Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Po du komposterius priekyje mačiau kol kas tik kai kuriuose troleibusuose. Autobusuose dar neteko matyt.
    O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
    Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus bilietėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?
    Manau, kad laikomas pažymėtas, jei yra žymėta priekyje. Manau, kad juos įjungia per piko valandas. Vieną kartą per piką mačiau įjungtus ruduosius komposterius.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).

    Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
    Po du komposterius priekyje mačiau kol kas tik kai kuriuose troleibusuose. Autobusuose dar neteko matyt.
    O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
    Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus talonėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.27, 21:26.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
    Gal jau baik nesamones rašinėt? Nė vieno rimto fakto ir neaišku iš kur ištraukta nesamonė, kad zuikių padaugėjo. Ir pats klausimas toks, apie kurį jau šitiek pridiskutuota, kad net bloga darosi. Kam vėl to paties klausti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
    Kodėl turėjo zuikių skaičius išaugti ? Jei dabar keleivių kontrolė tokia pat griežta, ar net dar griežtesnė nei anksčiau. O tai, kad pamojuosi tuščia kortele vairuotojui, nuo baudos neišgelbės, jei pagaus.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
    Tikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).

    Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
    Paskutinis taisė Kecal; 2011.02.27, 14:44.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
    Kaip suprasti du vienas kitam prieštaraujančius faktus: "zuikių" padaugėjo ir padidėjo bilietėlių pirkimas ? Tai nejaugi keleivių ženkliai padidėjo, kurių pusė tapo "zuikiais", pusė puolė pirkti bilietus. Tiesiog kontrolė pasidarė efektyvesnė, daugiau zuikių pagaunama, o pagauti, arba kiti bijodami būti pagauti - emė pirkti daugiau talonų.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Yra tvarka ir jei nori naudotis VT, tai turi jos laikytis. O jei nenori jos laikytis, tai važinėk privačiu transportu. Mums nepatinka, kad skrendant lėktuvu negalima įsinešti skysčių. Bet mes vistiek skrendame. Kiekviena tvarka turi pliusų ir minusų. Visada taip buvo ir bus. Pats paminėjai, kad išaugo talonėlių pirkimas, nors tai galima dalinai susieti su padidėjusiomis baudomis už važiavimą be bilieto. Bet tai reiškia didesnes pajamas. Didesnės pajamos = naujesni autobusai, daugiau maršrutu. Aišku taip būna tik idealiu atveju. Tačiau nors kažkas bandoma daryti.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
    Įtaisytų po 2 komposterius bent jau transporto priekyje (bent jau tose, kur praėjimas platesnis), ir tai šiek tiek įlaipinimas pagreitėtų.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.

    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
    O priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.
    Nežinau, aš visada kai reikia atidarau priekines durys (ypač per piką, kai daug keleivių) ir man niekada nebuna šalta. Čia yra užsilikusi tokia sovietinė mada, kad tipo priekinės durys skirtos vairuotojui išlipti ir įlipti. O tas pensininkas iš 275 troleibuso, nejungia pečiuko nes taupo. Nieko nepadarysi, jo tokia mada.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
    http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.
    Nuoroda neveikia.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Vilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
    http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.

    Komentuoti:


  • solaris011
    replied
    O priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    bet kokia trauma bus vairuotojams, kurie nemėgsta daryti priekinių durų...ot gerai bus jiems, prisimins, kad vairuoja ne nuosavą mašiną, o viešąjį transportą, nes 95% vairuotojų mano,kad vairuoja savo asmeninį transporta.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Jau kaikuruose solariose yra tureklai perkelti ir sudėti e.bilieto komposteriai ir perkeltas solario palasmasinis ženklas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Girdejau kad laipinimas bus tik nuo 20 iki 6 valandos, tai tiesa?
    O dar minėjai, kad kol kas tai bus įgyvendinta tik autobusuose. Gal jau užtenka skleisti nepatikrintą informciją? Pagyvenkim, ir pamatysim, kas bus.

    Šiaip tai nežinau, ką ten Soliariuose reikia keisti? Juk jie ir taip yra pritaikyti tokiai tvarkai. Nebent lipdukus prie vairuotojo ir ant durų užklijuoti ir komposterius arčiau vairuotojo perkelti.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Girdejau kad laipinimas bus tik nuo 20 iki 6 valandos, tai tiesa?

    Komentuoti:


  • solaris011
    replied
    Na ta sistema per priekines duris dar neivesta Kaune,solaris autobusuose pradeda po truputėlį jau ruošti,tačiau ne patį lipimą ruošia,o tik autobusus pertvarko,tuojau ir mūsų troleibusus visus pertvarkys,manau reikia pralaukti rinkimus ir prasidės priekinių durų ruošimo bumas.... o kai visas transportas bus pertvarkytas lipti tik pro priekines duris,tada tiktai ir keleiviams jau lipti tik per priekį,o islipti per visas likusias duris

    Komentuoti:

Working...
X