Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Šiandien teko pamatyti kelis (o gal tą patį vieną) ilgą autobusą 29-ame. Gal pagaliau bus dažnesnis reiškinys ir darbo dienomis, kuomet ypač ryte susikerta tiek dirbančių LEZ, tiek skrendančių srautai…
    Taip, tą patį pamačiau ir atėjau parašyti
    Tikrai 29 maršrute būna blogų situacijų. 2 ar 3 lėktuvai netelpa į vieną 12m autobusą.

    Comment


      2016 metais buvo normalus reiskinys ilgas autobusas 29tam, po parkingo oro uoste pertvarku isnyko, nes pasak vairu neimanoma issisukt. Dziugu kad normaliu vairu atsirado, sugebanciu issisukt.

      Comment


        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
        2016 metais buvo normalus reiskinys ilgas autobusas 29tam, po parkingo oro uoste pertvarku isnyko, nes pasak vairu neimanoma issisukt. Dziugu kad normaliu vairu atsirado, sugebanciu issisukt.
        Jei tiesa dėl "vairų", tai žiauru dėl kelių priežasčių:

        1. Kodėl oro uostas padarė rekonstrukciją taip, kad neišsisuktų ilgas autobusas?
        2. Jeigu išsisukti visgi gali, kodėl nuo vairuotojų nenoro manevruoti priklauso kokie autobusai kursuoja?

        Pamatytų kokiomis gatvėmis užsienyje kursuoja ilgi autobusai, netgi ekspresiniai...

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Jei tiesa dėl "vairų", tai žiauru dėl kelių priežasčių:

          1. Kodėl oro uostas padarė rekonstrukciją taip, kad neišsisuktų ilgas autobusas?
          2. Jeigu išsisukti visgi gali, kodėl nuo vairuotojų nenoro manevruoti priklauso kokie autobusai kursuoja?

          Pamatytų kokiomis gatvėmis užsienyje kursuoja ilgi autobusai, netgi ekspresiniai...
          Tai, kad net Vilniuje yra maršrutų, kur dirba ilgi autobusai, bet yra visokių siaurų ir nepatogių vietų ir niekas neverkia.

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą

            Jei tiesa dėl "vairų", tai žiauru dėl kelių priežasčių:

            1. Kodėl oro uostas padarė rekonstrukciją taip, kad neišsisuktų ilgas autobusas?
            2. Jeigu išsisukti visgi gali, kodėl nuo vairuotojų nenoro manevruoti priklauso kokie autobusai kursuoja?

            Pamatytų kokiomis gatvėmis užsienyje kursuoja ilgi autobusai, netgi ekspresiniai...
            Cia tik prielaida del vairu. Dar viena durna vieta yra apsisukimas Karmelavoj, kur net trumpam autike sedint manevro metu, stebi kaip arteja fura i tave ir galvoji ar jau siandien ta diena.

            O siaip tikrai, ryte ilgas autobusas buvo, vienas malonumas tiek vietos.

            Comment


              Nuo Lapkričio 1 d. atidaromas po remonto Milikonių kalnas, grįžta įprastos maršrutų trasos.

              Comment


                Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                Taip, tą patį pamačiau ir atėjau parašyti
                Tikrai 29 maršrute būna blogų situacijų. 2 ar 3 lėktuvai netelpa į vieną 12m autobusą.
                Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.

                Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.

                Comment


                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                  Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.

                  Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.
                  Reikia užbombarduot KVT su laiškais

                  Comment


                    Jau buvo tai daryta ir ne viena ir ne du kartus, bet nei KMS, nei KRS visiškai neįdomu. Akivaizdu jie atstovauja automobilių mafijai.

                    Comment


                      Dar problema, kad tie užgrūdimai dažnai ir dėl lėktuvų per ankstyvų ar per vėlyvų atskridimų, kas perstumdo laikus.

                      Comment


                        Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
                          Kokia esmė dvi stoteles praleisti? sutaupysi 60 sekundžių?
                          Dar su Stop mygtuku sistema, kam tų nesusipratimų?

                          Taip, turėtų važiuoti kas 20-25 min ilgi autobusai, galėtų važiuoti per Ramučius ir LEZ (nusukant į LEZ ir iki Ramučių per Gamybos arba Bielinio gatvę, po to Centrine g. Ramučiuise ir atgal į pagrindinį kelią). Tai pateisintų mažesnius tarpus, didesnius autobusus ir sipriai pagerintų Ramučių ir LEZ susisiekimą. Maršrutas nuo 50 min prailgėtų iki kažkur 60 min, žinant dažnio ir patogumo laimėjimus, tos 10 min nėra rimtas praradimas. Kas nori ekspreso, gali sėsti į tarpmiestinį.

                          Comment


                            del Milikoniu kalno atidarymo, kai buvo pastiprintas Varniu gatveje 8 troleibuso marsruto vienas grafikas naikinamas, o 1 ajame troleibusu marsrute atsiras daugiau reisu .

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą
                              Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
                              As is vis organizuociau atskira marsruta Stotis- centras- Oro uostas, o kitas marsrutas Kalnieciai -Rasos gave .

                              Comment


                                Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.

                                Comment


                                  Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                                  Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
                                  Šiaip galima pasiūlyti, manau Jonavos autobusų parkas ar kaip jis ten vadinasi užsidirbtų papildomai pinigų.

                                  Comment


                                    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                                    Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
                                    Buvo tas variantas kai tik atsidare Kauno oro uostas .Keli reisai JONAVOS AP uzsukdavo, bet keleiviui ir reisu buvo labai mazai. Pamenu du trys skrydziai per diena.manau Kauno savivaldybe uzpriestarautu, nes tai pats pelningiausias marsrutas Kaune., Soferiai vasaros metu, kai daug skrydziu buna suprekiauja 300 euru per vienos dienos.darbo pamaina. Netgi prisismulkina smulkiu euru,( apie 50 e ir daugiau, kad turetu is ko momentaliai atiduoti graza. Cia net savi vairuotojai dirba, ir gavus galimybe dirbti 29 uoju, is dziaugsmo net rankomis trina. Siuo metu is reguliariai aptarnaujanciu vezeju uzsuka Kautra.

                                    Comment


                                      Pelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…

                                      Comment


                                        VT Lietuvoje per daug biznis ir per mažai socialinė paslauga. 29 padažninsi sumažės prekyba vairuotojui, mažės motyvacija dirbti.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Pelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…
                                          Pelningiausias vairuotojams, kurie gauna procentą nuo parduotų bilietų, nes didelė dalis keliautojų perka grynais, kadangi neturi žiogo at KVT kortelės.
                                          Bet dabar įvedus kreditinės korteles, turėtų kristi grynų kiekiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X