbant apie Kauną).
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė enigma Rodyti pranešimą
                                      Tik tiek, kad vairuotojams prekyba bilietais ne prie širdies Ypač kai keleivis patekia stambesnę kupiūrą.
                                      Turbūt juokauji! Kai yra žinoma, kad už parduotus talonus vairuotojas gauna 50% nuo sumos, o 53 maršrute dažnai dirbantis vairuotojas per mėnesį priduoda kelis tūkstančius litų už talonus, tai tokie žodžiai skamba mažų mažiausiai kvailai. Va stambios kupiūros tai tikrai problema, nes: 1) negali žinoti, ar ji nepadirbta 2) nėra grąžos arba jos neliks kitiems. Neseniai vienas turistas 1 maršruto autobuse norėjo nusipirkti bilietą už 1,25 lt padavęs 100 lt banknotą. Šiame maršrute jau seniai bilietai nustojo "eiti".
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Pirmiausia, tai temoje būtų gerai pavadinimą užrašyti ir be klaidų! Antra, temos pavadinimas neaiškus. Trečia, pirmame temos komentare neaišku, apie kurį miestą kalbama. Panašu, kad apie Kauną, bet pati tema skirta visiems miestams. Tai temos autorė turėtų paaiškinti visiems.
                                        Visi suprato, o tu nesupratai kas tai per tema. Is kokio tu pasaulio, zmogau.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                          Pats su draugais nesenai vaziavau troleibusu Vilniuje, stoteleje atvaziavo pustustis troleibusas, atidare visas duris ir ilipom pro galines. Visiem buvo giliai dzin..
                                          Nu jo as irgi kai buvau vilniuje,tai leido pro visas duris,net nustebau,matyt gal tik ryte ir vakare leidzia per priekines.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X