Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    nuo gruodzio 11 paskutinis simet pasikeitimas Romainiu krytptimi. sukordinuotas keiciamas 39 ojo marsruto eismo tvarkarastis.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kaip kažkam tokios nesąmonės gali susišviest? Čia būtų truputis racijos tik tuo atveju jei būtų, kad į mažus autobusus netilptų žmonės. Kadangi taip nėra tai ilgasis tiesiog patogesnis tuo, kad daugiau žmonių ras sėdimą vietą ir viskas. Nieko čia nesusiję su grafikais.
    pernai mokslo metais minimalus 37 ojo intervalas buvo 7 minutes iki 12 minuciu, o simet, kai jau buvo numatyti leisti ilguosius intervalas 12-15 minuciu. jau planuojama su minus 5 autobusais.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Problema Kauno autobusams su priekabomis buvo Parodos g. kalnas, jos statumas. Nei pirmieji Ikarus 180, nei vėliau gauti Ikarus 280, nei seni vakarietiški autobusai maršrutais kurie ėjo šią gatve nepasiteisino, nes pilni keleivių sunkiai arba visai neįveikdavo šios užduoties. Buvo bandymas su „gyvatėmis“, bet neilgai. Nauji MAN su priekabomis turi galingesnius variklius, todėl juos pradėjo leisti šia gatve.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2023.12.07, 10:18.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia klausimas ar eilinė jo sugalvota mintis, ar ant tiek nusikalstamai debiliški Vt organizatoriai. Nes tokią "logiką" sukurpti reikia rurėti labai aukštą pilotažą.
    Man irgi neatrodo logiška ar patrauklu, juolab, kad norima skatinti naudotis viešuoju transportu, bet svarstoma daryti atvirkščiai...
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2023.12.06, 22:16.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Na jei rašo, kad bus dar retinami tvarkaraščiai tai taip suprantu tokią logiką..
    Čia klausimas ar eilinė jo sugalvota mintis, ar ant tiek nusikalstamai debiliški Vt organizatoriai. Nes tokią "logiką" sukurpti reikia rurėti labai aukštą pilotažą.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu čia trolini, ar rimtai lygini su krovinių pervežimu, kur į dvigubą sutalpintum dvigubai krovinio?
    Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,
    Na jei rašo, kad bus dar retinami tvarkaraščiai tai taip suprantu tokią logiką..

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Tai va kam 34, 37, 40 priekabos, nes šiuose maršrutuose nemažai grafikų kas reiškia reikia daugiau vairuotojų, o viena priekaba atstoja 2 autobusus su vienu vairuotoju..
    Tu čia trolini, ar rimtai lygini su krovinių pervežimu, kur į dvigubą sutalpintum dvigubai krovinio?
    Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
    Tai va kam 34, 37, 40 priekabos, nes šiuose maršrutuose nemažai grafikų kas reiškia reikia daugiau vairuotojų, o viena priekaba atstoja 2 autobusus su vienu vairuotoju..

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
    Kaip kažkam tokios nesąmonės gali susišviest? Čia būtų truputis racijos tik tuo atveju jei būtų, kad į mažus autobusus netilptų žmonės. Kadangi taip nėra tai ilgasis tiesiog patogesnis tuo, kad daugiau žmonių ras sėdimą vietą ir viskas. Nieko čia nesusiję su grafikais.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Į tą pusę nepakeliui, dėl to ir nežinau kodėl dingo ilgieji iš 39-ojo. Ateityj gal ir daugiau maršrutų turės ilguosius? Ar su 34, 37, 40 plėtra baigiasi?
    o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    paziurek kokie remontai Romainiuose ir atsakymas bus aiskus del ilguju 39 ame.
    Į tą pusę nepakeliui, dėl to ir nežinau kodėl dingo ilgieji iš 39-ojo. Ateityj gal ir daugiau maršrutų turės ilguosius? Ar su 34, 37, 40 plėtra baigiasi?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Na 6-u būtų racionaliau leisti. 39-ame ilgi autobusai jau senokai nebevažiuoja.
    paziurek kokie remontai Romainiuose ir atsakymas bus aiskus del ilguju 39 ame.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai yra kur dėti - į 34 ir kitus maršrutus, kur anksčiau jie nevažinėdavo. Juk tam juos ir pirko - kad ilgieji autobusai būtų ne tik 23, 39, 46 ir kituose tradiciniuose ilgųjų maršrutuose, bet ir tokiuose kaip 34 ar 37, kuriuose anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių jų nebuvo.
    Na 6-u būtų racionaliau leisti. 39-ame ilgi autobusai jau senokai nebevažiuoja.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Taip, bet niekados 34-ame 18 metrų autobusai nevažiavo. Todėl ir klausiu ar čia toks kaip pabandymas ar tiesiog nebėra kur dėti tų ilgųjų autobusų.
    Tai yra kur dėti - į 34 ir kitus maršrutus, kur anksčiau jie nevažinėdavo. Juk tam juos ir pirko - kad ilgieji autobusai būtų ne tik 23, 39, 46 ir kituose tradiciniuose ilgųjų maršrutuose, bet ir tokiuose kaip 34 ar 37, kuriuose anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių jų nebuvo.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O 34 nėra vienas iš stuburinių Kauno VT maršrutų, kuriuo naudojasi nemažai žmonių?
    Taip, bet niekados 34-ame 18 metrų autobusai nevažiavo. Todėl ir klausiu ar čia toks kaip pabandymas ar tiesiog nebėra kur dėti tų ilgųjų autobusų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Prailginti autobusai jau ir 34-ame maršrute. Čia vienai dienai ar tiesiog nebeturi kur jų dėti?
    O 34 nėra vienas iš stuburinių Kauno VT maršrutų, kuriuo naudojasi nemažai žmonių?

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kokiais dar maršrutais jie važinėja?
    26, 28, 36, 37, 40, 46. O šiandien dvi priekabos ir 34-u važinėjo.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2023.12.04, 20:45.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kokiais dar maršrutais jie važinėja?

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Prailginti autobusai jau ir 34-ame maršrute. Čia vienai dienai ar tiesiog nebeturi kur jų dėti?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    už 3000. Nesąmonė pagal talpą, ž arenoj kokios LKL su 2000 žiūrovų, o mokėt už 15.000?
    Ar DG stadione A lyga su 1000, o mokėt už 15.000?
    Tai va mano klausimas ir yra kaip Kauno autobusai patikrins, jog parduota 3k bilietų. Viskas tik ant žodiško pasitikėjimo?

    Komentuoti:

Working...
X