Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Karoleo
    replied
    Šiandien Kaune teko pastebėti kaip vairuotojas griežtai laikosi priekinių durų tvarkos, apie 9:00 val teko važiuoti 3 maršruto autobusu link 2-antros ligoninės, keleivių nebuvo daug, įlipo keleivę per priekines duris, ir nepažymėjo bilieto, vairuotojas pradėjo šaukti "grįžk pažymėk bilietą", ji išsitraukė jį ir pažymėjo prie kito komposterio, esančio autobuso viduryje, vairuotojas supyko, kad keleivė nesilaiko tvarkos nežymi prie jo akių, atidarė duris ir liepė išlipti, ji nelipo, žmonės pradėjo šaukti, kad važiuojam toliau, nes jau ir taip vėlavo apie 5 min.,Važiavome toliau, o moteris skambino į parką skundėsi dėl vairuotojo elgesio. Dabar mano pastebėjimai pliusai minusai, važinėju jau pora savaičių, įlipimas per priekines duris patinka, pakankamai greitai vyksta įlipimas, jeigu nebūna perkančių arba žyminčius popierinius bilietus. Minusai tai, kad žmonės Kaune labai sąžiningi ir net piko metu grūdasi visi lipti per priekį, nors vairuotojas palieka atidaręs kitas duris ir sako lipkit per kitas. Taip pat ir žmonės kitiems sako, kad įlipimas tik per priekį, teko pačiam susidurti piko metu buvau perspėtas vienos moters, kad lipčiau per priekį, ir dar gal jau reiktų lipdukų autobusuose, kad žmonės praeitų daugiau į autobuso galą , dažnai autobuse gale būna laisvos vietos. Ir dar minusas, kartais susidaro vėlavimų. Pliusai greitai galima rasti vietos atsisėsti, mažiau stumdosi žmonės autobuse, kas man labai patinka, tai yra kai vieni išlipa iki įlipa, tada stumia tave, kad galėtų pasižymėti bilietą, arba nusigrūsti kur nors atsisėsti, autobusai "nebesivelka" taip kaip anksčiau, jeigu nedaug įlipa/išlipa žmonių pakankamai greitai išvažiuojama autobusas iš stotelės. Buvau skeptiškai nusiteikęs prieš šitą tvarką, bet dabar patenkintas, aišku su sąlygą jeigu nevėluos autobusai. O 3 maršruto autobusas manau vėluoja dėl Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijos, nes iš 2-ligoninės atvažiuoja beveik visada laiku.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Vilniuje priekinių durų tvarka panaikinta, bet ar sumažėjo kelionės laikas? Ar ne tas pats dabar, kai visi prie vidurinių durų eina ir tam, kad įliptų laukia, kol kiti išlips?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip kitaip patikrinti? Jei netikrinti, tai netenka prasmės ir kortelės. Pakanka popierinių pažymėjimų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pažymėjimas yra unikalus ir duomenys bus įrašomi. O pagal juos galima bus atsekti, kas jo savininkas. Kontrolierius neįsimena nei vardo, nei pavardės, nei kitų duomenų.
    O kam tuos duomenis įrašinėti? Juk ir taip aišku, kad žmogus turi teisę į lengvatą, jei jau tokį bilietą gavo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na koks dar sekimas? Juk į komposterio duomenų bazę turėtų būti įrašomas tik bilieto pažymėjimo (prilietimo) faktas, bet ne žyminčiojo asmens duomenys. Kai kontrolierius patikrina lengvatininko pažymėjimą- čia irgi sekimas?
    Pažymėjimas yra unikalus ir duomenys bus įrašomi. O pagal juos galima bus atsekti, kas jo savininkas. Kontrolierius neįsimena nei vardo, nei pavardės, nei kitų duomenų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    nekankink jo
    Tai dabar jau viskas aišku

    Parašė Nerijus_kns
    ts informacija.tegu vilnius pasibrangina iki 2,2 ,o po to mes 2 lt. o priekiniu duru panaikinmas tai pretekstas jog pajamu sumazejo .....
    Šią frazę ištarė Kauno transporto skyriaus vedėjas, tai yra, žmogus, visiškai nesusijęs su Vilniaus VT. Taigi galite būti ramūs- niekas Vilniuje bent jau artimiausiu metu nesiruošia kelti bilietų kainų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne, nereikia jokių kortelių skirtų tik VT. Yra seniai pribrendęs reikalas turėti vieningą pažymėjimą visiems pensininkams, invalidams, kitiems pripažintiems nukentėjusiais nuo okupacijų, tremtiniams ir t.t. Tuo turi užsiimti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Moksleiviai ir profesinių mokyklų moksleiviai būtų atskira kalba. Jų pažymėjimais turėtų rūpintis Mokslo ir švietimo ministerija. Taip pat ir studentų pažymėjimais, kad pagaliau baigtųsi tas studentų atstovybių ir bankų biznis.

    Iš kitos pusės, tokios kortelės privalomas žymėjimas VT bus tikriausias sekimas.
    Na tegu ir vieningas pazymejimas atsiras- aš būčiau tik už. Bet kur valdžia pinigų tokiam projektui? ES paramą jau pražiopsojom. Antra misija- surasti pinigų, bet nepasisavinti

    Na koks dar sekimas? Juk į komposterio duomenų bazę turėtų būti įrašomas tik bilieto pažymėjimo (prilietimo) faktas, bet ne žyminčiojo asmens duomenys. Kai kontrolierius patikrina lengvatininko pažymėjimą- čia irgi sekimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, nereikia jokių kortelių skirtų tik VT. Yra seniai pribrendęs reikalas turėti vieningą pažymėjimą visiems pensininkams, invalidams, kitiems pripažintiems nukentėjusiais nuo okupacijų, tremtiniams ir t.t. Tuo turi užsiimti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Moksleiviai ir profesinių mokyklų moksleiviai būtų atskira kalba. Jų pažymėjimais turėtų rūpintis Mokslo ir švietimo ministerija. Taip pat ir studentų pažymėjimais, kad pagaliau baigtųsi tas studentų atstovybių ir bankų biznis.

    Iš kitos pusės, tokios kortelės privalomas žymėjimas VT bus tikriausias sekimas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    [QUOTE=Al1;583244]
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    J
    Deja, teisės į lengvatą neturi būti susijusios su pažymėjimo tipu. Be VT yra dar daugybė lengvatų, tai jos irgi turėtų būti tik su brangia elektronine kortele? Valstybės problema, iš kur surasti lėšų. Tačiau pati praktika, kad dabar egzistuoja daugybė įvairiausio pavyzdžio pažymėjimų, kuriuos išduoda aibė institucijų, yra bloga. Pažymėjimai neapsaugoti nuo padirbinėjimo, valstybė dėl sukčiavimo praranda daugiau, nei kainuotų vieningo pažymėjimo įvedimas.



    Kuo daugiau sekimo, tuo geriau?
    Tai aš juk aiškiai pasakiau- elektroninės kortelės su integruotais pažymėjimais būtų privalomos tik tiems, kas nori NAUDOTIS VIEŠUOJU TRANSPORTU su nuolaidas. Tiems, kas naudojasi kitomis lengvatomis, o VT nesinaudoja, užteks ir paprasto pažymėjimo. Būtų, žinoma, jei kortelės būtų išduodamos nemokamai, bet būkim realistais- kur valstybė suras tokius didelius pinigus? O jei ir suras, tai pasisavins, kaip visada.

    Ar tikrai bus daugiau sekimo? Juk vardiniai būtų tik lengvatininkų bilietai. Perkantys bilietą už visą kaina ir toliau galės savo vardo nenurodinėti. Bet nevardinių bilietų savininkams bilietai su nuolaida nebūtų parduodami.
    O jei žmogus turi teisę į lengvatą, paprastai VT nesinaudoja, bet netikėtai prireikia, tai nusiperka lengvatinį bilietą iš vairuotojo ir kontrolės metu parodo savo paprastą pažymėjimą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Jeigu žmogus VT nesinaudoja, jam ir toliau būtų išduodamas paprastas pažymėjimas. Bet jeigu nori naudotis VT, ir naudotis su lengvata (į kurią turi teisę), tuomet jau privalėtų pasidaryti vardinę elektroninio bilieto kortelę su integruotu pažymėjimu. Idealiausiu atveju kortelė galėtų būti gaminama už simbolinę kainą, bet tuomet kur valstybė suras lėšų viskam šitam? ES paramos jau negausim- pramiegojom.
    [QUOTE=Vilnietizz;583224]J
    Deja, teisės į lengvatą neturi būti susijusios su pažymėjimo tipu. Be VT yra dar daugybė lengvatų, tai jos irgi turėtų būti tik su brangia elektronine kortele? Valstybės problema, iš kur surasti lėšų. Tačiau pati praktika, kad dabar egzistuoja daugybė įvairiausio pavyzdžio pažymėjimų, kuriuos išduoda aibė institucijų, yra bloga. Pažymėjimai neapsaugoti nuo padirbinėjimo, valstybė dėl sukčiavimo praranda daugiau, nei kainuotų vieningo pažymėjimo įvedimas.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    P.S. O kodėl visų e.bilietų nepadarius vardiniais?
    Kuo daugiau sekimo, tuo geriau?

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    nekankink jo

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tai klausiu- ar kažkas iš Vilniaus savivaldybės tau pasakė, kad planuojama kelti bilietų kainas? O gal kažkas kitas?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    taip
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:18.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    [cia ne nesamone ,o tikrai. Siauliai pasikele nuo vasaros .nuo lapkricio Klaipeda zada.vilniuj dideli nuostoliai nes daug be blietu vazinejama panaikinis ilipimo tvarka . o jei rimtai kalbos eina kad kaune is kart po Nauju kels iki 2 lt
    Dar kartą klausiu- iš kur gavai tokią informaciją, kad Vilniuje ir Kaune planuojama kelti bilietų kainas? Kažkas iš savivaldybės pasakė? Ar čia tik tavo nuomonė?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Ar zinote ,kad jau Autrolisto Lego nebera?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    [cia
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:19.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne visi tuo VT naudojasi, ne visur jis iš viso važinėja. Pažymėjimas yra ne bilietas, o dokumentas. Ir jis turi kainuoti tik simboliškai. Galiausiai kortelės reali kaina yra centai, na litas. Dabar bankai iš studentų plėšia pinigus tik dėl to, kad pažymėjimų išdavimas padarytas komerciniu. Todėl kas kelis metus iš viso keičiamas pažymėjimas, keičiami bankai, juos išduodantys. Geras biznis studentų sąjungoms ir bankams, turint omenyje šimtus tūkstančių studentų.

    Kioske reikalauti pažymėjimo, įrodančio teisę pirkti bilietą su nuolaida nėra prasmės. Nes bilietas nėra vardinis. Ant jo reikia užrašyti vardą ir pavardę, bet informacija elektroniniu būdu apie asmenį nesaugoma.
    Jeigu žmogus VT nesinaudoja, jam ir toliau būtų išduodamas paprastas pažymėjimas. Bet jeigu nori naudotis VT, ir naudotis su lengvata (į kurią turi teisę), tuomet jau privalėtų pasidaryti vardinę elektroninio bilieto kortelę su integruotu pažymėjimu. Idealiausiu atveju kortelė galėtų būti gaminama už simbolinę kainą, bet tuomet kur valstybė suras lėšų viskam šitam? ES paramos jau negausim- pramiegojom.
    P.S. O kodėl visų e.bilietų nepadarius vardiniais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Jeigu kažką daryti šial linkme (integruotų kortelių gamyboje), tai žinoma, kad visos valstybės, o ne tam tikro miesto lygmeniu. Kartą per 10 metų pasikeisti (na tiek to, ne už 40 litų, o už daug mažesnę sumą) tikrai niekam neturėtų būti sunku. Manau, kad integruotos kortelės yra naudingos ne tik valstybei, bet ir patiems keliviams- jiems nereikia su savimi nešiotis po kelis dokumentus, o pametus viską yra lengviau atstatyti- sena kortelė tiesiog blokuojama, o informacija iš jos perrašoma į naują. Be to, taip yra šiuolaikiškiau nei su popieriniais pažymėjimais. Sunaudojama mažiau popieriaus, vadinasi ir gamta tausojama, ir pinigų popieriui mažiau išleidžiama. Taigi sutaupoma nemažai lėšų, kurios galėtų būti panaudotos, pavyzdžiui, VT paslaugos gerinimui.

    Jei jau manai, kad "kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai" , tai gal ir elektroninį bilietą veltui įvedėm? Juk keleiviui jokio skirtumo, ar popierinis biletas, ar elektroninis.

    O ką manai apie tokį problemos sprendimo būdą?
    Ne visi tuo VT naudojasi, ne visur jis iš viso važinėja. Pažymėjimas yra ne bilietas, o dokumentas. Ir jis turi kainuoti tik simboliškai. Galiausiai kortelės reali kaina yra centai, na litas. Dabar bankai iš studentų plėšia pinigus tik dėl to, kad pažymėjimų išdavimas padarytas komerciniu. Todėl kas kelis metus iš viso keičiamas pažymėjimas, keičiami bankai, juos išduodantys. Geras biznis studentų sąjungoms ir bankams, turint omenyje šimtus tūkstančių studentų.

    Kioske reikalauti pažymėjimo, įrodančio teisę pirkti bilietą su nuolaida nėra prasmės. Nes bilietas nėra vardinis. Ant jo reikia užrašyti vardą ir pavardę, bet informacija elektroniniu būdu apie asmenį nesaugoma.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jeigu kažką daryti šial linkme (integruotų kortelių gamyboje), tai žinoma, kad visos valstybės, o ne tam tikro miesto lygmeniu. Kartą per 10 metų pasikeisti (na tiek to, ne už 40 litų, o už daug mažesnę sumą) tikrai niekam neturėtų būti sunku. Manau, kad integruotos kortelės yra naudingos ne tik valstybei, bet ir patiems keliviams- jiems nereikia su savimi nešiotis po kelis dokumentus, o pametus viską yra lengviau atstatyti- sena kortelė tiesiog blokuojama, o informacija iš jos perrašoma į naują. Be to, taip yra šiuolaikiškiau nei su popieriniais pažymėjimais. Sunaudojama mažiau popieriaus, vadinasi ir gamta tausojama, ir pinigų popieriui mažiau išleidžiama. Taigi sutaupoma nemažai lėšų, kurios galėtų būti panaudotos, pavyzdžiui, VT paslaugos gerinimui.

    Jei jau manai, kad "kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai" , tai gal ir elektroninį bilietą veltui įvedėm? Juk keleiviui jokio skirtumo, ar popierinis biletas, ar elektroninis.

    O ką manai apie tokį problemos sprendimo būdą?
    Kitas, paprastesnis būdas- tiesiog nepardavinėti kioskuose biletų su nuolaida, jei perkantis asmuo nepateikia jo teisę į lengvatą įrodančio dokumento. O jei pildoma internetu, tai prieš papildant lengvatinį biletą turėtų būti įvedamas unikalus pažymėjimo numeris.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad kiekviena lengvatininkų kategorija naudoja savo pažymėjimus. Tik studentai turi e-korteles, visi kiti - popierinius skirtingus pažymėjimus. O dabar įsivaizduok, kiek laiko reikės, kol kiekvienai iš tų grupių būtų įvesti e-pažymėjimai. Kiek skirtingų institucijų, atskirų konkursų, vilkinimo. Vieni jau turėtų, kiti dar ne. Ir t.t. Be to pensininko pažymėjimai, nukentėjusių nuo okupacijos ir dar dalies kitų turimi pažymėjimai yra neterminuoti. Ir juos pasikeisti galima priversti tik įstatymu. Tie, kas turi terminuotus pažymėjimus, kaip, pavyzdžiui, invalidai ir tai jį pasikeistų tik pasibaigus galiojimo laikui, o ne anksčiau. Todėl vieninga valstybės mastu įvedama kortelė yra vienintelė galima išeitis iš padėties. Kortelė turi būti už simbolinę kainą, o ne kainuoti dešimtis litų. Kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai. Jei kam dėl to kyla problemos - tai ne žmogaus problemos, už kurias jis dar ir susimokėti iš savo kišenės turi.

    Komentuoti:

Working...
X