Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik paskutiniams. Ne piko metu ir poilsio dienomis, galbūt išskyrus šeštadienį iki pietų.
Komentuoti:
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąpaskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
Komentuoti:
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Komentuoti:
-
Tai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
Komentuoti:
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Komentuoti:
-
Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Komentuoti:
-
Beje, ar nebūtų protingiau temą pervadinti į "Keleivių laipinimas viešajame transporte" ar kažką panašaus? "Priekinės durys" skamba nekaip.
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
Komentuoti:
-
čia jau įpročio reikalas
O jei vairuotojas atidaro visas duris iš karto, tai greičiausiai neapšauks. Arba piko metas, arba pasitaikė vairuotojas, kuriam nusispjaut ant priekinių durų.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Komentuoti:
-
Parašė Al1Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
Komentuoti:
-
Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
Komentuoti:
Komentuoti: