Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąO tai ar forume turi gyvuoti tik tokios temos kuriose kuri nors pusė būtinai privalo įrodyti savo tiesą? Jei tau atrodo beprasmiška diskutuoti, tai man natūraliai kyla klausimas - ką tu čia veiki? Man gal pvz beprasmiškai atrodo krepšinis, bet ar aš turiu dėl to rašyt krepšinio federacijai, kad užrakintų visas sales ir kamuolius pradurtų?
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Komentuoti:
-
Nieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJei atvirai, tai manau, kad šią temą reikia užrakinti. Pilstoma iš tuščio į kiaurą. Nieko naujo nepasakoma. Yra šios tvarkos šalininkų ir priešininkų. Visi turi argumentų, kodėl turėtų būti taip, o ne kitaip. Pats pasiskaičiau paskutinius pranešimus ir pamačiau, kad jokios naujos info nebesuteikiama. Užrakinus šią temą būtų išvengta nereikalingų konfliktų. O šios tvarkos pliusus ir minusus parodys laikas. Vistiek beveik niekas nuo mūsų nepriklauso.
Nesuprantu, kas tokio baisaus yra galimybėje korektiškai ir neįžeidžiant kito pareikšti savo nuomonę?
Komentuoti:
-
Jei atvirai, tai manau, kad šią temą reikia užrakinti. Pilstoma iš tuščio į kiaurą. Nieko naujo nepasakoma. Yra šios tvarkos šalininkų ir priešininkų. Visi turi argumentų, kodėl turėtų būti taip, o ne kitaip. Pats pasiskaičiau paskutinius pranešimus ir pamačiau, kad jokios naujos info nebesuteikiama. Užrakinus šią temą būtų išvengta nereikalingų konfliktų. O šios tvarkos pliusus ir minusus parodys laikas. Vistiek beveik niekas nuo mūsų nepriklauso.
Komentuoti:
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąTai niekas ir nesako, kad būtent visuose Vokietijos miestuose taikoma priekinių durų tvarka. Be to, Hamburge gyvena per pus daugiau žmonių ir neabejoju, kad viešuoju transportu ten naudojamasi žymiai aktyviau negu Vilniuje. Tie sudvejinti Van Hoolai dirba metrobus maršrutuose, kurie kursuoja pagal metro linijas. tad juose yra didžiausi keleivių srautai, bet neabejoju kad mažiau populiariuose maršrutuose įleidžiama pro priekines duris.
Vilniuje, kiek žinai, jokio bėginio transporto nėra, tad, manau, kokie 7, 26 ar 53 autobusai ar daugelis troleibusų yra apkrauti ne ką mažiau nei Hamburgo metrobusai (į kuriuos laipinama pro visas duris). Tik neabejoju, kad tie metrobusai kur kas dažniau važinėja, nei net ir labiausiai apkrauti Vilniaus autobusai.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVokietijoje,Hamburge maciau kaip atvaziuoja sudvejinti autobusai, stoteleje laukia apie 8-12 zmoniu ir atidaromos visos durys ir lipama pro visas. Taip,kad cia mitas jog vokietijoje visur lipama tik pro priekines duris.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTu gi Kaune gyveni, o ne Vilniuje. Tuo tarpu aš gyvenu sostinėje ir kasdien naudojuosi VT. Tad mano pastebėjimai yra kaip žmogaus, kuris kasdien naudojasi paslauga ir mato, kaip ji veikia.
Ir tikrai kasdien matau autobusus, stovinčius stotelėje su visomis atidarytomis durimis, ir vairuotojus, kurie demonstratyviai nusisuka į langą ir nežiūri į rodomus bilietus.
Ir tai tu vadini veikiančia sistema?
Čia irgi pažiūrėk http://www.youtube.com/watch?v=bWMsR...eature=related . Ar viskas vyksta taip stebėtinai greitai? Vargu.
Vairuotojas gali paprasyti bilieto ,kai matys kad lipa koks bomzas ar alkoholikas,nors jie paprastai jau turi:-)) O tiems vaikigaliams ,kurie nachaliskai kisa vairuotojui savo bilieta tiesiai po nosimi,norisi duoti i snuki. Bet kai supranti,kad cia ilipa kazkoks susireiksmines, nepripazintas jaunuolis, tai tada vairuotojai nieko ir nesako.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąPrašom nuvažiuoti į Vokietiją ir realiai pažiūrėti, kokie srautai keleivių važiuoja autobusais. Nesvarbu kiek procentų keleivių pervežama autobusais ar kitu transportu. Svarbu kiek žmonių įlipa stotelėje. Įlipa vienu metu 20 žmonių ir tai ilgai neužtrunka..
Vokietijoje,Hamburge maciau kaip atvaziuoja sudvejinti autobusai, stoteleje laukia apie 8-12 zmoniu ir atidaromos visos durys ir lipama pro visas. Taip,kad cia mitas jog vokietijoje visur lipama tik pro priekines duris.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPagaliau nors vienas neutralus žmogus, kaip ir aš, atsirado. Nu yra kaip yra, ir viskas. Spėju kur reikia ir transportas man nevėluoja, nebent stovi kamščiuose. Esu važiavęs tuo pačiu "labai apkrautu 36-o reisu" 18:30 ir ten žmonių buvo tikrai daug, bet vėlavimas ties Santariškėmis buvo iki daugiausia 5 min. Šiaip graudu jau skaityti, kaip pjaunatės čia ir pilstote tą patį per šitiek puslapių, kai tik keli iš jūsų pajaučia kažkokį diskomfortą, o likusieji tiesiog gina neaišku kieno interesus. Juk kelevių nesumažėjo, visi svieki ir gyvi, niekas nesusižeidė ir rankos neišsisuko, rodydamas mėnesiniu papildytą e-bilietą.
O tie, kas specialiai laukia prie kitų durų, vieną dieną užtaikys ant principingo vairuotojo ir liks laukti senakčio autobuso, nes, kaip žinia, "tam tikrais darbais užsiimančių traukinys nelaukia". Vairuotojų, kurie visiškai nesilaiko tvarkos (t.y. atidaro tik kitas duris, o priekinių - ne) kol kas mačiau tik 1, ir tai, jis taip daro tol, kol įvažiuojama į miesto centrą. Neabejoju, kad jį greitai nuskalpuos kaip ir kitus tokius.
Komentuoti:
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąPats sau priestarauji, ir net teisini priekiniu duru tvarka. Klientu sumazejo, ne del duru, o del krizes.
Gerai, jei su statistika sunku, tai bent reportaza susuk.
Aš ne žurnaliūga. Atvažiuol į Vilnių ir pamatysi pats savo akimis. O tai dabar sėdi Kaune ir aiškini, kaip tai gerai veikia... Vakarų Europoje...
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPagaliau nors vienas neutralus žmogus, kaip ir aš, atsirado. Nu yra kaip yra, ir viskas. Spėju kur reikia ir transportas man nevėluoja, nebent stovi kamščiuose. Esu važiavęs tuo pačiu "labai apkrautu 36-o reisu" 18:30 ir ten žmonių buvo tikrai daug, bet vėlavimas ties Santariškėmis buvo iki daugiausia 5 min. Šiaip graudu jau skaityti, kaip pjaunatės čia ir pilstote tą patį per šitiek puslapių, kai tik keli iš jūsų pajaučia kažkokį diskomfortą, o likusieji tiesiog gina neaišku kieno interesus. Juk kelevių nesumažėjo, visi svieki ir gyvi, niekas nesusižeidė ir rankos neišsisuko, rodydamas mėnesiniu papildytą e-bilietą.
O tie, kas specialiai laukia prie kitų durų, vieną dieną užtaikys ant principingo vairuotojo ir liks laukti senakčio autobuso, nes, kaip žinia, "tam tikrais darbais užsiimančių traukinys nelaukia". Vairuotojų, kurie visiškai nesilaiko tvarkos (t.y. atidaro tik kitas duris, o priekinių - ne) kol kas mačiau tik 1, ir tai, jis taip daro tol, kol įvažiuojama į miesto centrą. Neabejoju, kad jį greitai nuskalpuos kaip ir kitus tokius.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.25, 18:55.
