Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąna praėjo jau beveik 10d, o žmonės normaliai lipa per priekį, srautai dideli, bet susitvarkoma puikiai, tiek žmonės kultūringi, nors pavieniai tarp savęs padiskutuoja šia tema, tiek vairuotojai operatyvūs
Komentuoti:
-
na praėjo jau beveik 10d, o žmonės normaliai lipa per priekį, srautai dideli, bet susitvarkoma puikiai, tiek žmonės kultūringi, nors pavieniai tarp savęs padiskutuoja šia tema, tiek vairuotojai operatyvūs
Komentuoti:
-
Valdžia, racionaliai naudodama mokesčių mokėtojų pinigus, vystytų VT, o ne skatintų automobilizaciją. Seniai įrodyta, kad VT yra pigesnis būdas keliauti, vertinant globaliai valstybės mastu, o ne iš kiekvieno asmeninės kišenės pozicijų. Tas seniai suvokta Vakarų Europos šalyse ir todėl investuojama į VT, nes tos investicijos yra mažesnės, nei esant visuotinei automobilizacijai į gatvių, tunelių, viadukų, parkingų statybą. Tačiau turi būti nugalėti kelios stiprios lobistinės grupuotės - naftininkai, automobilių gamintojai (Lietuvai tas negresia, nes savo autopramonės neturime), kelininkai. Visos šioms grupėms automobilizacijos augimas reiškia pelną.
Lietuvos VT padaryti greitesnį, patogesnį ir santykinai (už keliavimą automobiliu) pigesnį tikrai galima. Tam yra daygybė neišsemtų rezervų. Tačiau viskas atsiremia į finansines galimybės. Bet čia viskas pataisoma, jei būtų iš esmės pakeista transporto politika ir dalis lėšų, tenkančios keliams, atitektų VT plėtrai. Vien tik pinigų perskirstymo, žinoma, neužtenka. O priekinės durys, dabar VT patrauklesnę žmonės, yra kliūtis.
Komentuoti:
-
Priežaščių kodėl nesinaudoti Vt visada bus. Nepatogus transportas, didelė kaina. Jei nebūtų priekinių durų tvarkos, būtų galima teigti, kad nepatogu įlipti, reikia laukti kol koks senukas išlips. Priežastis, kodėl nesinaudoju Vt gali būti ir ta kad man labiau patinka vairuoti mašiną. Taip kad ar tikrai priekinės durys yra pagrindinis stabdis?
Kaip suprantu idealus Vt būtų greitas, pigus, patogus. Tačiau ar tai įmanoma? Nemanau, kad kas nors pripirks autobusų kad važinėtų kas 5-ios minutės, tai reiškia kad jie kursuos rečiau, į vieną autobusą lips daugiau žmonių, ir galų gale vis vien tas transportas nebus idealus.
Žodžiu naudojimąsi Vt lemia daug daug dalykų. Panaikinus priekines duris nemanau, kad atsiras krūva keleivių, kurie pradės dievinti Vt.
Komentuoti:
-
Ir tai. Daugybė stabdžių, problema kompleksinė. Net ir troleibusų KT iešmai, kreivės "stačiais" kampais, duobėtos gatvės...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad priekinių durų tvarka yra stabdis...
Komentuoti:
-
Kauno troleibusai, lyginant su Vilniaus, yra viršgarsiniai lėktuvai, todėl nelabai ten kas ir pasijaus, pridėjus porą minučių.
Komentuoti:
-
Būtent, kad priekinių durų tvarka yra stabdis. Vėl ir vėl kartosiuosi (ir ne aš vienas tai kartoju) - VT nesinaudojama ne dėl bomžų, o dėl jo lėtumo ir reto kursavimo. O visa kita yra antraeiliai dalykai.
Komentuoti:
-
Na žinoma, tačiau kaip bebūtų, mes - nesame užsienis ir svajoti, kad bus naujausia technika, manau beprasmiška. Belieka tas - ką turime. Kaune nors ir ne visas troleibusų parkas, tačiau dalį jo sudaro troleibusai ,,solaris'' , senesni yra tvarkomi, visi perdažomi vienodai, bus tiesiamas tinklas parodos gatve. Vis šis tas daroma, reikia bent tuo džiaugtis. O kad dėl priekinių durų tai pailginti važiavimo laiką reikėjo nes senukai nesulipa taip žaibiškai, kaip norėtume. Ką daryti, kad VT važiuotų greitai su šia sistema? Manau, nelabai galime ką nors dar padaryti. Nebent, naikinti talonėlius ar visą priekinių durų sistemą.Paskutinis taisė Traf; 2011.09.03, 14:33.
Komentuoti:
-
VT pas mus ir taip lėtas. Autobusai ir net tramvajai užsienio miestuose važinėja daug greičiau. Ir tai ne dėl kamščių gatvėse nebuvimo. Pas mus daug ko nepadaryta tiek iš techninės pusės, tiek iš organizacinės, kad eismas būtų greitesnis. O įlaipinimo tvarka pro priekines duris dabar ne tik kad panaikino buvusį rezervą didinti VT greitį (jis tikrai buvo, nes stovėjimui stotelėse buvo per daug laiko skiriama, taip pat ir važiuojama šliaužiant), bet ir dar pareikalavo pailginti važiavimo laiką.
Komentuoti:
-
Tos poros minučių tikrai nepadaro viešojo transporto ,,žiauriai'' nepatrauklaus. Daug daugiau nepatrauklus jis būna kai važiuoja taip sakant benamiai. Kiek teko važiuoti (su naująja sistema) tiek neteko matyti jokių benamių. Aišku yra žmonių kurie keikia šią sistemą (bet greičiausiai jų visada bus), bet vėlgi, mano nuomone nėra jau čia taip blogai, kai būna daug žmonių, vairuotojas atidaro visas duris.
Komentuoti:
-
Todėl ir nekyla, kad laikai pailginti. Bet juk tai reiškia, kad VT tapo dar lėtenis, dar nepatrauklesnis.
Komentuoti:
-
Visų maršrutų laikai yra prailginti. Keleivių padaugėjo bet problemų dėl vėlavimų nekyla. Nors dar priklauso nuo vairuotojo.
Komentuoti:
-
/\ ką tik pažiūrėjau savo trasą - tai tikrai prailgintas važiavimo laikas, anksčiau būdavo nuo manęs iki klinikų 8 minutės, o dabar jau 9
Komentuoti:
-
Gal kas panagrinėjo tvarkaraščius. Ar jie nėra "pratemti", kad būtų kompensuotas ilgesnis įlaipinimo laikas,.
Komentuoti:
-
/\ nežinau, neapkrautu maršrutu važiavau tai jis nevėlavo, kaip sekėsi tiems, apie kuriuos šneku - nežinau
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkiek šiandien važiuodamas mieste mačiau, tai keleivių būriai tvarkingai lipa per priekį, tvarka manau veikia tikrai gerai, nors žmonių srautai žyyyymiai didesni nei buvo vasarą
Komentuoti:
Komentuoti: