Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas pasikeitė su apsauga? Krūvis padidintas ar dar kažkas?
    Poros savaičių bėgyje tris kartus teko matyti, kad įlipa, kelis žmones patikrina ir išlipa (svarbu parašą gauna). Šiandien išvis topas, du žmonės tikrina vieną autobusą, trečias susistabdo iš paskos vykstantį, pasiima parašą, kad neva patikrintas, ir išlipa.

    Iki tol per kelis metus nei karto to neteko pastebėti, dabar trys kartai per porą savaičių. Kažkas turėjo pasikeisti, nes atsitiktinumo tvarka nebūtų tokios variacijos.

    Comment


      Dar labiau bus lėtinamas VT. Viskas keleivių patogumui, tsakant... Taip, o kaip su invalidų ir vežimėlių "įlaipinimu"? Juokingiausia tai, kad kaip lipo pro visas duris, taip ir lips, nes nieko nereiškia ranka į save patraukti "vartelius" ir įlipti... Efektas po mėnesio prapuls. Kaip matyti, priekinių durų tvarką davė tik trumpalaikį efektą, lėšų surinkimas krenta, zuikiai vis tiek važinėja, ir dėl kelių procentų nemokančių daromos dirbtinės kliūtis visiems likusiems keleiviams, kurie, galiausiai, spjauna iš viso ant VT. Jei valdžia galvotų galva, o ne šikna, tai būtų aišku, kad tie keli procentai zuikių yra niekas, o patogus VT duoda didesnę naudą, nes juo naudojasi daugiau keleivių ,atitinkamai, mažiau automobilių gatvėse su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis ir mažesniu lėšų poreikių gatvėms, kurių reikia kartais daugiau nei normaliam VT dafinansavimui (to, ko trūksta nuo parduotų bilietų).

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dar labiau bus lėtinamas VT. Viskas keleivių patogumui, tsakant... Taip, o kaip su invalidų ir vežimėlių "įlaipinimu"? Juokingiausia tai, kad kaip lipo pro visas duris, taip ir lips, nes nieko nereiškia ranka į save patraukti "vartelius" ir įlipti... Efektas po mėnesio prapuls. Kaip matyti, priekinių durų tvarką davė tik trumpalaikį efektą, lėšų surinkimas krenta, zuikiai vis tiek važinėja, ir dėl kelių procentų nemokančių daromos dirbtinės kliūtis visiems likusiems keleiviams, kurie, galiausiai, spjauna iš viso ant VT. Jei valdžia galvotų galva, o ne šikna, tai būtų aišku, kad tie keli procentai zuikių yra niekas, o patogus VT duoda didesnę naudą, nes juo naudojasi daugiau keleivių ,atitinkamai, mažiau automobilių gatvėse su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis ir mažesniu lėšų poreikių gatvėms, kurių reikia kartais daugiau nei normaliam VT dafinansavimui (to, ko trūksta nuo parduotų bilietų).
        beje ten balandžio 1 dienos juokelis mano mano
        o jei būtų greitinamas VT turėtų būti nuimama atsakomybė nuo vairuotojo už nugriuvusius keleivius. Pvz daugelyje ES valstybėse vairuotojas neatsakingas už sužeistus keleivius keleivis yra pats atsakingas už save todėl yra labai populiarus savanoriškas sveikatos draudimas.

        Comment


          Į Kauną atvyko žadėti sujungtiniai autobusai - Neoplan N4**** Centroliner Evolution
          Pravažiuodamas mačiau parke 3 tokius:
          http://fotobus.msk.ru/photo/556212/
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
            Į Kauną atvyko žadėti sujungtiniai autobusai - Neoplan N4**** Centroliner Evolution
            Pravažiuodamas mačiau parke 3 tokius:
            http://fotobus.msk.ru/photo/556212/
            Su April Fool's day tave ir visus forumiečius

            Comment


              Nepaėjo
              Ir tave!
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Šiandien 6 maršrutu dirbo tur būt paskutinis į gatves išriedėjęs Scania 876 JDP460. Perdažytas. Dar mačiau 863 perdažytą. Daugiau tokių neteko. Būtų įdomu sužinoti, kodėl autobusai per tokį ilgą (4 mėnesius) laikotarpį buvo paruošiami išleisti į maršrutus, praktiškai kas savaitę po vieną, jei net nebuvo perdažomi?

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                  Šiandien 6 maršrutu dirbo tur būt paskutinis į gatves išriedėjęs Scania 876 JDP460. Perdažytas. Dar mačiau 863 perdažytą. Daugiau tokių neteko. Būtų įdomu sužinoti, kodėl autobusai per tokį ilgą (4 mėnesius) laikotarpį buvo paruošiami išleisti į maršrutus, praktiškai kas savaitę po vieną, jei net nebuvo perdažomi?
                  nes kaip kuriem reikėjo perrinkti variklius neturėjo nei šiaip jėgos nei traukos varikliai.

                  Comment


                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                    Šiandien 6 maršrutu dirbo tur būt paskutinis į gatves išriedėjęs Scania 876 JDP460. Perdažytas. Dar mačiau 863 perdažytą. Daugiau tokių neteko. Būtų įdomu sužinoti, kodėl autobusai per tokį ilgą (4 mėnesius) laikotarpį buvo paruošiami išleisti į maršrutus, praktiškai kas savaitę po vieną, jei net nebuvo perdažomi?
                    Man tai aktualiau kodėl per paskutinius metus taip smarkiai atjaunėjus technikai, senų laužų vos vos sumažėjo, o kur dar planai šias metais pirkti 30 padevėtų autobusų...

                    Comment


                      Tai kad iliuzija. Technika vis tiek sena, be to ir turima kasmet sensta. Pirmieji Solaris jau pagyvenę (11-13 metų), dar keli metai ir bus seniai, kur kas labiau nudėvėti, nei perkami padėvėti iš Vakarų, kurie jau dabar yra naujesni už tuos Solaris... Kad ir Scania. Nepaisant to, kas perkama, perkama nepakankamai. Ir jei būna prasti metai, tai pirkimų visai nebūna.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.12, 16:19.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai kad iliuzija. Technika vis tiek sena, be to ir turima kasmet sensta. Pirmieji Solaris jau pagyvenę (11-13 metų), dar keli metai ir bus seniai, kur kas labiau nudėvėti, nei perkami padėvėti iš Vakarų, kurie jau dabar yra naujesni už tuos Solaris... Kad ir Scania. Nepaisant to, kas perkama, perkama nepakankamai. Ir jei būna prasti metai, tai pirkimų visai nebūna.
                        Tiesa. Jau vien dėl to reikėtų kuo labiau išnaudoti ir toliau vystyti troleibusus, kuriuos galima remontuoti n kartų.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai kad iliuzija. Technika vis tiek sena, be to ir turima kasmet sensta. Pirmieji Solaris jau pagyvenę (11-13 metų), dar keli metai ir bus seniai, kur kas labiau nudėvėti, nei perkami padėvėti iš Vakarų, kurie jau dabar yra naujesni už tuos Solaris... Kad ir Scania. Nepaisant to, kas perkama, perkama nepakankamai. Ir jei būna prasti metai, tai pirkimų visai nebūna.
                          Man tie Soliariai atrodo geresnės būklės nei neseniai pirkti Scania ar Vanhool. Ir patys autobusai nor ir keista, bet atrodo kur kas kokybiškesni

                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Tiesa. Jau vien dėl to reikėtų kuo labiau išnaudoti ir toliau vystyti troleibusus, kuriuos galima remontuoti n kartų.
                          Smarkiai abejoju ar kas plastiko gabalus Soliarus kapitališkai remontuos.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                            Smarkiai abejoju ar kas plastiko gabalus Soliarus kapitališkai remontuos.
                            Plastikas tik išorės ir vidaus apdaila, kas kainuoja pigiai ir greitai pakeičiama. Rėmas, variklis - visi kiti device'ai - turėtų būt panašiai kaip ir su Škodomis.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Rėmas, variklis - visi kiti device'ai - turėtų būt panašiai kaip ir su Škodomis.
                              Ne. Škodų kėbulas primityvus, suvirinamas iš standartinių plieninių vamzdžių ir profilių. Solaris, įtariu, kai kurie elementai iš nerūdijančio plieno. Be to žemagrindžiai rimto rėmo neturi, apkrova daugiau ant kėbulo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne. Škodų kėbulas primityvus, suvirinamas iš standartinių plieninių vamzdžių ir profilių. Solaris, įtariu, kai kurie elementai iš nerūdijančio plieno. Be to žemagrindžiai rimto rėmo neturi, apkrova daugiau ant kėbulo.
                                pas Solarius yra metalinis rėmas ant kurio dedamos medinės grindys jau ne pas vieną dėl perkrovos yra lūžęs rėmas (iš vidaus prieš priekinį tiltą jaučiamas pakilimas).

                                Comment


                                  Grindys yra ant kėbulo, ne ant rėmo, arba šasi.

                                  Comment


                                    Egisshit, ar kaip tu ten, baik tu vieną kartą nesamones rašinėt. Išgirsti kolonoj kokį pievagrybių gandą, ir iš karto klaidini žmones...
                                    Scaniom niekas parke neperinkinėjo nei vieno variklio, nei vienai net nebuvo karteris nuimtas. Jom buvo tik keičiami purkštukai.
                                    Solariam, dyzeliam, apie rėmų lūžimą priekyje vėl nusišnekėjai. Kėbulas yra nešantysis, tai pasukęs minkštą galvą pagalvok ir pats pasakyk, kas būtų, jei rėmas lužtų ir atsirastų akimi matoma deformacija. Solariam lužta tik rėmas prie variklio, suvirinus ir pastiprinus tarnauja ilgus metus. Pakilimas jaučiamas, tik todėl, kad žemagrindžiam autobusui reikia vietos patalpinti tiltą.
                                    Solariam, esant reikalui, ir kapitaliai remontuoja pavarų dėžes, ir perrinkinėja variklius, gilzuoja ir t.t.

                                    Comment


                                      Naujų mažų autobusų konkursą laimėjo Altas. Taigi, greičiausiai mieste atsiras 10 naujų Crafter'ių arba Sprinterių už 1.111.227 eurų sumą.

                                      Comment


                                        Laimėjo Sprinteriai

                                        Comment


                                          Jie pakeis dabar nuomojamus kelis mikrobus ar ne? Kvepia VT mikrobizacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X