Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Tokia tvarka čia būtų gerai, bet, ji čia neprigis nes ne tas žmonių mentalitetas. Jauni žmonės, aišku, prie tokios tvarkos galbūt ir pripras, bet kaip su pagyvenusiais, pensininkais, tais kurie nesinaudoja mikrobusais - būnant tokiai tvarkai ir laiku nepaspaudus mygtuko pravažiuos, pradės šaukt, varyt ant vairuotojo kad nesustojo. Ir kas tada? Papildomas stresas vairuotojui. O gal ir dar kas. Taip pat ir stotelėje. Pravažiuos autobusas, nesustos. Garantuotai atsiras pasipiktinusių, kurių dalis užvers savivaldybę ar SĮ "Susisiekimo paslaugas" pretenzijomis ir pasipiktinimais, ko pasekoje ši tvarka pakibs "ant plauko".

    Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
    Tvarka prigytų, ne kur dėtųsi. Lenkijoje kažkaip prigijo, nors mentalitetas per daug nesiskiria. Ne olandai ar vokiečiai gi. Tačiau kas iš to. Piko metu iš to jokios naudos. O ne piko metu viską galima išspręsti ir be jokių mygtukų.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne tik paskutiniams. Ne piko metu ir poilsio dienomis, galbūt išskyrus šeštadienį iki pietų.
    priklauso nuo vairuotojo ir keleivių skaičiaus per kiek laiko atvyksta į tam tikrą stotelę. vienas važiuoja kaip vėžlys, o kitas lekia kaip erelis.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.

    Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
    Tokia tvarka čia būtų gerai, bet, ji čia neprigis nes ne tas žmonių mentalitetas. Jauni žmonės, aišku, prie tokios tvarkos galbūt ir pripras, bet kaip su pagyvenusiais, pensininkais, tais kurie nesinaudoja mikrobusais - būnant tokiai tvarkai ir laiku nepaspaudus mygtuko pravažiuos, pradės šaukt, varyt ant vairuotojo kad nesustojo. Ir kas tada? Papildomas stresas vairuotojui. O gal ir dar kas. Taip pat ir stotelėje. Pravažiuos autobusas, nesustos. Garantuotai atsiras pasipiktinusių, kurių dalis užvers savivaldybę ar SĮ "Susisiekimo paslaugas" pretenzijomis ir pasipiktinimais, ko pasekoje ši tvarka pakibs "ant plauko".

    Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    paskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.
    Ne tik paskutiniams. Ne piko metu ir poilsio dienomis, galbūt išskyrus šeštadienį iki pietų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
    Taip, čia irgi problema. Ne mažesnė problema- reikalavimas vairuotojams griežtai, vos ne sekundės tikslumu, laikytis grafiko. Mano nuomone, toks reikalavimas yra reikalingas tik retai kursuojančiuose maršrutuose. O štai troleibusų ir kai kurių autobusų maršrutų (pvz: 26, 45, 53, kurie kursuoja pakankamai dažnai) vairuotojams turėtų būti atleidžiama, jei jie į stotelę atvyksta iki 3 minučių anksčiau laiko. Bent jau nereikės jiems vilktis vėžlio žingsniu. Ir keleiviai greičiau savo kelionės tikslą pasieks. Keleiviai tiesiog turėtų įprasti atvykti į stotelę maždaug 4-5 minutės iki išvykimo, o ne pačią paskutinę sekundę.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
    paskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
    Tai ir dabar vairuotojai neprivalo stoti kiekvienoje stotelėje. Jei niekas nestovi prie durų ir pačioje stotelėje, tai juk nėra daraudžama nesustoti.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.

    Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
    Siuo metu gyvenu Olandijoje tai tvarka tokia pati kaip ir jusu minimoje. Jei nori islipti spaudi STOP mygtuka, pas vairuotoja pasigirsta signalas ir jis sustoja. O jei stoteleje nori ilipti tai autobusa susistabdai. Paprasta ir greiciau nusigaunama is tasko A i taska B. O ir autobusai cia kaip formules laksto palyginus su Lietuva, bet nera nei krentanciu bobuciu ar skundu kokiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.

    Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
    Seniau kiek važinėdavau, tai net populiariausių maršrutų troleibusai nestodavo, aišku vakarais, kai prie durų nestovi keleivių. O autobusas kartais iš 8 stotelių sostodavo tik kartą ar 2. Kitas neigiamas dalykas, kad autobusas tuomet smarkiai lenkia grafiką.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.

    Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Beje, ar nebūtų protingiau temą pervadinti į "Keleivių laipinimas viešajame transporte" ar kažką panašaus? "Priekinės durys" skamba nekaip.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Kaunas

    Šiandien šiek tiek prieš 10 važiavau troleibusu nuo Baršausko g. iki Kęstučio. Žmonės įleidžiami per visas duris, kontrolieriai net nelipo į vidų, nes buvo susispaudęs nenormalus skaičius žmonių.
    Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.09.20, 12:36.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
    O aš pastebėjau, kad važiavimas iš taško A į tašką B prailgsta ~10min. Ir mane tas baisiai užknisa.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    čia jau įpročio reikalas

    O jei vairuotojas atidaro visas duris iš karto, tai greičiausiai neapšauks. Arba piko metas, arba pasitaikė vairuotojas, kuriam nusispjaut ant priekinių durų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.

    O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
    Ir kas iš to, jei vairuotojai po to apšaukia. Arba duris atidaro, o nemąstanti banda vis tiek stovi eilėje ir lipa tik pro priekį...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1
    Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
    Tas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.

    O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
    Bet žmonės matyt kultūringesni ir beveik visi laikosi šios tvarkos ir tvarkingai be greitai sulipa į autobusus. Dabar netgi baigia išmokti nueit į galą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.

    Komentuoti:

Working...
X