Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    O ka sakiau Retas busas Europoj dyzelinis ar net CNG centruose mazai, o pas mus vis dar apie "modernu dyzeli" kalba butu juokinga jei nebutu graudu, kaip pinigai senienoms svaistomi naudojant maksimalia keliu metu perspektyva i prieki
    Deja, deja, bet hibridai tikrai reti, o dujiniai irgi ne visuotinai paplitę, nors kažkokią dalį jų dideli miestai turi. Maži - nelabai. Pagrindiniu VT dideliuose miestuose laikomas elektrotransportas, gi pas mus troleibusai mat kai kam neįtinka, svaigstama apie "ekologiškus" autobusus - elektrobusus, kai dar netgi dujiniai Vakarų Europoje nėra visuotinai paplitę tiek dėl kainos, tiek dėl kai kurių kitų eksploatacinių problemų.

    Comment


      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
      Miesto prioritetas turi būti, kad žmonės važinėtų tokiu viešuoju transportu, kuris jiems patogiausias. Ten, kur dideli srautai - tai didieji autobusai ar troleibusai, o kur mažesni - gali būti ir mikroautobusai. Neintegruotas viešasis transportas yra nepatogus, todėl tai neturi būti miesto interesas.
      Teoriškai skamba gal ir gražiai, bet realiai didžioji dauguma važiuojančių mikrobais ten pat galėtų nuvykti ir autobusu ar troleibusu ir tik mažuma keleivių važiuoja ten, kur nevažiuoja miesto autobusai ar troleibusai. Tad kvailystė iš miesto pusės būtų skatinti ne normalų ir savo VT, o mikrobus ir dar privačius.

      Comment


        Mikrobai - laukinio 90-ųjų kapitalizamo palikimas ir jų vis dar neįstengiama atsisakyti. Nes, ypač Kaune, aiškūs vienos firmos, kurią kai kas mėgsta pateikti VT pavyzdžiu, interesai. O juk tai firma nusiritusi į mikrobų firmos lygį - apie pusę jų turimų transporto priemonių sudaro mikrobai...

        Comment


          Baikit skust Vairuotojus... blemba vairuotojai irgi žmonės, turi ir bilietus pardavinėti ir vairuoti, o jai kamščiai išviso... Minute vėluoja jau skust reikia... Paskui klausiat kodėl vairuotojai pikti kai fotkinai? Todėl, kad valdžia skaito tokius forumus ir paskui pyksta ant vairuotojų.
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
            Bet tarkime pavėlavai į 46 kuris važiuoja kas 1h,o kartais kas 1h 30 min ką daryti? Pėsčiomis eiti? Nežinau,bet 52 mikriukas
            kartais važiuoja iki Girionių,bet vistiek geriau ir bent netoli pravažiuoja.
            Kur galima pagauti naujuosius Solaris? Kur galima parašyti skundą dėl vėlavimo? Kodėl 54 kartais važiuoja tik iki „Megos” jei nnenurodytaslaikas,kad turi iki ten važiuoti? Ačiū jei atsakysite.
            Skustis reikia ne i savivldybe , o tiesiogiai i kautra , rasyti i
            kokybe@kautra.lt. jei nevaziuoja toliau tik iki megos , sis marsrutas privalo vaziuot iki galinio sustojimao , tik su viena islyga jei yra rimtas gedimas ir nesaugu kelyje , o kad veluoja tai kalti kas sudarineja tokius grafikus is lempos ,

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
              Baikit skust Vairuotojus... blemba vairuotojai irgi žmonės, turi ir bilietus pardavinėti ir vairuoti, o jai kamščiai išviso... Minute vėluoja jau skust reikia... Paskui klausiat kodėl vairuotojai pikti kai fotkinai? Todėl, kad valdžia skaito tokius forumus ir paskui pyksta ant vairuotojų.
              Keleiviams reikšti nepasitenkinimą dėl teikiamų paslaugų yra normalu. VT vairuotojas, bijantis skundų ir nuolatinio poreikio tobulėti, neturėtų dirbti su keleiviais - gali vežioti krovinius, niekas nedraudžia. Tiesiog ne visiems tinka dirbti aptarnavime.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Keleiviams reikšti nepasitenkinimą dėl teikiamų paslaugų yra normalu. VT vairuotojas, bijantis skundų ir nuolatinio poreikio tobulėti, neturėtų dirbti su keleiviais - gali vežioti krovinius, niekas nedraudžia. Tiesiog ne visiems tinka dirbti aptarnavime.
                nuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  nuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.
                  Viskas protinga, nuskriaustų vairuotojų tikrai nebus. Asmeniškaip kaip keleiviui priimtina, kad nebus galima anksčiau išvažiuot, nes jau ne kartą esu skaudžiai nukentėjęs nuo per anksti išvažiuodavusių. Jei vėlavimas dažniausiai suprantamas ir pateisinamas tai anksyi išvažiavimas - nelabai.

