Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Del stambiu kupiuru, tai yra problema. Yra keleiviu kurie nesusimasto, kad cia yra VT priemone o ne koks prekybos centras. Pateikia 50 ar 100 litu kupiuras, tiesa man toks atvejis buvo kai pateike ir 500 lt. kupiura, pasakai kad nera grazos, tai tada dar gauni priekaistu is ju puses. Nera supratimo, kad reiktu siam reikalui tureti smulkiu. O del 10 ar 20 lt. kupiuru, tai nera problemu, visada atsiras grazos.
-
Uzsieni zmones labiau issiaukleje,va kad ir LT pastebiu,atvaziave uzsienieciai lipa visada pro priekines duris,nusiperka talonus,grazu ziuret,dar palinki tau geros dienos ir pakelia nuotaika. Gal laikui begant ir pasiteisins si sistema,bet abejoju ar vairuotojai taip jau ims ir tikrins tuos talonus? Minusas didziausias bus vairuotojams tai laiko stoka,ir tik tiek kad jau bomziukai negales taip laisvai sau vazineti.
Comment
-
Priklauso, kiek stotelėje būna žmonių piko valandomis galima įlipti ir per išlipimo duris. O jei stotelėje yra mažai žmonių tada įlipsi tik per priekines duris. Ir taip pat priklauso nuo maršruto populiarumo.Parašė solaris011 Rodyti pranešimąNu jo as irgi kai buvau vilniuje,tai leido pro visas duris,net nustebau,matyt gal tik ryte ir vakare leidzia per priekines.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
O as is viso popieriniu kupiuru neimu,jau nemazai vairuotoju buvo ikliuve su netikrais pinigais. Kaip sakoma geriau mokytis is svetimu klaidu....Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDel stambiu kupiuru, tai yra problema. Yra keleiviu kurie nesusimasto, kad cia yra VT priemone o ne koks prekybos centras. Pateikia 50 ar 100 litu kupiuras, tiesa man toks atvejis buvo kai pateike ir 500 lt. kupiura, pasakai kad nera grazos, tai tada dar gauni priekaistu is ju puses. Nera supratimo, kad reiktu siam reikalui tureti smulkiu. O del 10 ar 20 lt. kupiuru, tai nera problemu, visada atsiras grazos.
Comment
-
Vat klausimas ta tema. Jei neturit gražos, tai kaip elgtis keleiviui? Būtina išlipt ar galiu važiuoti ir kontrolei motyvuoti tuo jog negalėjau įsigyti bilietėlio iš vairuotojo dėl tokios priežasties?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąDel stambiu kupiuru, tai yra problema. Yra keleiviu kurie nesusimasto, kad cia yra VT priemone o ne koks prekybos centras. Pateikia 50 ar 100 litu kupiuras, tiesa man toks atvejis buvo kai pateike ir 500 lt. kupiura, pasakai kad nera grazos, tai tada dar gauni priekaistu is ju puses. Nera supratimo, kad reiktu siam reikalui tureti smulkiu. O del 10 ar 20 lt. kupiuru, tai nera problemu, visada atsiras grazos.
Comment
-
Na kaip supratau sitam forume daugiausiai vairuotojai renkasi,tai tikrai nemanau,kad kazkas buvo neaisku. Ar cia reikia kaip kudikiam parasysti smulkiai su paaiskinimais? Gerai gana kritikuoti,kam nepatinka neikit i sia tema ir nediskutuokit!Parašė qwe Rodyti pranešimąNegi taip sunku padaryt, kad rašytų lietuviškas raides? Bent jau temos pavadinimą tvarkingai parašyt galėjai. Copy-paste pagalba lietuviškas raides sukilnot jei sunku susilietuvint. Koks skirtumas penkiolikinė ar trisdešimtinė? Tu jau žaidi tuos žaidimus
O temos pavadinimas tikrai nėra pakankamai informatyvus. Jei tu manai, kad "visiems suprantama" tai dar nieko nereiškia. Nėra vienodų žmonių, tai ir tų pačių žodžių supratimas bei interpretavimas stipriai gali skirtis.
Comment
-
Na va tu jau negerai suprataiParašė solaris011 Rodyti pranešimąNa kaip supratau sitam forume daugiausiai vairuotojai renkasi,tai tikrai nemanau,kad kazkas buvo neaisku. Ar cia reikia kaip kudikiam parasysti smulkiai su paaiskinimais? Gerai gana kritikuoti,kam nepatinka neikit i sia tema ir nediskutuokit!
Nes renkasi čia tikrai ne vien vairuotojai. Aš net manyčiau, kad vairuotojų čia mažiau nei nevairuotojų.
O kodėl gana kritikuoti? Aš gi irgi galiu pasakyt - jei tau nepatinka kritika, tai gal tu neik į šią temą ir nediskutuok? Bet čia berods viešas forumas ir visi kas paklūsta forumo taisyklėms gali diskutuoti laisvai, ir niekas negali nurodinėti kur kam eiti ar kur neiti. Pažaidžiam dar?
Comment
-
O ka vairuotojui daryti, kai neturi grazos? Turi su savimi nesiotis monetu kalykla? Ka tu vietoj vairuotojo darytai? Labai idomu.Parašė qwe Rodyti pranešimąVat klausimas ta tema. Jei neturit gražos, tai kaip elgtis keleiviui? Būtina išlipt ar galiu važiuoti ir kontrolei motyvuoti tuo jog negalėjau įsigyti bilietėlio iš vairuotojo dėl tokios priežasties?
Comment
-
Ir stenkis, prašau, taisyklingiau kalbėti. Tokių žodžių kaip autobusistas, troleibusistas ar biletienis letuvių kalboje nėra. Reikia sakyti autobuso vairuotojas, troleibuso vairuotojas ar ligos pažyma. Suprantu, gal lietuvių kalba tau ir nėra gimtoji(kaip ir man, beje), bet, bendraudama lietuviškame forume, tu visgi privalai stengtis nevartoti svetimybiųParašė solaris011 Rodyti pranešimąPas mane kompas lietuvisku neraso gal,tema manau visiems suprantama,o jai tu cia atejai kabinetis prie zodziu,tai ne ten papuolei,as ne penkiolikine kad zaisciau tokius zaidimus. Tema kazkodel visiem suprantama yra,issiskaityk!!! Rajonai ponuli tai KAUNAS-VILNIUS! Ar tinka dabar?
Nežinau, kam lipti pro priekines duris, kai turi mėnesninį bilietą ir žinai, kad vairuotojas į tavo pusę net nežiūrės?Parašė centras85 Rodyti pranešimąPriklauso, kiek stotelėje būna žmonių piko valandomis galima įlipti ir per išlipimo duris. O jei stotelėje yra mažai žmonių tada įlipsi tik per priekines duris. Ir taip pat priklauso nuo maršruto populiarumo.
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.20, 11:56.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąNa va tu jau negerai supratai
Nes renkasi čia tikrai ne vien vairuotojai. Aš net manyčiau, kad vairuotojų čia mažiau nei nevairuotojų.
O kodėl gana kritikuoti? Aš gi irgi galiu pasakyt - jei tau nepatinka kritika, tai gal tu neik į šią temą ir nediskutuok? Bet čia berods viešas forumas ir visi kas paklūsta forumo taisyklėms gali diskutuoti laisvai, ir niekas negali nurodinėti kur kam eiti ar kur neiti. Pažaidžiam dar?
Zodziu rasau kaip iseina,nesikeikiu manau ir gerai,o tau ir nenurodineju kur eiti,tiesiog pasakiau jai nepatinka mano tema ar kazkas is mano puse,tai neskaityk,as kazkaip nei vienam iki siol dar nereiskiau pretenziju,nors raso su klaidom,nekreipiu demesio tiesiog,diskutuoju ir viskas.
