Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Bet kita pusė nepasmerks Kaip bebūtų, bet visos naujovės susiduria su pasipriešinimu, nepritarimu, pasipiktinimu. Pamenu kaip piktinosi žmogai dėl draudimo rūkyt kabakuose. O dabar toks jausmas, kad niekad kitaip ir nebuvo.
    Rūkymas kenkia sveikatai. Tai visiems puikiai žinoma aksioma. Uždraudus rūkyti kavinėse, normalūs žmonės (šiuo atveju nerūkantys) niekaip nenukentėjo. Tuo tarpu įvedus priekinių durų tvarkos, jos nepatogumus pajuto ir sąžiningi keleiviai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Bet kita pusė nepasmerks Kaip bebūtų, bet visos naujovės susiduria su pasipriešinimu, nepritarimu, pasipiktinimu. Pamenu kaip piktinosi žmogai dėl draudimo rūkyt kabakuose. O dabar toks jausmas, kad niekad kitaip ir nebuvo.
    Mūsų visuomenė serga depresija ir tai dar užtruks... Tikėkimės, kad išsivaduos ir aplinka taps socialesnė, o visuomenės nariai - vieningesni. Ir protingesni - sveiko proto mūsų visuomenė stinga.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    Tenka beveik kiekvieną dieną važinėti troleibusais (2,19,17,13). Tvarka per priekines duris tikrai neveikia, ar veikia labai minimaliai. Kiek teko pastebėti, tai vienas iš 13 -to maršruto vairuotojų laikosi šios tvarkos, ypač Vytenio stotelėje prie VGTU (Atsistoja iš savo sėdimos vietos ir žiūri, kad žmonės parodytų el. biletus, ar pažymėtų vienkartinius biletus, to nepadarius perspėja garsiai, o jei žmogus neturi/neparodo, prašo išlipti lauk, beje neatidaro ir kitų durų kol nesulipa visi norintys. ) Priverčia ne vieną studentą jis nusišypsoti, jei pamato, kad už 13-to vairo atvažiuoja šis vairuotojas. O šiaip kiti tik imituoja šią tvarką. Iš pradžių atidaro priekines duris, kad suliptų per jas visi, tačiau po keliolikos sekundžių vis tiek atidaro visas likusias duris ir žmonės per jas sulipa. Seniau mėginau laikytis dar šios tvarkos ir rodyti kiekvienąkart įlipant el. biletą, tačiau kai paskutinius 10 kartų, vairuotojas net nepažiūrėjo į įlipančių keleivių pusę, nustojau ir aš keltis sau nepatogumus. O kas dėl vadinamų "bomžų", tai jų tikrai būna ir "pakvimpa" troleibusas ne kartą.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė amiko
    Kad ir mūsų visuomenė laukiniai. Jei vairuotojas nesutiks vežti keleivio be bilieto, tai bent pusė keleivių pasmerks tokį vairuotojo sprendimą.
    Bet kita pusė nepasmerks Kaip bebūtų, bet visos naujovės susiduria su pasipriešinimu, nepritarimu, pasipiktinimu. Pamenu kaip piktinosi žmogai dėl draudimo rūkyt kabakuose. O dabar toks jausmas, kad niekad kitaip ir nebuvo.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Boutsen
    Nesupratau ką čią norėjai pasakyti.
    Gator pasakymas "kam daryti laipinimą pro priekines duris, jei vairuotojai nesilaiko tvarkos" neatitinka laipinimo pro priekines duris tvarkos esmės. Gator parašė, kad esant laipinimo pro priekines duris tvarkai vairuotojai netikrina bilietų, o aš sakau, kad jis per daug absoliutina. Buvo kalbama apie tvarką, o Gator pradėjo kalbėti apie tvarkos organizavimą viename iš miestų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kam daryt ta ileidima pro priekines duris jeigu kontroles vis tiek nera is vairuotojo? Koks tikslas? Kad vieno kito bomzo neileistu? Tiesiog protu nepaaiskinamas dalykas. Dabar gaunasi viskas tas pats tik zmonems keliami nepatogumai lipti butent per prieki.
    O, manau, kad bomžams dabar išties nebėra galimybės naudotis VT? Kur jau čia- vairuotojas yra vienas, jis nėra apmokytas policininkas, todėl tikrai nesivels į konfliktus su benamiais. O be to, valkatai įlipus į transporto priemonę, iškviesti atitinkamas tarnybas ir/ar nejudėti iš vietos, kol jis neišlipo, galima nepriklausomai nuo to, kokia laipinimo tvarka yra taikoma.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ką tada suprantat, kaip "civilizavimą" neatbaidančiais metodais? Domina konkretūs pavyzdžiai.
    O kam daryt ta ileidima pro priekines duris jeigu kontroles vis tiek nera is vairuotojo? Koks tikslas? Kad vieno kito bomzo neileistu? Tiesiog protu nepaaiskinamas dalykas. Dabar gaunasi viskas tas pats tik zmonems keliami nepatogumai lipti butent per prieki.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Toks "civilizavimas" tik atbaido žmones nuo naudojimosi VT.
    Ką tada suprantat, kaip "civilizavimą" neatbaidančiais metodais? Domina konkretūs pavyzdžiai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
    Suderinus grafikus, pasvėrus laikus, nebūtų jokių problemų dėl įlipimų tik per priekines duris per piką. Dabar padarytų šią tvarką dabartiniais grafikais, tai aš įsitikines kad autobusai ir troleibusai veluotų iki 15 minučių. Turiu omeny Kaune. Tad reikia visų pirmą viską protyngai pasvertį. Būtų laiko grafikuose, tai ir vairuotojai dėl šios tvarkos sutiktu.
    Bet ar keleiviams patiks, kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B prireiks sugaišti gerokai daugiau laiko? Nemanau.
    Kita vertus, vėlavimų nebus, jei vairuotojai laikysis priekinių durų tvarkos taip pat, kaip ir Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Suderinus grafikus, pasvėrus laikus, nebūtų jokių problemų dėl įlipimų tik per priekines duris per piką. Dabar padarytų šią tvarką dabartiniais grafikais, tai aš įsitikines kad autobusai ir troleibusai veluotų iki 15 minučių. Turiu omeny Kaune. Tad reikia visų pirmą viską protyngai pasvertį. Būtų laiko grafikuose, tai ir vairuotojai dėl šios tvarkos sutiktu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toks "civilizavimas" tik atbaido žmones nuo naudojimosi VT.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar nejauti čia dvigubų standartų taikymo- oficialiai leista piko metu įlipti pro visas duris. bet komposteriai palikti tik tp priekyje. Vadinasi, šia privilegija (lipti pro visas duris, jei daug žmonių), gali naudotis tik e.bilieto savininkai. Ar tai logiška?
    Kaip tik viskas atrodo normaliai. Tada žmonių srautas išsirūšiuoja: pro priekį lipa tie, kurie su popieriniais bilietais, o pro kitas duris - kurie su e-bilietais. Jei taip nesugebama daryti - nieko tokio, pripras. Būtent taip žmonės yra civilizuojami. Mano manymu išvis kvaila vadinti įlipimą pro kitas duris kažkokia privelegija. Kovoti dėl sėdimos vietos - kvaila. Jei tu pensininkas ir tau sunku stovėti, tai kas tave laiko už liežuvio paprašyti jaunesnio žmogaus užleisti vietą?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
    Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...
    Ar nejauti čia dvigubų standartų taikymo- oficialiai leista piko metu įlipti pro visas duris. bet komposteriai palikti tik tp priekyje. Vadinasi, šia privilegija (lipti pro visas duris, jei daug žmonių), gali naudotis tik e.bilieto savininkai. Ar tai logiška?
    O kontrolierių tai be abejo negalima atsisakyti- juk vienas vairuotojas nepajėgus visko sukontroliuoti. Priekinių durų tvarką galima traktuoti tik kaip pagalbinę, papildomą keleivių kontrolės priemonę, bet ne kaip alternatyvą kontrolieriams. Vairuotojams gi vistiek anksčiau ar vėliau teks kelti algas, nes nėra efektyvesnių priemonių juos priversti galų gale pradėti laikytis tvarkos. Tvarkos ignoravimas iš vairuotojų pusės (vykdo tik kiek, kad atidaro priekines duris, bet daugeliui nesvarbu, pro kurias tu lipi, o jau tokių, kurie reikalauja rodyti biletus, išvis vienetai) ir yra viena iš milžiniškų vėlavimų nebuvimo priežasčių

