Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

    regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

    Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
    Paskutinis taisė bimbam; Vakar, 13:36.

    Comment


      Na taip, miesto svečiams, tinginiams ar retiems keleiviams tikrai neapsimoka pirkti bilieto banko kortele arba iš vairuotojo. Vilniuje kontrolės bilietas kainuoja 15eur. Bet iš kitos pusės čia mes kalbam apie kokius 3% kelionių, tai didelės įtakos pajamoms nepadarys.

      Comment


        Parašė bimbam Rodyti pranešimą
        Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

        regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

        Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
        Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?

        Comment


          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

          Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?
          O kaip tau atrodo, kodėl egzistuoja baudos?
          Kodėl egzistuoja bilietai, jei jie neprivalomi? Savanorinė auka?

          Comment


            Parašė bimbam Rodyti pranešimą
            Pala pala, tai vienkartinis bilietas tampa 1.5eur, o tas naujas "kontrolės bilietas" (pagal naują oficialų KMS straipsnį) yra tik 8eur (aišku ir daug patogiau nei prieš tai). Koks kvailys pirks tą 1.5eur bilietą? Vienintelis trikdis lieka vairuotas, kurie dažnai prašo parodyt bilietą. Užjaučiu juos, nes darbas tampa sunkesnis kadangi daug kam nebeapsimoka pirkti bilieto.

            regis kainų kėlimas pasieks atvirkštinį efektą, pajamos sumažės, bei skatins begėdiška elgėsį Lietuvoje, kur tasyklų laikosi tik kvailiai. Labai blogai.

            Staipsnis irgi patvirtina, kad bilietai Žiogo kortėle nebrangs.
            Cia tik preliudija Antraji 2026 m. pusmeti ,, nepasiteisinus" mazu pirkimu is vairuotoju, ir stipriai isaugusiomis islaidoms keiciais bilietu kainos jau dabar visiems keleiviams . O busimo nuo sausio bilieto kaina pakelta iki 1.05 neatsitiktinai. tai leis kitu metu antraji pusmeti kelti kaina iki 1-1.20 visiems, o ne iki 0.90 kaip buvo numatyta 2024 m planuose.,mano manymu scenarijus jau sukurtas, reikia tik sulaukti 2026 m antro pusmecio.......

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Cia tik preliudija Antraji 2026 m. pusmeti ,, nepasiteisinus" mazu pirkimu is vairuotoju, ir stipriai isaugusiomis islaidoms keiciais bilietu kainos jau dabar visiems keleiviams . O busimo nuo sausio bilieto kaina pakelta iki 1.05 neatsitiktinai. tai leis kitu metu antraji pusmeti kelti kaina iki 1-1.20 visiems, o ne iki 0.90 kaip buvo numatyta 2024 m planuose.,mano manymu scenarijus jau sukurtas, reikia tik sulaukti 2026 m antro pusmecio.......
              Akivaizdžiai sako, kad nenori, kad kažkas pirktų iš vairuotojų, todėl kainas kelia, kad tą dar labiau atbaidyt.
              O tu sakai, kad jie tikisi (ar bent prezentuoja besitikinčius) geresnių pajamų iš vairuotojų pirkimo ir paskui tą naudos kaip atmazą?

              Comment


                Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

                Gal vis dėlto dauguma žmonių sąžiningi? ir galvoja ne kaip praslysti, o kaip atsiskaityti už paslaugą?
                Ne apie daugumą žmonių kalba, o apie mažumą, kuri iki šiol pirko bilietus, bet dabar nepirks, nes neapsimokės.
                Ir net nesijaus kažką bkogai darantys, nes net negaus jokios baudos, o tik legaliai nusipirks kontrolės bilietą .
                Gaunasi, kad surinks mažiau pajamų dėl tokio sprendimo.
                Nebent padažnins kontrolės apsilankymus (gal kažkas keisis perdavus tą parkavimui kaune ir įvedus kontrolės bilietą)
                Paskutinis taisė Gator; Vakar, 20:41.

                Comment


                  Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                  Paskutinis taisė Etransport; Vakar, 20:44.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                    Na taip, miesto svečiams, tinginiams ar retiems keleiviams tikrai neapsimoka pirkti bilieto banko kortele arba iš vairuotojo. Vilniuje kontrolės bilietas kainuoja 15eur. Bet iš kitos pusės čia mes kalbam apie kokius 3% kelionių, tai didelės įtakos pajamoms nepadarys.
                    8 eur tai 12 bilietų po 70ct.
                    Iš mano patirties kontrolė įlipa rečiau nei kartą per 12 važiavimų.
                    Tai iš esmės ir visiems kitiems neapsimokės, tik ne ant tiek pelningai ir akivaizdżiai kiap po 1.5 eur perkantiems.

                    Kontrolės tikslas mininum turi būti patikrinti bent 1 kartą per 12 važiavimų žmones.

                    Comment


                      Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                      Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                      Kainos didinamos tik nesinaudojantiems žiogo programele ar VT kortele.
                      Nežinau at galima tikėti, bet kažkas rašė, kad tokių yra tik 3 proc? Dalis jų irgi pereis prie žiogo, tai bus dar mažiau.

                      Pagak ką vienas blogiausių? Pagal dažnį tik?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Kainos didinamos tik nesinaudojantiems žiogo programele ar VT kortele.
                        Nežinau at galima tikėti, bet kažkas rašė, kad tokių yra tik 3 proc? Dalis jų irgi pereis prie žiogo, tai bus dar mažiau.

                        Pagak ką vienas blogiausių? Pagal dažnį tik?
                        Aš kalbu dėl kitų metų kainų didinimo, ka Kauno autobusai jau 2024 metais norėjo išsireikalauti, nes imone šiuo metu balansuoja ties nuostolių riba.
                        Na viešojo transporto kokybė neapsiriboja vien transporto priemonių amžiumi, yra daug dedamųjų: keleivių aptarnavimas, maršrutu tinklas, tvarkaraščiai, infrastruktūra ir sustojimų įrengimas, bilietų įsigyjimo patogumas, naktiniai maršrutai, susisiekimas su miesto oro uostu, punktualumas, VT greitis, persėdimo taškų irengimas (HUB), prioritetas ir pirmumas, A juostų įrengimas. Pvz Ciuriche viešojo transporto priemonių vidutinis amžius daugiau nei 15 metu, bet viešasis transportas yra vienas iš geriausių Europoje.
                        Paskutinis taisė Etransport; Vakar, 20:59.

                        Comment


                          Aplamai admistracinės baudos turėtų būti giežtos ir didelės (50-100 eur važiavimo be bilieto atvėju). Asocialus elgėsys neturėtų būtų toleruotinas. Labai daug pažeidėjų laikytūsi įstatymo jei baudos būtų didesnės, ar tai būtų nelegalus parkavimas, greičio viršijimas, smulki vagystė iš parduotuvių, narkotikų vartojimas viešojoje vietoje ar, be abėjo, bilietų nemokėjimas VT. Normalūs žmonės visada elgtūsi kaip priklauso, jiems tik dar geriau, nes pažeidėjai negadintų jiems gyvenimo. Netyčiniai pažeidimai irgi tikrai nesugriautų gyvenimo.
                          Paskutinis taisė bimbam; Vakar, 21:15.

                          Comment


                            Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                            Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                            Visos Lietuvos problema yra VT kokybė.

                            Čia siečiau su visos vėlyvuoju sovietmečiu gimusios Lietuvos kartos filosofija, plius bendrai automobilio garbinimas atėjęs iš sovietinio skurdo. Jau sovietmečiu VT Lietuvoje organizuojamas santykinai prastai tuo požiūriu, kad būdavo perpildytas, to užteko sukurti rimtą ptsd visam viešajam tr.

                            Dar prisideda iki šių dienų išlikęs mąstymas, kad VT turi atsipirkti kaip koks biznis. Smarkiai amerikietiškas požiūris, nes Amerikoje VT yra labai menkai išvystytas.

                            4-5 didžiausiams LT miestams reikia VT stuburinių maršrutų ir juos aptarnaujančių maršrutų. Metrotramvajus Vilniuje, tramvajus Kaune, Klaipėda, greičiausiai Šiauliuose, Panevėžyje.

                            Comment


                              Nepadeda tai, kad esami resursai naudojami labai prastai ir neefktyviai ( pagrinde daugybe dubliuojančių autobusų maršrutų ), bei nelogiški arba nesilaikomi tvarkaraščiai.

                              Vienas iš paprasčiausių būdų žymiai pagerinti VT sistemą, būtų VT maršrutų pertvarkymas, atsikratant dubluojančių maršutų ir su likusiais autobusais dažninant pagrindinius maršrutu, bei tikslesnių tvarkaraščių sūkurimas, kad autobusai taip dažnai nevėluotų kaip dabar (nu dar būtų gerai A juostų nupaišyti ir įrengti šviesaforų prioritetą VT, bet čia jau per sudėtingas reikalas ), nes dabar jei norint kur nors važiuoti su persėdimu, tai good luck.

                              Comment


                                Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                Esu buvęs beveik 200 Europos miestų ir galių drąsiai sąkyti Kaune viešasis transportas yra VIENAS IŠ BLOGIAUSIŲ EUROPOJE, tad kainų didinimas tik situacija dar labiau pablogins, dar daugiau keleivių VT pakeis automobilių, nors ir keleivių ne kaži kas ir likę, maža dalis dirbančių vid.amžiaus, didžioji dalis sudaro mokiniai, studentai ir pensininkai . Per 7 metus keleivių sumažėjo beveik dvigubai . 2018m buvo pervežta 76,6mln keleivių. 2024 metais vos 43mln
                                Kad vienas blogiausių, tai tikrai negaliu sutikti, labiau tiesiog eilinis vidutiniokas. Kažkada prieš ~10 metų buvo apklausos, kodėl kauniečiai nenori važinėti viešuoju transportu, daugiausiai atsakymų buvo todėl, kad autobusai/troleibusai per seni. Dabar šituo kriterijumi Kaunas tikrai yra žymiai aukščiau Europos vidurkio.

                                Kai žmonės išreikš, kad jie nori geresnių maršrutų ir apskritai infrastruktūros, gal tai ir bus.

                                Šiaip reikėtų rimčiau pasiaiškinti, kaip transportui iš esmės neblogėjant (išskyrus naktinius autobusus) ir kai kuriose srityse gerėjant, jo keleivių skaičius taip mažėja.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                  Kad vienas blogiausių, tai tikrai negaliu sutikti, labiau tiesiog eilinis vidutiniokas. Kažkada prieš ~10 metų buvo apklausos, kodėl kauniečiai nenori važinėti viešuoju transportu, daugiausiai atsakymų buvo todėl, kad autobusai/troleibusai per seni. Dabar šituo kriterijumi Kaunas tikrai yra žymiai aukščiau Europos vidurkio.

                                  Kai žmonės išreikš, kad jie nori geresnių maršrutų ir apskritai infrastruktūros, gal tai ir bus.

                                  Šiaip reikėtų rimčiau pasiaiškinti, kaip transportui iš esmės neblogėjant (išskyrus naktinius autobusus) ir kai kuriose srityse gerėjant, jo keleivių skaičius taip mažėja.
                                  Dėl keleivių kieko mažėjimo, Kaune labiau tiktų klausimas, kodėl išvis žmonės naudojasi VT? Jei gali vairuoti, tai vairuoji, nes niekas tam netrukdo. Važiuoti automobiliu mieste visada greičiau, patogiau, ir kultūriškai priimtiniau.
                                  Kad daugiau žmonių naudotūsi VT, reikia priežasčių, nevažiuoti automobiliu. Siekiant šio tikslo, reikėtų apmokestinti parkavimą, įvažiavimą į centrą ( congestion charge ) ir įsteigti daugiau VT prioriteto, kad jis taptu greitesnis už automobilį.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Šiaip reikėtų rimčiau pasiaiškinti, kaip transportui iš esmės neblogėjant (išskyrus naktinius autobusus) ir kai kuriose srityse gerėjant, jo keleivių skaičius taip mažėja.
                                    Mano spėjimas, kad vis dar vyksta neadekvatus urban sprawl (draika), visokie didžiuliai priemiesčių masyvai ir kai kurių rajonų aplink Centrą tuštėjimas ne mažais procentais (galima susirasti Kauno darnaus judumo ir bendruosius planus).

                                    Truputį gaila Žaliakalnio, atrodo, rajonas kur ir pats norėčiau gyventi, bet tai kartu su Centru vienas labiau besitraukiančių rajonų, mažokai tos renovacijos, gyvybės ir pradedi abejoti savo norais. Beje Šančiai vienintelė pozityvesnė išimtis, ten demografinė situacija geresnė, bet ir rajonas istoriškai prastesnis, labiau darbininkiškos kilmės, t. y. žemesnė bazė.

                                    Dar vienas svarbus aspektas tai beveik niekur VT nelaimi prieš automobilį, nors aplink Centrą tai jau dabar matau, kad turėtų būti nugalintis aspektas, matant užkimštas gatves, nes Centras elementariai automobiliui nepritaikytas, paprasčiausiai istoriškai jis nebuvo statytas automobiliui, o ir judėjimas automobiliu toks koks dabar nėra totali panacėja (tas amerikietiškas commute'as visur su automobiliu).

                                    Tankus Centras ir apylinkės, daugmaž tarpukario tąsa pavadinkim, pakeltų VT patrauklumą.
                                    Vietiniai gyventojai aišku sukurtų šiokią tokią trintį su priemiesčių gyventojais, kurie norėtų turėt begalybę daugiaaukščių aikštelių aplink pilį ar Akropolį, bet Centras iš tiesų taptų patrauklesne vieta, kur automobilį žmonės turėtų bet jis nebūtų būtinas kasdien.
                                    Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 23:31.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X