Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Šiandien mačiau, kaip autobuso vairuotojas keleiviams, norintiems įlipti pro priekines duris parodė, kad jie liptų pro kitas duris, o priekinių durų neatidarė. Ne todėl kad jos neveikė, nes kitoje stotelėje jis jas atidarė. Štai kaip laikomasi naujos tvarkos...
-
tie tureklai kurie kaip Vilniuje pas troleibusus ties priekinėm durim yra ir kaune pas solarius autobusus tai juos pastumė link priekinio stiklo.
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąjau stulai soliaruose perkelti ties priekinėm durim ir pas pora komposteriai jau istatyti.
P.S. ir neskleisk nepatikimos informacijos, ką nuolat darai.
Komentuoti:
-
jau stulai soliaruose perkelti ties priekinėm durim ir pas pora komposteriai jau istatyti.
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąKaunas jau ruošiasi laipinimiu per priekines duris tvarkai. ( tik Kauno autobusai ). Autrolio visi vairuotojai iškart atsisako ir artimiausiu metu tikrai nebus troleibusuose.
Komentuoti:
-
Kaunas jau ruošiasi laipinimiu per priekines duris tvarkai. ( tik Kauno autobusai ). Autrolio visi vairuotojai iškart atsisako ir artimiausiu metu tikrai nebus troleibusuose.
Komentuoti:
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKartais tenka lankytis Pagiriuose, tai pastebėjau, kad galinėje stotelėje beveik visada stovint autobusui (78 ar 42) Vairuotojas laiko atidaręs vidurines duris o priekinės būna uždarytos. Ir jis nei nežvilgteli įlipančių pusėn, o ten tikrai nemažai keleivių lipa. Tačiau kai važiuoja link stoties stotelėse atidaro tik priekines duris. Tai vienintelis paaiškinimas būtu, kad vairuotojas tiesiog šąla?
Tokius atvejus pastebiu ir aš. Beveik dauguma autobusų galinėse stotelėse laiko atidarytas ne priekines duris, o vidurines duris.
Komentuoti:
-
/\ Visuomeninio transporto skiltyje nukrypimas nuo temos kol kas dažniau yra taisyklė nei išimtis.
Šiuo konkrečiu atveju ši tema turėjo susmulkėti arba išsiplėsti.
Komentuoti:
-
Žiūriu iš temos "priekinės durys", gavosi tema "viešojo transporto keleivių kontrolė"
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąRugsėjo pradžioje stotelėje "Jeruzalė" teko mačiau su apsaugos įmonės "Komanda" užrašais ir du apsaugininkus.
Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.
Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.
Dabar jau vasaris ir metai 2011-ti
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąParkas sudaro sutarti su saugos firma. Vairuotojas skambina mobiliuoju telefonu trumpuoju numeriu, jo paklausiama slaptazodzio,kai jis ta patvirtina,tuomet vaziuoja ekipazas i nurodyta vieta. taip buvo is pradziu ir budavo keliones lape nurodytas tas telefono numeris. dabar jau to numerio nebenurodo,tai greiciausiai ir bus nutraukta ir sutartis su ta saugos firma.
Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.
Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.05, 12:32.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna o kokia tuomet apsaugos firma vykdo apsauga VT ir su kokiom masinom vazineja? Kas jiem perduoda informacija ir kaip veikia ta sistema?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe vienas. Pats vienu metu 2 esu matęs pietaujančius Antakalnio žiede, o kur dar kiti, kurie dirba kituose rajonuose.
Ir apsaugos masinos yra realesnės nei tu pats. Jau ne kartą ji buvo kviesta ir labai operatyviai atvykusi.
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnetiesa. Esu mates 2 raudonus kartu pietaujant antakalnio ziede.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
Komentuoti:
-
Parašė solaris011 Rodyti pranešimąNa čia galima baudas didinti iki beprotybės, bet teisingai sakai, kad su tokiais darbuotojais, tai tikrai nieko nepasieksim, važiavo ir važiuos žmonės zuikiais...
Komentuoti:
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąKaune nereik jokio laipinimo per priekines duris , sumažint zuikius reik padidint dvigubai arba trigubai baudas, reik griežtos kontrolės nes dabartinė darbas tragiškas, ir padidinti kontrolės darbuotojų skaičių nes dabar yra tik 3 ar 4 autobusiukai.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
Visi kontrolierių autobusiukai, jei neklystu, yra raudonieji Iveco Daily mikroautobusai. Todėl gal tau ir atrodo, kad kartkartėmis pastebi vieną ir tą patį mikrobą. Bet nepatingėk pasižiūrėti į valstybinį numerįPaskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.02, 00:51.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
Ir apsaugos masinos yra realesnės nei tu pats. Jau ne kartą ji buvo kviesta ir labai operatyviai atvykusi.
Komentuoti:
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTikrai. Aš dar pagalvojau kaip gali būti Vilniuje vienas kontrolės autobusiukas. Toks didžiulis miestas ir tik vienas... Kaune taip pat jų yra nemažai. Būna taip, kad vien per vieną maršruto ratą kontrolė patikrina du ar trys kartus.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.02.01, 22:11.
Komentuoti:
Komentuoti: