Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Tai vienintelis 6G lieka su G raide taip išeina.
    Dalinai taip, dalinai ne. Raide prideta, nes vaziuoja kita trasa nei tikrasis 6 marsrutas. Nenuspresta ,kaip ji pervadint kad nevisur stotu, vaziuotu pakeista trasa, o marsruto prazia ir pabaiga yra tokios kaip ir 6. Netrukus neliks ir jo manau

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

      Dalinai taip, dalinai ne. Raide prideta, nes vaziuoja kita trasa nei tikrasis 6 marsrutas. Nenuspresta ,kaip ji pervadint kad nevisur stotu, vaziuotu pakeista trasa, o marsruto prazia ir pabaiga yra tokios kaip ir 6. Netrukus neliks ir jo manau
      Tai 6G nesikeičia, lieka kaip greitasis praleisdamas kai kurias stoteles?
      Na jei jau nebenorima turėti atskirai išskirtų greitųjų maršrutų tiesiog G raidę buvo galima pakeisti į C

      Comment


        ryto 6G pasiteisina, vakaro - ne.

        Comment


          Tvarkaraščiai įkelti, toks vaizdas, kad dauguma autobusų maršrutų visiškai nedažninami.

          Comment


            Standartinių autobusų leidimas 54-uoju maršrutu laikinas ar visados taip bus?

            Comment


              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
              Tvarkaraščiai įkelti, toks vaizdas, kad dauguma autobusų maršrutų visiškai nedažninami.
              kam juos dažninti jei nėra apkrauti, piko metu vienas kitas konkrečiu laiku tik būna daugiau vežantis.

              Comment


                Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                Standartinių autobusų leidimas 54-uoju maršrutu laikinas ar visados taip bus?
                Nuo kalno leidžiantis nuo respublikinės ligoninės, buvo augantis medis tai jį beveik nupjovė, dabar realu ir didesniems autobusams ten pravažiuoti.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  kam juos dažninti jei nėra apkrauti, piko metu vienas kitas konkrečiu laiku tik būna daugiau vežantis.
                  kuo rečiau kursuos maršrutas, tuo mažiau keleivių jis pritrauks ir perveš

                  #VTplanavimopagrindai

                  Comment


                    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                    Tvarkaraščiai įkelti, toks vaizdas, kad dauguma autobusų maršrutų visiškai nedažninami.
                    Autobusų nepadaugejo, troleibusams palikti vasaros sezono grafikai, tik pastumdyti laikai. SImet remiantis statistika vasarą transportas pervezė 20 proc maziau keleivių. Kitą vasarą troleibusams bus planuojama dar maziau troleibusų, nes bus remiamasi sios vasaros perveztais skaiciais. Pamirskti troleibusams intervalalą iki 10 minucių. Jau pratinkimes pikui apie 12-15 min. 7 marseute lieka 10. 13 _14 - 10 troleibusų /15_16 jau tik 7 .vienas 1 tures daugiausia 12 trolwibusų

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      kuo rečiau kursuos maršrutas, tuo mažiau keleivių jis pritrauks ir perveš

                      #VTplanavimopagrindai
                      Bet koks tikslas dirbti į minusą tikėdamasis tik po kažkurio laiko užsitarnauti patrauklumą?
                      kad nėra pinigų tam skirta

                      Jei 54 aptarnaus ne mikriukai turėtų greitai dažnumas važiavimo prareteti, nes grubiai 1 autobusas atstoja kokius 4 mikriukus.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                        Autobusų nepadaugejo, troleibusams palikti vasaros sezono grafikai, tik pastumdyti laikai. SImet remiantis statistika vasarą transportas pervezė 20 proc maziau keleivių. Kitą vasarą troleibusams bus planuojama dar maziau troleibusų, nes bus remiamasi sios vasaros perveztais skaiciais. Pamirskti troleibusams intervalalą iki 10 minucių. Jau pratinkimes pikui apie 12-15 min. 7 marseute lieka 10. 13 _14 - 10 troleibusų /15_16 jau tik 7 .vienas 1 tures daugiausia 12 trolwibusų
                        Žiauru.. Kaunas auga skaitosi

                        Comment


                          Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                          Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
                          Auga, vaikai užaugo, sulaukė 18m, teises išsilaikė, BMW nusipirko ir nereikia jiem tų troleibusų.

                          Comment


                            Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                            Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
                            ,,dasidejo; 17 marsrute grafikas , o 44 mazaji aptarnaus net 6 . 6 18 57 40 37 be pokyciu

                            Comment


                              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                              Žiauru.. Kaunas auga skaitosi
                              ne tiesiog yra smarkiai dirbama ties tuo, kad nebūtų vežiojamas "oras". Analizuojami visais laikais keleivių srautai kiekviename sustojime, kuriais laikais nėra keleivių tokius laikus praretinama.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                ne tiesiog yra smarkiai dirbama ties tuo, kad nebūtų vežiojamas "oras". Analizuojami visais laikais keleivių srautai kiekviename sustojime, kuriais laikais nėra keleivių tokius laikus praretinama.
                                Nuostabi taktika! Kodėl apie tai nepagalvojo Vakarų Europa? Gal jai reikia perduoti savo gerąją patirtį, jie tikrai daug sutaupys ir pritrauks daug keleivių?


                                Lietuvos miestų VT per praėjusius 30 metų prarado turbūt pusę ar daugiau keleivių. Tikrai pasiteisino tas „nuostolingų“ reisų karpymas...


                                Įsikalkit į galvą, kad turi būti taktinis tvarkaraštis su vienodais intervalais. Pvz. piko metu kas 10 min., ne piko metu kas 20 min. Jokių nereguliarių tarpų, jokių paretinimų ir pataupymų, jokių kvailų tvarkaraščių kaitaliojimų kas kelis mėnesius, jokių durnų maršrutų su kas 70 min. važiuojančiais autobusais.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Taip, nesuprantu koncepcijos, kad reikia turėti oro arba važinėti tuščiais autobusais. Nesvarbu, važiuoja daugiau autobusų, nepriklausomai nuo keleivių apkrovimo patikimumo, tai didina žmonių pasitikėjimą, kad jie vis dažniau naudosis viešuoju transportu.
                                  O su taktiniu tvarkaraščiu galima būti ramiam žinant, kad po x minučių bus autobusas. Kaskart ta pati nesąmonė, kad nėra finansavimo, o savivaldybė švaistosi pinigais atsitiktinėms BMW vairuotojų asfaltavimo programoms.

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Nuostabi taktika! Kodėl apie tai nepagalvojo Vakarų Europa? Gal jai reikia perduoti savo gerąją patirtį, jie tikrai daug sutaupys ir pritrauks daug keleivių?


                                    Lietuvos miestų VT per praėjusius 30 metų prarado turbūt pusę ar daugiau keleivių. Tikrai pasiteisino tas „nuostolingų“ reisų karpymas...


                                    Įsikalkit į galvą, kad turi būti taktinis tvarkaraštis su vienodais intervalais. Pvz. piko metu kas 10 min., ne piko metu kas 20 min. Jokių nereguliarių tarpų, jokių paretinimų ir pataupymų, jokių kvailų tvarkaraščių kaitaliojimų kas kelis mėnesius, jokių durnų maršrutų su kas 70 min. važiuojančiais autobusais.
                                    Taip turėtų būti, bet kai norima iš viešojo transporto padaryti verslą ar kiek įmanoma su kuo mažesniu minusu paslaugą tai ir daroma kaip aš prieš tai rašiau

                                    Comment


                                      https://www.kaunas.lt/2023/08/31/pok...pareikalavima/

                                      Antraštė gera.. Intensyvinami reisai, per kurią vietą įdomu

                                      Comment


                                        Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                                        https://www.kaunas.lt/2023/08/31/pok...pareikalavima/

                                        Antraštė gera.. Intensyvinami reisai, per kurią vietą įdomu
                                        Intensyvina, nereiskia, kad didina. Tiesiog permeta 17 G ir 27 G nesuvartotus kilometrus i 3 ir 17 marsrutus.
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.08.31, 17:34. Priežastis: citavimas

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          Intensyvina, nereiskia, kad didina. Tiesiog permeta 17 G ir 27 G nesuvartotus kilometrus i 3 ir 17 marsrutus.
                                          kai Lietuvoj toks paprastas reikalas išlaikyti nuosavą transporto priemonę tai ir norima kad važiuotų nauji, dažnai ir visa kitaip.
                                          Kai kitur tiek kainuoja draudimas, ekologinis, kelių mokestis supranti kad net neapsimoka turėti senesnės nei 10 metų mašinos. Kadangi belieka tik viešasis transportas nesvarbu koks ir kokiu dažnumu važiuojantis.
                                          LIetuvoj kaip beveik niekas nekainuoja mašinai išlaikyti tai ir visi mandri tada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X