Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

    regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

    Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
    Paskutinis taisė bimbam; Šiandien, 13:36.

    Comment


      Na taip, miesto svečiams, tinginiams ar retiems keleiviams tikrai neapsimoka pirkti bilieto banko kortele arba iš vairuotojo. Vilniuje kontrolės bilietas kainuoja 15eur. Bet iš kitos pusės čia mes kalbam apie kokius 3% kelionių, tai didelės įtakos pajamoms nepadarys.

      Comment


        Parašė bimbam Rodyti pranešimą
        Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

        regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

        Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
        Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?

        Comment


          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

          Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?
          O kaip tau atrodo, kodėl egzistuoja baudos?
          Kodėl egzistuoja bilietai, jei jie neprivalomi? Savanorinė auka?

          Comment


            Parašė bimbam Rodyti pranešimą
            Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

            regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

            Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
            Cia tik preliudija Antraji 2026 m. pusmeti ,, nepasiteisinus" mazu pirkimu is vairuotoju, ir stipriai isaugusiomis islaidoms keiciais bilietu kainos jau dabar visiems keleiviams . O busimo nuo sausio bilieto kaina pakelta iki 1.05 neatsitiktinai. tai leis kitu metu antraji pusmeti kelti kaina iki 1-1.20 visiems, o ne iki 0.90 kaip buvo numatyta 2024 m planuose.,mano manymu scenarijus jau sukurtas, reikia tik sulaukti 2026 m antro pusmecio.......

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Cia tik preliudija Antraji 2026 m. pusmeti ,, nepasiteisinus" mazu pirkimu is vairuotoju, ir stipriai isaugusiomis islaidoms keiciais bilietu kainos jau dabar visiems keleiviams . O busimo nuo sausio bilieto kaina pakelta iki 1.05 neatsitiktinai. tai leis kitu metu antraji pusmeti kelti kaina iki 1-1.20 visiems, o ne iki 0.90 kaip buvo numatyta 2024 m planuose.,mano manymu scenarijus jau sukurtas, reikia tik sulaukti 2026 m antro pusmecio.......
              Akivaizdžiai sako, kad nenori, kad kažkas pirktų iš vairuotojų, todėl kainas kelia, kad tą dar labiau atbaidyt.
              O tu sakai, kad jie tikisi (ar bent prezentuoja besitikinčius) geresnių pajamų iš vairuotojų pirkimo ir paskui tą naudos kaip atmazą?

              Comment


                Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?
                Ne apie daugumą žmonių kalba, o apie mažumą, kuri iki šiol pirko bilietus, bet dabar nepirks, nes neapsimokės.
                Ir net nesijaus kažką bkogai darantys, nes net negaus jokios baudos, o tik legaliai nusipirks kontrolės bilietą .
                Gaunasi, kad surinks mažiau pajamų dėl tokio sprendimo.
                Nebent padažnins kontrolės apsilankymus (gal kažkas keisis perdavus tą parkavimui kaune ir įvedus kontrolės bilietą)
                Paskutinis taisė Gator; Šiandien, 20:41.

                Comment


                  Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                  Paskutinis taisė Etransport; Šiandien, 20:44.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                    Na taip, miesto svečiams, tinginiams ar retiems keleiviams tikrai neapsimoka pirkti bilieto banko kortele arba iš vairuotojo. Vilniuje kontrolės bilietas kainuoja 15eur. Bet iš kitos pusės čia mes kalbam apie kokius 3% kelionių, tai didelės įtakos pajamoms nepadarys.
                    8 eur tai 12 bilietų po 70ct.
                    Iš mano patirties kontrolė įlipa rečiau nei kartą per 12 važiavimų.
                    Tai iš esmės ir visiems kitiems neapsimokės, tik ne ant tiek pelningai ir akivaizdżiai kiap po 1.5 eur perkantiems.

                    Kontrolės tikslas mininum turi būti patikrinti bent 1 kartą per 12 važiavimų žmones.

                    Comment


                      Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                      Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                      Kainos didinamos tik nesinaudojantiems žiogo programele ar VT kortele.
                      Nežinau at galima tikėti, bet kažkas rašė, kad tokių yra tik 3 proc? Dalis jų irgi pereis prie žiogo, tai bus dar mažiau.

                      Pagak ką vienas blogiausių? Pagal dažnį tik?

                      Comment

                      Working...
                      X