Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
    Pastebima,. kad po pietu buvo didesnis nei yprasta sestadieniais keleiviu srautas.Itakojo puikus oras, nes pernai vaziuoti nemokamai fiksuotas zenkliai mazesnis keleiviu skaicius (vairuotoju zodziias ) Autobusai vaziavo sestadieniui suplanuotomis transporto priemonemis, t .y standartinio tipo autobusai aptarnavo 43 aji ir 57 aji marsrutus.
    Paskutinis taisė digital; 2024.02.18, 10:13. Priežastis: citavimas

    Comment


      Parašė Litch Rodyti pranešimą
      Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus.
      Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį

      Comment


        Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

        Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį
        viskas vyko taip, kaip suplanuota.

        Comment


          Parašė Litch Rodyti pranešimą
          Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
          O koks šansas kad šita šeima VMS kels spaudimą dėl VT gerinimo o ne tiesiog nusipirks automobilį ir ignoruos problemą?

          Comment


            Kaune atnaujinamas kontaktinis tinklas žiede , video vienoje iš atnaujintų atkarpų

            Comment


              Parašė Etransport Rodyti pranešimą
              Kaune atnaujinamas kontaktinis tinklas žiede , video vienoje iš atnaujintų atkarpų
              Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.

              Comment


                Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.
                Reikia nuimti kokią minutę nuo grafiko tarp Draugystės parko ir Kovo 11-osios mokyklos (dabar duodamos trys minutės, nors atstumas tikrai ne toks didelis), manau, suaktyvins lėtuolius

                O šiaip tai puikiai atrodo, visą vaikystę važiavau šiuo žiedu ir pamenu, kaip beviltiškai vilkdavosi Škodos.

                Comment


                  Yra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    Yra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?
                    Piko metu nėra skirtumo, o aplamai tai nestojama stotelėse kur paprastai nebūna žmonių pvz: Dainų slėnis, Viadukas.

                    Comment


                      Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.

                      Comment


                        Parašė sigius Rodyti pranešimą
                        Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
                        Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
                        Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
                        Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.

                        Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
                        Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu..
                          Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).
                            Aš sakau, kad tu negali nespausti mygtuko (kaip norėjo tas vairuotojas sigio sūnaus taveju), nes kitas vairuotojas specialiai gali iš durnumo sugalvot nestot, nes mygtuko nepaspaudei.
                            Norėjau pasakyt, kad gali ir paspaudęs ir nepaspaudęs nukentėti nuo durno vairuotojo.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
                              Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
                              Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.

                              Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
                              Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
                              Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?

                              Comment


                                Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                  Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
                                  Viena reklama buvo dviprasmiška. Vairuotojas sako - spauskite mygtuką. Bet galite ir nespausti, nes jei stovite prie durų aš jus matysiu ir išleisiu.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?
                                    Visi keleiviai buvo prisijaukinę pilnumoje, bet aplaidųs vairuotojai, kuriems dzin išauklėjo vėl keleivius, kad drąsiai gali lipti per bet kur.
                                    Čia vadovybės gal klausimas, kad nebeakcentavo vairuotojams, o jiems aišku, kad dzin.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
                                      Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
                                      Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingai

                                      Comment


                                        Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.

                                        Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
                                          Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X