Pakartosiu, sistema netinkama dideliam miestui! Kaip ir Europoje, dažnai naudojama tik ne didesniuose nei vidutinis miestuose su mažesnių keleivių srautu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Tai korupcija. Nieko blogo? Tai ir gyvensime toliau š****ai.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNezinau ar cia jo geras PR, bet bent atrodo, kad vienintelis meras neuzhsiimantis VIESAIS politikavimais ir dar kazka gero miestui duodantis (o, tai, kad jam paciam nubyra siek tiek trupiniu tai nematau nieko blogo)
Bet kas iš to, jei vairuotojai vis tiek negali patikrinti bilietų? Su kitais Vakarų didmiesčiais lyginti nereikia, nes tiek Vilniuje, tiek Kaune autobusuose ir troleibusuose gerokai didesni keleivių srautai. Nemaža dalis autobusų Vilniuje vis dar su vairuotojo kabinomis su atskiru įėjimu, todėl keleiviams tenka tik pusė priekinių durų ir siauras praėjimas toliau. Dalis vairuotojų net ir dabar, kai orai atšilo, atidarinėja tik vieną priekinių durų varčią, tiek dalyje "Solarių", tiek autobusų, kuriuose vairuotojo kabina neturi sienelės ir atskiro įėjimo...Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPritariu. Nauja tvarka nėra bloga, o ir žmonės prie jos baigia priprasti. Įlaipinti pro kitas duris galima būtų tik tėvelius su vežimėliais arba neįgaliuosius, kaip Švedijoje, bet jiems tuo pačiu teikiama privilegija neapmokėti kelionės.
Comment
-
Britų indai laukia švelnių ir rūpestingų lietuvių rankųParašė Al1 Rodyti pranešimąTai korupcija. Nieko blogo? Tai ir gyvensime toliau š****ai.
Vilniuje gyventi beveik super!
Comment
-
Komposterius sumontuoti problemų nėra. Skylės likusios. O kabinas bent jau "Škodose" kažin ar perdarinės. Nebent tik atliekant remontą. Autobusuose gal ir perdarinėtų. Pirmiausiai "Karosose".Parašė ratTai dabar reikės atgal montuoti komposterius ir vėl keisti salono priekį? Tik Lietuvoje taip gali būti (gal dar Rusijoje).
Comment
-
Tikiuosi, autobusų ir troleibusų priekius niekas neperdarinės atgal, o vairuotojam neleis priekinių durų išvis neatidarinėti. Būtų galima naudotis visomis tp durimis, o ne tik vidurinėmis ir galinėmisParašė ratTai dabar reikės atgal montuoti komposterius ir vėl keisti salono priekį? Tik Lietuvoje taip gali būti (gal dar Rusijoje).
Comment
-
Būtent. Tokie "VIP ložių" atitvėrimai vairuotojams irgi prisideda prie prasto VT įvaizdžio ir kokybės. Kadangi daliai vairuotojų visiškai vienodai kas vyksta už jų barikadų. Jei jiems tektu dalintis bendra salono erdve su keleiviais, tai gal būtų ir daugiau pastangų palaikyti tvarkai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikiuosi, autobusų ir troleibusų priekius niekas neperdarinės atgal, o vairuotojam neleis priekinių durų išvis neatidarinėti. Būtų galima naudotis visomis tp durimis, o ne tik vidurinėmis ir galinėmis
Comment
-
Ar Paryžius pakankamai didelis?Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakartosiu, sistema netinkama dideliam miestui!...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Paryžiuje pagrindinė transporto priemonė yra metro. Dar ir tramvajus. O autobusai atlieka tik privežimo funkciją, srautai palyginti nedideli.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr Paryžius pakankamai didelis?
Comment
-
Kiek teko vaziuot, srautai labai panasus, net gal didesni. Cia lyginant su KaunuParašė Al1 Rodyti pranešimąParyžiuje pagrindinė transporto priemonė yra metro. Dar ir tramvajus. O autobusai atlieka tik privežimo funkciją, srautai palyginti nedideli.
Comment
-
vat būtent dėl to man patiko naujoji tvarka, kai ją įvedė bomžų vt praktiškai nebeliko, tai vat man įdomu kaip Zuokas žada spręsti šitą problema?Parašė music Rodyti pranešimąSugrąžinkime bomžus į troleibusus!!
Vilnieti, ar pasiilgai smarvės ir banditizmo viešajame transporte?Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Taip. Palyginus su metro - lašas jūroje, bet palyginus su Kaunu nepiko laiku... - panašūs srautai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąParyžiuje... ...O autobusai atlieka tik privežimo funkciją, srautai palyginti nedideli.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Efektas būtų nusamdžius saugos tarnybą ir sumontavus vaizdo stebėjimo kameras. Transporto vairuotojai, esant reikalui, iškviestų saugos tarnybą. Pastaroji taip pat salone filmuojamą vaizdą tiesiogiai matytų ekranuose... Brangi būtų paslauga, bet neabejotinai pagerintų VT įvaizdį.Parašė Maarko Rodyti pranešimąvat būtent dėl to man patiko naujoji tvarka, kai ją įvedė bomžų vt praktiškai nebeliko, tai vat man įdomu kaip Zuokas žada spręsti šitą problema?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaip jau minėjau, jei būtų atsisakyta esamos laipinimo pro priekines duris tvarkos, tai būtų galima diegti mano minėtas priemones. O joms būtų galima gauti neblogą finansavimą iš ES. Mąstymas, kad mokesčių mokėtojų pinigus reikia spausti kišenėj ir su jais nieko nedaryti - ydingas. Nebūkim jau tokie skregos. Naudingai išleisti pinigai yra naudingai išleisti pinigai, svarbiausia, kad jie būtų nenusavinti, o čia jau kita problema. Geriau daryti negu nedaryti.Parašė Maarko Rodyti pranešimąna žinoma, užsiimkim dar vienu milijoniniu vt "projektu", sukiškim į jį mokesčių pinigus vietoj to, kad paliktume dabartinę tvarką, kuri nieko nekainuoja ir su problema bent jau iš dalies susitvarko tikrai neblogaiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
deja iš ES gautas finansavimas dar negarantuoja diegiamos priemonės efektyvumo ką puikiai parodė e bilieto sistema. Mokesčių pinigų jokiu būdu kišenėj spausti nereikia, bet juk visi žinome, kad yra aibės sričių į kurias tuos pinigus investuoti būtų kurkas naudingiau ir efektyviau nei keisti vt tvarką vien tik tam, kad kažką pakeisti, nes kažkam tai nepatinka, nors yra pakankamai efektyvu (žinoma, esamai tvarkai taip pat reikėtų kaikurių pakeitimų, kaip antai priversti veikti e bilieto skaitytuvus, kuriais įlipantieji privalėtų nuskanuoti savo e bilietus)Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKaip jau minėjau, jei būtų atsisakyta esamos laipinimo pro priekines duris tvarkos, tai būtų galima diegti mano minėtas priemones. O joms būtų galima gauti neblogą finansavimą iš ES. Mąstymas, kad mokesčių mokėtojų pinigus reikia spausti kišenėj ir su jais nieko nedaryti - ydingas. Nebūkim jau tokie skregos. Naudingai išleisti pinigai yra naudingai išleisti pinigai, svarbiausia, kad jie būtų nenusavinti, o čia jau kita problema. Geriau daryti negu nedaryti.Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Sutinku ir su tavo, ir su savo nuomone. Tai diskutuotinas klausimas ir netgi toks atviras, kad juo būtų galima kalbėti atviroje ne virtualioje diskusijoje - būtų įdomu sužinoti vilniečių nuomonę.Parašė Maarko Rodyti pranešimądeja iš ES gautas finansavimas dar negarantuoja diegiamos priemonės efektyvumo ką puikiai parodė e bilieto sistema. Mokesčių pinigų jokiu būdu kišenėj spausti nereikia, bet juk visi žinome, kad yra aibės sričių į kurias tuos pinigus investuoti būtų kurkas naudingiau ir efektyviau nei keisti vt tvarką vien tik tam, kad kažką pakeisti, nes kažkam tai nepatinka, nors yra pakankamai efektyvu (žinoma, esamai tvarkai taip pat reikėtų kaikurių pakeitimų, kaip antai priversti veikti e bilieto skaitytuvus, kuriais įlipantieji privalėtų nuskanuoti savo e bilietus)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Yra tų bomžų. Ne į visus autobusus ar troleibusus jie patenka, bet palaukę galiausiai sulaukia ir prasmunka pro galines ar vidurines duris. Dar nei karto neteko matyti, kad vairuotojai juos vytų.Parašė Maarko Rodyti pranešimąvat būtent dėl to man patiko naujoji tvarka, kai ją įvedė bomžų vt praktiškai nebeliko, tai vat man įdomu kaip Zuokas žada spręsti šitą problema?
Comment
-
Nors VT tenka naudotis nuolat, bet kažkaip nepastebėjau, kad bomžų transporte ženkliai sumažėtų. Užtat jei tenka užtaikyti ant principingo vairuotojo (tokio, kuris griežtai tikrina visus įlipančius keleivius), tai kelionės laikas kaip reikiant pailgėja. Tiesa, transportas beveik nevėluoja, nes daugelis vairuotojų jau seniai nebesilaiko tvarkos. O ar ilgėjantis kelionės laikas- tokia jau maža problema? Mano nuomone, tai yra kur kas didesnė problema nei keli bomžiukai.Parašė music Rodyti pranešimąSugrąžinkime bomžus į troleibusus!!
Vilnieti, ar pasiilgai smarvės ir banditizmo viešajame transporte?
Jei tikėti Zuoku, su nusikalstamumu jis kovos kitokiais, kur kas efektyvesniais būdais. Juk pažadėjo, kad čigonų taboras bus išspirtas už miesto ribų, o benamiai bus efektyviau vijami iš viešųjų vietų. Natūralu, kad sumažėjus benamių mieste, sumažės jų ir VT. Viešasis transportas- ne vienintelė vieta, kur bomžai nepageidaujami.
Tikiuosi, ir kontrolės tarnyba bus ir toliau gerinama, o kameros bus įrengtos ne vien autobusuose ir troleibusuose, bet ir kontrolierių autobusiukuose. Tai žiū, ir apsieisim be tų priekinių durų
Užtat sąžiningiems keleiviams nereikės grūstis prie siauro priekinių durų plyšio bei gaišti kelionėje keliolika minučių ilgiau.
Tikiu, kad bent dalį pažadų Zuokas įgyvendins. Žinoma, didesnė politikų pažadų dalis taip ir lieka pažadais, bet Zuokas, skirtingai nei jo pirmtakai ir pasekėjai, tikrai per praeitą kadenciją daugiau dėl Vilniaus miesto padarė nei jie.
Tad tikimės, kad ir šįkart jis neapvils.
Comment
Comment