Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip tai komedija, 3 popiet visada pilnas dėl mokinių, o vėliau prisideda ir visi kas grįžta iš darbo. Bet važiuoja trumpi.

    O kaip seni ilgieji autobusai? Gal jie geriau susidoroja su kalniukais?

    Comment


      Esant norui, labai nesunkiai ištaisomos problemos.

      Comment


        Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
        Šiandien 28 maršrute naujas ilgasis MAN, nespėjau užmatyti garažinio. Kaip čia į tokį, atrodytų, neužpildytą maršrutą prailgintas? Nebeturi kur dėti?
        Galimas daiktas, kad autobusui priskirtam vairuotojui ta diena buvo Rezervas

        Comment


          Parašė Kapliadantė Mumija Rodyti pranešimą

          Esmė, kad su ilgaisiais MAN yra problemų. Jie negali važiuoti per greičio kalnelius. Per sujungimą apačia mušasi į kelią. Dėl to jie negali važiuoti nei į Garliavą, nei į Domeikavą ar Akademiją, nors nežinant šios problemos jie buvo planuoti ir į visus šiuos maršrutus. Tai labai apriboja jų galimybes. Būtent dėl to buvo nuskusti visi greičio kalneliai Partizanų g., kad bent 26 ir 40 maršrutai prisidėtų į galimus važiuoti. Buvo bandyta leisti 3-iu, bet onkologijos ligoninės aikštelėje ir taip buvo ankšta, o po paleidimo didelių autobusų 54-u kai kuriuo metu autobusai ir taip stovi greta ant gatvės, taip kad ilgiesiems be šansų ten tilpt. Dėl visų šių kliūčių, matyt, teks matyti juos ir mažiau keleivių vežančiuose maršrutuose, bet ten kur nėra trukdžių jiems važiuoti ar apsisukti.
          Jeigu tik tokios problemos... Aikšteles galima greitai praplėsti, gulinčius politininkus nuskusti arba pakeisti VT draugiškais. Niekaip nesuprantu kaip užsienyje ilgi autobusai siaurose gatvėse sukiojasi. Ar ten kažkokie stebuklingi autobusai, ar mūsų vairuotojams drąsos/įgūdžių trūksta? Nesuvokiama, kaip 3, 37, 40 ir t. t. maršrutais iki šiol nevažinėja vien tik ilgi autobusai.

          Comment


            Visiškai sutinku - visos problemos išsprendžiamos, jei tik yra noro. Ką parodo ir Partizanų g. pavyzdys. Bet aš asmeniškai niekaip su tuo nesusijęs ir negaliu įtakoti sprendimų ir kažką pakeisti. Tiesiog pasidalinau žinoma informacija.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Jeigu tik tokios problemos... Aikšteles galima greitai praplėsti, gulinčius politininkus nuskusti arba pakeisti VT draugiškais. Niekaip nesuprantu kaip užsienyje ilgi autobusai siaurose gatvėse sukiojasi. Ar ten kažkokie stebuklingi autobusai, ar mūsų vairuotojams drąsos/įgūdžių trūksta? Nesuvokiama, kaip 3, 37, 40 ir t. t. maršrutais iki šiol nevažinėja vien tik ilgi autobusai.
              taip dauguma vairuotojų yra su per didele patirtimi (kuriems jau irgi sunkiai sekasi važiuoti) ir ką tik išsilaikiusių D kategoriją (nepriklausomai nuo amžiaus). Už bet kokį sugadinimą atskaičiuojama iš algos (tai taip ir dirbama).

              Comment


                O tai autobusai neturi kasko draudimo? Ką ir už ką atskaiciuoti?

                Comment


                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                  O tai autobusai neturi kasko draudimo? Ką ir už ką atskaiciuoti?
                  turi, bet su didelėmis frančizemės kai aš dirbau buvo 1500 eurų.

                  Comment


                    Reikia užsiimti lobizmu, kad įvestų persėdimo programėlėje variantą, kad tau nereikia mokėti už persėdimą, jei jis pavėluotai virš 30 min įvyko dėl KVT kaltės (vėlavo tavo pirmas, arba atvykstantis transportas).
                    Jau nežinau kiek dešimčių kartų per porą metų (ir tai važiuojant gal vos 1 kartą per savaitę) tenka mokėti dvigubą kainą ne dėl savo, o dėl kvt kaltės.
                    Elementaru - programėlė lengvai galėtų paskaičiuoti, kad turėjai spėt į persėdimą ir nenuskaičiuot tau įlipus į pavėlavusį transportą (paprasčiausiai pasilyginti su grafiku).
                    Žudo entuziazmą naudotis Vt tokie pastovūs nepelnyti baudavimai piniginei.
                    Paskutinis taisė Gator; 2023.10.27, 20:49.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Reikia užsiimti lobizmu, kad įvestų persėdimo programėlėje variantą, kad tau nereikia mokėti už persėdimą, jei jis pavėluotai virš 30 min įvyko dėl KVT kaltės (vėlavo tavo pirmas, arba atvykstantis transportas).
                      Jau nežinau kiek dešimčių kartų per porą metų (ir tai važiuojant gal vos 1 kartą per savaitę) tenka mokėti dvigubą kainą ne dėl savo, o dėl kvt kaltės.
                      Elementaru - programėlė lengvai galėtų paskaičiuoti, kad turėjai spėt į persėdimą ir nenuskaičiuot tau įlipus į pavėlavusį transportą (paprasčiausiai pasilyginti su grafiku).
                      Žudo entuziazmą naudotis Vt tokie pastovūs nepelnyti baudavimai piniginei.
                      Taip turetu butu, bet KVT specialiai isderina tvarkarascius as nebutu persidemu i retai vaziuojancius autobusus., is privezamuju i pagrindinius.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Reikia užsiimti lobizmu, kad įvestų persėdimo programėlėje variantą, kad tau nereikia mokėti už persėdimą, jei jis pavėluotai virš 30 min įvyko dėl KVT kaltės (vėlavo tavo pirmas, arba atvykstantis transportas).
                        Jau nežinau kiek dešimčių kartų per porą metų (ir tai važiuojant gal vos 1 kartą per savaitę) tenka mokėti dvigubą kainą ne dėl savo, o dėl kvt kaltės.
                        Elementaru - programėlė lengvai galėtų paskaičiuoti, kad turėjai spėt į persėdimą ir nenuskaičiuot tau įlipus į pavėlavusį transportą (paprasčiausiai pasilyginti su grafiku).
                        Žudo entuziazmą naudotis Vt tokie pastovūs nepelnyti baudavimai piniginei.
                        Šiaip galėtų pailginti laiką ir neapriboti tik vienu persėdimu. Ką keleivis kaltas, kad tarkim koks 3 maršrutas vingiuoja po miestą ir jis nespėja persėsti už pusvalandžio nuo įlipimo. Yra mėnesinis bilietas, padarytų tarkim dieninį, susimoki už visą dieną ir nesuki galvos ir nežvilgčioji į laikrodį ar spėsi ar ne. Ne vienas miestas pasaulyje turi tokius bilietus.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          Šiaip galėtų pailginti laiką ir neapriboti tik vienu persėdimu. Ką keleivis kaltas, kad tarkim koks 3 maršrutas vingiuoja po miestą ir jis nespėja persėsti už pusvalandžio nuo įlipimo. Yra mėnesinis bilietas, padarytų tarkim dieninį, susimoki už visą dieną ir nesuki galvos ir nežvilgčioji į laikrodį ar spėsi ar ne. Ne vienas miestas pasaulyje turi tokius bilietus.
                          vis spec bilietai 3 men metinis 3 metu parduodami tik Ozeskienes KVT bustineje.. jusu siulomas 1 dienos bilietas taipogi butu parduodamas tik ten. Kaip ji nusipirkti jei salonas dirba tik darbo dienomis? Ziogas priima tik vienkartinius ir uz save zymejimus. Jokiu aktyvuojamu bilietu Kaune jau neliko. ir atgal negris niekas

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            parduodami tik Ozeskienes KVT bustineje
                            Tai čia ir yra debilizmas.

                            Comment


                              Čia kalba eina ne apie kažkokius specializuotus bilietus, o apie visą bilieto sistemos perdarymą. Jei būtų kaip Vilniuje su laiko bilietais, tai galėtum įsigyti telefonu kaip dabar gali vienkartinį.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                vis spec bilietai 3 men metinis 3 metu parduodami tik Ozeskienes KVT bustineje.. jusu siulomas 1 dienos bilietas taipogi butu parduodamas tik ten. Kaip ji nusipirkti jei salonas dirba tik darbo dienomis? Ziogas priima tik vienkartinius ir uz save zymejimus. Jokiu aktyvuojamu bilietu Kaune jau neliko. ir atgal negris niekas
                                Žiogas yra biški kažkoks nesusipratimas, kadangi negali mokėti už kelis asmenis, n atvejų buvę, kad važiuoji su draugais ne iš Kauno jie priversti pirkti bilietus pas vairuotoją. Pasipildyti gali tik kortele. Žiogo numeris galėtų sutapti su garažo numeriu...
                                vienintelį pliusą matau, tai kad nereikia sukti tau galvos ar pirkti mėnesinį ar naudoti vienkartinius.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Žiogas yra biški kažkoks nesusipratimas, kadangi negali mokėti už kelis asmenis, n atvejų buvę, kad važiuoji su draugais ne iš Kauno jie priversti pirkti bilietus pas vairuotoją. Pasipildyti gali tik kortele. Žiogo numeris galėtų sutapti su garažo numeriu...
                                  vienintelį pliusą matau, tai kad nereikia sukti tau galvos ar pirkti mėnesinį ar naudoti vienkartinius.
                                  Tai čia dar nieko tokio. Kaune yra buvę atvejų, kai troleibusų vairuotojos pagrobia keleivius

                                  Comment


                                    Iš Vilniaus VT temos atkeliu, nes įdomios mintys.
                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Nenorėčiau nuskambėti kaip Kauno heiteris, bet tokių teiginių fone reikia konstatuoti faktą, kad Kauno VT yra visiškas gaidys fair and square, kaip ir Vilniaus. Ar ten kažkokie autobusai biškiuką naujesni, ar senesni, yra visiškai neesminis dalykas. Ne autobusų/troleibusų amžius yra Vilniaus/Kauno VT problemų priežastis.
                                    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                    Ką konkrečiai reikėtų padaryti kad nebūtų (cituoju) "visiškas gaidys"?
                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Padindinti dažnius, įrengti centrinį hubą, padidinti maršrutų skaičių. Įrengti normalų oro uosto maršrutą.

                                    VT amžius ir susijusios infrastruktūros išvaizda, manau, svarbus dėl PR ir reputacijos. Tie seni Vilniaus trūlai dienos pabaigoj vis tik atsilikimo požymis, savotiška egzotika at best.
                                    Dar patinka švieslentės, kad nėra Vilniaus stiliaus LCD ekranai, o minimalistinis dizainas su tekstu tamsiam fone ir už kiek laiko atvažiuos su maršrutu.
                                    Galbūt ok sprendimas jei tokios šviesaus fono švieslentės būtų patalpų viduje kaip prie PC Panorama išėjimo.

                                    Tačiau sutinku, kad neesminė problema, kas liečia norą skatinti naudotis VT.

                                    Esminis VT gerinimas būtų jo greičio didinimas ir dažnumo gerinimas. Netgi labiau už dažnumą didesnė problema yra jo greitis.
                                    Nėra jokio VT pirmumo. Daug nereikėtų, pradžioje su VT suderintų šviesoforų, paskui atskirų A juostų. Reikalingi stuburiniai dažnai kursuojantys maršrutai, į kuriuos būtų nesunku per daugiabučių kiemus patekti tiesiai į stotelės, pvz. Krėvės pr. sustojimai Partizanų ar Taikos pr. gyventojams. Dabar per balas, duobes ir nervuotus auto vairuotojus eiti menkas malonumas.

                                    Mąstau kur galėtų būti hub'as. Autobusų ir Geležinkelio stotis vis tik užkampis, reiktų rimtų investicijų į kvartalą su daugiau verslų ir gyvenamo ploto.
                                    Šiandien rimčiausia vieta hub'ui yra Ožeškienės/Laisvės alėjos sankryža, kur į vieną vietą sueina svarbiausios gatvės ir jų tęsiniai. Primena Konstitucijos pr./Kalvarijų g. sankryžą, kuri irgi yra potenciali vieta Vilniaus hub'ui.


                                    Comment


                                      Kiek Kaune yra VT šviesoforų? Vilniuje 1, matyt dėl varnelės.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Kiek Kaune yra VT šviesoforų? Vilniuje 1, matyt dėl varnelės.
                                        Vilniuje yra tikrai bent 4 VT šviesoforai.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Kiek Kaune yra VT šviesoforų? Vilniuje 1, matyt dėl varnelės.
                                          Bando, testuoja, žiūri kaip vairuoja aplinkiniai vairuotojai, kaip pajuda VT o jiems dega raudona ir panašiai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X