Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Prailginti autobusai jau ir 34-ame maršrute. Čia vienai dienai ar tiesiog nebeturi kur jų dėti?
    O 34 nėra vienas iš stuburinių Kauno VT maršrutų, kuriuo naudojasi nemažai žmonių?

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      O 34 nėra vienas iš stuburinių Kauno VT maršrutų, kuriuo naudojasi nemažai žmonių?
      Taip, bet niekados 34-ame 18 metrų autobusai nevažiavo. Todėl ir klausiu ar čia toks kaip pabandymas ar tiesiog nebėra kur dėti tų ilgųjų autobusų.

      Comment


        Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

        Taip, bet niekados 34-ame 18 metrų autobusai nevažiavo. Todėl ir klausiu ar čia toks kaip pabandymas ar tiesiog nebėra kur dėti tų ilgųjų autobusų.
        Tai yra kur dėti - į 34 ir kitus maršrutus, kur anksčiau jie nevažinėdavo. Juk tam juos ir pirko - kad ilgieji autobusai būtų ne tik 23, 39, 46 ir kituose tradiciniuose ilgųjų maršrutuose, bet ir tokiuose kaip 34 ar 37, kuriuose anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių jų nebuvo.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Tai yra kur dėti - į 34 ir kitus maršrutus, kur anksčiau jie nevažinėdavo. Juk tam juos ir pirko - kad ilgieji autobusai būtų ne tik 23, 39, 46 ir kituose tradiciniuose ilgųjų maršrutuose, bet ir tokiuose kaip 34 ar 37, kuriuose anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių jų nebuvo.
          Na 6-u būtų racionaliau leisti. 39-ame ilgi autobusai jau senokai nebevažiuoja.

          Comment


            Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

            Na 6-u būtų racionaliau leisti. 39-ame ilgi autobusai jau senokai nebevažiuoja.
            paziurek kokie remontai Romainiuose ir atsakymas bus aiskus del ilguju 39 ame.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              paziurek kokie remontai Romainiuose ir atsakymas bus aiskus del ilguju 39 ame.
              Į tą pusę nepakeliui, dėl to ir nežinau kodėl dingo ilgieji iš 39-ojo. Ateityj gal ir daugiau maršrutų turės ilguosius? Ar su 34, 37, 40 plėtra baigiasi?

              Comment


                Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                Į tą pusę nepakeliui, dėl to ir nežinau kodėl dingo ilgieji iš 39-ojo. Ateityj gal ir daugiau maršrutų turės ilguosius? Ar su 34, 37, 40 plėtra baigiasi?
                o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
                  Kaip kažkam tokios nesąmonės gali susišviest? Čia būtų truputis racijos tik tuo atveju jei būtų, kad į mažus autobusus netilptų žmonės. Kadangi taip nėra tai ilgasis tiesiog patogesnis tuo, kad daugiau žmonių ras sėdimą vietą ir viskas. Nieko čia nesusiję su grafikais.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
                    Tai va kam 34, 37, 40 priekabos, nes šiuose maršrutuose nemažai grafikų kas reiškia reikia daugiau vairuotojų, o viena priekaba atstoja 2 autobusus su vienu vairuotoju..

                    Comment


                      Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                      Tai va kam 34, 37, 40 priekabos, nes šiuose maršrutuose nemažai grafikų kas reiškia reikia daugiau vairuotojų, o viena priekaba atstoja 2 autobusus su vienu vairuotoju..
                      Tu čia trolini, ar rimtai lygini su krovinių pervežimu, kur į dvigubą sutalpintum dvigubai krovinio?
                      Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tu čia trolini, ar rimtai lygini su krovinių pervežimu, kur į dvigubą sutalpintum dvigubai krovinio?
                        Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,
                        Na jei rašo, kad bus dar retinami tvarkaraščiai tai taip suprantu tokią logiką..

                        Comment


                          Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                          Na jei rašo, kad bus dar retinami tvarkaraščiai tai taip suprantu tokią logiką..
                          Čia klausimas ar eilinė jo sugalvota mintis, ar ant tiek nusikalstamai debiliški Vt organizatoriai. Nes tokią "logiką" sukurpti reikia rurėti labai aukštą pilotažą.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Čia klausimas ar eilinė jo sugalvota mintis, ar ant tiek nusikalstamai debiliški Vt organizatoriai. Nes tokią "logiką" sukurpti reikia rurėti labai aukštą pilotažą.
                            Man irgi neatrodo logiška ar patrauklu, juolab, kad norima skatinti naudotis viešuoju transportu, bet svarstoma daryti atvirkščiai...
                            Paskutinis taisė Kriugeris; 2023.12.06, 22:16.

                            Comment


                              Problema Kauno autobusams su priekabomis buvo Parodos g. kalnas, jos statumas. Nei pirmieji Ikarus 180, nei vėliau gauti Ikarus 280, nei seni vakarietiški autobusai maršrutais kurie ėjo šią gatve nepasiteisino, nes pilni keleivių sunkiai arba visai neįveikdavo šios užduoties. Buvo bandymas su „gyvatėmis“, bet neilgai. Nauji MAN su priekabomis turi galingesnius variklius, todėl juos pradėjo leisti šia gatve.
                              Paskutinis taisė AutoLiet; 2023.12.07, 10:18.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Kaip kažkam tokios nesąmonės gali susišviest? Čia būtų truputis racijos tik tuo atveju jei būtų, kad į mažus autobusus netilptų žmonės. Kadangi taip nėra tai ilgasis tiesiog patogesnis tuo, kad daugiau žmonių ras sėdimą vietą ir viskas. Nieko čia nesusiję su grafikais.
                                pernai mokslo metais minimalus 37 ojo intervalas buvo 7 minutes iki 12 minuciu, o simet, kai jau buvo numatyti leisti ilguosius intervalas 12-15 minuciu. jau planuojama su minus 5 autobusais.

                                Comment


                                  nuo gruodzio 11 paskutinis simet pasikeitimas Romainiu krytptimi. sukordinuotas keiciamas 39 ojo marsruto eismo tvarkarastis.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                    pernai mokslo metais minimalus 37 ojo intervalas buvo 7 minutes iki 12 minuciu, o simet, kai jau buvo numatyti leisti ilguosius intervalas 12-15 minuciu. jau planuojama su minus 5 autobusais.
                                    Correlation nelygu causation.
                                    Gal tik sutapo, kad ilgi planuoti, ir be ilgų gal būtų didinę intervalą.
                                    Nes čia ne kroviniai, kad daugiau su ilgu pervežtum, kai ir trumpi nebūna perpildyti
                                    Paskutinis taisė Gator; 2023.12.07, 14:27.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Correlation nelygu causation.
                                      Gal tik sutapo, kad ilgi planuoti, ir be ilgų gal būtų didinę intervalą.
                                      Nes čia ne kroviniai, kad daugiau su ilgu pervežtum, kai ir trumpi nebūna perpildyti
                                      37 marsrute didziausia keleiviu kaita, ( didziausia keleiviu apyvarta) Seniai buvo planuota, kad paleidus ilgus - mazes pertrauku. Taip ir yra. Daugiausia perveza 6 asis marsrutas ir 46 asis simet rugsejo menesi.

                                      Comment


                                        Apyvarta būtų dar didesnė, jeigu autobusas kursuotų dažnai ir gyvenimą derintum ne prie maršruto tvarkaraščio.

                                        Comment


                                          Kvt realaus laiko sistema adresu http://googlemap.kvt.lt/google_map/ nebeveikia, turbūt ir nebeveiks?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X