Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).
Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus talonėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.27, 21:26.
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąDėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąVilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).Paskutinis taisė Kecal; 2011.02.27, 14:44.
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Komentuoti:
-
Yra tvarka ir jei nori naudotis VT, tai turi jos laikytis. O jei nenori jos laikytis, tai važinėk privačiu transportu. Mums nepatinka, kad skrendant lėktuvu negalima įsinešti skysčių. Bet mes vistiek skrendame. Kiekviena tvarka turi pliusų ir minusų. Visada taip buvo ir bus. Pats paminėjai, kad išaugo talonėlių pirkimas, nors tai galima dalinai susieti su padidėjusiomis baudomis už važiavimą be bilieto. Bet tai reiškia didesnes pajamas. Didesnės pajamos = naujesni autobusai, daugiau maršrutu. Aišku taip būna tik idealiu atveju. Tačiau nors kažkas bandoma daryti.
Komentuoti:
-
Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Komentuoti:
-
Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPriekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
Komentuoti:
-
Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
Komentuoti:
-
Parašė solaris011 Rodyti pranešimąO priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.
Komentuoti:
-
Vilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.
Komentuoti:
-
O priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.
Komentuoti:
-
bet kokia trauma bus vairuotojams, kurie nemėgsta daryti priekinių durų...ot gerai bus jiems, prisimins, kad vairuoja ne nuosavą mašiną, o viešąjį transportą, nes 95% vairuotojų mano,kad vairuoja savo asmeninį transporta.
Komentuoti:
-
Jau kaikuruose solariose yra tureklai perkelti ir sudėti e.bilieto komposteriai ir perkeltas solario palasmasinis ženklas.
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąGirdejau kad laipinimas bus tik nuo 20 iki 6 valandos, tai tiesa?
Šiaip tai nežinau, ką ten Soliariuose reikia keisti? Juk jie ir taip yra pritaikyti tokiai tvarkai. Nebent lipdukus prie vairuotojo ir ant durų užklijuoti ir komposterius arčiau vairuotojo perkelti.
Komentuoti:
-
Na ta sistema per priekines duris dar neivesta Kaune,solaris autobusuose pradeda po truputėlį jau ruošti,tačiau ne patį lipimą ruošia,o tik autobusus pertvarko,tuojau ir mūsų troleibusus visus pertvarkys,manau reikia pralaukti rinkimus ir prasidės priekinių durų ruošimo bumas.... o kai visas transportas bus pertvarkytas lipti tik pro priekines duris,tada tiktai ir keleiviams jau lipti tik per priekį,o islipti per visas likusias duris
Komentuoti:
Komentuoti: