Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Marius555
    replied
    Šiandien mačiau, kaip autobuso vairuotojas keleiviams, norintiems įlipti pro priekines duris parodė, kad jie liptų pro kitas duris, o priekinių durų neatidarė. Ne todėl kad jos neveikė, nes kitoje stotelėje jis jas atidarė. Štai kaip laikomasi naujos tvarkos...

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    tie tureklai kurie kaip Vilniuje pas troleibusus ties priekinėm durim yra ir kaune pas solarius autobusus tai juos pastumė link priekinio stiklo.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    jau stulai soliaruose perkelti ties priekinėm durim ir pas pora komposteriai jau istatyti.
    Gal malonėsi paaiškinti, ką reiškia "stulai"? Šiaip tai rusiškai "стул" reiškia "kėdė". Kokias dar kėdes turi omeny?

    P.S. ir neskleisk nepatikimos informacijos, ką nuolat darai.

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    jau stulai soliaruose perkelti ties priekinėm durim ir pas pora komposteriai jau istatyti.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Kaunas jau ruošiasi laipinimiu per priekines duris tvarkai. ( tik Kauno autobusai ). Autrolio visi vairuotojai iškart atsisako ir artimiausiu metu tikrai nebus troleibusuose.
    Kokiais šaltiniais rėmiesi ? Ar čia tik gandus nešioji ?

    Komentuoti:


  • Scania
    replied
    Kaunas jau ruošiasi laipinimiu per priekines duris tvarkai. ( tik Kauno autobusai ). Autrolio visi vairuotojai iškart atsisako ir artimiausiu metu tikrai nebus troleibusuose.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Kartais tenka lankytis Pagiriuose, tai pastebėjau, kad galinėje stotelėje beveik visada stovint autobusui (78 ar 42) Vairuotojas laiko atidaręs vidurines duris o priekinės būna uždarytos. Ir jis nei nežvilgteli įlipančių pusėn, o ten tikrai nemažai keleivių lipa. Tačiau kai važiuoja link stoties stotelėse atidaro tik priekines duris. Tai vienintelis paaiškinimas būtu, kad vairuotojas tiesiog šąla?

    Tokius atvejus pastebiu ir aš. Beveik dauguma autobusų galinėse stotelėse laiko atidarytas ne priekines duris, o vidurines duris.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Visuomeninio transporto skiltyje nukrypimas nuo temos kol kas dažniau yra taisyklė nei išimtis.
    Šiuo konkrečiu atveju ši tema turėjo susmulkėti arba išsiplėsti.

    Komentuoti:


  • solaris011
    replied
    Žiūriu iš temos "priekinės durys", gavosi tema "viešojo transporto keleivių kontrolė"

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Rugsėjo pradžioje stotelėje "Jeruzalė" teko mačiau su apsaugos įmonės "Komanda" užrašais ir du apsaugininkus.
    Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.

    Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.

    Dabar jau vasaris ir metai 2011-ti

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Parkas sudaro sutarti su saugos firma. Vairuotojas skambina mobiliuoju telefonu trumpuoju numeriu, jo paklausiama slaptazodzio,kai jis ta patvirtina,tuomet vaziuoja ekipazas i nurodyta vieta. taip buvo is pradziu ir budavo keliones lape nurodytas tas telefono numeris. dabar jau to numerio nebenurodo,tai greiciausiai ir bus nutraukta ir sutartis su ta saugos firma.
    Rugsėjo pradžioje stotelėje "Jeruzalė"mačiau automobilį su apsaugos įmonės "Komanda" užrašais ir du apsaugininkus.
    Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.

    Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.05, 12:32.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    na o kokia tuomet apsaugos firma vykdo apsauga VT ir su kokiom masinom vazineja? Kas jiem perduoda informacija ir kaip veikia ta sistema?
    Parkas sudaro sutarti su saugos firma. Vairuotojas skambina mobiliuoju telefonu trumpuoju numeriu, jo paklausiama slaptazodzio,kai jis ta patvirtina,tuomet vaziuoja ekipazas i nurodyta vieta. taip buvo is pradziu ir budavo keliones lape nurodytas tas telefono numeris. dabar jau to numerio nebenurodo,tai greiciausiai ir bus nutraukta ir sutartis su ta saugos firma.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ne vienas. Pats vienu metu 2 esu matęs pietaujančius Antakalnio žiede, o kur dar kiti, kurie dirba kituose rajonuose.
    Ir apsaugos masinos yra realesnės nei tu pats. Jau ne kartą ji buvo kviesta ir labai operatyviai atvykusi.
    na o kokia tuomet apsaugos firma vykdo apsauga VT ir su kokiom masinom vazineja? Kas jiem perduoda informacija ir kaip veikia ta sistema?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    netiesa. Esu mates 2 raudonus kartu pietaujant antakalnio ziede.
    Va šiandien 2 pietavo Antakalnyje, valstybiniai BGH 346 ir BGH 347. Be to dar mobilių ekipažų yra tikrai ne vienas ir ne du.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Tai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
    netiesa. Esu mates 2 raudonus kartu pietaujant antakalnio ziede.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
    Na čia galima baudas didinti iki beprotybės, bet teisingai sakai, kad su tokiais darbuotojais, tai tikrai nieko nepasieksim, važiavo ir važiuos žmonės zuikiais...
    Nevažiuos, jeigu pasikeis mąstymas.

    Komentuoti:


  • solaris011
    replied
    Parašė Scania Rodyti pranešimą
    Kaune nereik jokio laipinimo per priekines duris , sumažint zuikius reik padidint dvigubai arba trigubai baudas, reik griežtos kontrolės nes dabartinė darbas tragiškas, ir padidinti kontrolės darbuotojų skaičių nes dabar yra tik 3 ar 4 autobusiukai.
    Na čia galima baudas didinti iki beprotybės, bet teisingai sakai, kad su tokiais darbuotojais, tai tikrai nieko nepasieksim, važiavo ir važiuos žmonės zuikiais...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Tai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
    Prašau- šiandien ryte pėstieji tikrino. Viso jų trys žmonės buvo. Ir jų tikrai dar likę nemažai.

    Visi kontrolierių autobusiukai, jei neklystu, yra raudonieji Iveco Daily mikroautobusai. Todėl gal tau ir atrodo, kad kartkartėmis pastebi vieną ir tą patį mikrobą. Bet nepatingėk pasižiūrėti į valstybinį numerį
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.02, 00:51.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Tai tu kalbi nesamones..Vilniuje yra tikrai tik vienas keleiviu kontroles autobusiukas: raudonas, Iveco Daily, nr.BGH XXX. Visi like-pestieji kontrolieriai (jei dar tokiu yra). Apsauginininku masinos-itariu blefas,skirtas pagasdinti zmonems. Tikrai niekad tokiu nemaciau ir anksciau niekad nebuvo ir dabar nera..
    Ne vienas. Pats vienu metu 2 esu matęs pietaujančius Antakalnio žiede, o kur dar kiti, kurie dirba kituose rajonuose.
    Ir apsaugos masinos yra realesnės nei tu pats. Jau ne kartą ji buvo kviesta ir labai operatyviai atvykusi.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
    Tikrai. Aš dar pagalvojau kaip gali būti Vilniuje vienas kontrolės autobusiukas. Toks didžiulis miestas ir tik vienas... Kaune taip pat jų yra nemažai. Būna taip, kad vien per vieną maršruto ratą kontrolė patikrina du ar trys kartus.
    Laabai jau retas atvejis čia toks, kad patikrintų bent du kartus per vieną ratą. Beveik kiekvieną šiokiadienį važinėju autobusu ir gana nemažus atstumus, bet per pusę metų kontrolė patikrino gal kokius 5 kart. Tai zuikis, kuris retai važinėja autobusu, bilietuko gali drąsiai ir nepirkt.
    Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.02.01, 22:11.

    Komentuoti:

Working...
X