                  Comment


                    Atsakymas kauniečiams, kodėl pingant kurui, brangsta keleivių vežimo paslaugos
                    Straipsnyje pateiktas įdomus infografikas apie sąnaudas.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Viskas protinga, nuskriaustų vairuotojų tikrai nebus. Asmeniškaip kaip keleiviui priimtina, kad nebus galima anksčiau išvažiuot, nes jau ne kartą esu skaudžiai nukentėjęs nuo per anksti išvažiuodavusių. Jei vėlavimas dažniausiai suprantamas ir pateisinamas tai anksyi išvažiavimas - nelabai.
                      Aš vis tik manau, kad keleiviams stotelėse ir internete pateikiami tvarkaraščiai turėtų būti viena minute ankstesniais išvykimo laikais negu oficialūs, kuriais vadovaujasi vežėjas (tų oficialių keleiviai net nemato). Tokia praktika naudojama kai kuriuose užsienio miestuose. Apskritai keista, kad keleiviai tokie nemakantūs VT kursavimui - tikisi, kad atvyks visada laiku. Bet juk ir eismas, ir oro sąlygos, ir vairavimo stilius, ir keleivių srautai daro įtaką, juk tvarkaraščiai tėra teorija, jie turėtų turėti 3 min. paklaidą tikrai, o patys keleiviai turėtų būti pakantūs 5 min. paklaidos ribose... Na, bent jau taip etiketas reikalauja.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Malach Rodyti pranešimą
                        Atsakymas kauniečiams, kodėl pingant kurui, brangsta keleivių vežimo paslaugos
                        Straipsnyje pateiktas įdomus infografikas apie sąnaudas.
                        Viešųjų ryšių tekstukas, kad būtų apraminti pagrįstai nepasitenkinimą keliantys gyventojai. Nėra ko žavėtis tokiais tekstais.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Dėl laiko šiek tiek liūdna. Kiek tekdavo važiuot i Romainius, dėl trąsai skiriamo ištęsto laiko, A39 nuo 2-osios ligoninės, A44 nuo kažkur "Regitros" vos besivilkdavo, stodavo visose stotelėse, nors eismo ir stotelėse žmonių būdavo lygiai 0. Dabar ši problema dar labiau paaštrės Lėtas VT didelis stabdis VT vystymuisi...,

                          Comment


                            Tik šiaip pastebėjimas - Windows 10 Maps programa išmoko planuoti VT maršrutus Kaune.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Nuo rytojaus marsrutiniai taksi prades vazinet tik iki 21 h.

                              http://www.stops.lt/kaunas/#minibus
                              pirmas toks marsrutas bus M57 ,kiti taip vazines nuo kitos savaites pabaigos , jau pabrangintu tarifu .

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                nuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.
                                Absurdas. Tuoj prasidės zyzimas, kad autobusai ir troleibusai vos velkasi, stovi stotelėse, šaldo keleivius (žiemą) ir t.t. Toks reikalavimas būtų protingas tik maždaug kartą per valandą vykstantiems autobusams. Visiems kitiems - absurdiškas reikalavimas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Absurdas. Tuoj prasidės zyzimas, kad autobusai ir troleibusai vos velkasi, stovi stotelėse, šaldo keleivius (žiemą) ir t.t. Toks reikalavimas būtų protingas tik maždaug kartą per valandą vykstantiems autobusams. Visiems kitiems - absurdiškas reikalavimas.
                                  ir bus būtina sustoti visuose sustojimuose. Šitas reikalavimas atsirado dėl tokių skundų kaip "bėgau prie sustojimo bet nesustojęs pravažiavo" dabar bus atidaromos durys ir užfiksuotas tikslus laikas jei laikas be skubėjimo liks pačio keleivio bėdos jei nesuspėjo.

                                  Comment


                                    Bus tik blogiau. Keleivio problema yra laiku - t.y. anksčiau ateiti į stotelę. Vairuotojas neprivalo stebėti, kas kur bėga. Yra stotelėje keleivis - privalo sustoti. Nėra, galėtų ir pravažiuoti. Realiai gi visi pajus, kad VT velkasi, tempia laiką, yra lėtas. Žodžiu, daromos visiškos nesąmonės, VT tik bloginamas.

                                    Comment


                                      Išvis absurdiška būtų tempti laiką likus kelioms stotelėms iki galinės, nes įlipančių keleivių jau beveik nebūna. Ir kas tada, jei prasidės skundai dėl lėto važiavimo?

                                      Comment


                                        Žinoma, kad prasidės. Prasidės stoviniavimas stotelėse, susidarys spūstys, kai pirmas autobusas ar troleibusas stovės stotelėje ir lauks savo laiko, o jam iš paskos stovės dar keli, kurių paskutiniai nei išleis, nei įlaipins, nes stovės eilėje prieš stotelę. Prasidės specialūs sustojimai prieš šviesoforus degant žaliai šviesai, nes reikės tempti laiką. Dalyje stotelių, ypač labiau į miesto pakraščius, keleivių būna tik ribotą laiką paros bėgyje - arba tik ryte, arba tik po pietų. Dalyje tik tam tikra kryptimi - centro link pirmoje dienos pusėje, dažniausiai irgi tik ryte, o priešinga kryptimi tik išlipama ir tai tik prieš pietus - vakare (iki 17-18 ar netgi iki 14-15 ( tik moksleiviai)). Kitu metu tose stotelėse keleivių tikimybė arti 0. O sustoti, kaip kad teigiama, reikės visur. Išeiginėmis dienomis vėlgi daugiau keleivių tik šeštadieniais iki popietės. Vėliau - retai. Sekmadienį dar kita situacija...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 22:52.

                                        Comment


                                          Dar ir avarijų padaugės vėluojantiems lenkiant tempiančius laiką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X