Comment
-
Tai, kai aš ryte važiuoju, tai kitų durų neatidaro iki Santariškių. Visada atidaro tik priekines duris. O jei dar neparodai e.bilieto, tai dar rėkia, kad parodytum.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr stenkis, prašau, taisyklingiau kalbėti. Tokių žodžių kaip autobusistas, troleibusistas ar biletienis letuvių kalboje nėra. Reikia sakyti autobuso vairuotojas, troleibuso vairuotojas ar ligos pažyma. Suprantu, gal lietuvių kalba tau ir nėra gimtoji(kaip ir man, beje), bet, bendraudama lietuviškame forume, tu visgi privalai stengtis nevartoti svetimybių
Nežinau, kam lipti pro priekines duris, kai turi mėnesninį bilietą ir žinai, kad vairuotojas į tavo pusę net nežiūrės?
Ne pirmas atvejis pasitaikė. Mačiau, kaip kiti nerodo, o tada vairuotojas pradeda rėkti, kur jūsų bilietas?
Tai, kad geriau įlipsiu per priekines duris, nei po to būti aprėktam vairuotojo (–ų).Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Žinoma, keleiviui tai nėra pasiteisinimas. Keleivis turi pasirūpinti, kad kišenėje turėtų protingos vertės kupiūrą, prieš įlipdamas į VT.Parašė qwe Rodyti pranešimąVat klausimas ta tema. Jei neturit gražos, tai kaip elgtis keleiviui? Būtina išlipt ar galiu važiuoti ir kontrolei motyvuoti tuo jog negalėjau įsigyti bilietėlio iš vairuotojo dėl tokios priežasties?
Reikėtų įvesti Vakarų didmiesčiuose paplitusią tvarką - pinigai priimami tik metaliniai, jie metami į automatą prie vairuotojo, vairuotojas tik pamato ekranėlyje, kiek pinigų įmesta, automatas monetas suskaičiuoja akimirksniu. Jei keleivis metalinių neturi, tai duoda vairuotojui popierinius, šis išrašo kvitą ir grąžą keleivis savarankiškai nuvykęs į įmonę atsiima kasoje. Vairuotojui nėra kontakto su pinigais - tik spusteli reikiamą mygtuką, priklausomai nuo to, į kurią zoną keleivis važiuoja. Viskas labai paprasta ir tik tam, kad vairuotojams būtų geresnės sąlygos, būtų telkiamas dėmesys į bendravimą su keleiviu, kai perkamas bilietas ir vairavimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O dar geriau - daryti viską, kad keleiviams kuo rečiau reikėtų pirkti bilietus autobuse.Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma, keleiviui tai nėra pasiteisinimas. Keleivis turi pasirūpinti, kad kišenėje turėtų protingos vertės kupiūrą, prieš įlipdamas į VT.
Reikėtų įvesti Vakarų didmiesčiuose paplitusią tvarką - pinigai priimami tik metaliniai, jie metami į automatą prie vairuotojo, vairuotojas tik pamato ekranėlyje, kiek pinigų įmesta, automatas monetas suskaičiuoja akimirksniu. Jei keleivis metalinių neturi, tai duoda vairuotojui popierinius, šis išrašo kvitą ir grąžą keleivis savarankiškai nuvykęs į įmonę atsiima kasoje. Vairuotojui nėra kontakto su pinigais - tik spusteli reikiamą mygtuką, priklausomai nuo to, į kurią zoną keleivis važiuoja. Viskas labai paprasta ir tik tam, kad vairuotojams būtų geresnės sąlygos, būtų telkiamas dėmesys į bendravimą su keleiviu, kai perkamas bilietas ir vairavimą.
Turiu omeny tolesnį prekybos tinklų integravimą į bilietų pardavimo sistemą.
Comment
-
Tokie atvejai tikrai reti ir man dar nei karto neteko nieko panašaus stebėti.Parašė centras85 Rodyti pranešimąTai, kai aš ryte važiuoju, tai kitų durų neatidaro iki Santariškių. Visada atidaro tik priekines duris. O jei dar neparodai e.bilieto, tai dar rėkia, kad parodytum.