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
    Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ilaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
    Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
    Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
    Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)

    Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
    Na žinoma, reikia pripažinti, kad Vilniuje sistema įdiegta pasiruošus per mažai. Važinėjo į užsienį politikai, žiūrėjo kaip ten yra, bet čia to pritaikyt iki galo nesugebėjo...

    Kiek tenka stebėti, Kaunas VT srityje Lietuvoje moderniausias ir sprendimus priima ne skubotai, bet gerai apgalvojus. Todėl tai teikia optimistinių vilčių, kad jei kada Kaune ir bus laipinimo pro priekines duris tvarka, tai ji veiks geriau.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    1. Nesikarščiuok
    2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
    3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
    4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.

    Siūlau daugiau mąstyti
    Ilaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
    Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
    Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
    Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)

    Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Bent jau Panevėžyje, įlipimas pro priekines duris, nesudaro jokių problemų. Bilietus įsigyjam iš anksto, arba extra atveju, pas vairuotoją, pvz. vėlai vakare, ir tai nesudaro jokių problemų.

    Kartais savaitgaliais, jau po 20 val., jei stotelėjė mažai keleivių, tai atidaro ir vidurines duris.

    Gal kiek didesnės grūstis piko valandomis, bet ir tai išsprendžiama probema.

    P.S. Gal per mažokai važinėju, bet pro priekines duris įlipant mažiau kontrolės, nei kad būdavo važinėjant "Įprastai" - t.y. be priekinių durų.
    Paskutinis taisė enigma; 2011.02.27, 23:45.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
    Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
    1. Nesikarščiuok
    2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
    3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
    4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.

    Siūlau daugiau mąstyti

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
    Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
    Argumentų pritrūkai. Gal geriau nepilstyti iš tuščio į kiaurą, jei neturi ką pasakyti.

    Komentuoti:

Working...
X