Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Boutsen

    Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai Bet gal aš čią per daug užsimaniau Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.
    Puiku, kad šiame materialiame pasaulyje dar yra paprastų ir nuoširdžiai savo darbą mylinčių žmonių. Pagarba ir sėkmės darbe

    Parašė Al1
    Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
    Na kaip čia pasakius... Kaunas ir Vilnius VT atžvilgiu šiek tiek skiriasi. Kaune transporto eismas optimaliau ir protingiau organizuojamas, mažesnis biurokratinis aparatas tuo užsiima, todėl parkai nesėdi tokiose giliose skolose kaip sostinėje. Todėl gal ir atsiras pinigų vairuotojų papildomam skatinimui. O ir priekinių durų tvarka Kaune įvedama kitaip nei Vilniuje, tad gal ir gyvuos dar ilgai. Gal.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.19, 22:05.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    žiūrėk kad tik tavęs neapspjautų žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse
    Puikiai veikia? Klinikose kaip daktaras, atrodo, turėtum lankytis... Kaip ten viskas "puiku"...

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
    Aš irgi buvau priešiškai nusistatęs prieš šią tvarką, bet matau, kad visai sėkmingai prigijo. Tik nepatinka, kad ilgesniuose autobusuoe visi priekyje susispaudžia, kuomet gale yra pakankamai vietos.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    žiūrėk kad tik tavęs neapspjautų žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...

    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas . Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?
    Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai Bet gal aš čią per daug užsimaniau Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    vat boutsen yra vairuotojas iš didžiosios V, skaitau ir suprantu, kad žmogus kaifuoja nuo savo darbo

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Boutsen
    Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
    Kad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas . Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?

    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune irgi kai kurie vairuotojai atidaro tik vieną varčią. Be to atėjus žiemai, tai pradės daryti vis daugiau vairuotojų. Kas dėl vietos priekyje - jos nėra daugiau nei Vilniuje troleibusuose. "Škodos" perdarytos pagal taip pat. "Solariuose" vietos net mažiau, nes Vilniuje nėra to turėklo, prie kurio Kaune pritvirtinti komposteriai. Vienintelis skirtumas, kad Vilniuje dalyje autobusų nebuvo išardytos kabinos ir keleiviai naudojosi puse priekinių durų bei praėjimo. Tačiau visgi tokių autobusų nebuvo daug, nors kursavo jie ir apkrautais maršrutais.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjo
    Niekada neteko šito matyti. Anksčiau žiemomis priekinių kartais neatidarinėdavo išvis, o ne atidarydavo pusę. Dabar kol kas visos durys atidarinėjamos pilnai ir reikia tikėtis taip bus ir toliau.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė index

    Stumdytis nereikia, nes vietos ten pakankamai. Matai, Kauno, skirtingai nei Vilniaus, autobusuose ir troleibusuose vairuotojo kabinos užima tik kampą, o ne visą priekį, o vairuotojai visada atidaro visas duris, o ne tik pusę.

    Dar vienas dalykas, kad dauguma žmonių jau naudojasi elektroniniu bilietu, todėl netgi žyminčių popierinius bilietus (Jau nekalbant apie pirkimą pas vairuotoją) būna tik vienetai. Pasitaiko, kad vienoje stotelėje su popieriniu bilietu išvis nepasitaiko nei vieno žmogaus.
    Kaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjo

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir dar ilgiau užtrunka stotelėje, o įlipantiems tenka stumdytis su tais, kurie nori pirkti. Ir tai didelis trūkumas, kuris virs hemorojumi žiemą, kai keleiviai sušalusiais pirštais skaičiuos pinigus, vairuotojas šals... Tvarka netinkama Lietuvos miestų sąlygomis, esant dideliems keleivių srautams ir retam VT kursavimui.
    Stumdytis nereikia, nes vietos ten pakankamai. Matai, Kauno, skirtingai nei Vilniaus, autobusuose ir troleibusuose vairuotojo kabinos užima tik kampą, o ne visą priekį, o vairuotojai visada atidaro visas duris, o ne tik pusę.

    Dar vienas dalykas, kad dauguma žmonių jau naudojasi elektroniniu bilietu, todėl netgi žyminčių popierinius bilietus (Jau nekalbant apie pirkimą pas vairuotoją) būna tik vienetai. Pasitaiko, kad vienoje stotelėje su popieriniu bilietu išvis nepasitaiko nei vieno žmogaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Vairuotojas dazniausiai sulaukia kol visi sulipa, tada vydo pardavimo procedura. O kupiuru labai retai stambiu buna, kadangi Kaune bilietas 2 lt tai dazniausiai jau buna paruose 2 Lt moneta zmones, vairuotojui tereik paspausti viena mygtuka. Net neatitraukiant akiu nuo tikrinimo praktiskai. Va jei pakels kaina ir bus kokie 2,40 tada bus sudetingiau centrus rankioti.
    Ir dar ilgiau užtrunka stotelėje, o įlipantiems tenka stumdytis su tais, kurie nori pirkti. Ir tai didelis trūkumas, kuris virs hemorojumi žiemą, kai keleiviai sušalusiais pirštais skaičiuos pinigus, vairuotojas šals... Tvarka netinkama Lietuvos miestų sąlygomis, esant dideliems keleivių srautams ir retam VT kursavimui.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Labai patogu vairuotojui vienu metu ir bilietą pardavinėti, ir dar tų pyptelėjimų klausytis. O jei dar žmogus stambesnę kupiūrą paduoda... Na jo.
    Vairuotojas dazniausiai sulaukia kol visi sulipa, tada vydo pardavimo procedura. O kupiuru labai retai stambiu buna, kadangi Kaune bilietas 2 lt tai dazniausiai jau buna paruose 2 Lt moneta zmones, vairuotojui tereik paspausti viena mygtuka. Net neatitraukiant akiu nuo tikrinimo praktiskai. Va jei pakels kaina ir bus kokie 2,40 tada bus sudetingiau centrus rankioti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė taspac

    Patikrinami, nes yra garsinis siganalas kaskart zmogui praeinant.
    Labai patogu vairuotojui vienu metu ir bilietą pardavinėti, ir dar tų pyptelėjimų klausytis. O jei dar žmogus stambesnę kupiūrą paduoda... Na jo.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Aha, kai kas nors perka bilietą iš vairuotojo, kiti tiesiog praeina aplink perkantyjį. Vadinasi, jų bilietai nėra patikrinami. Štai ir pirma problema, kurią reikėtų spręsti. Tik kaip? Gal tiesiog įpareigoti keleivius, kurie ruošiasi pirkti bilietą iš vairuotojo, kad liptų paskutiniai? O jei kažkoks gudruolis įlipo pirmas ir nori pirkti talonėlį, vairuotojas turėtų liepti jam pasitraukti į šoną ir palaukti, kol kiti sulips.
    Bet labai abejoju, ar visa tai veiks.
    Patikrinami, nes yra garsinis siganalas kaskart zmogui praeinant.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė taspac
    As irgi Kaune kol kas zaviuosi sia tvarka. Pasieke net toki lygi, kad vairuotojai iskart atidaro visas duris, taciau zmones klusniai rikiuojas prie priekiniu ir lipa per jas nors ir galines atdaros. Geras dalykas, kad jei kazkuris perka bilieteli is vairuotojo, kiti tieisog ji praeina nes vietos prasilenkti pakankamai. Manau, bent kol kas, Kaune si tvarka labai pasiteisinus.

    P.S. o ilipo viena mergina per galines, tai kazkuris keleivis mandagiai pasake, kad reikia lipti tik per priekines tai ji nejo prie vairuotojo atsiprase ir spec prie jo pazymejo savo taloneli.
    Aha, kai kas nors perka bilietą iš vairuotojo, kiti tiesiog praeina aplink perkantyjį. Vadinasi, jų bilietai nėra patikrinami. Štai ir pirma problema, kurią reikėtų spręsti. Tik kaip? Gal tiesiog įpareigoti keleivius, kurie ruošiasi pirkti bilietą iš vairuotojo, kad liptų paskutiniai? O jei kažkoks gudruolis įlipo pirmas ir nori pirkti talonėlį, vairuotojas turėtų liepti jam pasitraukti į šoną ir palaukti, kol kiti sulips.
    Bet labai abejoju, ar visa tai veiks.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Kaip pajamos mazes jei tvarka veikia? reiskias apskaita vykdoma kruopsciau.
    Beje uztrukimo tikrai nera, nes kaip sakiau pagrindinis stabdis yra perkantys bilietus is vairuotojo, o tokiu mazuma plius jei kas perka, jis yra pralenkiamas.
    Pajamos mažės, nes pradžioje zuikiai pirko bilietus, o po to perprato tvarkos trūkumus ir toliau važinėjo be bilieto. Tas pats bus ir Kaune. O ir vairuotojų entuziazmas gali greitai išblėsti, ypač kai prasidės šalti orai. Perkantys bilietus niekur nedings. Esmė tame, kad priekinių durų tvarka yra stabdis, kuris neleis didinti VT greičio. O komercinio greičio mažėjimas generuoja nuostolius.
    O bomžai tai mūsų vosuomenės problema, ne transporto. Kaip ir asmeninė higiena, kai kai kuris dalis visuomenės prausiasi kartą per du mėnesius...

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Zuokui nepakako argumentų gyvuoti priekinių durų tvarkai, todėl ją ir panaikino beje, kai kurie autobusai važinėja su lipdukais, nurodančiais lipti tik pro priekį
    Prie ko čia Zuoko argumentai? Tvarka jau nebeveikė dar Zuokui nesant meru.

    Komentuoti:

Working...
X