Ne pirmas atvejis pasitaikė. Mačiau, kaip kiti nerodo, o tada vairuotojas pradeda rėkti, kur jūsų bilietas?
Tai, kad geriau įlipsiu per priekines duris, nei po to būti aprėktam vairuotojo (–ų).
Ne visur tokia tvarka yra. Daug kur vairuotojas pats parduoda bilietą, nesvarbu, ar atsiskaitoma monetomis, ar popieriniais. Bet kokiu atveju V. Europos šalyse didelė kupiūra dažniausiai nėra problema, netgi bankomatuose pagrindiniai banknotai yra 20-ies eurų, o pas mus 100 Lt. Turint omenyje, kad bilietas kainuoja virš euro, tai gaunasi panašiai kaip pas mus atiduoti grąžą iš 20 litų.Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma, keleiviui tai nėra pasiteisinimas. Keleivis turi pasirūpinti, kad kišenėje turėtų protingos vertės kupiūrą, prieš įlipdamas į VT.
Reikėtų įvesti Vakarų didmiesčiuose paplitusią tvarką - pinigai priimami tik metaliniai, jie metami į automatą prie vairuotojo, vairuotojas tik pamato ekranėlyje, kiek pinigų įmesta, automatas monetas suskaičiuoja akimirksniu. Jei keleivis metalinių neturi, tai duoda vairuotojui popierinius, šis išrašo kvitą ir grąžą keleivis savarankiškai nuvykęs į įmonę atsiima kasoje. Vairuotojui nėra kontakto su pinigais - tik spusteli reikiamą mygtuką, priklausomai nuo to, į kurią zoną keleivis važiuoja. Viskas labai paprasta ir tik tam, kad vairuotojams būtų geresnės sąlygos, būtų telkiamas dėmesys į bendravimą su keleiviu, kai perkamas bilietas ir vairavimą.
Kai kuriuose miestuose yra bilietų automatai transporto priemonėje, bet ne prie vairuotojo, o salone. Žinoma, įlipama į tokį autobusą ar tramvajų pro visas duris.
Comment
-
O kam to reikia? Visiškai baigus diegti e. bilieto projektą, vienkartinių popierinių bus atsisakyta, tai keleiviai naudosis tik e. bilietu arba pirks bilietą iš vairuotojo. Atsisakyti pardavinėti bilietų transporte neįmanoma dėl svečių, tų, kurie neturi e. bilieto ir keleivių, neturinčių galimybės įsigyti vienkartinio bilieto stotelėje, taip pat svarbu ir retai VT besinaudojantiems.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO dar geriau - daryti viską, kad keleiviams kuo rečiau reikėtų pirkti bilietus autobuse.
Turiu omeny tolesnį prekybos tinklų integravimą į bilietų pardavimo sistemą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei lygint su Vakarų Europos miestais, tai bilietų prekybos taškų ten yra gerokai mažiau nei pas mus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO dar geriau - daryti viską, kad keleiviams kuo rečiau reikėtų pirkti bilietus autobuse.
Turiu omeny tolesnį prekybos tinklų integravimą į bilietų pardavimo sistemą.
Comment
-
Pasakykit tai Swedbank bankomatams, kuriuose pagrindinės kupiūros yra 20, 50 ir 200 litųParašė Al1 Rodyti pranešimąEuropos šalyse didelė kupiūra dažniausiai nėra problema, netgi bankomatuose pagrindiniai banknotai yra 20-ies eurų, o pas mus 100 Lt.
Comment
-
Pirmiausiai mandagumo pasinešiok nors saujelę, gera pradžia bus. Jei sunku atsakyt, tai ir nesivargink.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąO ka vairuotojui daryti, kai neturi grazos? Turi su savimi nesiotis monetu kalykla? Ka tu vietoj vairuotojo darytai? Labai idomu.
Bet ar yra kokios nors tą reglamentuojančios taisyklės? Nes vat atsiminiau situaciją kažkada senokai nutikusią, ilipau į troleibusą, pasirodo bilietėlio neturiu. Piniginėj 10lt. Vairuotojas sako, kad gražos neturės. Kaip man tokiu atveju elgtis? Praktiškai tuo metu aš net išlipt negaliu, nes troleibusas jau pradėjęs važiuoti. O jei kontrolė kitoj stotelėj? Čia žinoma hipotetinė situacija, nes tada pamenu tiesiog nusipirkau daugiau bilietėlių, buvo tie laikai seni, kai pardavinėjo bilietėlius, o ne čekiuką spausdindavo.Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma, keleiviui tai nėra pasiteisinimas. Keleivis turi pasirūpinti, kad kišenėje turėtų protingos vertės kupiūrą, prieš įlipdamas į VT.
Reikėtų įvesti Vakarų didmiesčiuose paplitusią tvarką - pinigai priimami tik metaliniai, jie metami į automatą prie vairuotojo, vairuotojas tik pamato ekranėlyje, kiek pinigų įmesta, automatas monetas suskaičiuoja akimirksniu. Jei keleivis metalinių neturi, tai duoda vairuotojui popierinius, šis išrašo kvitą ir grąžą keleivis savarankiškai nuvykęs į įmonę atsiima kasoje. Vairuotojui nėra kontakto su pinigais - tik spusteli reikiamą mygtuką, priklausomai nuo to, į kurią zoną keleivis važiuoja. Viskas labai paprasta ir tik tam, kad vairuotojams būtų geresnės sąlygos, būtų telkiamas dėmesys į bendravimą su keleiviu, kai perkamas bilietas ir vairavimą.
Hmm.. dabar atsiminiau, kad yra užrašas prie vairuotojo prašantis duoti pinigus be gražos. Nors kiek tai taisyklė aš nežinau. Taip pat ten yra užrašas nurodantis, kad pirkti reiktų tik transporto priemonei stovint. Bet tada vėl iškyla klausimas, o jei kitoj stotelėj kontrolė?Paskutinis taisė qwe; 2011.01.20, 16:23.
Comment
-
Tai išimtis. 20 litų būna tik kai kuriuose bankomatuose. Pagrindiniai banknotai yra 50 ir 100 litų. O 50 eurų Europoje ne visuose bankomatuose būna.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPasakykit tai Swedbank bankomatams, kuriuose pagrindinės kupiūros yra 20, 50 ir 200 litų
Comment
-
O kodėl manai, kad įvedus e.bilietą, nebereikės didinti bilietais prekiaujančių prekybos taškų skaičių? Vistiek reikės:Parašė amiko Rodyti pranešimąO kam to reikia? Visiškai baigus diegti e. bilieto projektą, vienkartinių popierinių bus atsisakyta, tai keleiviai naudosis tik e. bilietu arba pirks bilietą iš vairuotojo. Atsisakyti pardavinėti bilietų transporte neįmanoma dėl svečių, tų, kurie neturi e. bilieto ir keleivių, neturinčių galimybės įsigyti vienkartinio bilieto stotelėje, taip pat svarbu ir retai VT besinaudojantiems.
1) tam, kad keleivis galėtų pasipildyti e.bilietą. Internetą juk ne visi turi.
2) tam, kad miesto svečiui nereikėtų pirkti bilieto iš vairuotojo.
O bilieto pirkimas iš vairuotojo turi būti labai reta išimtis.
Nežinau, manęs nė karto nebuvo aprėkę...Parašė centras85 Rodyti pranešimąTai, kai aš ryte važiuoju, tai kitų durų neatidaro iki Santariškių. Visada atidaro tik priekines duris. O jei dar neparodai e.bilieto, tai dar rėkia, kad parodytum.
Ne pirmas atvejis pasitaikė. Mačiau, kaip kiti nerodo, o tada vairuotojas pradeda rėkti, kur jūsų bilietas?
Tai, kad geriau įlipsiu per priekines duris, nei po to būti aprėktam vairuotojo (–ų).Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.20, 16:29.
Comment
Comment