Komentuoti:
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNetenka dažnai naudotis viešuoju transportu, tačiau kokius 5 kartus važiavau jau pakeitus tvarką ir asmeniškai man patiko. Tiesiog yra tvarka. Tikrai nesuprantu kodėl Jūs taip dėl to piktinatės, kai kurie. Kiek man teko asmeniškai su tuo susidurti, absoliučiai jokio diskomforto nepatyriau, visada bilietuką pirkdavau pas vairuotoją, todėl sąmoningai stodavau į eilės galą prie autobuso, kad dėl manęs nereikėtų kitiems laukti lauke. Autobusas šiek tiek gal ir ilgiau stovi, bet ne tame didžiausia bėda.
O tie, kas specialiai laukia prie kitų durų, vieną dieną užtaikys ant principingo vairuotojo ir liks laukti senakčio autobuso, nes, kaip žinia, "tam tikrais darbais užsiimančių traukinys nelaukia". Vairuotojų, kurie visiškai nesilaiko tvarkos (t.y. atidaro tik kitas duris, o priekinių - ne) kol kas mačiau tik 1, ir tai, jis taip daro tol, kol įvažiuojama į miesto centrą. Neabejoju, kad jį greitai nuskalpuos kaip ir kitus tokius.
Komentuoti:
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąTu gal video reportaza parodyk kaip zmones vargsta lipdami pro priekines duris ir kaip vairuotojai pazeidineja tvarka ?
Ir dar pateik statistika kiek sumazejo viesojo transporto klientu, kelis kartus padidejo atstumai laiko atzvilgiu tarp stoteliu ir galu, kiek padaugejo zuikiu ir kaip tankiau pradejo vazinet bomzai viesuoju transportu, po priekiniu duru ivedimo taisykles.
Ir tikrai kasdien matau autobusus, stovinčius stotelėje su visomis atidarytomis durimis, ir vairuotojus, kurie demonstratyviai nusisuka į langą ir nežiūri į rodomus bilietus.
Ir tai tu vadini veikiančia sistema?
Čia irgi pažiūrėk http://www.youtube.com/watch?v=bWMsR...eature=related . Ar viskas vyksta taip stebėtinai greitai? Vargu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.25, 17:10.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPateik statistiką, kad išaugo pajamos, kad pagerėjo keleivių aptarnavimas. Ar brovimasis per saloną yra aptarnavimo kokybės pagerėjimas? Jūs tik varote ant žmonių, kad jie nenori praeiti į galą ir pan. Vežėjų problema sudaryti tam sąlygas. O jų nėra, nes beveik visi autobusai ir troleibusai yra pritaikyti įlipimui ir išlipimui pro visas duris, todėl praėjimas nuo priekinių durų link salono siauras, trukdo turėklai (ypač Volvo prie vežimėlio vietos). Jau nekalbant apie siauras priekines duris. Lakstymą nuo durų prie durų, kai vairuotojai neatidaro priekinių durų ar privažiuoja ir sustoja ties pusnimi... stotelės priekyje, kur dažniausiai būna nenuvalytas sniegas.
Ir nereikia čia demagogijos, nes niekas neteigia, kad zuikių ir bomžų padaugėjo. Tiesiog jų nesumažėjo tiek, kad būtų nepastebimi ir kaip skelbė propaganda. Gi buvo pateikti skaičiai - zuikių sumažėjo tik apie 20 proc. O VT keleivių sumažėjo, tą gi pripažįsta ir patys vežėjai. Žinoma, kad sunku įvertinti, dėl ko jų sumažėjo.
Su statistika blogai, ji yra neviešinama ir pučiamos miglos apie priekinių durų privalumus. Kai mąstantys, o ne priekinių durų apologetai kaip jūs, mato visiškai neatitinkantį propagandinių šūkių vaizdą Vilniaus VT.
Važinėk daugiau VT, ir pats pamatysi.
Drąsiai sakau - kalbi nesąmones.
Gerai, jei su statistika sunku, tai bent reportaza susuk.
Komentuoti:
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKiekvieną dieną tuo pačiu laiku važiuoju į darbą. Ir visada piko valandomis. Ir Autobusų priekinės durys keleiviais įlipti būna plačios. O nesiauros.
Na nėra plačios. Troleibusuose, taip, priekinis praėjimas yra pakankamai erdvus. O autobusuose dažniausiai keleiviai gali naudotis tik viena durų vartimi. Kita arba tiesiog neatidaroma, arba naudojama patekimui į vairuotojo kabiną. Gaunasi labai siauras praėjimas, kas dar labiau ilgina įlaipinimą.
Parašė vap Rodyti pranešimąO kas yra piko metas?
Aš važinėju piko metu, tik vienoje stotelėje atidaro visas duris vienu metu. Kitose visose pirmiau priekines, kai visi nueina prie jų, tada galines.
Autobusai 10 kartų ilgiau stovi kamštyje nei užtrunka stovėdami stotelėse.
Taip, autobusai vėluoja ir dėl kamščių. Bet, su, jais, deja, kovoti yra sunkiau. Tam reikalingos milžiniškos, milijardinės investicijos. Tad gal kol kas nesvajokim apie kamščių mažėjimą.
Bet reikia daryti viską, kad būtų šalinamos visos transporto vėlavimo priežastys, nesusijusios arba ne visiškai susijusios su eismo spūstimis. Visų pirma, drausti mašinų parkavimąsi gatvėse, kuriomis VT važiuoja, vyti automobilius iš miesto centro, tiesti naujas A juostas.
Tačiau viskas daroma atvirkščiai. Įvesta priekinių durų tvarka, dėl kurios VT dar labiau atsilieka nuo grafikų. Vadinasi, vėlavimai dirbtinai padidinti. Žinoma, atšaukus šią blogybę, spūstis neišnyks, bet vėluojama būtų vis vien mažiau. O tai jau yra pakankamai rimtas laipinimo pro visas duris sistemos pranašumas.
Sutikit geriau yra tik kamščiai, nei ir kamščiai, ir ilgesnis įlaipinimas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.25, 16:37.
Komentuoti:
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąTu gal video reportaza parodyk kaip zmones vargsta lipdami pro priekines duris ir kaip vairuotojai pazeidineja tvarka ?
Ir dar pateik statistika kiek sumazejo viesojo transporto klientu, kelis kartus padidejo atstumai laiko atzvilgiu tarp stoteliu ir galu, kiek padaugejo zuikiu ir kaip tankiau pradejo vazinet bomzai viesuoju transportu, po priekiniu duru ivedimo taisykles.
Ir nereikia čia demagogijos, nes niekas neteigia, kad zuikių ir bomžų padaugėjo. Tiesiog jų nesumažėjo tiek, kad būtų nepastebimi ir kaip skelbė propaganda. Gi buvo pateikti skaičiai - zuikių sumažėjo tik apie 20 proc. O VT keleivių sumažėjo, tą gi pripažįsta ir patys vežėjai. Žinoma, kad sunku įvertinti, dėl ko jų sumažėjo.
Su statistika blogai, ji yra neviešinama ir pučiamos miglos apie priekinių durų privalumus. Kai mąstantys, o ne priekinių durų apologetai kaip jūs, mato visiškai neatitinkantį propagandinių šūkių vaizdą Vilniaus VT.
Važinėk daugiau VT, ir pats pamatysi.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąIr perka ir žymi vienkartinius, bet ilgiau, kaip 20 sekundžių vienoje stotelėje nestovi.
Komentuoti:
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąTu gal video reportaza parodyk kaip zmones vargsta lipdami pro priekines duris ir kaip vairuotojai pazeidineja tvarka ?
Ir dar pateik statistika kiek sumazejo viesojo transporto klientu, kelis kartus padidejo atstumai laiko atzvilgiu tarp stoteliu ir galu, kiek padaugejo zuikiu ir kaip tankiau pradejo vazinet bomzai viesuoju transportu, po priekiniu duru ivedimo taisykles.
Komentuoti:
Komentuoti: