Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bus tik blogiau. Keleivio problema yra laiku - t.y. anksčiau ateiti į stotelę. Vairuotojas neprivalo stebėti, kas kur bėga. Yra stotelėje keleivis - privalo sustoti. Nėra, galėtų ir pravažiuoti. Realiai gi visi pajus, kad VT velkasi, tempia laiką, yra lėtas. Žodžiu, daromos visiškos nesąmonės, VT tik bloginamas.
    Jeigu atitinkamai pakoreguos grafikus, sumažins laiko kur jo per daug, problemų nebus. Tik didelis klausimas, ar tas bus padaryta.

    Beje, laikausi nuomonės, kad, prieš pajudėdamas iš stotelės anksčiau laiko, vairuotojas turi kur kas atidžiau per veidrodėlius apsižiūrėti, ar niekas nebėga link autobuso.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Gal kasnors zino kaip troleibusu pirkimas Kaune baigesi? Naiviai tikiuosi, kad jie jau pakeliui pas mus, ir tebunie tai nauja pradzia, kad ir tokia menka, bet link issaugojimo tokios transporto rusies, nebutina dairytis i vakarus, metro, tramvajai, ne mums, ateiti tik troleibusuose matau, moderniuose, beabejo.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Jeigu atitinkamai pakoreguos grafikus, sumažins laiko kur jo per daug, problemų nebus. Tik didelis klausimas, ar tas bus padaryta.

        Beje, laikausi nuomonės, kad, prieš pajudėdamas iš stotelės anksčiau laiko, vairuotojas turi kur kas atidžiau per veidrodėlius apsižiūrėti, ar niekas nebėga link autobuso.
        Iš viso tai yra kvailystė, ne VT gerinimas, o problemų kūrimas. Griežčiau reikėtų kontroliuoti tik tuos autobusus, kurie važiuoja kartą-du per valandą. Visus kitus, tuo labiau troleibusus - beprasmiška ir kvaila.

        Comment


          Siūlau dar nedaryti išankstinių išvadų. Šis mūsų forumo vairuotojas dažnai remiasi gandais ir dažniausiai jo paskleista informacija nepasitvirtindavo.

          Comment


            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
            Išvis absurdiška būtų tempti laiką likus kelioms stotelėms iki galinės, nes įlipančių keleivių jau beveik nebūna. Ir kas tada, jei prasidės skundai dėl lėto važiavimo?
            žinant kokie keleiviai daugiausiai važiuoja yra pagal lietuviškus įstatymus dar per greitas yra viešasis transportas nes vairuotojas atsakingas už keleivius kad nepargriūtų ar kitaip nesusižeistų. Vieni yra dėl amžiaus jau negalintys normaliai užtikrinti savo saugumą kiti dėl ligos ar fizinės savo būklės dėl paveiktų alkoholio ar kitų psichiką veikiančių medžiagų yra vienodai nes po tokio įvykio tikrinamas ir keleivio girtumas. Neturėtų vairuotojas būti atsakingas už keleivius nes jis negali tokio krovinio nei pritvirtinti (pririšti, uždaryti į kažkokią talpą ar pan.) Normaliose Europos valstybėse vairuotojam svarbu nesuspaudus keleivio pavilkt per asfaltą.
            Kada bus ir Lietuvoj tokie pakeitimai tada bus galima ir viešajį transportą greitint.

            Comment


              Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
              Gal kasnors zino kaip troleibusu pirkimas Kaune baigesi? Naiviai tikiuosi, kad jie jau pakeliui pas mus, ir tebunie tai nauja pradzia, kad ir tokia menka, bet link issaugojimo tokios transporto rusies, nebutina dairytis i vakarus, metro, tramvajai, ne mums, ateiti tik troleibusuose matau, moderniuose, beabejo.
              Ir vėl demagogija skleidžiama sarkazmu?

              Comment


                Pasikeitimai stotelėse nuo vakar:
                - nauja stotelė Jūros g. (tarp Prieplauka ir Žagarės g., tik link Kaniūkų)
                - nauja Kauno pieno stotelės vieta autobusams, važiuojantiems link Garažų g. sankryžos
                - pervadinta stotelė Žalgirio g. Raudondvaryje į Didvyriai.
                - pakeista (patikslinta?) išlaipinimo stotelės vieta prie Urmo 10, 20, 28 maršrutams.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  žinant kokie keleiviai daugiausiai važiuoja yra pagal lietuviškus įstatymus dar per greitas yra viešasis transportas nes vairuotojas atsakingas už keleivius kad nepargriūtų ar kitaip nesusižeistų. Vieni yra dėl amžiaus jau negalintys normaliai užtikrinti savo saugumą kiti dėl ligos ar fizinės savo būklės dėl paveiktų alkoholio ar kitų psichiką veikiančių medžiagų yra vienodai nes po tokio įvykio tikrinamas ir keleivio girtumas. Neturėtų vairuotojas būti atsakingas už keleivius nes jis negali tokio krovinio nei pritvirtinti (pririšti, uždaryti į kažkokią talpą ar pan.) Normaliose Europos valstybėse vairuotojam svarbu nesuspaudus keleivio pavilkt per asfaltą.
                  Kada bus ir Lietuvoj tokie pakeitimai tada bus galima ir viešajį transportą greitint.
                  Sutinku, kad šiuo aspektu situacija keistina. Bet ar profesinės sąjungos rodo iniciatyvą keisti reguliavimą?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Profsąjungoms tai neaktualu. Kuo greitesnis važiavimas, tuo didesnė įtampa vairuotojui, atsakomybė. O kam to reikia, jei galima be to apsieiti?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Profsąjungoms tai neaktualu. Kuo greitesnis važiavimas, tuo didesnė įtampa vairuotojui, atsakomybė. O kam to reikia, jei galima be to apsieiti?
                      Jei profsąjungos nebūtų materialistės ir nepriklausomos, tai joms būtų aktualu.

                      Vairuotojams turėtų rūpėti greitas aptarnavimas, nes kuo greičiau atliekamas reisas, tuo greičiau pradedamas naujas. Taip ta pačia TP daugiau pervežama, mažesni įmonės kaštai. Bet Lietuvoje dar darbo rinkoje nėra susiformavusio komandinio mąstymo - vyrauja tas sovietinis požiūris atėjau atidirbti dieną ir viskas. Darbuotojams nerūpi, iš kur ateina pinigai jų algoms.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Ne, jei gali kilometrą nueiti, tai kam bėgti? Pavargsi gi labiau bėgdamas. Berods Lisabonos metro mašinistai turi 3 valandų darbo dieną. Profsąjungos išsikovojo. Nežinau, kaip dabar, gal per krizę ir pailgino darbo dieną...

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Jei profsąjungos nebūtų materialistės ir nepriklausomos, tai joms būtų aktualu.

                          Vairuotojams turėtų rūpėti greitas aptarnavimas, nes kuo greičiau atliekamas reisas, tuo greičiau pradedamas naujas. Taip ta pačia TP daugiau pervežama, mažesni įmonės kaštai. Bet Lietuvoje dar darbo rinkoje nėra susiformavusio komandinio mąstymo - vyrauja tas sovietinis požiūris atėjau atidirbti dieną ir viskas. Darbuotojams nerūpi, iš kur ateina pinigai jų algoms.
                          bet ne su tokio lygio transportu kažką greičiau nuvažiuosi kurie prikelti antram gyvenimui.

                          Comment


                            Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

                              Atvaizdas
                              Įvelta klaida, grafikas 43 - ojo maršruto, bet maršruto kryptis pateikta neilgai gyvavusio 47 - ojo Šiaurės pr. Švenčionių g. .

                              Comment


                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                Įvelta klaida, grafikas 43 - ojo maršruto, bet maršruto kryptis pateikta neilgai gyvavusio 47 - ojo Šiaurės pr. Švenčionių g. .
                                Tikrai taip !
                                Aš irgi neprisimenu laikotarpio, kada A43 būtų važiavęs į Švenčionių gatvę.

                                Comment


                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...alas-56-592515
                                  Cinizmo kupinas veidas... Kai politikai nėra baudžiami už melą, jie gali sakyti ką tik nori. Deja, bet plačiau nesidomintys, faktų netikrinantys ir politikais nuoširdžiai tikintys lengvatikiai greitai užkimba ant tokių politikų pliurpalų kabliuko ir tampa tiesiog jų minčių marionetėmis. Taip ir vyksta informacinis karas.
                                  Kuo tikėsime: faktais ir objektyvia informacija ar kažkam naudinga pramanyta netiesa, kuri politiką veda į šviesesnę ateitį ir lengvesnį rytojų?
                                  Vienas komentatorius štai taip atsiliepė apie dabartinio Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Petrausko pasisakymą - „Pone, jei meluoji dėl nežinojimo, tai tau ne vieta vadovauti, jei meluoji tikslingai, tai tau vieta „kaliuzėj“ arba burokų lauke“.
                                  Įdomu, jei pinokis pasakytų, kad meluoja, ar jo nosis nepailgėtų?
                                  „Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas taip pat patikino, kad troleibusų parką žadama išlaikyti tokį, koks jis yra.“ - kitaip tariant, užkonservuoti/balzamuoti parką ir visus troleibusus su jų keleiviais. Siekiama neatnaujinti troleibusų parko ir taip sukurti neigiamą troleibusų įvaizdį visuomenėje, kitas žingsnis būtų tiesiog troleibusų panaikinimas. Jau dabar matome viešų pasisakymų, neva troleibusai yra pasenusi ar atgyvenusi transporto priemonė. Taip kalba tie, kurie nėra matę tinkamai prižiūrimo troleibusų parko. Artimiausias puikus pavyzdys - Ryga. Valdininkams lengviau nieko nedaryti ir laukti kada troleibusų sistema sugrius dėl nusidėvėjimo. Tada panaikinti troleibusus, užveisti autobusus ir juos paleisti į reisus dvigubai rečiau negu troleibusus.
                                  Ir štai valdininkas pats išsiduoda, kad mūsų įžvalga yra teisinga:
                                  „Visi vairuotojai sulauks pensijos vairuodami. Niekas neplanuoja išardyti tinklų tol, kol jie veikia. Bent jau dešimt metų tikrai. Nors, mano nuomone, troleibusai, o tiksliau, stulpai bei laidai, miesto nepuošia. Troleibusų Europoje nebėra. Tai – Rytų Europos palikimas. Vakarietiškos šalys renkasi arba autobusus, arba tramvajus, metro“, – įsitikinęs G.Petrauskas.
                                  Ši citata taip pat išduoda, kad aukštas pareigas Kauno miesto savivaldybės administracijoje einantis G. Petrauskas yra melagis ir galbūt net nebuvęs toliau už Lietuvos į Vakarų Europą.
                                  Pasak jo, šių dienų autobusai ne ką daugiau teršia gamtą. Tad pagrindinis troleibusų koziris tarsi išnyksta. Kadangi trūksta jų gamintojų, pasiūla maža, tad ir kaina nekrinta. O ir įrengimas brangus, elektros kainos kyla.
                                  Faktai:
                                  1. G. Petrauskas sako, kad troleibusai nepuošia, bet teikia kaip vakarietišką pavyzdį dar griozdiškesnius, sunkesnius, triukšmingesnius ir brangesnius išlaikyti tramvajus. Kaip manote, ar šitas atviru melu ir cinizmu paremtas pasisakymas įrodo, kad turėdami, pavyzdžiui, tramvajų, tokie politikai sugebėtų jų sistema rūpintis geriau negu dabartine troleibusų sistema? Mes manome, kad ne - nudėvėtų, nustekentų ir vėliau kalbėtų apie dar naujesnes rūšis tik tam, kad būtų prasukti nauji projektėliai. G. Petrausko pasisakymas rodo, kad jis neturėtų išvis komentuoti viešojo transporto tema, nes jis šioje srityje yra žalias ir neišmanantis kaip kūdikis. Protingiau būtų patylėti tokiam.
                                  2. Vienas komentatorius pateikė tokią nuomonę apie G. Petrausko pasisakymą: „Kelios dešimtys miestų Austrijoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir kt. turi troleibusus ir gyventojai mėgaujasi švariu oru. Pone, jei meluoji dėl nežinojimo, tai tau ne vieta vadovauti, jei meluoji tikslingai, tai tau vieta „kaliuzėj“ arba burokų lauke.
                                  3. Tegul pabando ponas apsikabinti autobuso išmetamųjų dujų duslintuvą ir pakvėpuoti. O troleibuse tokio nėra! Tai ką reiškia politiko-melagio palyginimas, kad „<...> šių dienų autobusai ne ką daugiau teršia gamtą. Tad pagrindinis troleibusų koziris tarsi išnyksta“?
                                  4. „Troleibusas sudegina 1.8 kWh elektros vienam kilometrui arba 0.2 EUR, o autobusas sudegina 0.45 l „smarvės ir kenksmingų dalėlių“ vienam kilometrui arba 0.4 EUR“. Štai ir atsakas politikui-melagiui.
                                  5. Dar vienas komentatorius pasisako apie Gintarą Petrauską - „Jis toliau Babtų nebuvo nušliaužęs, daugiau nei pirštų (yra) šalių, (kuriose) laksto trulikai ir plečiasi tinklas. Žmogus nei teliko turbūt, nei interneto neturi“.
                                  6. Komentatorius sako: „Nu ir fantazuoti mėgsta. 1. Troleibusų yra Europoje, kad ir Austrijoje. Čia tipo rytų šalis jau? 2. Elektra tai pastaruoju metu pinga“.
                                  7. „Nomenklatūrininko Petrausko atsakymai yra grynas melas apie troleibusų nebuvimą Europoje, matomai dar nesuspėjo pasivažinėti už mokesčių mokėtojų pinigėlius ir nežino, kad troleibusai yra viena iš pigiausių ir švariausių viešojo transporto priemonių. Kas dėl įtampos troleibusų parke: kol savivaldybė troleibusų parke laikys Širvinską, kuris ir yra kiršintojas, visų neadekvačių konfliktų sukelėjas ir organizatorius, gerus vairuotojus išvaikė, prisikvietė kažkada išvarytus už išgėrinėjimus, nedrausmingus - šie vairuotojai ir tarnauja širvinkui ir sukelia konfliktus, tai situacija tikrai negerės. Vietoj to, kad vairuotojams būtų sudaromos geros darbo ir poilsio sąlygos, kad rizikingas darbas reikalauja normalių darbinių kontaktų yra daroma atvirkščiai ir tai organizuoja sovietinis Širvinskas, kad destabilizuotų padėtį troleibusų parke“.
                                  8. „Atėjo klerkas ir pasakė Europoje troleibusų nėra, bet tai totalus melas ir oligofreninis diletantizmas. Pvz., Europos miestai, kurie naudoja troleibusus: Zalcburgas (Austrija), Parma (Italija), Segedas, Debrecenas (Vengrija), Brno, Pilzenas, Česke Budejovicai (Čekijos Respublika), Gdynė, Liublinas, Tychos (Lenkija), Timišoara, Mediašas, Dumbrava Rosie (Rumunija) , Solingenas, Ebersvaldė, Eslingenas, Leipcigas (Vokietija), Landskrona (Švedija), Žilina (Slovakija), Bergenas (Norvegija), Arnhemas (Nyderlandai), Lidsas, Sandtoftas (Jungtinė Karalystė), Limožas (Prancūzija), Kasteljonas (Ispanija).
                                  https://www.facebook.com/NVTKA/posts/1114366971930578
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Labai gerai, kad viešinat tokius nekompetetingų politikų pasisakymus

                                    Comment


                                      Jau pradedama norėti bausti vairuotojus už per toli sustojimą nuo kelkraščio sustojimuose, todėl bus peržiūrimi visi sustojimai ar tik dėl vairuotojo kaltės taip vyksta ar netrukdo medžiai, stulpai ar nėra duobių ar ne per aukštas šaligatvis. Kada bus pradedamas vykdyti šitas tyrimas dar neaišku, tyrimas bus vykdomas su standartinio ilgio 12 metrų autobusu, jei bus pripažinti sustojimai kaip netinkami kol juos nerekonstruos nestos joks autobusas ar troleibusas.

                                      Beje gal pastebėjote kad vėl dingo "smaukymasis" ar stovėjimas prie sustojimų, nes išsiblaivė ir grįžo prie senos tvarkos galima skubėti iki vienos minutės ir vėluoti iki trijų minučių (jei tinkamos eismo sąlygos (neslidu, didelis keleivių srautas, kamščiai)).
                                      Kaip Vilniuje leidžiamos ribos dar didesnės iki trijų minučių skubėti ir iki penkių minučių vėluoti.
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.03.15, 10:43.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Jau pradedama norėti bausti vairuotojus už per toli sustojimą nuo kelkraščio sustojimuose, todėl bus peržiūrimi visi sustojimai ar tik dėl vairuotojo kaltės taip vyksta ar netrukdo medžiai, stulpai ar nėra duobių ar ne per aukštas šaligatvis. Kada bus pradedamas vykdyti šitas tyrimas dar neaišku, tyrimas bus vykdomas su standartinio ilgio 12 metrų autobusu, jei bus pripažinti sustojimai kaip netinkami kol juos nerekonstruos nestos joks autobusas ar troleibusas.

                                        Beje gal pastebėjote kad vėl dingo "smaukymasis" ar stovėjimas prie sustojimų, nes išsiblaivė ir grįžo prie senos tvarkos galima skubėti iki vienos minutės ir vėluoti iki trijų minučių (jei tinkamos eismo sąlygos (neslidu, didelis keleivių srautas, kamščiai)).
                                        Kaip Vilniuje leidžiamos ribos dar didesnės iki trijų minučių skubėti ir iki penkių minučių vėluoti.
                                        Bandymai ten, kur yra KT, turėtų vykti su troleibusu, ne visur įmanoma privažiuoti prie bortelio dėl KT padėties. Įdomu, ką jie darys su tokiomis stotelėmis, kaip Klinikos ar KKL, kur šios taisyklės niekaip neįmanoma įgyvendinti.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Bandymai ten, kur yra KT, turėtų vykti su troleibusu, ne visur įmanoma privažiuoti prie bortelio dėl KT padėties. Įdomu, ką jie darys su tokiomis stotelėmis, kaip Klinikos ar KKL, kur šios taisyklės niekaip neįmanoma įgyvendinti.
                                          kad tokių stotelių galima didelį sąrašą prirašyt pradedant nuo Studentų g. (abiejose gatvės pusėse, per trumpas ir per gilus įvažiavimas ir per aukštas bordiūras), Taikos pr., ir dauguma kitų. Būtų daug lengviau normalius sustojimus tik išvardint.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X